Альфа и Омега Клыкастая братва Wall

Записи на стене 851-860 из 21037

dovesjacob4ever сказал(-а) …
Dammit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Опубликовано Больше года
LoneOmega прокомментировал(-а)…
The exclamation marks glitched the wall... Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
KK Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
LOL Yeah Больше года
smile
ben14delas сказал(-а) …
Hello Everyone:) Опубликовано Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Эй, dude!:) Больше года
LoneOmega прокомментировал(-а)…
Эй, ! ^-^ Больше года
whatastorymark2 сказал(-а) …
What A Story Mark Опубликовано Больше года
dontforgetme прокомментировал(-а)…
cool story bro Больше года
smile
dovesjacob4ever сказал(-а) …
How many times do Ты guys listen to a song before Ты get tired of it?
I listen to Gone, gone, gone about a million times before I can ever get tired of it:D Опубликовано Больше года
dontforgetme прокомментировал(-а)…
wel if Ты are a song then i'd get tired listening to it after 1 time Больше года
TheDarkSoldier прокомментировал(-а)…
Of course Ты will, your so closed minded its unbelievable..... Ты really need to grow up kid. Plus there is no such thing as half christian and full. Ты either are или are not a Christian. Its funny because Ты call yourself a christian yet Ты swear and are so closed minded, but I guess thats typical. Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Not listening to your insults! Больше года
smile
dovesjacob4ever сказал(-а) …
Эй, guys! How are your days going at the moment?
I feel horrible and great, I am listening to Gone, gone, gone, again for the millionth time. Опубликовано Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Anyone on????????????????????????????????????????????????? Больше года
dontforgetme прокомментировал(-а)…
no Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Not funny smartass! Больше года
dontforgetme прокомментировал(-а)…
k Больше года
trueshadowwolf сказал(-а) …
Эй, I'm just asking but where can I find the most and lots of information of balto, if Ты know please send me a link Опубликовано Больше года
trueshadowwolf прокомментировал(-а)…
Its research Больше года
trueshadowwolf прокомментировал(-а)…
I'm talking about the real balto Больше года
dontforgetme прокомментировал(-а)…
Google Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
They had a Показать about him on discovery the other day:) Больше года
lux2 сказал(-а) …
anyone on at this time? i need to get caught up on what happened while i was gone. i belive i was gone for three months Опубликовано Больше года
lux2 прокомментировал(-а)…
eh... i dont mean a huge summery of what happened over three months. just... kinda tell me some main events. and congrats trueshadowwolf for getting a diehard on this club. i dont know when Ты got it but grats. Больше года
Layla33 прокомментировал(-а)…
hi Больше года
Omega90 прокомментировал(-а)…
Good to see some people are still here... Больше года
sad
dovesjacob4ever сказал(-а) …
I have decided something,
and I will not change my mind,
I want to say that I'm sorry that Ты won't to read it yet to my friends:
Alex, Tikanni, Levi,and many more.

And I found mine and Tikianni's on the go chainsaw! lol:D Опубликовано Больше года
Tikanni прокомментировал(-а)…
O_O Exactly Больше года
TheDarkSoldier прокомментировал(-а)…
Stick what up my ass? Ты are so ignorant its not even funny. Ты are the biggest butthurt Kid ever, its so fucking hilarious Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Ты can stick the shit that your saying up your ass! Больше года
ben14delas сказал(-а) …
Y'all bored? Опубликовано Больше года
TheDarkSoldier сказал(-а) …
link

Nephews:

Doves
Tikanni
Dontforgetme Опубликовано Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Okay that video was wrong and stupid (Growles) Больше года
Tikanni прокомментировал(-а)…
??? idk Ты so why put me in this? Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
I just can't believe Ты do though :{ Just saying Больше года
SnowDogsFan сказал(-а) …
I've kinda missed this place, although I don't care much for the movie now; this used to be my thing. Lots has changed around here. When I was banned I Остаться в живых everything, my fanatic medal, along with all other Медали and my dignity. Took me about a год to get over it, but finally I am back and here to stay for awhile. I hope I will be welcome. Опубликовано Больше года
TheDarkSoldier прокомментировал(-а)…
SnowDogs pls Больше года
SnowDogsFan прокомментировал(-а)…
The name's Norman Больше года
sanman7 прокомментировал(-а)…
hi "norman" Больше года
laugh
dovesjacob4ever сказал(-а) …
Randomness!

Kill the filthy bloodsucker werewolf style!!!!!!
LOL Опубликовано Больше года
Tikanni прокомментировал(-а)…
im going to tiny chat :P Больше года
smile
dovesjacob4ever сказал(-а) …
Watching Eclipse now! YAY! Jacob's мех is awesome!
