БрукАс (Брук и Лукас) БрукАс (Брук и Лукас) Фан Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the Фаны of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

БрукАс (Брук и Лукас) 116057 Ответы

Click here to write a response...

Showing Replies 28801-28850 of 116057

Больше года Janni said…
ølsajkdløask
Больше года sophialover said…
cool
or you will just leave them to me...
Больше года Cas_Cat_2 said…
MINEEEEE
Больше года brattynemz said…
damn!
Больше года Cas_Cat_2 said…
NOT MINEEEEEEE! =( =(
Больше года Janni said…
EYESEXAGE ** <3 *0

3 in a row;D
and

28 800th comment!
Больше года Broody_4_Cheery said…
what about instead of a name we just sen you cheaters to rehab and get u on the 12 step program
Больше года sophialover said…
mischievous
I can see Cat getting SOOO WTF right nowwww! *evil smile*
Больше года Janni said…
NOT YOURS;P
Больше года Cas_Cat_2 said…
^^ Oh yea, i totally agree with Meikei! :O
last edited Больше года
Больше года sophialover said…
cool
IT'S OFFICIAL: PCBR!!!!!!!!!!!!!!
Больше года sophialover said…
ALMOST yours Cat...LMAO.
Больше года Cas_Cat_2 said…
I really am Mary! xD
The universe doesn't like me! =/
Больше года Janni said…
NOO PROGRAM!! program's is for LOOOSERS


PCBR = PATHETIC CHEATING BABIES RUUUUULES!!
Больше года brattynemz said…
NO ONE WANTS TO BE IN THE PROGRAM MICKEI, CHEATING IS WHO THEY ARE! LMAO!
Больше года sophialover said…
cool
They tried to make us go to rehab...we said NO NO NO Mickei...
Больше года sophialover said…
Rehab just doesn't work for some people...especially for PCBR!!
Больше года Cas_Cat_2 said…
LMAOO Mary!
Больше года brattynemz said…
LMAO MARY!
Больше года Janni said…
big smile
They tried to make us go to rehab...we said NO NO NO <---- LMAO!!<3
Больше года Cas_Cat_2 said…
Yea, because it's already too late for you, there is no hope left! XD
Больше года sophialover said…
See?
Amy rules. So do PCBR...LMAO!
Больше года sophialover said…
NO..because we actually DON'T accept it can help us. If you can't sort out something for yourself NOONE can help you. WE ARE ADDICTED AND WE'RE FINE WITH IT!
Больше года brattynemz said…
AWW OKAY WHO ARE THE MEMBERS OF THE PCBR?!
Больше года Janni said…
But it's hte PCBR that has the most member! the AA have none! xD and so do you:P

LY<3
Больше года brattynemz said…
omfg!
Больше года sophialover said…
The man said.."why you think you here"? We said..."We got no idea.." LMAOOOO! "Cause there's nothing...nothing you can teach us.."
Больше года Janni said…
PCBR = Mary, Hannah & Janni<33
Больше года brattynemz said…
yes! EYESEXAGE!
Больше года Janni said…
LMAO MARY!
Больше года Cas_Cat_2 said…
Those two crazy girls: Janni and Mary!

If you ever see them on the street: RUN RUN! RUN FOR YOU LIFE!
Больше года sophialover said…
MEEEE,MY BABYYYY & THE GREATEST CHEATER OF ALL..: HANNAH!
Больше года brattynemz said…
AND THEN CAT IS ON WHAT TEAM?
Больше года Janni said…
WEll we are 3... How many does the CATS have? ehm ehm?:P
Mjauu,.. in my ASS xP

LY<3
Больше года Janni said…
CAT is on her own team..:P

Am i being too mean Cat? YOu know that I'm only joking! I LOVE you to the death!<3 but the EYESEXAGES are are still mine;D
Больше года sophialover said…
Cat is...i dunno who she's with...lol!
Больше года Janni said…
Cat! You need to ask people if they wanna join you^^
Больше года sophialover said…
cool
we all love her to death and she knows it<33!
Больше года sophialover said…
YEAH...ASK DAAAAAWN! She's probably gonna hate PCBR...lol!
Больше года Janni said…
heart
*LOVING CAT TO DEATH*<333
Больше года Cas_Cat_2 said…
LOOOL, i know Janni, love you too. <3

I'm kinda of needy, i didn't get any yet. =/ lool

Poor me. =/

Wanna be on my team Nem? xD
Больше года sophialover said…
ahh and don't forget about Terra! I thik she's free too! LMAO!
Больше года brattynemz said…
WELL I COULD BE ON YOUR TEAM IF YOU'D BEG ME! LMAO!
Больше года Janni said…
Mary.. our saying should me "MEOW ... IN MY PCBR ASS!! xD
Больше года Cas_Cat_2 said…
LMAOOO.

BEG Nem ? Everybody hates me! xD
I'm not Peyton, i'm not even BLOND! LMAO! =|
Больше года Janni said…
And Molly, and Vikcey +++
Больше года sophialover said…
LMAOOO!
OK! GREAT ONE!
Больше года brattynemz said…
I'M ON THE OTH CHAT TOO SO I'M KINDA MULTITASKING BESIDES ANSWERING SOME MESSAGES!!!
Больше года Cas_Cat_2 said…
Mean girls, that's what you are! xD
Больше года Cas_Cat_2 said…
I WANT IT! =(