БрукАс (Брук и Лукас) БрукАс (Брук и Лукас) Фан Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the Фаны of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

БрукАс (Брук и Лукас) 116057 Ответы

Click here to write a response...

Showing Replies 57151-57200 of 116057

Больше года Janni said…
Will do babe;D
Больше года sophialover said…
umm let me see...was it the one were her father was constantly ignoring her and didn't care about her? And she was involved with drugs and then she met that really nice guy...?
But well...i be this isn't it. 14? Umm. No way. Bu the title kinda reminds me of something...
Больше года sophialover said…
cool
bitch!!
It was TOO mine.
Больше года Janni said…
EYESEXAGE ** <3 *0

all done dawn:D
 EYESEXAGE ** <3 *0 all done dawn:D
Больше года Janni said…
Hell no, it wasn't!xD
Больше года livelovelaugh said…
awww thanks janni xD
try oth caps
Больше года Janni said…
will you guys rate my brennifer photos toO? haha babe!
Больше года livelovelaugh said…
awww sparrowbeth xD
i thought i was the only sparrowbeth fan
Больше года livelovelaugh said…
yeh i will xD
and im nearly finished my vid but i kinda dont wanna upload it xP
Больше года sophialover said…
heart
AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW<3333
I adore you Dawn *hugs*
Seriously?
You like them too?
Больше года Janni said…
why??
Больше года livelovelaugh said…
mary youve added alot of vids
Больше года Janni said…
here is the link: link

i see the chemstri between them, but i don't fo further..^^

Больше года livelovelaugh said…
yeh i liked her and will but i always got the impression she wanted jack but then at the end i new she loved will but i still like sparrowbeth better
Больше года livelovelaugh said…
janni what am i rating? lol
Больше года sophialover said…
cool
done rating yours Dawn.
Больше года Janni said…
you don't have to rate all fo them;D
Больше года livelovelaugh said…
i thought keira and johnys chemistry was AMAZING
Больше года Janni said…
brad&jennifer photos xD
Больше года sophialover said…
Awww in the second one it was 100% clear that she was fucking falling for him!!!!!!
And then at the third...WHAT THE BLOODY HELL? WILLABETH? I was SOOO frustrated.
They NEED to make a Pirates 4 damn it!
Больше года sophialover said…
LOL i know. You guys don't need to rate them all. Rate just as much as you want...LMAO.
Больше года livelovelaugh said…
im rating both of yours now
Больше года sophialover said…
mischievous
OMGGGGG I KNOOOW RIGHT?
<333
Their chemistry rocks! I mean the Orlando/Keira is Ok too but COME OOON. Johnny/Keira<333333333333

Baby i would rate for you anything but these photos...LMAO.
Больше года livelovelaugh said…
there talking about a pirates 4 but it will be like in the future the rumour is zak efron will play their kid
Больше года livelovelaugh said…
haha mary i love that xP
ive rated 17 pages of your vids xD
Больше года Janni said…
Thank you Dawn<3

and babe, a long time a ago you gave us a link to a place where we could fine fanart, do you still have the link?
Больше года Janni said…
EYESEXAGE ** <3 *0
 EYESEXAGE ** <3 *0
Больше года sophialover said…
Zac Efron better stick to shampoo commercials...xDD
LMAO.
I hate him...like...ewww. Put him behind a REAL actor like Johnny and then everyone will realise his acting skills simply suck in every way. It would be humiliating for him.
Больше года sophialover said…
huh? which link?
Больше года Janni said…
lol babe!

and WTF-- zac efron kid!?
Больше года sophialover said…
cool
ahhh for the fanart? www.fotolog.com
Больше года Janni said…
All done babe;D

the link to the page where we could find fanart/wallpapars?
Больше года sophialover said…
heart
But remember...it's kinda complicated. You have to use the search bottom and then go through the pages and find the kind of fanart you're interested in.
Больше года sophialover said…
well...not wallpapers. This is just for fanarts.
Больше года Janni said…
That one(lamp) Thank you<33

And you know the weird sign on this one:
link

lol! that's a letter in the Tamil alphabet, and when my name is spelled in tamil it starts with that letter ஜ
Больше года sophialover said…
Tamil alphabeth? What is that? Ahhh and then "J" stands for ஜ? LOL.
Больше года Janni said…
my parents are from sri lanka, and we are 'tamil' people

and like the english/greek alphabet we have one too, and that is the ltter my name starts one xD

ஜ = J(a) something like that. LOL!
Больше года Janni said…
Any one of you have any pictures of haley/Peyton almost naked??
or remember any episodes where they are?
Больше года sophialover said…
Ahhh so you actually knooow the tamil language? OMFGG. But how do you pronounce these letter? LOL.
J in greek is with two letter like "Τζ"! For example "Jenny" is spelled "Τζένη" LMAO.
Больше года sophialover said…
Peyton almost naked? Only in the sex scene with Jake? Maybe?
And Haley...i have no idea...LMAO.
Больше года Janni said…
LOL! that was complicted

we have 12*18= 216 + 1 letters

Yeah, i know tamil xD And how do i pronounce these letters? It's not verye asy to show you via fanpop xD
Больше года Janni said…
the 2.16? but it's hard finding a good picture=/ i'm ok with her in a bra
Больше года sophialover said…
lol true. You have to upload a video on YT with you pronouncing the tamil letters...xD LOL.

Dawn i think YT has fucked up the quality of your MJ/Peter vid. lol.
Больше года Janni said…
laugh
Peyton naked!! xD LMFAO!!

I'm eating ice cream!
 Peyton naked!! xD LMFAO!! I'm eating ice cream!
Больше года sophialover said…
In greek we have 4 kinds of e's LMAOOOO. "ι", "η", "ει", οι" they're ALL pronounced as "e". Like...ROFL. I bet tamil is kind of less complicated anyway.
Больше года sophialover said…
Umm when she took off her "dyke" shirt in front of that principal to just prove that she didn't give a fuck whether they would explell her or not? LOL.
Больше года livelovelaugh said…
janni thats mean but funny xP
Больше года sophialover said…
EWWWW LOL.
Больше года Janni said…
I think so xD
Больше года Janni said…
mine!