C.S.I. - Место преступления Нью-Йорк Caption Contest ~OPEN

nikki8green6 posted on Feb 20, 2011 at 01:34AM
I've seen this o other spots and thought I would try it here. It's a pretty simple game, here are the rules:

*1 image per round will be submitted.
*1 caption per player.
*The winner will get a prop and will be put on the winners list.
*The winner will have the option of submitting the next image.
*The images should be related to CSI: NY. (BTS, actors, screencaps, etc.)
*These should be captions not short stories, try to keep them as short as possible.
!*DO NOT VOTE FOR YOURSELF*!
!*DO NOT VOTE FOR YOURSELF*!
!*DO NOT VOTE FOR YOURSELF*!


WINNERS CIRCLE
link ~ nikki8green6
link ~ Smiley25
link ~ Elizabeth90luv
link ~ Smiley25
link ~ nikki8green6
link ~ 77actors
link ~ Smiley25
link ~ Smiley25
link ~ Smiley25
link ~ TIED
link ~ nikki8green6
link ~ Smiley25
link ~ Smiley25
link ~ Smiley25
link ~ NariJames
link ~ LTboy
link ~ NariJames







PARTICIPANTS LOUNGE
annaliese86
nikki8green6
Smiley25
vaso789
Elizabeth90luv
am69fl
Stellafan123
77actors
loeysiana1309
magy25
NariJames
Mrs-Hotchner
LTboy



Be creative, have fun and good luck to all!
last edited on Dec 31, 2012 at 03:36PM

C.S.I. - Место преступления Нью-Йорк 120 Ответы

Click here to write a response...
Previous

Showing Replies 1-50 of 120

Больше года nikki8green6 said…
ROUND 1
 ROUND 1
Больше года annaliese86 said…
hmmm
We never get invited to the cool parties.
Больше года nikki8green6 said…
Talk about a killer party.
Больше года Smiley25 said…
tongue
Damn it. We're late for the party.
Больше года nikki8green6 said…
laugh
LOL:P
Больше года nikki8green6 said…
I'll make a pick for this round in 2 days so if anyone else would like to participate please submit before then....
Больше года nikki8green6 said…
Round 1: link
last edited Больше года
Больше года nikki8green6 said…
Round 2:
 Round 2:
Больше года annaliese86 said…
Talk about an identity crisis.
Больше года Smiley25 said…
I think this party was black tie optional...
last edited Больше года
Больше года vaso789 said…
Well i'm not good at this and i have no inspiration but how about this?

Hey, I was looking for this costume all over the city...
Больше года nikki8green6 said…
LOL... great captions guys.. I'll make the pick for this round in 2 days....
Больше года nikki8green6 said…
Round 2: link
last edited Больше года
Больше года Smiley25 said…
big smile
I still can't believe I won! :D

Anyways here's the pic for round 3. I thought this one would be fun.

ROUND 3:
 I still can't believe I won! :D Anyways here's the pic for round 3. I thought this one would be fun.
Больше года nikki8green6 said…
hmmm
12 days and still nada??
Больше года Elizabeth90luv said…
Are you sure that this will help us find the killer?


i didn't have imagination today...
Больше года Smiley25 said…
My precious....!!

PD: Can I even participate in this round? :P
last edited Больше года
Больше года nikki8green6 said…
hmmm
Yes you can Fran.. Everyone can participate in every round whether they won the previous round or not..:)



Mac's not going to like this.

Mine isn't really creative, I kinda drew a blank on this one..
last edited Больше года
Больше года Smiley25 said…
Cool :) I'll go with the one I posted before:

"My precious....!!"
Больше года NariJames said…
How did 'that' get 'there'?
Больше года nikki8green6 said…
I'll make the pick for this round in 2 days....
Больше года nikki8green6 said…
Round 3: link
last edited Больше года
Больше года Elizabeth90luv said…
hmmm
What about this?
 What about this?
Больше года nikki8green6 said…
hmmm
Hmm.. Looks like the dragon won this fight.
Больше года Elizabeth90luv said…
hmmm
I thought that armors were out of fashion...
Больше года Elizabeth90luv said…
i hope that i can still participate, i won the previous round...
Больше года am69fl said…
hmmm
...i allways thought that the dark ages had gone forever...

i like this game can i participate?
Больше года Smiley25 said…
tongue
"Where's the horse?"
Больше года nikki8green6 said…
@ Elizabeth: yes you can participate in every round if you want whether or not you won the previous round...:)
Больше года nikki8green6 said…
I'll make the pick for this round in 2 days...
Больше года nikki8green6 said…
Round 4: link
last edited Больше года
Больше года Smiley25 said…
smile
Here we go...
 Here we go...
Больше года nikki8green6 said…
Danny: "I am NOT going in after that."
Больше года Stellafan123 said…
blush
Mac : Oops .. someone is gonna get in there xD

Ps: i always wanted to particpate
Больше года nikki8green6 said…
smile
Added you to the participants list...:)
Больше года House34 said…
I'm in too !

Danny: So..uhm..who's gonna tell Sid ?
Mac: You' kiddin' me ? We can't do that..we'll just have to buy a new pair of glasses..
Danny: Riiight..
Mac: The tricky part iiis..to make them split in two like the old ones..
Danny: Riiight...
Больше года nikki8green6 said…
hmmm
@House34: That's really great.. but it's a bit long, I would only be able to fit part of it in a pick..Any way you could shorten it??
Больше года nikki8green6 said…
I'll make the pick for this round in 2 days...
Больше года Smiley25 said…
"So...where did the bunny go?"
Больше года House34 said…
meh
You could just put a sign like * for mine or for all the others in the pick and in comments, add up the actual lines.

Or..put a link to..here..or..just this :

Danny: So..uhm..who's gonna tell Sid ?
Mac: You' kiddin' me ? We can't do that..we'll just have to buy a new pair of glasses..
Больше года Elizabeth90luv said…
"Oh, God! That's... oh... Yuck!"
Больше года nikki8green6 said…
Round 5: link
last edited Больше года
Больше года nikki8green6 said…
Round 6:
 Round 6:
Больше года nikki8green6 said…
hmmm
Mac: Now this is how you twist an arm.
Больше года Elizabeth90luv said…
Mac: Be careful, then it is your turn to try!
Больше года Smiley25 said…
This is what you get for taking MY cookie!!
Больше года House34 said…
Mac: Shit, it's not the right watch..Danny, we got the wrong guy..what now ?
Больше года 77actors said…
Mac: Now kiss it ! Kiss the floor and say Mac Taylor's the best ! Do it !
last edited Больше года
Больше года nikki8green6 said…
Round 6: link
last edited Больше года
Больше года nikki8green6 said…
Round 7:
 Round 7: