Кристина Агилера Club
Присоединиться
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
 Cover of the Album
Cover of the Album
Ay ay ay ay
Ay ay ay ay
Ay ay ay ay
Ay ay ay ay

T-this-this-this-this is the moment that I take over your mind brain
Step into the picture that I paint Ты to my brain game
I let her дата Ты so I give Ты a migraine
Over and over, put it on me, later you're insane
This is a rollercoaster that's about to be long gone
Once Ты jump in, we're gonna get up on the lump and hold on
Just let it go, get it up, allow yourself to transform
Follow me, follow me to a place I know of no return

Are Ты ready, ready, ready to go-g-g-go?
Are Ты ready, ready, ready to go-g-g-go?

Bionic, take it supersonic, eh
I'm bionic;...
continue reading...
It's not so easy loving me
It gets so complicated
All the things you've gotta be
Everything's changin
But you're the truth
I'm amazed by all your patience
Everything I put Ты through

When I'm about to fall
Somehow you're always waitin
with your open arms to catch me
You're gonna save me from myself
from myself, yes
You're gonna save me from myself

My Любовь is tainted by your touch
Cuz some guys have shown me aces
But you've got that royal flush
I know it's crazy everyday
Well tomorrow may be shaky
But Ты never turn away

Don't ask me why I'm cryin
Cuz when I start to crumble
You know how to keep me smilin
You always...
continue reading...
Lord have mercy on my soul
For I have walked the sinful road
That I'm down on my knees
Lord have mercy on me, please

Ohh yeah

Jesus, I must confess
That in all my loneliness
I've forsaken and I've sinned
Leaving fragments of a man so broken

I could tell Ты what I've done
Or should I tell Ты where I went wrong?

Well the еще that I start to play
My deceitful, evil ways
Keep on growing stronger by the day

Oh lord have mercy on my soul
For I have walked a sinful road
So I'm gonna get down on my knees
Beg forgiveness to help set me free
Lord have mercy on me, please

Mother Mary full of grace
In my weakness, I've...
continue reading...
Hmm, yeah yeah
Hmm, mmm..

I've got trouble, trouble, trouble
Always knocking at my door
Yes I'm a whole lot of trouble, baby
Just like a kid in a Конфеты store
Well, I'm nothing but trouble, babe
Not since the день that I was born
Well, I'm as good as it gets
Give Ты something Ты won't forget
If Ты wanna spell trouble, babe
Well, send out an S.O.S., yes

'Cause baby's got something,
Something Ты just can't ignore
And yeah, it sure is likely, baby
You'll keep coming back for more

I've got a wicked taste for trouble
And I'm never, never, satisfied
Yeah I'm a whole lot of trouble, baby
And my evil ways can't hide...
continue reading...
Ladies and gentlemen
Boys and girls
Step right up, step right up
Come closer, Ты won't believe your eyes
Behind this curtain,
Witness something you've never seen before,
Heard before, dreamt before
The most amazing Показать on earth

La la la la la la la
It's the most amazing Показать on earth
La la la la la la la

Do Ты want to be widely entertained?
People to know your name?
Do Ты crave fame?
Well they say "things aren't always what they seem to be"
Even your greatest fantasies
You won't believe your eyes
Won't even recognise
The wonderment that lies
Behind the shimmer and the lights

Is it true what they say?
Is it...
continue reading...
Эй, yeah yeah, whoa yeah, whoa oh yeah

Well everybody got an opinion now, don't they?
But it ain't no thing to me
it really don't make any difference now to me
if Ты don't like what Ты see
I pay no mind to the negative kind
cause it's just no way to be
I don't stop to please someone else's needs
Gonna live my life for me

I'm gonna keep on, gonna do my own thing
We all got a song that we're meant to sing
and no matter what people say, или might think
I ain't going no place, no I'm here to stay
Gonna keep on doing my thing
Cause whether they Любовь или they're hatin' on me
I'll still be the same girl I used to...
continue reading...
Yeah. Yeah.
Ooh, Ooh, Ohh

If Ты see me walking down the street
Or in the pages of your magazine
Looking just a little differently
Showing off a softer side of me

