БрукАс (Брук и Лукас) БрукАс (Брук и Лукас) Фан Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the Фаны of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

БрукАс (Брук и Лукас) 116057 Ответы

Click here to write a response...

Showing Replies 45101-45150 of 116057

Больше года Chlarkfan said…
haha, nicee. i'm just watching Friends.
Больше года Chlarkfan said…
EYESEXAGE!
 EYESEXAGE!
Больше года livelovelaugh said…
awww i love friends <3 and that colouring is gorgous
Больше года Chlarkfan said…
I love friends too!! And thank you, =] I made that icon!
Больше года livelovelaugh said…
i can tell your colouring is always amazing i got friends boxset for xmas and watched them all back to back was goood lol
Больше года Chlarkfan said…
Awhh, thank you =]] I GOT IT FOR CHRISTMAS TOO! I've watched every episode at least 250 times, <3!
Больше года livelovelaugh said…
i know ive seen them allllloooootttt lol
Больше года Chlarkfan said…
hahah! =] me too! i love themm!<3.
Больше года livelovelaugh said…
RR awwwwww <33333
Больше года Chlarkfan said…
I love themm<333. Also Monica and Chandler! =]]
Больше года livelovelaugh said…
yeh awwwwwww
Больше года mollyx365 said…
Wooo Friends <33
Больше года Chlarkfan said…
So, other then our obsessions, haha, =]]]
what's upp?
Больше года brucas4ever said…
im backkkk!
Больше года livelovelaugh said…
nothing much sand wooooo friends lol
Больше года livelovelaugh said…
gtg now girls

xxxxx
Больше года brucas4ever said…
bye TOFU! night<33

my new backround!
 bye TOFU! night<33 my new backround!
Больше года Chlarkfan said…
Beautiful Hannah!
Больше года brucas4ever said…
thanks
Больше года brucas4ever said…
what ya up to hun?
Больше года Chlarkfan said…
nothing much just working on Sophia Bush artss, how bout youu?
Больше года brucas4ever said…
im watchng prison break:)
Больше года Chlarkfan said…
nicee! i've never seen the show, but i've heard it's goodd!
Больше года brucas4ever said…
OHH SRY My sis kicked me off the comp
you still on?
Больше года Chlarkfan said…
it's fine! Yeah, i'm still onn.
Больше года brucas4ever said…
hey im back:)
whats up!
Больше года Chlarkfan said…
nothing muchh! Just looking if i can bring my cat into London!

EYESEXAGE!
last edited Больше года
 nothing muchh! Just looking if i can bring my cat into London! EYESEXAGE!
Больше года brucas4ever said…
your going to london! lucky! sounds fun are you like going over teh summer or just a vaca!~
Больше года Chlarkfan said…
Well, i'm just stopping there to get on another airplane to Croatia.But,they are SO strict about pets.
Больше года brucas4ever said…
oohhh your so lucky! i wish i was going somewhere i just found out 2mins ago i might be going to dc but thats it!
Больше года Chlarkfan said…
nicee! i've never been to DC!
Больше года brucas4ever said…
its awesome there:)

why croatia do you have family there or just for fun?
Больше года Chlarkfan said…
We used to live there, and we go there every summer for 8 weeks. I LOVE IT!<3.
I gotta go it 11pm. i got school tomorrow, =]]
byeloveyahun<3!
Больше года brucas4ever said…
yea i have to go too! ily2
Больше года sophialover said…
anyone on?
Больше года jennifer_02 said…
anyone on?
Больше года Chlarkfan said…
Yeah i'm on!
Больше года Janni said…
angry
HATE SCHOOL!
Больше года Janni said…
Learn to rate!!!
link http://www.fanpop.com/spots/twilight-serie­s/i­mag­es/­598­485­1
link
last edited Больше года
Больше года Chlarkfan said…
Hey janni! what happend?
Больше года Janni said…
Hey Jelena^^

Nothing... we have final exams from wednesday, and two huge tests tomorrow, and my brain is blank!

So how are you? and with the all finacee and Peytonass frind thing?<3
Больше года Chlarkfan said…
Awhh, that sucks girl! bytheway, i just rated the pictures and commented, =]

I'm finee! I've been good and hanging out with my friends and chilling,=]]

How are youu? <3.
Больше года Janni said…
Thank you hun<3 You didn't need to, i'm just irritated with the people that take time to comment, but not rate

I think I'm good! First part of the school stress period has started, and I found out that ig ot a whole on my fav jeans! And now i'm pissed, cause i don't know when i got it, and the trouser is not that old + it was expensice xD I know tragix little problems.. but but what is lpife without them;P

Anyt other news over there? Feel like we hradly talk, and when we do, one of us always have to go
Больше года Chlarkfan said…
I wanted too, you take a lot of time to add and you deserve a rate and a comment, =]]

Ugh, i hate it when that happens, i got two holes in my favorite pair of jeans!

Nothing new, just the basics stressfull school, i'm falling for the guy i was before my Fiance, and during him so that was akward. And i know! i missed you hun<3!
Больше года Janni said…
Awww<3 You are falling in love?<3 (i'm such a romance lover) Maybe it was a good thing you fiance did what he did ;D (sry, if it is too soon)
Does the new guy have clue? Is he nice? Tell me! xP
Больше года Chlarkfan said…
Haha yeah! See me and my ex-fiance (no it's not soon don't worry =]) We have been on and off and we were off for a while and i fell in love with this guy named Bobby, but he's in love with this other girl named Amber. Their together and i know her, she's really nice. But, his brother is really nice, so you never know =] i'm just trying to get over everything, you know? And yeah it is a good thing, i'm glad i didn't marry him!
Больше года Janni said…
YEY! See everything worked out^^ And soon Brucas will get together and Peyton wil marry Satan himself xD
 YEY! See everything worked out^^ And soon БрукАс (Брук и Лукас) will get together and Peyton wil marry Satan himself
Больше года dermer4ever said…
I hope so


link
Больше года Chlarkfan said…
Haha! Everything did work out, but i do have a question to ask you. See i was in love with Bobby for a year and a half but he will never love me, we've talked about it. But, i kind of like his brother do you think i should talk to him?

AND,hell yeah! Peyton, LEAVE! =]]
Больше года brucas4ever said…
i fucking hate school! ive had the worst fucking day ever:(