I know this isn't A&O, but have any of Ты seen twilight series? Опубликовано Больше года
LoneOmega прокомментировал(-а)…
No, thanks.... Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
I was just askin... Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
This chick runs with werewolves! Not filthy bloodsuckers! Well there's an exception for AliceXD she's awesome, OOOh I wanna be a werewolf with a vampire best friend! Alice! Больше года
TheDarkSoldier сказал(-а) …
I feel like summoning a demon :P

*summons Valtiel*

Valtiel: *twitches and hisses*

Yeah some of Ты may remember me..... ;) Опубликовано Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
OOOOOOOOOOkay............ Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Oh just shut up! Stupidnazi! Больше года
Neostorm прокомментировал(-а)…
I recognize the flag of the German Empire, which was a constitutional monarchy just like the United Kingdom. Not that it matters, just saying. Больше года
TheDarkSoldier сказал(-а) …
DARKNESS! *enters dark mode* I like dark :3 Опубликовано Больше года
big smile
dovesjacob4ever сказал(-а) …
I'm watching twilight Фильмы right now, so, How are Ты guys doing right now?
Taha Akee sacrifices herself for her husband to distract the cold one, I hope one день I can be like her:D
I want to have courage like her, and be as brave! Опубликовано Больше года
TheDarkSoldier прокомментировал(-а)…
*hisses* Bella..... Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
So you've seen twilight huh? :) Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
*chick* Больше года
TheDarkSoldier сказал(-а) …
Idk why, but I Любовь the darkness. Light is too bright, thats why I am part demon XD Опубликовано Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
I Любовь both :D Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
But night skies are great for watching stars:D Больше года
TheDarkSoldier прокомментировал(-а)…
LOL true, but im talking darkness as in demons and eternal shadows XD Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Oh... nevermind then... Больше года
TheDarkSoldier сказал(-а) …
*walks out from a dark portal* Hehehe.... its been too long Опубликовано Больше года
TheDarkSoldier прокомментировал(-а)…
No, I am not a troll, I am an old Фан from long назад Больше года
Soviet_Guy прокомментировал(-а)…
Hello Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
oookay Больше года
thehumphrey сказал(-а) …
Vyeshu says hes gonna post a волк story on his club and when he`s done might want to read it :D Опубликовано Больше года
Soviet_Guy прокомментировал(-а)…
What Story? Больше года
ben14delas прокомментировал(-а)…
I'll check it out what's it about? Больше года
thehumphrey прокомментировал(-а)…
i dunno just told me to have poeple ready to chack it out Больше года
thehumphrey прокомментировал(-а)…
*check Больше года
Litio сказал(-а) …
Oscar's in my bathroom, but I'm not an actor. Yall got an album, but I'm not a rapper. Now Ты can't win this battle...cause I'm supa hot boy and I'm sweating in this shade cause I'm supa hot booy. Опубликовано Больше года
Soviet_Guy прокомментировал(-а)…
Da Fudge? Больше года
Litio прокомментировал(-а)…
(8) Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Lol! ;) nice one Больше года
usedtobe2 сказал(-а) …
why is there (yiff) sexual pics on this club now? im following the rules so i wouldnt get banned here. now its like 'oh ok lets do it' c'mon guys im not ashame of it but some are. cjust keep it to a diffeent Стена post Опубликовано Больше года
Neostorm прокомментировал(-а)…
It's a teen-kid club. If they want yiff , there are such clubs. Don't corrupt the kids here. Больше года
trueshadowwolf прокомментировал(-а)…
I agree also Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Thank you:) Больше года
sad
dovesjacob4ever сказал(-а) …
Anyone here??????????????????????????????!!!!?????????????????????????????????????????????????????????????????????? Опубликовано Больше года
kateandme прокомментировал(-а)…
i am Больше года
Tikanni прокомментировал(-а)…
nope on the exclamation marks XD Больше года
nicker11500 прокомментировал(-а)…
I live in Missouri so weather is pretty much Болталка sometimes Больше года
hmmm
dovesjacob4ever сказал(-а) …
Watching Mash, lol, Cleaner is hillarious!
I wonder if Alex is on chatzy? Опубликовано Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
I Опубликовано a pic of my dog Ammo, on my profile:D Больше года
Canada24 прокомментировал(-а)…
Is that the old series, set in army boot camp или something? Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Nope, all I really know is I Любовь the show! XD lol! Больше года
smile
ben14delas сказал(-а) …
Good Morning Everyone:) Опубликовано Больше года
MarkyGreenJay прокомментировал(-а)…
Sup. Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
What up? yup! LOL Больше года
Tikanni прокомментировал(-а)…
i drew slender man XD Больше года
MarkyGreenJay прокомментировал(-а)…
Ты mean, my photo? или just him? xD Больше года
trueshadowwolf сказал(-а) …
Never watch the movie Shifter, it is a stupid movie! Its about a kid that turns to all certain animals, the story was great but the movie is terrible! Even the computer graphics are worse, and theres like a part where he gets tied up in a rope and shrinks. And theres a part where he all sudden changes into a griffin, still crappy graphics, we rented it because it had a werewolf on the cover, but it was a scam, theres no werewolf init, so its a bullcrap movie Опубликовано Больше года
trueshadowwolf прокомментировал(-а)…
Like seriously Ты just want to take it out and break it Больше года
Tikanni прокомментировал(-а)…
good story, suckish movie Больше года
trueshadowwolf прокомментировал(-а)…
Right Больше года
trueshadowwolf сказал(-а) …
link heres a website if Ты want to vounteer Опубликовано Больше года
trueshadowwolf прокомментировал(-а)…
This is a place where Ты take care of Животные and protect them Больше года
trueshadowwolf прокомментировал(-а)…
But Ты have to be over 14 to do it Больше года
trueshadowwolf сказал(-а) …
I cant wait! I finally got to volunteer to a place call Safari Sanctuary, They сказал(-а) I can take care of Волки but I have to be trained first, I cant wait! I also have to take care of lemurs and lots of stuff! Опубликовано Больше года
Neostorm прокомментировал(-а)…
Safari means a hunting trip to Africa... So are Ты going to shoot Животные или take care of them? Больше года
trueshadowwolf прокомментировал(-а)…
Taking care of them Больше года
trueshadowwolf прокомментировал(-а)…
Its a zoo Больше года
smile
ben14delas сказал(-а) …
Sup everyone:) Опубликовано Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Sup? Больше года
tongue
dovesjacob4ever сказал(-а) …
How come, Monday's are so far away from Friday, bt Friday is so close to Monday? Опубликовано Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Carol's at church, wish I could be too, I wish Shawn didn't think I was crazy so I could talk to him:( Больше года
nicker11500 прокомментировал(-а)…
it's Monday? huh didn't noticed luckily i'm on summer break so I don't have to worry until three months Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Me either! lol:P Больше года
smile
dovesjacob4ever сказал(-а) …
Эй, guys! How are your days going?