They saying I'm looking like a lady
They say that Любовь has gone and changed me
But don't be fooled by everything Ты see
Gotta let the naughty in me free

There's a woman inside of all of us
Who never quite seems to get enough
Trying to play by the rules is rough
Cause sooner или later something's gonna erupt us

Cause I still got that nasty in me
Still got that dirrty degree (still got it)
And if Ты want some еще sexy
Still got that freak in me
I still...
continue reading...
Woah woahh

Have I been blind?
For the first time in my life I feel I've opened up my eyes
Since you've arrived like an Энджел from the sky
I'm on a spiritual high

So don't Ты ever go away
I could never face
Losing Ты would kill my faith
In a higher place

What kind of world
Would it be without you
I couldn't breathe without Ты here
What kind of world
Would I see without you
I can't dream without Ты here

Yeah woah yeah

Beautiful boy
How on earth did I do something worth deserving you?
My better half
How I cherish through and through every part of you
I do

Loving you's made me whole
Now I belong
I found my heart
Promise...
continue reading...
Me and you, we're different
Don't always see eye to eye
You go left, and I go right
And sometimes we even fight
That don't mean that I won't need a friend, oh
You and me, we're in this 'til the end, oh

I think we're on our way
Through all the lows and highs
I need Ты by my side, singing
I think we're on our way
To better days, better days, oh
Let's say we turn the page
Move on from all the times
Should've laughed, not cried, feeling
What is there еще to say? (say)
I think that we're on our way

Together, we'll weather
Many storms as family
That bond is forever
It can take almost anything
The Любовь I feel for you...
continue reading...
Ты know who Ты are
This is for you

Hmmm, yeah, ooh yeah, ohh

I thought I knew who Ты were
I see now Ты were a lesson to learn
And all I am to Ты now is a bridge that's been burned
Now I was the first to believe
I made Ты part of my musical dream
And your thanks to me, came without an apology, yeah

We wrote Loving Me 4 Me, don't Walk Away
Can't Hold Us Down, all part of our history
Don't forget Infatuation, I'm a Fighter
Feeling Underappreciated

Yeah, this song is for Ты to remind you
That I moved on, sang my songs,
I've got no regrets

Mmhmm, ohh

Hope it all was worth it, uh
Looks like I didn't need you
Still got the album out
Ha
I made Ты think, Ты don't understand.

I used to think that happiness could only be something
That happened to somebody else
Everybody believed, everybody but me, yeah yeah
And I've been hurt so many times before,
That my hope was dying, so sick of trying
Everybody could see, everybody but me, yeah yeah
But then Ты came into my life, Ты opened up my softer side
And now I can see into your eyes
And suddenly, I realize.

I made Ты think, Ты don't understand
All the times Ты didn't understand,
Why Ты couldn't just be my man.
I made Ты think, Ты don't understand
There were many walls Ты had to climb,...
continue reading...
 Иконка from the Official Музыка Video
Icon from the Official Music Video
Just do your thang honey!

I could feel it from the start,
Couldn't stand to be apart.
Something about Ты caught my eye,
Something moved me deep inside!
Don't know what Ты did boy but
You had it and I've been hooked ever since.
I told my mother, my brother, my sister and my friend
I told the others, my lovers, both past and present tense.
Everytime I see Ты everything starts making sense.

Just do your thang honey!

Ain't no other man, can stand up Далее to you
Ain't no other man on the planet does what Ты do
(what Ты do).
You're the kinda guy, a girl finds in a blue moon.
You got soul, Ты got class.
You...
continue reading...
 Cover Art of the Album
Cover Art of the Album
A very pleasant good evening ladies and gentlemen
It is now time...
The one and only...
There never will be another...
Christina Aguilera
That's how Музыка should sound

Ohh yeah

I've waited for some time
To get inside the minds
Of every legend I've ever wanted to stand beside

It's like an endless ride
Feeling the lows and highs
Of every lyric and melody
Every single rhyme

So here I stand today
In tribute I do pay
To those before me who laid it down and paved the way

And so to God I pray that he will give me strength
To carry вперед the gift of song in his good faith
In his good faith...

