Эмо Wall

Previous

Записи на стене 1-10 из 431

honeydoll сказал(-а) …
im not Эмо but i think this is really cool. Опубликовано ·7 месяцев назад
WhyAmIAlive сказал(-а) …
Tbh, This is website is new to me. >~< I don't like going around telling people i am Эмо but i feel i can trust people here.? I am going to become a fan. If anyone has snapchat feel free to add me tho. My snapchat is emowovsbvb. Tbh i need to change that, I was like 12 год old stereotype. Ahh i don't know why i am texting to much, I am just a little nervous. X_X. Uh.. yeah xD Опубликовано ·11 месяцев назад
2ntyOnePilots прокомментировал(-а)…
Haha I get that. I’m pretty sure most of us have been that stereotype kid at one point. And honestly, I also think it’s easier to trust ppl here. Hell, in Болталка Club I’m closer to at least 3 people than I’ve ever been. And... welcome to Fanpop, aka the ded site that is from a decade in the past! (I’m Jay. Btw) ·11 месяцев назад
WhyAmIAlive прокомментировал(-а)…
Oh nice to meet Ты lol. My name is skylar (or sky) I am kinda socially a awkward, So if i say anything that makes no sense или weird, I am sorry lol. ·11 месяцев назад
sadleech сказал(-а) …
heyyy i'm new, had an account here agesss ago, anyone wanna talk? Опубликовано Больше года
2ntyOnePilots прокомментировал(-а)…
Yo. Больше года
2ntyOnePilots сказал(-а) …
Эй, ghosts, and punk-rockers, and skeletons, and spooky basement kids. Oh wait...
YOURE DEAD! OUT FROM THE HOSPITAL BEEDDD!!!
...DEAD!
-MCR Опубликовано Больше года
Missymelon прокомментировал(-а)…
okay ·7 месяцев назад
2ntyoneplts сказал(-а) …
Miss y’all
I am not afraid to Стена this world alone. Опубликовано Больше года
2ntyoneplts сказал(-а) …
Do y’all remember that weird religious dude Brandon2Jesus who kept posting crap here? LOL Опубликовано Больше года
heart
DepressedEmoYAY сказал(-а) …
“She can paint a pretty picture but this story has a twist. The paintbrush is a razor and the canvas is her wrist.” Опубликовано Больше года
sad
-Anime4Life- сказал(-а) …
Hi I am bored wanna talk... Опубликовано Больше года
puffer_fish сказал(-а) …
Ello people.. Опубликовано Больше года
-Anime4Life- прокомментировал(-а)…
Hi I am new here can we talk for a litttle bit Больше года
kittykittyXD сказал(-а) …
my best grid is wearing simply southern preppy girl stuff. I thought she was Эмо too... Опубликовано Больше года
stephencurry30b сказал(-а) …
I will fucking kill myself any день i feel like it and it will be soon Опубликовано Больше года
-Anime4Life- прокомментировал(-а)…
woohh okay bud lets calm down for a минута why do Ты wanna kill ur self??? Больше года
Averos сказал(-а) …
Who would like my snap chat, I work almost all week. I collapsed on open to humans. But I can't give up the will to live..that's not fair. I just am a being that....is to help build the path way. I'm a paranoid skitzophrenic that goes in and through my family. But being an RN assistant living care giver really turns the tide. My zodiac sign resembles a seal, it is a blessing. Have a blessful time_only time. Love.
My user name for snapchat is Harox. Опубликовано Больше года
smile
cookieRose сказал(-а) …
If Ты have any problem feel free to share with me. Опубликовано Больше года
iammeandiamemo сказал(-а) …
looking for an Эмо friend. i live in usa, soo...yea. i really wish i could find an Эмо friend & looking for Совет on how to find an Эмо in real life, i don't have many Друзья & i wish i had a friend that truly understood me. please answer my Вопрос soon (hopefully not a год after i post this). and i am wondering, i was hoping there are still some 2016 emos out there and i am not the only one. so yea. and no Эмо posers please. btw, if we become Друзья i am really shy. Опубликовано Больше года
cookieRose прокомментировал(-а)…
we can be Друзья if Ты want to... Больше года
-Anime4Life- прокомментировал(-а)…
Hi I live in West Virginia I wanna be ur friend...if Ты want me to be... Больше года
seamonkeyluvr12 сказал(-а) …
looking for an Эмо lover..... Опубликовано Больше года
2ntyoneplts прокомментировал(-а)…
Aren’t we all...some of us...nvm Больше года
xXmethXx сказал(-а) …
I think people who joined this clan misconcepted emo, Эмо is a genre that stood for emotional hardcore. It's different now (obviously). Эмо culture isn't about self-harm или depression, it is tight jeans piercings and long haircuts, you're welcome! Опубликовано Больше года