I've been having a great день and been Письмо songs,
Болталка question:
Today's tomorrow, yesterday, three день from Wednesday, two years from now?
lol! Опубликовано Больше года
LoneOmega прокомментировал(-а)…
Болталка answer : what ? Больше года
Soviet_Guy прокомментировал(-а)…
What? Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
I meant that! I was typing and walking! Больше года
LoneOmega сказал(-а) …
I hate Mondays but I think that sundays are worse...The boredom dominates the день Опубликовано Больше года
LoneOmega сказал(-а) …
Wow...It's been 2 или 3 months since I last watched this movie...And I feel like watching it right now xD Опубликовано Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Five минуты since I last watched it! LOL Больше года
pabloescaval прокомментировал(-а)…
a год and a half since i seen it Больше года
Ignas357 прокомментировал(-а)…
Eh, I've seen it once a few years ago. That's it. Больше года
nicker11500 прокомментировал(-а)…
it's been 5 или 3 months Больше года
Litio сказал(-а) …
I spit hot fire, but I'm not a rapper. I come with the Supa Hot, And then bring the огонь right after! Опубликовано Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Lol! Cool story bro:D Больше года
Litio прокомментировал(-а)…
Yeah, I forgot to quote - Supahotfire Больше года
Neostorm прокомментировал(-а)…
"Why do so many people listen to metal and rock here..." I'm actually listening to British patriotic music, lawl. Больше года
cake
dovesjacob4ever сказал(-а) …
Yay! I'm going to finally get to eat my Bday cake tonight! Опубликовано Больше года
bbuchanan96 прокомментировал(-а)…
When was your birthday? Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Thursday, finally got to eat cake last night Больше года
nicker11500 прокомментировал(-а)…
Happy late birthday :P Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Thanks:) Больше года
Soviet_Guy сказал(-а) …
Not much going on... Опубликовано Больше года
ben14delas прокомментировал(-а)…
not at all. Больше года
laugh
dovesjacob4ever сказал(-а) …
Do Ты guys watch The Amazing Wold Of Gumball?
LOL it's awesome! Опубликовано Больше года
ben14delas прокомментировал(-а)…
I don't watch it I like regular Показать better its ok...... Больше года
ben14delas прокомментировал(-а)…
*pays tikanni 50 dollars * Больше года
Neostorm прокомментировал(-а)…
The only Показать that i'm watching is a police drama Inspector Rex, also used to watch Doctor Who. Well, i'll start watching it again once the new episodes are finished. Больше года
sunny
Kingdom3 сказал(-а) …
I am pretty certain that I am going to die...I feel like it anyway. In this heat xD Опубликовано Больше года
Tikanni прокомментировал(-а)…
where r u Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Heat stroke, Smeat smoke, I have long sleeve winter рубашка on right now and it's hot outside, I was running like a maniack anyway! I Любовь the Spring! Больше года
Kingdom3 прокомментировал(-а)…
look on my Профиль Больше года
ben14delas сказал(-а) …
Some rap lyrics I found:Rollin' in a golden Tacoma, the shit's stolen
If that сука tell on me, I'ma do a fuckin' drive-by in her colon
With my meat, gotta keep it obsolete
Like Chris Brown when Рианна got her fuckin' жопа, попка beat
Fuck Jeeves ask me for advice, if I'm not Чтение advice
I'm squatting down, picking крекер, взломщик bitches scalp for some lice
Everything that I write is dope because the pipe. Опубликовано Больше года
Tikanni прокомментировал(-а)…
O_O WHAT? Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
LOL! Больше года
Tikanni прокомментировал(-а)…
ok Больше года
smile
dontforgetme сказал(-а) …
am i the only one that wants tikanni and doves to die from anthrax? Опубликовано Больше года
Soviet_Guy прокомментировал(-а)…
Seems like it Больше года
Country_Wolf прокомментировал(-а)…
I'm I the only one here who wants Ты to burn in the fiery catacombs of hell for all eternity? Probably not. Больше года
dontforgetme прокомментировал(-а)…
hell is fake Больше года
pabloescaval сказал(-а) …
just wondering. who is going through this heat wave? Опубликовано Больше года
Tikanni прокомментировал(-а)…
where? Больше года
Soviet_Guy прокомментировал(-а)…
when Ты say Dixon Cider what do Ты hear? Больше года
Neostorm прокомментировал(-а)…
British Columbia Больше года
tongue
Kingdom3 сказал(-а) …
Morning my people! или good night to some! haha. How is everyone doing? Опубликовано Больше года
ben14delas прокомментировал(-а)…
good you? Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Good thing she's at church right now.... Больше года
KATExLOVERx7822 прокомментировал(-а)…
tikanni would never doing anything like carol Больше года
smile
dovesjacob4ever сказал(-а) …
Эй, guys! How are your days going?
