БрукАс (Брук и Лукас) БрукАс (Брук и Лукас) Фан Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the Фаны of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

БрукАс (Брук и Лукас) 116057 Ответы

Click here to write a response...

Showing Replies 27451-27500 of 116057

Больше года livelovelaugh said…
lalallalal
Больше года Janni said…
lol xP
Больше года brucas4ever said…
skadfja;lfdksalfjwelkakrjel
Больше года TSOYPRA said…
when you say we three you mean you me and hannah?
Больше года Janni said…
DAwn!!
Больше года livelovelaugh said…
EYESEXAge
Больше года Cas_Cat_2 said…
LMAO at the comments of the past! LOL xD
Больше года brucas4ever said…
you bitch!
Больше года TSOYPRA said…
oh cheater.........
Больше года Janni said…
kiss
Blah Cat,..
LY<33
Больше года livelovelaugh said…
soryyyyyy lol
Больше года Cas_Cat_2 said…
okay. i will get the next eyesexage. Just replu random stuff!
Больше года Cas_Cat_2 said…
gotta gooooooooooo.
Больше года TSOYPRA said…
ok catia i ma with you....
Больше года Cas_Cat_2 said…
but just afterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Больше года brucas4ever said…
im kidding love you hun<33
Больше года Cas_Cat_2 said…
i get my eyesexageeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Больше года Janni said…
HAnnah.. look at the last comment.:
link
Больше года Cas_Cat_2 said…
wink
lol, thanks Vicky ;)
Больше года TSOYPRA said…
bye catia....see you tomorrow...
Больше года Chlarkfan said…
hey! (:
Больше года Janni said…
Lol CAt!

Vikey I too was just kidding^^<33
Больше года Janni said…
And this one:
link
the start

Hey Jeleneaaa!! CONGRATES AGAIN!!<333
last edited Больше года
Больше года Cas_Cat_2 said…
Hey Jelena! CONGRATS <3
Больше года Cas_Cat_2 said…
the comments LOL
Больше года Cas_Cat_2 said…
llllllllllllll
Больше года TSOYPRA said…
hey i am vicky...
why we congrats?
Больше года brucas4ever said…
bye guys (L)
Больше года Cas_Cat_2 said…
smirk
EYESEXAGE! Finnally!!!!
Больше года Chlarkfan said…
thank you!! (: so what's upp?
Больше года TSOYPRA said…
oh catia cheater..........
Больше года Janni said…
<333
Больше года Cas_Cat_2 said…
Bye Hannah! I also i'm going. =)

How many eyesexages do you have, baby?
Больше года TSOYPRA said…
bye hannah..........
Больше года TSOYPRA said…
i have 6 cat...
how many do you have?
Больше года Janni said…
kiss
I have 9 :D
I too have to go!

Bye bye.. & Nighty Night^^
LY<3
Больше года TSOYPRA said…
bye janni.........
good night........
Больше года Chlarkfan said…
Goodnight, everyone (:
Больше года brucas4ever said…
hey jelena
okay ehre are the eyesexages in the first 100 pgs
Hannah 16
Janni 14
Molly
Nem 3
Dawn 16
Terra 7
Mickei 14
Cat
Vicky
Mary 25
Kristen 2
332960073452 1
alwysNforeverr 2
Больше года livelovelaugh said…
cya all xxx
Больше года Cas_Cat_2 said…
8 now. =)
Больше года brucas4ever said…
oh not much . im really bored but excited about my 5day weekend!
you?
Больше года TSOYPRA said…
bye dawn...
oh hannah are you count them from the begining?
Больше года Janni said…
It's vacation next week here!! WOhooo!
And I'm soon gonna take you Hannah ;D
Больше года Janni said…
VACATION!!<33
Больше года Chlarkfan said…
well i only have tomorrow, then spring breakk!! (:
i'm SO excitedd!
Больше года TSOYPRA said…
oh i will catch you cat....
Больше года Janni said…
I have 14:D.. it'snot much:/
Больше года Janni said…
<3333
Больше года Janni said…
sunny
27 500th comment;D
last edited Больше года