БрукАс (Брук и Лукас) БрукАс (Брук и Лукас) Фан Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the Фаны of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

БрукАс (Брук и Лукас) 116057 Ответы

Click here to write a response...

Showing Replies 48301-48350 of 116057

Больше года Janni said…
EYESEXAGE ** <3 *0
Больше года SophiaBrookefan said…
haha..Yes!<3
Больше года Janni said…
Queen B & Queen S
 Queen B & Queen S
Больше года SophiaBrookefan said…
Hon!
That is Jenny!
Not Queen S!
Aha!
LoL!
Больше года Janni said…
Sry, i meant Queen J
Больше года Janni said…
DAwn, should we have it like two coloum layout like the first two, or like the rest?
link
Больше года livelovelaugh said…
hmmm its up to you janni and yey im glad jenny got queen
Больше года Janni said…
What do you like better? It was hard=/

Me too xD
Больше года Janni said…
Dawn do you have this image?


just the larger, and real version? stupid me is able to save this over that one
 Dawn do Ты have this image? just the larger, and real version? stupid me is able to save this o
Больше года dermer4ever said…
i have it Janni
Больше года Janni said…
wanna give it to me?
Больше года Janni said…
I jsut found it again;D
Больше года livelovelaugh said…
i dont but i love that icon janni can i steal it xD
Больше года dermer4ever said…
smile
sure here it is
 sure here it is
Больше года Janni said…
YEs you can hun<3
Больше года Janni said…
I'm gonna save this one too, you never know ;P
Больше года dermer4ever said…
I made a couple of them from that but i need to fix it to make it look better and Mickei is using on of them
Больше года livelovelaugh said…
ha ive just been looking through the fanpop user photos and all the pretty ones get low ratings lol
Больше года livelovelaugh said…
link



dude?
Больше года dermer4ever said…
that is a weird one
Больше года Janni said…
what was that?
Больше года livelovelaugh said…
never mind i asked ghost she new lol
Больше года Janni said…
who was he/she?
Больше года FPgossipgirl said…
Fanpop's Gossip Girl:

link
Больше года brucas4ever said…
SWEETS<3
Больше года Janni said…
Anyone?
Больше года brattynemz said…
Janni ;)
Больше года Janni said…
Hei Nem<33
How are you hun?

How many days left with school for you? aren't you done soon?
Больше года brattynemz said…
Yep, one more day! But it's like the hardest exam!
Больше года Janni said…
tomorrow? Good luck to you hun<3 you'll do great!!

Lucky! My school doesn't end beofre june 20 someting, and i have one oral exam soon
Больше года brattynemz said…
thanks hun. :)

I hate oral exams. But goodluck!
Больше года Janni said…
Thank you<3 I need it^^

SO what's up?
Больше года Janni said…
I can not belive that we will not get any more brucas scenes, ever!
Больше года brattynemz said…
I know! What happened in 624? I heard it was a bunch of crap.
Больше года Janni said…
It was a bunch of crap! and no brucas scenes! so full bullshit! and the leyton was crap!
it's was pretty much CRAP! xD
Больше года brattynemz said…
lol I figured. I'm speechless. Mark screwed up BIG TIME.
Больше года Janni said…
I know! It might be the worst season ending!
Больше года dermer4ever said…
he so did that finale sucked ass
Больше года Janni said…
It sucked BOTTOX!! xD
And the S.B.S grew up like baam!
Больше года Janni said…
Gossip girl was AWESOME!
Больше года brattynemz said…
Hi Terra! I gtg. Study. Bye!
Больше года Janni said…
ByeBye Nem<3
Больше года dermer4ever said…
bye Nem


that was so sucky their was more mia and chase scenes than the core scenes mark sucks
Больше года Janni said…
I know! and we won't get any more brucas scenes!!
Больше года dermer4ever said…
i know and for once all the fans are all in agreement they hated it and didn't like it
Больше года Janni said…
lol! even the lp fans didn't like it?
I understand why... + that baby grows FAST!
Больше года dermer4ever said…
i know and i hope on the dvd they will be explanation
Больше года Janni said…
it was a totaly waist and CRAP!
Больше года dermer4ever said…
i know it is and Mark claimed it was a great episode and the season 7 premiere they need to explain what happened to them and the spoilers for next season i have read it looks good hopefully he will not disappoint
Больше года Janni said…
I read some too! but it sometimes feel like another show