Gone, gone, gone, is stuck in my head,
Болталка question:
What is your Избранное food?
Mine is whatever my Mom cooks,
I finally get to eat my Bday cake today!
Because of the tornado's I didn't get to eat it yesterday или on my Bday, but the important thing is Were still alive. Опубликовано Больше года
dontforgetme прокомментировал(-а)…
sadly you're still alive, yes i just сказал(-а) that Больше года
ben14delas прокомментировал(-а)…
carol is real Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
She is and your lucky she's at Church right now.... Больше года
dontforgetme сказал(-а) …
LOL furries Опубликовано Больше года
Soviet_Guy прокомментировал(-а)…
Oh really :) Больше года
dontforgetme прокомментировал(-а)…
>comingfromthepersonthatdoesn'tknowthedifferencebetweenyourandyou're LOL Больше года
Soviet_Guy прокомментировал(-а)…
notice how each post ends up with nonsense Больше года
smile
humpherywolf34 сказал(-а) …
Good mourning! Okay Ive noticed most people like avril and some other people. Every friday mourning go to your VH1 channel on directv, dish, infinty, или what ever at 9:00 (for central time) Ты guys can do the math for your time zone they had Fall out boy Пение "My songs know what Ты did in the dark" (light em up), Phillip phillips Пение "Gone, gone, gone" And 20 others just thought Ты guys wanted to know. :) Опубликовано Больше года
ben14delas прокомментировал(-а)…
Sup:) Больше года
LoneOmega прокомментировал(-а)…
Morning friend ^-^ How are Ты today ? Больше года
Neostorm прокомментировал(-а)…
Good morning... Good mourning... Mourning is a sadness that Ты Показать and feel because someone has died... Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Good morning and afternoon, LOL :) Больше года
umbreaon123 сказал(-а) …
im bored anyone want to talk on meebo Опубликовано Больше года
shadowwolf1 прокомментировал(-а)…
sorry i dont have meebo cousin Больше года
smile
ben14delas сказал(-а) …
Good Morning Everyone I hope y'all have a Good Day:) Опубликовано Больше года
umbreaon123 прокомментировал(-а)…
ok Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Thanks, Ты too Больше года
TheRealAleu сказал(-а) …
Hi everyone Опубликовано Больше года
ben14delas прокомментировал(-а)…
Hello. Больше года
bbuchanan96 прокомментировал(-а)…
Hey:) Больше года
TheRealAleu прокомментировал(-а)…
Hi, soz I haven't been on for a while... If Ты don't know me, it doesn't matter ^^' Больше года
wink
Kingdom3 сказал(-а) …
Ahem, so, anyone interested in talking? I want to get to know some of Ты guys better seems how I came back to еще new members! Looking вперед to meeting some of you! Опубликовано Больше года
Neostorm прокомментировал(-а)…
Yesssshh, i'm interested in talking. Always Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Okay, cool Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
I mean for being here for that long Больше года
tongue
dovesjacob4ever сказал(-а) …
Lightingbolts have been going off every 2 seconds! Опубликовано Больше года
Tikanni прокомментировал(-а)…
O_O O-O Больше года
ben14delas прокомментировал(-а)…
wow snap Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
LOL lightning is facinating, till Ты get struck by it! Больше года
ben14delas сказал(-а) …
I remember a time were I had to wake up at 5:00 in the morning I was not a happy sailor. Опубликовано Больше года
Kingdom3 прокомментировал(-а)…
Why would Ты have to wake up at five in the morning? Больше года
Kingdom3 прокомментировал(-а)…
Yeah, good point xD. Больше года
humpherywolf34 прокомментировал(-а)…
Bro I had to wake up at four over our spring break to go turkey hunting it was this год killed my first turkey after sitting there for five and a half hours. Больше года
smile
Kingdom3 сказал(-а) …
Эй, guys, this is Kingdom123. I don't know if Ты remember me at all but I was a really old member a really long time ago. BUT I don't think any of Ты will know me seems how a lot of Ты are so new xD
But it is really nice to be back here and to see the club still up and running! Опубликовано Больше года
Tikanni прокомментировал(-а)…
this club's kinda ... dead :P Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Noce to meet Ты too! :) Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Nice Больше года
sunny
dovesjacob4ever сказал(-а) …
We are survivors! We will survive! No matter darkened день или night!
