БрукАс (Брук и Лукас) БрукАс (Брук и Лукас) Фан Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the Фаны of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

БрукАс (Брук и Лукас) 116057 Ответы

Click here to write a response...

Showing Replies 24251-24300 of 116057

Больше года brattynemz said…
I see them as twins not because of their physical looks but because of their personalities. And is STFU really needed? I feel so bad for Mary.
Больше года Broody_4_Cheery said…
i always thought nathan and brooke looked alot alike, heck they look more alike than any of my brothers. i would have gone for the olsen twins, because omg they look so much alike, but the brackets comment turned me against it. i dont think it was a stupid question, the resemblances is something thats commented on, so why not ask that question?
Больше года dermer4ever said…
did someone tell Mary that it is not nice and i think i know would say that.
Больше года brattynemz said…
They only think it's stupid just because it is anti-Leyton.

Terra, who else? lol

Molly!
Больше года Broody_4_Cheery said…
terra, you'll prob be right.
Больше года Broody_4_Cheery said…
using your powers again nem?
Больше года brattynemz said…
lol you guys really don't know how I come up with my psychic ability? lol
Больше года dermer4ever said…
i was right and she left a comment just know to both of your comments i had to get out of their before i went mean girls on her like Brooke did on mouth
Больше года brattynemz said…
OMG Terra, she has her ways, doesn't she?
Больше года dermer4ever said…
she totally does she pisses me off that is the on lper i don't want to be nice to at all and i could care less if she likes me and i know i am not the only one who feels that way.
Больше года Broody_4_Cheery said…
haha, terra.

and i commented back, sure fine, go ahead, stereotype me as a brucaser, im not ashamed of it but hell she doesnt know me.
Больше года dermer4ever said…
i know you know that pisses me off when some of them stereotype us at all and i knew she would comment once we did.
Больше года mollyx365 said…
woah what is going on.
Больше года brattynemz said…
See Molly is here! My psychic ability rocks! :D:D
Больше года dermer4ever said…
it totally does Molly we are talking about are favorite lper
Больше года mollyx365 said…
Oh. I know.
Больше года brattynemz said…
Was she talking to me? lol. I can't tell.
Больше года Broody_4_Cheery said…
and heres me stereotyping right back.

a lesson in leyton logic - two wrongs obviously make a right.
Больше года dermer4ever said…
I think she was and she was got off guard by my point she was just using that has a dig at Brucas so i thought i would level the field.
Больше года kuhriissten said…
hey guysss, what's going on?
Больше года dermer4ever said…
nothing much just debating the latest jab at us by you know who.
Больше года Broody_4_Cheery said…
i think the last one she was directing it at terra's naley comment.

oh how sweet, she applauded me, maybe i could act like a certain person and offer my autograph and start swearing my head off.
Больше года Broody_4_Cheery said…
hey kristen. :)
Больше года brattynemz said…
Hey Kristen. NM, just some OTH spot craziness.

And I bet you guys $100, she's checking our spot. lol
Больше года dermer4ever said…
go do that Mickei but i will not put up with her and those comments of hers
Больше года kuhriissten said…
HAHAHA, wait. seventeen chick?

did you guys ever read my comment about how whenever i read her comments i feel like i'm getting dumber? hahahaha that was my favorite thing i've ever said to anyone on here lmao.
Больше года brattynemz said…
Hey Mickei you should tell her that if she was only being defensive then there's no point in attacking Mary.
Больше года mollyx365 said…
LMAO nem she probabbly is.
Больше года dermer4ever said…
I know Mary is entitled to her opinions and if you don't agree that is fine but don't tell her to stfu that is just rude and uncalled for.
last edited Больше года
Больше года brattynemz said…
lol no Kristen, and I'll tell you some LPers don't get her either. lol
Больше года mollyx365 said…
Haha Kristen I think I remember that!
Больше года brattynemz said…
lol can you post the link? If you can find it, lol.

hey Molly did you already get your Olivia fanatic?
last edited Больше года
Больше года dermer4ever said…
I can see how that can happen
Больше года brattynemz said…
I know Mary is entitled to her opinions and if you don't agree that is fine but don't tell her to stfu that is just rude and uncalled for.

and to add to this: and she was not even talking to her! lol.
Больше года Broody_4_Cheery said…
lmao, kristen. did you say it to her?

nem, i had it written, this is what i was going to say 'someone attacks lp here, fine then, its uncalled for but bound to happen, but defend lp, attack the argument not the person, blers didnt bring bl into this' but then i erased it, i dont want to start a fight, ive said my piece and i dont think her comeback was good enough to warrant one from me, i think that my point is easily read between the lines.
Больше года mollyx365 said…
Yeah I sometimes wonder like what are you thinking??
Больше года dermer4ever said…
that sounds good Mickei and that was not about BL but they manged to bring it in the convo.
Больше года brattynemz said…
Dang! I am so waiting for something like this to happen! lol
Больше года kuhriissten said…
ahhahaah wait, let me find it because i'm like so proud of it for some freaking reason haha. sorry i'm weird right nowww :]


and....LPers are SO dumb. they're like twins because they have the same thoughts and interests pretty much. maybe twins isnt the right word but theyre pretty much the SAME person except one has a thing down under!
Больше года kuhriissten said…
okay found itttt :]

link
Больше года dermer4ever said…
so now apparently we are Blind because Mary's comments are more rude than 17q
Больше года mollyx365 said…
Oooh yes. This pick.
Больше года brattynemz said…
OMG I had to get it out!!!!
Больше года kuhriissten said…
bahaha, remember that pick? it freaking amuses me so much!!

esp when she says "permission denied" like she thinks she's some kind of genius or something!

17q THINKS she's the shit by being a bitch...please. what an idiot. haha gosh, of all the fans on fanpop, she is the ONLY ONE that makes me go freaking insane!
Больше года dermer4ever said…
oh i am the same she is only one that bugs me all the others don't
Больше года brattynemz said…
it's like reading what you write makes me feel as if i'm losing brain cells. LMAO!!!
last edited Больше года
Больше года mollyx365 said…
Hahaha I know. She is just so funny. In a pathetic way.
Больше года dermer4ever said…
that is hilarious and i am starting to feel like that i am staying away from her i just can't wait until other people go on that pick.
Больше года kuhriissten said…
hahahah that's the nicest way i could put what i wanted to say. i wanted to say something like "just LOOKING at what you write makes me dumber! ohmygahd, my IQ just dropped 10 points" hahhaa

yeah she is super pathetic. it's weird to think that she is "seventeen" because acts like she's in the 5th grade
Больше года dermer4ever said…
i know i don't think i ever was like that