БрукАс (Брук и Лукас) БрукАс (Брук и Лукас) Фан Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the Фаны of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

БрукАс (Брук и Лукас) 116057 Ответы

Click here to write a response...

Showing Replies 26251-26300 of 116057

Больше года Janni said…
Yeeey:D
Больше года dermer4ever said…
Mary we like the same greys characters and couples
Больше года Cas_Cat_2 said…
kiss
I have to go dinner. Brb girls. =)
Больше года Janni said…
kiss
Bye bye hun<3
Больше года irene_p said…
smile
bye catia <33
Больше года sophialover said…
cool
LOL Terra...*sigh* YAYY!
Больше года sophialover said…
Bye Cat!
Больше года sophialover said…
angelic
You bitch...u got first page ehh??
Больше года Janni said…
I guess I did.. bitch xD
lol^^
Больше года irene_p said…
link

god i can't believe them ^^^
Больше года dermer4ever said…
big smile
i am bored
Больше года sophialover said…
angry
THOSE RETARD FREAKS. Just ignore them hun!
Больше года irene_p said…
I KNOW ... but it's not even funny.... anyway
Больше года Janni said…
angry
Seriously!? like Mary said..: IGNORE!
Больше года sophialover said…
Yeah..let it go and take a deep breath..xD
last edited Больше года
Больше года Janni said…
Count to ten xP
Больше года irene_p said…
haha ok ok... i 'm calm nowww :P
Больше года livelovelaugh said…
im going to have to say something its her the fecking crazy bitch
Больше года livelovelaugh said…
can we make an anti leyton icon pick
Больше года dermer4ever said…
ignore them and i might do something not so nice because they bitch about someone making an anti Peyton pick saying it is mean and unfair and they are doing the same thing stupid and immature my god. Hey you know what you should say the next time they say thats what she said say PINJA FTW that will pisses them off. Wow i am evil today.
Больше года irene_p said…
well ... we should ignore it... it says not for brucasers and is totally immature.... don't bother !
Больше года Janni said…
huh Dawn?
Больше года dermer4ever said…
nope i clicked on it but i will not answer that i am getting a little tired of the non creative picks and the anti character or couple picks.
Больше года livelovelaugh said…
ok i will leave it someone find me anti leyton or peyton icons two can play at that game crazy bitch
Больше года Janni said…
mischievous
Dawn. I haven't scene this side of you before xD
btw I'm LOVING it! All the LP & PEyton hatred!
Больше года irene_p said…
anyway ... the pick doesnt't belong to the oth spot... anyway...
Больше года livelovelaugh said…
she does have a big problem with brucas/brooke tho its always her who makes the anti picks i duno is it jus me but i think i dunno wat type of people hate brooke but like peyton when all peytons morals are wrong but all brookes morals a right crazzzyyyy huh lol
Больше года dermer4ever said…
no it doesn't put it on the Leyton spot.
Больше года livelovelaugh said…
exactly but even thats not ok i hate it when people put anti peyton stuff on here coz i love peyton it shouldnt be posted anywhere
Больше года livelovelaugh said…
gods im so annoyed right now lol
Больше года irene_p said…
what about us who hate peyton?? lol...
but even us... we don't make such ridiculous icons !!
Больше года livelovelaugh said…
excactly stupid idiot lol
Больше года dermer4ever said…
no it shouldn't i love Peyton too and i got pissed at the anti pick the other day and the weird thing is quite a few of them like her. We get you hate her but no need to make a pick on which is the best anti Brooke icon it is childish if you ask me.
Больше года livelovelaugh said…
i love your icon irene
Больше года irene_p said…
thanks hun!!
Больше года livelovelaugh said…
i know it is theres alot of people who dont like brooke and peyton but most of them dont mention it expept her and ellen used to go on bout peyton
Больше года irene_p said…
i know... it gettin SO IRRITATING !
Больше года Cas_Cat_2 said…
Back. <33

What are you talking about? =)

And Mary:
Fave Characters: Mark, Alex, Addison
Fave Couples: Maddison(<333) and Alex/Izzie mostly but also Cristina/Preston & Cristina/Owen and Merder.
Больше года Janni said…
That was fast! xP
Больше года livelovelaugh said…
and iritating is polite for what i had in mind lol
Больше года Janni said…
Dawn.. getting mean xD
Больше года livelovelaugh said…
god everything is annoying me 2day lol
Больше года irene_p said…
hahah ! LMAO dawn ! i know... i'm trying to be politee!!! lol..
heyy you're fast catia ;P
Больше года Cas_Cat_2 said…
Yeah! Ahah. My mom didn't let me eat, i'm grounded. That's why the speed.. =/
Больше года livelovelaugh said…
im jus in pure bitch mode lol lets just hope hannah doesnt come on lol
Больше года Janni said…
lol xP
You don't get food when you are grounded?
And what did you do tog et grounded? xD
Больше года irene_p said…
meh
ooooooops!! why ?? what did you do naughty girl?? aren't you starving ???
Больше года Cas_Cat_2 said…
ps: kidding! LOL =D

I just wasn't with really hungry and today isn't my day to wash the "stuff" (sorry, how do i name the plates, plus all of the rest? LMAO)
Больше года dermer4ever said…
oh me too if i go on that pick i will come off like a bitch i considered reporting it but i decided not too because i am a better person than that.
Больше года Janni said…
lol Dawn xD Don't say that

26 300:D

last edited Больше года