I'm going back to basics...
continue reading...
 Screencap from the Official Музыка Video
Screencap from the Official Music Video
Young girl, don't cry
I'll be right here when your world starts to fall
Young girl, it's all right
Your tears will dry, you'll soon be free to fly

When you're безопасно, сейф inside your room Ты tend to dream
Of a place where nothing's harder than it seems
No one ever wants или bothers to explain
Of the heartache life can bring and what it means

When there's no one else
Look inside yourself
Like your oldest friend
Just trust the voice within
Then you'll find the strength
That will guide your way
If Ты will learn to begin
To trust the voice within

Young girl, don't hide
You'll never change if Ты just...
continue reading...
Baby Ты pretend that things ain`t what they seem
All this tension on titlin just exactly what we should be
now I dont mind us bein some kinda casual thing
Listen all I want to do for now is have Ты come and take all of me.
Can you

Put your hands on my waistline
Want your skin up against mine
Move my hips to the бас, бас-гитара line
Let me get mine Ты get yours.
Hang a please dont disturb sign
Put my back into a slow grind
Running chills up and down my spine
Let me get mine Ты get yours

If Ты see me with a man understand that Ты can`t Вопрос me
The feelings that Ты caught, aint my fault can`t help...
continue reading...
When they push, when they pull
Tell me can Ты hold on
When they say Ты should change
Can Ты lift your head high and stay strong

Will Ты give up, give in
When your heart's crying out "that is wrong"
Will Ты Любовь Ты for Ты at the end of it all

Now in life there's gonna be times
When you're feeling low
And in your mind insecurities seem to take control
We start to look outside ourselves
For acceptance and approval
We keep forgetting that the one thing we should know is

Don't be scared
To fly alone
Find a path that is your own
Love will open every door

See in your hands the world is yours...
continue reading...
I'm leaving today
Living it, leaving it to change

Slowly drifting into a peaceful breeze
Tongue tied, twisted are all my memories
Celebrating a Фэнтези come true
Packing all my bags finally on the Переместить

I'm leaving today
I'm living it, leaving it to change

As I'm driving I'm captured by the view
Of so much beauty, the road becomes my Muse
The heat is rising and my head soars through the wind
Cool, calm, collective is a child that Остаться в живых a thing

I'm leaving today
I'm living it, I'm leaving it to change
I'm leaving today
I'm living it, I'm leaving it to change
But somehow I'm missing
I think I really...
continue reading...
I can't believe what Ты did to me
Down on my knees and I need to break free
All these years, Ты violated me

I don't know why I can't feel inside
Trying to hide, can't make it all right
It's overkill, now I'm ready to fight (ready to fight)

I don't need nobody trying to make me over (make me over)
I just wanna live simple and free
I just wanna get away
Save it, all your bullshit, for another день

Feeling confined, like I'm being forced in
My vision's blurry and I'm Остаться в живых in regrets
It's overload, and I'm out of control (out of control)

So sick and tired of feeling so misused (feeling so misused)...
continue reading...
I remember when it all first began
We were tight right from the start
It wasn't long before Ты came on strong
Trying hard to win my сердце (trying to win it)

I played hard to get but I couldn't help
I gave up my ironing
You were thoughtful
Careful not to hurt the relationship

What happened to those days when
You used to be compassionate
Caring what I thought and сказал(-а)
So attentive gentleman
Now it's hard to turn your head away from the TV set
Taking me for granted lately
Frankly, it's gotta quit

I feel underappreciated
Now girls help me out
'Cause Ты know what I'm talking about I say
I'm feeling...
continue reading...
Play something for me Alicia...
I just got something on my mind

Alicia: Speak on it girl

It's impossible
It's impossible to Любовь Ты
If Ты don't let me know what you're feeling
It's impossible for me to give Ты what Ты need
If you're always hidin' from me

I don't know what hurt Ты
I just, I wanna make it right
Cos boy I'm sick and tired of trying to read your mind

It's impossible (impossible)
Oh baby it's impossible for me to Любовь Ты
It's the way it is
It's impossible (impossible)
Oh baby it's impossible
If Ты makin' it this way

Impossible to make it easy
If Ты always tryin' to make...
continue reading...