We shall stand, till it's tie, We are survivors!
We don't need no Храбрая сердцем catch line!
We'll stand up, and we'll survive! were brave!
don't need no catchline!
We are survivors! We will survive! We'll stand our ground, and we won't fall down!
We will stand and let shine! Because are Oklahomans! We will survive! Опубликовано Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
We shall stand till it's time Больше года
Tikanni прокомментировал(-а)…
yep Больше года
big smile
umbreaon123 сказал(-а) …
hi everyone i am back although i have been gone for a very long time Ты guys must not remember me Опубликовано Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Have't met Ты Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Yet Больше года
umbreaon123 прокомментировал(-а)…
i been here еще than 10 months Больше года
cloudy
dovesjacob4ever сказал(-а) …
I am going to pray no one will die today in the tornado's или lose there house или family!
Let then sun come out and the sun shine on Oklahoma! Опубликовано Больше года
Humphrey__13 сказал(-а) …
Anyone care to read a little bit about the real me? link Опубликовано Больше года
ben14delas прокомментировал(-а)…
it was pretty cool:) Больше года
Neostorm прокомментировал(-а)…
I did. Yesterday Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
I did yesterday, when we were at dinner:) Больше года
Vyeshu сказал(-а) …
Hey, I got back for a while. I won't be on so much now, because I'm sick. Sorry. And anyway, I'm sick for up to 3 weeks no. Still not much better. Still hurts. Sorry, I don't feel really good :/ Опубликовано Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
I'll pray for you! Больше года
ben14delas прокомментировал(-а)…
Song of healing will heal Ты my friend. link Больше года
Vyeshu прокомментировал(-а)…
I had my nose broken once time, so I know the feel about bleeding :/ I got cough too, but I have it for 6 months now, still not change :/ Больше года
hmmm
dovesjacob4ever сказал(-а) …
Anyone here???????????????????????????????????????????????????!??????????????????
and can Ты spot the explamation mark? Опубликовано Больше года
Ignas357 прокомментировал(-а)…
I did. What do I win? Больше года
Humphrey__13 прокомментировал(-а)…
Yes, I'm here. Not sure for how much longer though. Also, yes, I did spot the explamation character. Больше года
Humphrey__13 прокомментировал(-а)…
Fine with me. Lol. Больше года
laugh
dovesjacob4ever сказал(-а) …
Eve: Silence I kill you!
Eastern pack волк faints but makes a thud as it hits the ground!
Eve: I kill you! Ты made noise! Опубликовано Больше года
smile
dovesjacob4ever сказал(-а) …
Yay! I am on summer brea now!
How are your days going dude's and duddet's?
I am going to randomly say, that I am eating сальса and chips right now. lol

Болталка question:
Have Ты listened to any of these songs:
Gone, gone, gone, by Phillip Phillips
Here's to never growing up, by Avril lavinge
When I was your man, by Bruno Mars

I Любовь them all!:) Опубликовано Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Anyone HERE? Больше года
humpherywolf34 прокомментировал(-а)…
I heard all of them gone gone gone was on VH1 last week, when i was ur man was on вверх 20 Музыка Видео for vh1 and mtv. I heard never growing up over the directv Музыка stuff I browse it when I draw and when I wright my arrticles. Больше года
smile
Canada24 сказал(-а) …
I'm back Опубликовано Больше года
LoneOmega прокомментировал(-а)…
yay ! :D Больше года
Canada24 прокомментировал(-а)…
Of coarse, never mean teasing Больше года
jakob6543567 прокомментировал(-а)…
wanna check my Minecraft (Майнкрафт) skin link Больше года
trueshadowwolf сказал(-а) …
Эй, all Волки out    there Опубликовано Больше года
Humphrey__13 прокомментировал(-а)…
What? Больше года
trueshadowwolf прокомментировал(-а)…
What? Больше года
trueshadowwolf прокомментировал(-а)…
Nm Больше года
LoneOmega сказал(-а) …
OMG. 3.666 FANS. SIX SIX SIX THE NUMBER OF THE BEAST ! SACRIFICE IS GOING ON TONIGHT Опубликовано Больше года
ben14delas прокомментировал(-а)…
time to get the candles lit tonight. Больше года
humpherywolf34 прокомментировал(-а)…
Im running in my closet with my 20 gauge. *Loads gun* *Eats cream filled donut* Now just gonna wait. Больше года
sunny
SexyRenamon сказал(-а) …
happy friday everyone !!!!! Опубликовано Больше года
LoneOmega прокомментировал(-а)…
Hapy friday to Ты too ^-^ Больше года
Humphrey__13 прокомментировал(-а)…
^Rofl. Больше года
mathew19988991 прокомментировал(-а)…
happy friday time to go do nothing again Больше года
laugh
LoneOmega сказал(-а) …
How to be Harry Potter link Опубликовано Больше года
Humphrey__13 сказал(-а) …
Ok, I decided to explain what a troll really is. Considering I got accused of being one long назад and got banned when I wasn't even doing anything wrong. Anyways. Troll- In Internet slang, a troll is someone who posts inflammatory, extraneous, или off-topic messages in an on line community, such as a forum, chat room, или blog, with the primary intent of provoking readers into an emotional response или of otherwise disrupting normal on-topic discussion. Опубликовано Больше года
