БрукАс (Брук и Лукас) БрукАс (Брук и Лукас) Фан Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the Фаны of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

БрукАс (Брук и Лукас) 116057 Ответы

Click here to write a response...

Showing Replies 48801-48850 of 116057

Больше года Janni said…
Yes;D but what's your idea hun? how should would do it?
Больше года Janni said…
should it be called SCreencaps instead of Galery?
Больше года Janni said…
kiss
and i was wondering something, would it be ok if i made another brucas quotes articel caus ei ahve gotten so many new ones

ok, i gotta go now=(
I'll prbably be back later^^ Thank you girl<3

LY<33
Больше года brattynemz said…
Yay I haven't gotten a 100th comment/eyesexage in a while! lol.

I haven't seen the fanart section but shouldn't it be located in he gallery section too? No, I think gallery is fine. Just put a description like "source of Brucas screencaps" or something. lol.
Больше года brattynemz said…
okay I probably sleeping by that time so I'll catch ya tomorrow. :)
Больше года dermer4ever said…
yeah that is good
Больше года Cas_Cat_2 said…
kiss
Yea, that sounds good.
Bye cheater, LY <3
Больше года Janni said…
I'm back xP

Are you still here!
I'm PISSED!
Больше года Janni said…
well not pissed, but irritated!
Больше года Janni said…
looky Nem;D (are yo gone?)
link
Больше года Cas_Cat_2 said…
sick
You're pissed i'm still here? =/
Больше года brattynemz said…
why are you irritated?
Much better. :)
Больше года Janni said…
cause i got an iphone in january, and now a new version of it is coming out! and it's blah!

hmmm.... so what should i start doing on the site?
Больше года dermer4ever said…
why are you pissed Janni i am here i am just getting some screencaps for my couple themed update
Больше года Janni said…
That sounds good <--- was it fpor my new quote articel?
Больше года brattynemz said…
lol technology. :D I'm not a techie, I have SE P1i for a year and 3months now.
Больше года Janni said…
I have SE P1i for a year and 3months now. <--- huh?
Больше года Janni said…
people talk! xD
Больше года brattynemz said…
My fone is a Sony Ericsson P1i. I've had it for more than a year and I don't have any plans of replacing it anytime soon. lol.
Больше года Janni said…
oh i understand;D
i Like SE, but i have always haved Samsung, but SE is much better inside!
Больше года dermer4ever said…
that sucks Janni and i think that is the type of Phone Nem has
Больше года Janni said…
My uncle has that phone, it's little complicated too;D
Больше года brattynemz said…
Yeah I think SE is better and they don't replace models often. The model after my fone is X1 and it came out I think a year or so later.
Больше года brattynemz said…
Yeah, complicated with the qwerty pad :D
Больше года brattynemz said…
LOLOLOLOL.
Больше года Cas_Cat_2 said…
Nem is becoming such a cheater. xD
Больше года brattynemz said…
But you're not typing!
Больше года Janni said…
LOL! xD

everyone is a cheater deep inside;D
Больше года RealLuvAlwaysBL said…
Hey ladies. How's everyone?

Bratty! Long time...no chat. I've missed ya!
Больше года Janni said…
yes i am;D

cat how do i add icons into the articled, you know in the middle?
Больше года Janni said…
Hey Rece<33
Haven't seen you here in a LOOOONG time
Больше года brattynemz said…
OMG RECE!!!! *hug* how are you?
Больше года RealLuvAlwaysBL said…
I'm hanging in there. Yea it's been forever. A combination of my disgust for OTH/Mark caused my fanpop depression. I should have just consoled in you all like I normally had but I just got so frustrated. Plus I was completely swamped with work between tryin to graduate and find a job. Then I got diagnosed with tears in my hip so I'm waiting to have surgery. It's been a crazy month. Glad to be back... *HUGS* to all
Больше года Janni said…
come on people! Where are you?
Больше года brattynemz said…
People just stopped.. typing. lol
Больше года RealLuvAlwaysBL said…
crying
I write to much in on post. my computer is annoying and doesnt refresh automatically. sorry
Больше года brattynemz said…
Tears in your hip? I'm more of a math person, lol. I hope it's nothing serious.
Больше года sophialover said…
heart
LMAOOO!
Your icon Nem<33
Больше года Janni said…
omg! are you ok Rece?
It's ok^^ We have missed you! and tour hate for MArk would just have grown of you had been here;D


Nem the ideoa of adding our icons on the site? any ideas how you think we should have it?
i thought we just had a page called Icon archive, and then we have pafes for each and one of us
like Mary's icons
Nem's icon (if you want in ofcourse;D)
Janni's icons, Cat's icons & dawn's icons and Terra's icons if she want in;D
Больше года Janni said…
Babeeeee!!
Больше года RealLuvAlwaysBL said…
It's most likely an old volleyball injury that I put off getting taken care of. I just thought I had pulled something...oops.lol When I'm out of commission after the surgery I'll have plenty of time to be writing for my BL love, though. So I'm lookin on the brightside!haha
Больше года dermer4ever said…
Hi Rece and Mary


and Janni i have no problem with adding my icons
Больше года brattynemz said…
Yeah, my icon <3

We can put it in the gallery to keep the tabs minimal.
Больше года Janni said…
yeh, I thought so too;D So I'll set it up;D
Больше года Cas_Cat_2 said…
smile
Sorry, i wasn't here much. You have a code hun, to add the images. It's on the right.

You add the icon you want and that icon will have a number.
And then you put that number in the code. I think it's something like this: [3 right small], being 3 the number of the icon, right if you wanted it on the right (you can choose right, left or center) and small is the size. =]

I hope this isn't too confusing. xD
Больше года RealLuvAlwaysBL said…
Hey Terra...speaking of you icons, may I use your "going down with our ship" one? I love it!
Больше года Janni said…
I did it, but it isn't working =/
Больше года Janni said…
I think I'll drop the icon
Больше года dermer4ever said…
thats not confusing
Больше года Janni said…
People! VOTE!!!
link