БрукАс (Брук и Лукас) БрукАс (Брук и Лукас) Фан Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the Фаны of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

БрукАс (Брук и Лукас) 116057 Ответы

Click here to write a response...

Showing Replies 11151-11200 of 116057

Больше года brattynemz said…
Okay I will finish her off. lol I love playing evil. :D
Больше года dermer4ever said…
i know it is so Much fun Molly is gonna do so much damage to that Selfish Bitch that is the nice term for her.
Больше года mollyx365 said…
i would tear her up in pieces but i am SOOO nice so i will leave some for you two.

Больше года dermer4ever said…
that's good i have wanted a piece of her for so long at least Peyton kinda beat her ass if it wasn't for someone breaking up that fight.
Больше года mollyx365 said…
ooh i cheered for that and that was before she messed up jeyton!
Больше года brattynemz said…
lol I wanna pull her hair please please lol.
Больше года dermer4ever said…
yes i was so hoping she went to the hospital and she totally screwed them over after the best scene ever in the series.
Больше года mollyx365 said…
fine, i will leave you the hair although she might be blind bc i will be spraying windex in them.
Больше года brattynemz said…
Terra it seems like most people would love to do another Match game, is it okay if I do it next week? Dec12, probably?
Больше года brattynemz said…
lol I wanna strangle her with her own hair. LMAO
Больше года dermer4ever said…
that sounds good Nem
Больше года brattynemz said…
Okay I just thought that maybe I have to push it back since we have the Brucas fun contest. hehe.
Больше года mollyx365 said…
rip it out and and stuff it in her mouth!
last edited Больше года
Больше года dermer4ever said…
Molly i like the way you think and then once we dispose of her we put her body in a fridge and throw it off the back of a boat and blame Owen for it.
Больше года mollyx365 said…
BWAHAHA.
you are evil!
i love the way you think.
Больше года brattynemz said…
lol I am backing off now, I'm such an angel. :D
Больше года dermer4ever said…
thank you this is what we did for Carrie and Bitchtoria and Chase.
Больше года brattynemz said…
k gtg I'm going to the mall and probably will watch..... Twilight! LMAO bye!
Больше года Broody_4_Cheery said…
if you guys kill nikki then jake will get custody and come back to TH. omg! do it! DO IT!
Больше года mollyx365 said…
hahaha, dont worry we will. :)
Больше года Broody_4_Cheery said…
but dont forget to frame owen and chase. poor jullian with jake back peyton will be with him, brucas will come back and julian will be on his lonesome.
last edited Больше года
Больше года mollyx365 said…
aww poor julian (i actually like him)
Больше года brattynemz said…
Hey I'm still here! lol

I love you Molly for putting up the poll! :D
Больше года Broody_4_Cheery said…
hey nem :) i thought i missed you, glad i didnt
Больше года mollyx365 said…
anything to contribute, i'm trying to get my medal!
and eveverrry video is on here. same for pics.
Больше года brattynemz said…
Well yeah I'm waiting for my cousin she's going with me to the mall.. what's up?
Больше года brattynemz said…
lol Molly you should comment in picks too, that's how I got my dedicated medal in the OTH spot. :)
Больше года mollyx365 said…
i already do :/
of course i'm being impatient.
i've only been REALLY trying 3 weeks.
Больше года brattynemz said…
You will eventually get it. :)
Больше года mollyx365 said…
there are kind of a lot more i wish i get but no one ever rates my stuff :(
Больше года brattynemz said…
in which spots? I'm so loyal I only go in the 3 spots I have medals for. lol
Больше года brattynemz said…
Molly sorry I have to go now bye! lol
Больше года mollyx365 said…
bye!
Больше года Broody_4_Cheery said…
damn getting distracted, i missed u again nem. *pouts*

molly im sure youll get ur medal soon
Больше года mollyx365 said…
its 330 woah. i'm going to bed.
bye!
Больше года Broody_4_Cheery said…
kk bye. have a good sleep with lots of beautiful brucas dreams.

all on my lonesome.
Больше года sophialover said…
hey guys!
anyone on?
Больше года TSOYPRA said…
yea i am on...
Больше года 3liiiiin said…
hey :) Anyone here now?
Больше года brattynemz said…
Just passing.. lol
Больше года Cas_Cat_2 said…
HEY NEM!!! =D=D

Today I'm SOO happy! X-mas is almost coming!! =D=D hehe
last edited Больше года
Больше года brattynemz said…
lol Catia I'm sorry I'm not staying, I've just got back from the mall and I have duties as a student. lol. I know Christmas is so near that's why I haven't been much of a student. lol and we are coming up with a new game, have you seen it? :)
Больше года Cas_Cat_2 said…
I know right!! I'm so lazy with school too!! I mean, i have two very HARD tests this week. Ans i should had spend the weekend studing, but i spend it almost all the time on FANPOP! lol =D
Later when i have to make the test, i will regret, but for now i just don't care! hehe xD

No.. Where can i see it? =D
Больше года Cas_Cat_2 said…
Ahh No. I have see it yet! =D Is the suggestion about doing more the photos game right? =D
I'm totally in fot it! =D
Больше года Cas_Cat_2 said…
I saw the other one. I will add a sugestion there, if you don't mind! =)
Больше года Cas_Cat_2 said…
Lol. I guess that you're gone Nem. =P

Anyone is on right now?? =)
Больше года TSOYPRA said…
hi anyone there?
Больше года Cas_Cat_2 said…
Hey Vicky. Sorry but i have to go right now! =(
See ya *
Больше года TSOYPRA said…
ok catia bb...
Больше года TSOYPRA said…
11200...
yea...it's mine...
hehehe!!!