emerald_32 прокомментировал(-а)…
thank you. Больше года
2ntyoneplts прокомментировал(-а)…
Thank Ты for clarifying! Больше года
crying
darkinvader сказал(-а) …
Любовь hurts alot I can make sure that Ты can understand me Опубликовано Больше года
kicksomebut23 прокомментировал(-а)…
I understand :( Больше года
xXmethXx прокомментировал(-а)…
I answered your Вопрос about Эмо Музыка Больше года
cool
Kainana сказал(-а) …
I'm stuck in a spiritual journey of drugs, help me over come my fear of rabbits and daffodils by liking and becoming a Фан of this truly shit, drugged up account. Опубликовано Больше года
soniku456 сказал(-а) …
.........…help. Опубликовано Больше года
kicksomebut23 прокомментировал(-а)…
What? Больше года
soniku456 прокомментировал(-а)…
I like this girl but I am confused Больше года
sonicnmlpfan122 прокомментировал(-а)…
....ok Больше года
sonicnmlpfan122 сказал(-а) …
😒.... Опубликовано Больше года
-Anime4Life- прокомментировал(-а)…
Hi u can talk to me if Ты wanna talk about ur problems Больше года
kicksomebut23 сказал(-а) …
I like the style of Emo. Опубликовано Больше года
sonicnmlpfan122 прокомментировал(-а)…
Agree Больше года
kicksomebut23 прокомментировал(-а)…
what Эмо clothes should I wear? Больше года
sonicnmlpfan122 прокомментировал(-а)…
u can wear any Эмо clothes u want to oh and kicksombut23 my mom want let me wear Эмо clothes no еще Больше года
kicksomebut23 сказал(-а) …
I just find myself еще so I'm close of being an emo. Опубликовано Больше года
LorMel прокомментировал(-а)…
damn Больше года
kicksomebut23 прокомментировал(-а)…
What? Больше года
kicksomebut23 прокомментировал(-а)…
Plus I'm very emotional and close of thinking and killing myself. Больше года
Joe_1996 сказал(-а) …
Hi guys I've just joined this group
My names joe
I'm 19 and from england Опубликовано Больше года
soniku456 прокомментировал(-а)…
hi joe Больше года
chloec прокомментировал(-а)…
Hi joe xxx Больше года
YeenkyStaar прокомментировал(-а)…
thnx guys Больше года
soniku456 сказал(-а) …
Hi guys I am new here and just became a Фан got no school today Опубликовано Больше года
EmoNemo169 сказал(-а) …
Эй, im Kenzie im so bored sitting in class looking at Фан pages. Yep . My Life Thoo Опубликовано Больше года
lucyjackson7567 сказал(-а) …
Hello. I'm new to fanpop. Опубликовано Больше года
Kari_Love прокомментировал(-а)…
So, am I. :P Больше года
suzyisbrute сказал(-а) …
Im scared...help... Опубликовано Больше года
Kari_Love прокомментировал(-а)…
Of what? Больше года
suzyisbrute прокомментировал(-а)…
Myself... I'm afraid I'm not good enough for the one I care about Больше года
soniku456 прокомментировал(-а)…
i know how Ты feel, just be yourself and dont jump into conclusions :) Больше года
suzyisbrute прокомментировал(-а)…
Thank Ты so much <3 Больше года
Biersackiscute сказал(-а) …
I'm new here and want to make Друзья so hiiii c: Опубликовано Больше года
Brandon2Jesus прокомментировал(-а)…
Romans 10:14 in the Bible: How then shall they call on him in whom they have not believed? and how shall they believe in him of whom they have not heard? and how shall they hear without a preacher? And how shall they preach, except they be sent? as it is written, How beautiful are the feet of them that preach the gospel of peace, and bring glad tidings of good things! Больше года
Kari_Love прокомментировал(-а)…
Stop the religions crap! Больше года
soniku456 прокомментировал(-а)…
LOL Больше года
crying
SuicidalSixx сказал(-а) …
I had an account before, but I do not use it. The Профиль was EmoSixx. Hi guys, I'm Kayy. Um. I'm looking for friends, lol. /: Hi? Опубликовано Больше года
Brandon2Jesus прокомментировал(-а)…
I have no account before. I kept trying to get in but for some reason I couldn't figure out why. Maybe Иисус is your only out. I'd try asking Him into my сердце so that I could be His friend. Ask God for help. He's always near, and He loves Ты o so much. Told Ты He does. Больше года
CylinShinhoster сказал(-а) …
WOW this is... is...i dont know wat to say... Опубликовано Больше года
CylinShinhoster прокомментировал(-а)…
WAIT A SEC I DO KNOW WAT TO SAY...uhm how do an person become Эмо is it the new style...is every one doin this...WHY ARE YOUNG PLL SO COMPLICATED!!!! Больше года
Brandon2Jesus прокомментировал(-а)…