Humphrey__13 прокомментировал(-а)…
So technically, some of the people Ты are accusing of trolling aren't trolls. And some people doing the accusing techincally are the trolls since they qualify being one, according to the definition above. Also, while on this topic. Teaching, disagreeing and/or sharing personal opinion that Ты do not agree on, and showing/posting facts that Ты do not agree with, is NOT, again, NOT, trolling. So just shut up about people trolling when they aren't even trolling. Thank you, and you're welcome for the info. Have a nice day. :) Больше года
Humphrey__13 прокомментировал(-а)…
Like I said, just go someplace else. Please. Больше года
Ignas357 прокомментировал(-а)…
There's no argument anyway Больше года
ben14delas сказал(-а) …
Eve:I'll kill any волк that hurts my daughters. Lilly:Mom. Eve:Not now dear mommy's in rage. Опубликовано Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
LOL I rermeber that one:) Больше года
smile
trueshadowwolf сказал(-а) …
Trolls if Ты like trolling so much, go to link it's a bunch of trolls and creepy people. Enjoy! Опубликовано Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
I wish they Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
We are though all they do is irritate people Больше года
trueshadowwolf прокомментировал(-а)…
@neostorm just shut the fuck up I dont give a fuck Больше года
trueshadowwolf сказал(-а) …
Is wish this place has it's own app like Facebook Опубликовано Больше года
ben14delas прокомментировал(-а)…
I wish it did too. Больше года
trueshadowwolf прокомментировал(-а)…
Cause I'm sick of coming here and wasting battery just to check my Входящие Больше года
smile
trueshadowwolf сказал(-а) …
I Любовь boobies :3 Опубликовано Больше года
Helvete прокомментировал(-а)…
волк boobies? Больше года
Sexykate прокомментировал(-а)…
well u haven been around in months while I have had the same mate for almost 2 months now and we r happy and trust each other and dont go Актёрское искусство like u r all inosent I here about girls that u were flirting with when u were with me Больше года
Humphrey__13 прокомментировал(-а)…
I left, for 2 reasons. 1.) Jess left so I had nothing left on here that I care about and love. 2.) I got banned and I was really hated because of being accused of trolling when I didn't do anything. Don't go Актёрское искусство like I'm innocent? I was and am. What Ты heard is most likely either from your mates или that Alex of yours who hated me ever since he met me. I gave Ты all I had to offer, all of my time, I dedicated and gave to you. Everything. Was yours. But then I found out Ты had other mates at the same time and it all went to hell from there. Больше года
laugh
dovesjacob4ever сказал(-а) …
Eve: Silence! I kill you!
Eastern волк faints, and another one falls off it's rock.
Eve: Ты made noise! I kill Ты now!
LOL Опубликовано Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Anyone here? Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Anyone? Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Sorry I meant okay Больше года
Neostorm сказал(-а) …
link

I've just written an Статья , which is necessary to read for those who are Письмо their Статьи или anyone who is interested in improving his own grammar. Especially: dovesjacobs4ever, ben14delas, humpherywolf34, dontforgetme, trueshadowwolf & nicker11500. Опубликовано Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
(Growles under breath) Больше года
Neostorm прокомментировал(-а)…
Indeed, nowadays people aren't exploring anything new, i can't say that i'm Чтение much of books, in fact i readed only one : <. Though my vocabulary is still big, not because of books, i just like to explore new things, i'm learning history, that's my hobby, and visiting Форумы where people are arguing for example. I know one, on whom i always use my dictionary because there always is a word that i don't know. Больше года
humpherywolf34 прокомментировал(-а)…
Ты guys are fucking wise :D Больше года
sad
dovesjacob4ever сказал(-а) …
My Bday is turning out pretty bad:( Опубликовано Больше года
Soviet_Guy прокомментировал(-а)…
Whats wrong? Больше года
ben14delas прокомментировал(-а)…
Nayru's Любовь will protect Ты against Tornadoes Больше года
Soviet_Guy прокомментировал(-а)…
Chaos Больше года
zzz
ben14delas сказал(-а) …
Back and bored. Опубликовано Больше года
smile
dovesjacob4ever сказал(-а) …
Эй, guys!
Болталка question:
What is your eye color?
Mines dark, dark brown.
It's been raining on and off for two weeks here:(
But like my grandma said: Don't wait for the storm to pass, learn how to dance in the rain:)
I Любовь that one,
I found foot tracks yesterday, looked like dog tracks, but they were bigger than my dad's hands put together.
