БрукАс (Брук и Лукас) БрукАс (Брук и Лукас) Фан Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the Фаны of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

БрукАс (Брук и Лукас) 116057 Ответы

Click here to write a response...

Showing Replies 28901-28950 of 116057

Больше года Janni said…
askdj
Больше года sophialover said…
SSS
Больше года Cas_Cat_2 said…
heart
AWWWW Janni. <333
The same with all of you!

But can i have another one please? LMAO. xD
I need to make my mind, after all you called me Peyton. That is serious. xD
Больше года sophialover said…
YAY YAY YAYYYY! Man..we're good!!!!!!!
Больше года Janni said…
EYESEXAGE!!!

" No NO NO!!"
Больше года sophialover said…
I got 28.900th btw!
Больше года sophialover said…
"They tried to make us lose the eyesexage we said NOOOO NOO NOO"
ONCE AGAIN..xD
WOOTS WOOTS!
Больше года brattynemz said…
Okay Cat after much thought I decided why the hell won't I be on your team!!!! so YES! Always and forever! :D:D
Больше года Cas_Cat_2 said…
Grrrr!
Okay, i've decide. I still not forgive you Janni! xD LOOL
Больше года sophialover said…
haha Cat! You definately SHOULD. She got SO cheesy just FOR YOU!
Больше года Janni said…
heart
Janni: "Hey, Cat. We’ve been through a lot me and you but I wouldn’t have made it through today or a couple of days without you here on fanpop, so thanks. This is for you (gives you a big hug). I love you, Cat, you know that.”[i]
Cat:[i]”I love you too, crazy baby.”


FORGIVE ME NOW HUN?

Больше года Cas_Cat_2 said…
AHAH! =D
Nem is on my team, Nem is on my team! =D =D

Aww, always and forever! <33 =D
Больше года brattynemz said…
Don't forgive her Cat! You got me now! LMAO!
Больше года sophialover said…
Just think that she's just a BABY! Like..GROW UP and forgive her...lol! (YOU'RE SUPPOSSED TO BE THE "MATURE" ONE)
Больше года kristinabetty said…
ok confused still but its okay hey janni
Больше года Janni said…
"They tried to make us lose the eyesexage we said NOOOO NOO NOO"
Больше года sophialover said…
"Crazy baby...what are you doing to my heart?" LOOOOOOOOOOOOOOOOL!
Больше года Cas_Cat_2 said…
LMAOOOOOO! OMG, this is too hard! It's like Joey for Friends choosing between food or sex! xD
Больше года Broody_4_Cheery said…
oh did i mss somthing? was there catfight?
Больше года sophialover said…
ROFL CAT!
Больше года sophialover said…
NO NO NO...well...almost not. Janni is trying to get Cat to forgive her b/c she kinda called her "Peyton"...xD
Больше года Janni said…
big smile
"Crazy baby...what are you doing to my heart?" LOOOOOOOOOOOOOOOOL! <----- LMAOO!!!
Больше года sophialover said…
"We said NO NO NOO!"
Больше года Cas_Cat_2 said…
Almost! xD
Больше года sophialover said…
"We said NO NO NOO!" agaaaaaaaaaain!
Больше года brattynemz said…
Cat: use your head and follow your heart!
Больше года Cas_Cat_2 said…
LLOOOOL
Больше года sophialover said…
I'M FREAKING OUT...LOL!
Больше года Cas_Cat_2 said…
YEY, you got it Nem! =D

LOOL. Okay, i'm gonna follow my heart...

I guess i forgive Janni baby. But don't ever call me Peyton again! xD
Больше года sophialover said…
mischievous
Ok that actually makes it 1 - 10 or something?
Больше года sophialover said…
Yeah whiney crappy Seyton's nothing like FUNNY,AMAZING Cat...LMAO.
Больше года sophialover said…
My baby is recovering from the shock...LOL!
Больше года brattynemz said…
eyesexageeee!
Больше года Cas_Cat_2 said…
link

LMAOO! It's kinda of mean considering that they're both hot. XD
Больше года Janni said…
THANK CAT!<33

I think so too MARY! LOL! We'll ask HAnah to count them akk and then divide them into the teams;D
Больше года brattynemz said…
hi Krissy!!!
Больше года sophialover said…
Sure. That's what we'll do.
Больше года kristinabetty said…
ok i understand now janni thats mean
Больше года Cas_Cat_2 said…
Me and Nem, we actually apreciate a chalenge. So yea.
We like to fight for it, because if it's too easy, it's too boring. And you girls need to have some eyesexages to remember the past, where you USED to get them! =P
Больше года Janni said…
MARY!! you, me & Hannah have the most 100th comment, so we RULE!!
Больше года brattynemz said…
Okay Cat what's our team name??? team logo? team cheer? team .....
Больше года sophialover said…
Janni we need PCBR icons...lol!
Больше года sophialover said…
I KNOWW!
Cheating babies SOOO rule.
Больше года Cas_Cat_2 said…
Yea, we need a name Nem. But i have no idea which one. lol xD
Больше года brattynemz said…
I'm guessing Hannah wouldn't like to be on your team cause you are her major opponents and Hannah likes to cheat for herself and I said that with all the love in the world!
Больше года Cas_Cat_2 said…
LMAO Nem! xD
Больше года Cas_Cat_2 said…
OURRRRRRSSSSS
Больше года sophialover said…
You think so? WELL...WE'LL MANAGE TO MAKEEEEEEEEE HER JOIN US!
Больше года Cas_Cat_2 said…
OURRRRRRSSSSS
Больше года brattynemz said…
Let's talk in private cause the PCBR might steal our ideas!