БрукАс (Брук и Лукас) БрукАс (Брук и Лукас) Фан Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the Фаны of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

БрукАс (Брук и Лукас) 116057 Ответы

Click here to write a response...

Showing Replies 49801-49850 of 116057

Больше года Cas_Cat_2 said…
laugh
I would feel safe about the commentary if i was alone. xD
Больше года sophialover said…
THERE are some pills left now that you mention it...lol!
Maybe i shall use them? LMAO.
Well...after dinner anyway.
Больше года nathalieeex3 said…
poor lucas
 poor lucas
Больше года Janni said…
if you are gonna eat, so am i
then we can come back the 500000th better sill be here!
Больше года sophialover said…
ahh you got it you bitch.
Больше года sophialover said…
no noot now...
Больше года Janni said…
kiss
if youa re eating so am i
but the 50000th comment better still be here, when i come!
BYEBYE!!


LVOE YOU!
Больше года mollyx365 said…
I`m trying to finish my stupid youtube intro so I can put my videos back up so I`ll probably miss 50000 AHH!
Больше года sophialover said…
and that face?
ROOOOOOOOOOOOOOFL. Seyton bores him to death.
Poor him....xD
Больше года Janni said…
if youa re eating so am i
but the 50000th comment better still be here, when i come!
BYEBYE!!


LVOE YOU!
Больше года Janni said…
but the dinner is ready and everyone is waiting...
message to everyone: go and EAT or SNORT something now! then we come back and fight for it like real brucas fans!
GO!
LY<e3
Больше года Cas_Cat_2 said…
LMAO xD

You wish Janni. :P
It will be mine. ^^

Byee, LY <33
Больше года sophialover said…
Nahh don't think you'll miss it. If everyone's leaving then i don't see how we won't manage to be here in time...lol!
Больше года Cas_Cat_2 said…
LMAO xD

You wish Janni. :P
It will be mine. ^^

Byee, LY <33
Больше года sophialover said…
yeah...loser will stay and cheat with herself..lol!
Больше года mollyx365 said…
Fanpop WTF you slow bitch!!
Больше года Cas_Cat_2 said…
LMAO, that sounds bad. xD
Больше года nathalieeex3 said…
lmfaooooooooooooooooooooo
 lmfaooooooooooooooooooooo
Больше года Cas_Cat_2 said…
LMAOOOOO! XD


Yea, it's so slow. :@
Больше года brattynemz said…
Are you having troubles with fanpop too Molly?
Больше года brattynemz said…
angry
What is wrong with fanpop!
Больше года brattynemz said…
angry
Why now, when it's almost the 50000th comment!
Больше года brattynemz said…
I think it's okay now! :D
Больше года mollyx365 said…
Wooo it works!
Больше года dermer4ever said…
Fanpop is being a bitch i hate it when it does that
Больше года mollyx365 said…
There`s not enough good clips in here for my introo!
Больше года Cas_Cat_2 said…
It's better right? xD
Больше года brattynemz said…
LMAO! Where's everyone?
Больше года Janni said…
why is fanpop so bullshitted slow!?
Больше года Janni said…
tell Jesus that The BITCH is back!
Больше года sophialover said…
kay i came back.
Больше года Janni said…
where did Babe go?
Больше года sophialover said…
hah it's INDEED back.
 hah it's INDEED back.
Больше года Janni said…
Babe you came back when i did!
It's creeepy how similar we are (even though this isn't similar)
Больше года brattynemz said…
who's the bitch?
Больше года dermer4ever said…
I have to leave shortly apparently i am going to Napa today
Больше года Janni said…
OMG that icons ROCKS!
Больше года sophialover said…
hahh i just went out to buy some crack and came back again baby.
 hahh i just went out to buy some crack and came back again baby.
Больше года sophialover said…
cool
NOO IT'S JUST THAT OUR TIMING ROCKS TODAY!
Больше года Janni said…
I'm the bitch nem;D


and hwat is the time there? isn't i late.. liek night late?
Больше года sophialover said…
cool
NOOO DON'T GO PEOPLE!
Wee NEED to get the big one today.
Больше года Janni said…
OUr timing ROCKED.. that doesn't happend often
Больше года Janni said…
people can leave when it's 50 comments left. and I can take care of the rest alone xP
Больше года sophialover said…
man yes...that doesn't happen often but when it does...<333
 man yes...that doesn't happen often but when it does...<333
Больше года brattynemz said…
oh okay, lol. Yeah, it's 2am.
Больше года dermer4ever said…
i wish i could stay but it is family outing day and i have no excuse to get out of it
Больше года sophialover said…
I'LL STAY TILL THE END TODAY.
The 50.000th HAS to be PCBR<3
Больше года Janni said…
i thought it was later^^
Больше года brattynemz said…
Okay girls. I need help. Any ideas for a graduation dress?
Больше года Janni said…
EYESEXAGE ** <3 *0

150 comments left!