But how is everyone's день going? Опубликовано Больше года
LoneOmega прокомментировал(-а)…
My eyes are green ^-^ and I'm fine ! How are Ты ? Больше года
pabloescaval прокомментировал(-а)…
mine are brown Больше года
Neostorm прокомментировал(-а)…
At your service, Dove. Больше года
smile
ben14delas сказал(-а) …
Morning Everyone:) Опубликовано Больше года
humpherywolf34 прокомментировал(-а)…
what up. Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
What up dude? Больше года
LoneOmega сказал(-а) …
I'm still online! Not anymore, sleepy as hell xD Bye ! Опубликовано Больше года
zzz
dovesjacob4ever сказал(-а) …
Night guys Опубликовано Больше года
smile
ecology сказал(-а) …
if Ты need me Входящие me Опубликовано Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Erika needs to talk to Ты dude! She's been crying because Ты weren't on dude. Don't ask why because I don't know why Больше года
Neostorm прокомментировал(-а)…
Dove, there was no need to double post it. You're saying it just as if i were teasing her, what i never did. If she wants to be left alone, why is she paying attention on all of this? Normal people are avoiding stuff that they don't like. Больше года
umbreaon123 прокомментировал(-а)…
great an another fight Больше года
smile
trueshadowwolf сказал(-а) …
I like the movie, like its okay, but I only like it cause theres Волки in it. But its gotten really boring to me, but the movie was good though it was. the Пение was really good! but still its a good movie. But its just my opinion. Опубликовано Больше года
trueshadowwolf прокомментировал(-а)…
I like it, but I watched it over, and over, and over nonstop, so that's why I got bord of it, I watch it sometimes though Больше года
Humphrey__13 прокомментировал(-а)…
Not trying to start a fight, but I know I would be thankful if someone took their time to correct my spelling errors. So I can take that and use it to my advantage of learning the proper spelling of that word. It's going to help me in the future when I'm writing. I do understand that Ты think it's just talking and it doesn't matter and in formal writting Ты actually write good. But that is only what Ты think, chances are, Ты don't actually write as good as Ты used to. When Ты write your own paper, it's not always easy to notice your own mistakes since you're the one who wrote it. But it has been scientifically studied and proven that еще and еще kids are starting to write like they text in formal writting. Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Okay, Ты are right about that, At least if Ты are Письмо a story than if Ты get the word wrong and someone corrects you, Ты know Ты got it wrong, :) Больше года
rainy
dovesjacob4ever сказал(-а) …
Эй, guys!
I'm on my Iphone, 3G because there's a freaking storm and the internet is out again! Опубликовано Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Anyone on????? Больше года
ben14delas прокомментировал(-а)…
I am on the funniest thing happened after I cleaned my pet черепаха Kevin's tank I put him in the water he started swimming around like crazy he want in his little логово, ден and he look in there and began swimming out like crazy this what I think he would say when the saw the inside of his den. my turtle: My логово, ден aaahhh clean. Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
My grandma's черепаха would use Ты as a bathroom if Ты picked him up:) Больше года
cake
dovesjacob4ever сказал(-а) …
I'm turning fourteen Thursday! Опубликовано Больше года
Soviet_Guy прокомментировал(-а)…
Congrats Больше года
Tikanni прокомментировал(-а)…
happy b день i might not be here thursday -_- Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Okay, but thanks! :) Больше года
laugh
dovesjacob4ever сказал(-а) …
Эй, guys! I'm back! One of the funniest things happened:D
My little bro: Pauley, was stacking cans, and I сказал(-а) "You know that's gonna hurt when it falls right?"
And he сказал(-а) "I know."
Then my little sister Stormi сказал(-а) "That's gonna crush your junk!"
Then Erika сказал(-а) "Oh my gosh! Where did Ты hear that from?!"
Then I сказал(-а) "Well it's true." then the cans fell, My little bro jumps out of the way but hits the Стена and says: "Oh my peanuts." Then we all ended up laughing!
