БрукАс (Брук и Лукас) БрукАс (Брук и Лукас) Фан Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the Фаны of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

БрукАс (Брук и Лукас) 116057 Ответы

Click here to write a response...

Showing Replies 26201-26250 of 116057

Больше года dermer4ever said…
the breaks are so bad but it is better than no shows
Больше года sophialover said…
anyone on?
Больше года livelovelaugh said…
im on mary u still here
Больше года sophialover said…
cool
Yes Dawn! I'm here. I'm basically trying to find new textures...xD
Больше года dermer4ever said…
Hey Mary and Dawn
Больше года sophialover said…
HEY TERRA!
Больше года sophialover said…
meh
pinjaholie? What?
Больше года dermer4ever said…
oh i am a Pinjaholic i obsessed with it is Pirate ninja we are the rulers of Hell do not ask how it started long ass story but check it out.link
Больше года sophialover said…
laugh
Ahh PinjaholiC...i thought it was an "e"...LMAO.
Anyways...i checked it out but i don't make any sense...? haha!
Больше года Cas_Cat_2 said…
big smile
Hey there! <33
Больше года Janni said…
Hey!!<3
Больше года livelovelaugh said…
yeh thats what i thought mary and if you find any nice textures give me the link as i need some new ones lol
Больше года dermer4ever said…
I know it doesn't we were in the othchat bored and playing with the smiles and came up with it and the best part are all slaves but a lot of lpers took offense because they thought it was a joke and copied charlie the unicorn as if Pinja could kick Charlies ass.
Больше года sophialover said…
cool
there are some great ones on Devianart Dawn. Go check them out.
Больше года sophialover said…
Hey Cat! Hey baby!
Больше года livelovelaugh said…
awww god you know what they are like and ok mary i will have a look all my textures are quite lame
Больше года Janni said…
wink
Hey back at you baby;D<3

What's up with you guys?
Больше года livelovelaugh said…
mary do yu know what it means on my sony vegas some ofmy content comes up red and wont play then my sony vegas goes off
Больше года sophialover said…
Mmmm...it usually comes up when i delete some of my clips by accident. I dunno...xD
Больше года dermer4ever said…
I know you guys don't watch Grey's anatomy but breaking news Izzie and George are leaving the show after this season.
Больше года Janni said…
I'm lost xD
Больше года sophialover said…
I'm doing Ok i guess. I'm talking with some girls on the Amy forum & YEAH...basically i'm slowly dying out of boredom.
Больше года sophialover said…
WTF TERRA????
What's gonna happen with LEXZIE????????
Больше года Janni said…
Aren't they one of the important ones or smt.. I have heard the name alot when my friends talk about the show..
and btw i have seent he pilot;D But i couldn't find the second episode online:(
Больше года Janni said…
Have yo gotten Breaking DAwn Mary?
Больше года irene_p said…
smile
heyy girls <333
Больше года sophialover said…
Hey Irene!
Больше года dermer4ever said…
I have no clue Katherine opened her mouth that got her trouble and tr barley has scenes so they are done but i dont blame him to be host this explains Izzie sickness.
Больше года irene_p said…
cool
what's up? what are you talking about ?? xD
Больше года Cas_Cat_2 said…
I also i'm lost here. eheh =)

And Terra WTF? What about Mark? <33
Больше года Janni said…
Ireneee!<33

I'm becoming a huge fan of this great welcomes;P
Больше года sophialover said…
about Grey's hun...xD
BUT WTF DID KATHERINE SAY?? What about Justin? OMGGGGGGGGGGGGGGG I'M DYING RIGHT NOW.
GREY'S WITHOUT LEXIZE WON'T BE GREY'S ANYMORE!
Больше года Cas_Cat_2 said…
Hey Irene. =)
Больше года irene_p said…
omg i SO wanted to start watching grey's anatomy but i don't have any time :/

Janniiii <33 hiii :P
Больше года irene_p said…
hi catie to you too !!! hi terra..!!! LOL
Больше года Janni said…
Have you guys taken you pictues to/for the game?

Is it to or for?.. my english suck!
Больше года sophialover said…
for the game? for witch game? LOL!
Больше года irene_p said…
ummm what game...??
Больше года sophialover said…
heart
YOU SHOULD DEFFO START WATCHING IT ONLINE IRENE! IT ROCKS<33!
Больше года dermer4ever said…
she said back in 2007 or 2008 she didn't deserve to be nominated for an Emmy because her storyline was bad or something along those lines lets just say that pissed off Shondra and the network and TR gets no scenes last week he was on screen for 10 seconds so he wants to move on.
Больше года Janni said…
The show us where you live game.. Haven't you heard? Now i'm dissapointed:P

Do you ahve the second episode link?
Больше года Cas_Cat_2 said…
I didn't Janni. I will just wait for a "Especial" day so i can take my pic. lol

But why George goes too? Didn't understand sorry.

Who's your favs on GA, Mary?
Больше года irene_p said…
i'll try hun :D so why is oth so late...?? it's coming back in 26 days or something.... wtf?
Больше года Janni said…
Here is the link:
link
Больше года sophialover said…
you mean characters or couples Cat?
Больше года Janni said…
angry
I don't know Irene:/ And after 3 episode or smt it takes another break...! Grrr!
Больше года Cas_Cat_2 said…
Both Mary. *lol*
Больше года sophialover said…
i hadn't noticed this topic bb...LMAO. FIRST time i'm checking it out. Great idea though...xD I'm deffo taking some pictures.
Больше года sophialover said…
Fave Characters: Cristina,Alex,Addie.
Fave Couples: Lexzie, Maddison, MeRder...LMAO.
Больше года irene_p said…
smile
yeah me too !! i'll participate janni :P