БрукАс (Брук и Лукас) БрукАс (Брук и Лукас) Фан Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the Фаны of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

БрукАс (Брук и Лукас) 116057 Ответы

Click here to write a response...

Showing Replies 1651-1700 of 116057

Больше года Janni said…
ok good to know;) SO you guys use Sony something,which is free? and Powerpointon photos? (onvista)
Больше года sophialover said…
Ok..let's change the subbject now..!
Poor Janni..LMAO! hihi! Did you do anything interesting today?
Больше года sophialover said…
No..Sony Vegas isn't free. But i found a vid on youtube that explains how you can totally get it for free so YAYY!
Больше года sophialover said…
YOU GOT THE FIRST PAGE! OMG...
You're dead too!
I'm gonna kill Dawn first but then it's definately your turn! Grr!
Больше года livelovelaugh said…
that really does look like a heart thats another sign its a heart made out of roses which is red - queen of hearts
Больше года sophialover said…
LPers who come here only to vote and make negative comments make me sick!! OMGG! URGHH! I'm really pissed off right now...
Больше года sophialover said…
PS:You mean...the "heart" that the roses make on my icon or smth?
Больше года livelovelaugh said…
why which lper has come on here
Больше года livelovelaugh said…
on your icon
Больше года sophialover said…
Just check out the poll i personally made about the "Queen Of Hearts" theory and you'll understand. I'm so angry..urghh!
Больше года Janni said…
I went to dance today!^^ It was ok
I might try thesony thigy:P
Sry un, it wasn't on porpusse.
Those LPers realy piss me off. I'm just tired of the whole thing..Grrr!!
Больше года sophialover said…
AHH OK Dawn!
I know...it's definately another sign from our beloved Markie!!<33!
last edited Больше года
Больше года sophialover said…
ME 2! Like...why are they so terribly lifeless? Why are they coming here only to say that LP is meant to be?
IT'S MORE THAN ANNOYNG...IT'S JUST...EWWW!
Больше года Janni said…
I love your ico MAry, caus it jst brings the whole Queen og Herts theory on one picture.And I love the flowers which shaped like a heart!<3
Больше года sophialover said…
AWWW YOU WENT TO DANCE...! AHHHHH! That sounds great! hihi...hope you had a great time.
Больше года sophialover said…
THAT'S WHY I CHOSE THIS ICON! Cause it definately supports the whole "Brooke-Queen Of Hearts" theory! I'm in love with this icon<33!
Больше года Janni said…
Well i didn't go and watch a dance, but i dance so i had class today..
last edited Больше года
Больше года Janni said…
And WTF with "I like Brcas, but Leyton is ment to be" o something crap like tha...!!!
Больше года sophialover said…
TOTAL CRAP! That's all i have to say about it. Like..damnnn! "GET OUT OF HEREEEE IF YOU LIKE PUCAS...XD"!!
Больше года sophialover said…
PS:All the icons are finally back. Thank god..problem solved! YAY!
Больше года Janni said…
YAY!! And i just have to say that i'm getting really attached to this site^^
Больше года livelovelaugh said…
i no thank god im gonna change mine now lol
Больше года sophialover said…
TO FANPOP?LOL!
Well..i'm already addicted to it...lol! (and to this spot ofcource..)
Больше года Janni said…
gotta go lovelis^^ Muhaa(K)
Больше года sophialover said…
DAWN CHOOSE A BL ONE<33! hihi!
Больше года sophialover said…
ahh Okeyy love<33! Biii!
Больше года sophialover said…
FI-NA-LLY!
LOOOL!
First page!
Больше года livelovelaugh said…
yiuve been dieing to get that lol
Больше года sophialover said…
YAYY! I knoww..lol!
OMG you changed it into a BL one! AWESOMEEE<33!
Больше года livelovelaugh said…
yeh =)
Больше года sophialover said…
Dawn do you know how we can change the icon? I mean...we've already decided what the next icon should be but noone has messaged anyone to change it until now.
Shall i message Dave or Papa? I've no idea...
Больше года livelovelaugh said…
i dont have a clue lol
Больше года livelovelaugh said…
who did it last time?
Больше года sophialover said…
Pff...Ok! Never mind...i'm gonna try to find out who i have to message..lol! They will probably know on the fanpop spot...
last edited Больше года
Больше года sophialover said…
Janni..i think! DAMN...and i forgot to ask her while she was here..lol!
Больше года livelovelaugh said…
haha lol she will be back
Больше года dermer4ever said…
guys you all have great images
Больше года livelovelaugh said…
i love yours =)
Больше года sophialover said…
i hope she will!
AWW i know! We all have. This scene...OMG...<33!
Больше года livelovelaugh said…
hehe we really are obsessed arnt we lol
Больше года sophialover said…
TOTALLY! NO DOUPT ABOUT IT! But when it comes to BL...i'm so proud to be obsessed...<33!
last edited Больше года
Больше года sophialover said…
SAME HERE: "always-forever said:
i think leyton will get married, and im not sad about it!"
Ok..we should definately do something about it!!!! Maybe message some reasonable Lpers or something...
I mean..WTFFFF?? Why the hell are they coming here?
last edited Больше года
Больше года livelovelaugh said…
yeh me to =)
Больше года livelovelaugh said…
i jus dont get what they see in lp
Больше года sophialover said…
I just don't get why they are in our spot..lol!
But yeah..me neither! BLIND BLIND people! Blinded by the epic Pucas shit...
Больше года sophialover said…
Pff gtg hun<33! If Janni comes back and if you're still on... plz tell her about the icon...Ok?
kisses!!
last edited Больше года
Больше года livelovelaugh said…
ok cya
xxxx
Больше года livelovelaugh said…
god the queen of hearts vid is causing contraversy lol
Больше года saBRUCAS said…
I konw right?!? haha lol LPers are scared.

I just hope its true and really what Mark is going for.
Больше года Broody_4_Cheery said…
i had so many great little laughs reading through all that. lol. is thre any brucasers left who havent changed their icon to that scene. but i am so with mary, i am proud to be obsessed, though i prefer the term pasionate.