It was hillarious! Опубликовано Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Anyone on????????????? Больше года
ben14delas прокомментировал(-а)…
What's yours. Больше года
Soviet_Guy прокомментировал(-а)…
Call 911 Больше года
mischievous
Fearlessdude88 сказал(-а) …
LOL I Любовь how y'all jumped on my post about Humphrey I was seeing how Ты guys are such dicks his club did die when жопа, попка hole newbies Присоединиться xD Опубликовано Больше года
Fearlessdude88 прокомментировал(-а)…
This* and everyone had a mate here it was just for fun then Ты all get serious haha Больше года
Soviet_Guy прокомментировал(-а)…
Communism says:male homosexuality is a crime punishable by up to five years in prison with hard labor Больше года
Neostorm прокомментировал(-а)…
What a great choice of a language, and yes, i came here год + 1 месяц later than you. IS that even an argument? Though i'm not a Christian ,nor telling Ты how to live, neither do i hate you. Though your arrogance may turn my treatment quite the opposite Больше года
ben14delas сказал(-а) …
Never Lose Hope these words are true. Опубликовано Больше года
Tikanni прокомментировал(-а)…
never give up either Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Never ever! Больше года
Tikanni прокомментировал(-а)…
ever Больше года
pabloescaval сказал(-а) …
I like how all of Ты are haveing an arguement, two pages long, about religion on a club about a movie with Волки in it. *slow claps* Опубликовано Больше года
ben14delas прокомментировал(-а)…
it was pretty fun but I wish i didn't have to see fighting. Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
I do know..... Больше года
Ignas357 сказал(-а) …
This was the most fun I had in a while. Ты ALL deserve cupcakes. All of you. Опубликовано Больше года
ben14delas прокомментировал(-а)…
What fun? Больше года
Ignas357 прокомментировал(-а)…
The last two pages of this Стена LOL Больше года
Ignas357 прокомментировал(-а)…
No one is scared of Carol. Stop threatening us with her Больше года
Humphrey__13 сказал(-а) …
Hehe. link Опубликовано Больше года
ben14delas прокомментировал(-а)…
that was boring Больше года
Humphrey__13 сказал(-а) …
link Опубликовано Больше года
ben14delas прокомментировал(-а)…
that's a lie I have a bible. Больше года
Humphrey__13 сказал(-а) …
This is where religion gets you. link Опубликовано Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
That's wrong!!!!! I is all LIES! Больше года
Humphrey__13 прокомментировал(-а)…
Stop denying the truth Ты twat. Больше года
Soviet_Guy прокомментировал(-а)…
Im Communist so no Religion for me :) Больше года
Humphrey__13 сказал(-а) …
link Опубликовано Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
LIES! Больше года
laugh
Humphrey__13 сказал(-а) …
LOL even more. link Опубликовано Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
LIES! Больше года
smile
Humphrey__13 сказал(-а) …
AHA! Perfect picture. link Опубликовано Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
I hope Ты will be sorry when we get to leave earth to go home, and Ты are parishing. Больше года
ben14delas прокомментировал(-а)…
dude all your jokes aren't funny leave голубь alone Ты disrespectful people. Больше года
Tikanni прокомментировал(-а)…
Ты guys are very dis respectful to голубь leave her alone and pick on someone that also likes to be hated Больше года
sunny
Humphrey__13 сказал(-а) …
For the Любовь of humanity, Doves take this pictures advice. link Опубликовано Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
I will not! Больше года
Humphrey__13 прокомментировал(-а)…
Yay. Earth gets destroyed now. Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Carol is not Tikanni! Больше года
sunny
dovesjacob4ever сказал(-а) …
I shall not shut what is right, but I shall shut what is wrong.
I shall listen to God and God only!
No one can change that! Опубликовано Больше года
Ignas357 прокомментировал(-а)…
Great! Shut the fuck up already. Больше года
dontforgetme прокомментировал(-а)…
please go away :3 Больше года
LoneOmega прокомментировал(-а)…
Please don't fight for religion... Ты all have the right to believe in what Ты want...Just keep it to yourselves to prevent fights ! Больше года
HaleyDewit сказал(-а) …
joined Опубликовано Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Welco9me to the pack:) Больше года
Neostorm прокомментировал(-а)…
Welcome, please introduce yourself. Больше года
ben14delas прокомментировал(-а)…
hi:) Больше года
Ignas357 сказал(-а) …
Holy fucking shit, Ты guys..
Heh. Holy. geddit? hah...
ANYWAY.
Can Ты all kindly shove your beliefs up your asses so high that not even God himself would find them?
Thank you. Опубликовано Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
Shut the hell up Ты don't know what's going on! Больше года
dontforgetme прокомментировал(-а)…
i already reported Больше года
dontforgetme прокомментировал(-а)…
and i agree with ignas, its funny as fuck XD Больше года
sunny
dovesjacob4ever сказал(-а) …
It doesn't matter what people think!!
I can preach here! For the people who believe!
I say: I will preach here all I want! For tye people who believe!
And I'll keep doing it for God! Опубликовано Больше года
Helvete прокомментировал(-а)…
linkoh hai Больше года
Humphrey__13 прокомментировал(-а)…
Lol. link Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
NO!!!!!!!!!!!! Больше года
dontforgetme сказал(-а) …
1 Corinthians 1:27
27 But God hath chosen the foolish things of the world to confound the wise; and God hath chosen the weak things of the world to confound the things which are mighty;

god is fooling Ты all XD Опубликовано Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
million% lie!!!!!!!!!!¡ Больше года
Helvete прокомментировал(-а)…
K, Dove, let it be Больше года
ben14delas прокомментировал(-а)…
Эй, captain stupid leave голубь alone. Больше года
dontforgetme сказал(-а) …
over 2000 years, there will be a religion based on harry potter, its a book so it must be real *sarcasm* > Опубликовано Больше года
dontforgetme прокомментировал(-а)…
>implying the bible is like harry potter, fake Больше года
dontforgetme прокомментировал(-а)…
no, thats not even a name wtf Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
It is for you. Больше года
dontforgetme сказал(-а) …
so the bible says that everybody deserves to go to hell and that there is just one way to escape it? explain me why a 3 день old baby deserves to go to hell Опубликовано Больше года
Tikanni прокомментировал(-а)…
he didn't go to hell Ты even сказал(-а) hell doesn't exist.that baby went to heaven Больше года
dovesjacob4ever прокомментировал(-а)…
No! santa is santa! God is our father! Больше года
dontforgetme прокомментировал(-а)…
santa gives me presents, god gives me a headache :U Больше года