Hi Cylin, It sounds like Ты may be searching. I have a friend, His name is Jesus, and guess what, He says He's emu. He сказал(-а) He's coming soon. Больше года
smirk
suzyisbrute сказал(-а) …
Присоединиться THE Эмо KIDS SPOT ON FACEBOOK! Опубликовано Больше года
Brandon2Jesus прокомментировал(-а)…
Иисус сказал(-а) He's Emu to me. I Любовь Jesus. He's coming soon. Больше года
big smile
Emo-boy сказал(-а) …
Hello! My name is Ismail of would like to be my friend Опубликовано Больше года
Brandon2Jesus прокомментировал(-а)…
Ismail, Иисус is Emu. He сказал(-а) He's coming soon. Больше года
cool
richard17 сказал(-а) …
HI guys :-) Опубликовано Больше года
Brandon2Jesus прокомментировал(-а)…
Иисус is Emo, He's сказал(-а) He's coming soon. Больше года
smile
MrMuffin сказал(-а) …
Hi guys im new here are there any Друзья i could meet? :D Опубликовано Больше года
Brandon2Jesus прокомментировал(-а)…
Sure, Im Brandon and Im new here too. Больше года
kimcuong сказал(-а) …
link alone Опубликовано Больше года
Brandon2Jesus прокомментировал(-а)…
Иисус is emu, and He loves emos. He's coming back soon though. Иисус died for Ты and everyone in the whole world. Больше года
mymyllalyk3 сказал(-а) …
I'm new here, and I hope to meet nice people to talk to :3 Опубликовано Больше года
tigerlover14 прокомментировал(-а)…
its really nice 2 meet u im anglie :) Больше года
Brandon2Jesus прокомментировал(-а)…
I hope Ты find lots of friends, Иисус is my best friend, He loves having Друзья too. He says He's coming back soon. Больше года
angelic
FLUFFYMUFFIN сказал(-а) …
Merry Christmas!! :D Опубликовано Больше года
Brandon2Jesus прокомментировал(-а)…
Hi FluffyMuffin, Im Brandon, and even though its been 5 months, I hope Ты still have the chance to make lots of friends. Иисус is coming soon! He's my best friend! He is coming soon. Иисус told me today that he was Эмо and he was very sincere when He сказал(-а) it. I could tell it was him and he was very seriopus about it. Любовь you. God bless. :) Больше года
cool
wiibianca сказал(-а) …
Ты can see my hair and my czn Опубликовано Больше года
jakethehuman сказал(-а) …
yay i just put uo a shit ton of new pics on my Профиль n.n Опубликовано Больше года
jakethehuman прокомментировал(-а)…
up* Больше года
mischievous
cursedboi_aryan сказал(-а) …
need some friends.. new here.. Опубликовано Больше года
FLUFFYMUFFIN прокомментировал(-а)…
shure id Любовь to be friends!! :3 Больше года
DAKEN прокомментировал(-а)…
kk Больше года
foxh0und сказал(-а) …
Heyy, I'm Casper and I'm new. hmu? Опубликовано Больше года
tigerlover14 прокомментировал(-а)…
Эй, im anglie :) i was new 4 months назад Больше года
FLUFFYMUFFIN прокомментировал(-а)…
HI Больше года
FLUFFYMUFFIN прокомментировал(-а)…
LOL DAKEN :D Больше года
smile
SparklesShine сказал(-а) …
i need some friends? anytakers? Опубликовано Больше года
eyelessjess101 прокомментировал(-а)…
I'll be your friend ^_^ Больше года
FLUFFYMUFFIN прокомментировал(-а)…
aw me be your buddy! ^_^ Больше года
DAKEN прокомментировал(-а)…
I WILL :) Больше года
crying
liakarad1 сказал(-а) …
Sometimes i wish i can reach out to everyone who is suicidal and hurting...but there is way too many people and only one of me. Опубликовано Больше года
FLUFFYMUFFIN прокомментировал(-а)…
too bad your not slenderman Больше года
big smile
jaxsky1 сказал(-а) …
hope u will like this ;) ♥ only 4 emos ;)

link Опубликовано Больше года
SuicidalLove13 сказал(-а) …
I just want to say goodbye to the ppl i have talked to onhere before i finaly lay myself down for a perminent sleep Опубликовано Больше года
divamax прокомментировал(-а)…
dude your not going to take your own life are Ты !!!!??? Больше года
FLUFFYMUFFIN прокомментировал(-а)…
NO DUDE NOOOO!!! Больше года
FLUFFYMUFFIN прокомментировал(-а)…
DONT DO IT PEOPLE WILL BE ASSHOLES ALL THE TIME BUT DONT DO IT!! Больше года
FLUFFYMUFFIN прокомментировал(-а)…
guys she messaged me and...well...she died...RIP Больше года
FLUFFYMUFFIN сказал(-а) …
Эй, chek out this club PLZ, link Опубликовано Больше года
mischievous
selaine122 сказал(-а) …
isn't that demonic? Опубликовано Больше года
heart
xXx-EmoLove-xXx сказал(-а) …
Эмо 4-Life!!!!!!!!<3 Опубликовано Больше года
eyelessjess101 прокомментировал(-а)…
Heck yeah:3 Больше года
FLUFFYMUFFIN прокомментировал(-а)…
link Больше года
FLUFFYMUFFIN прокомментировал(-а)…
oh yeah Больше года
eyelessjess101 сказал(-а) …
Эй, just fanned this page. I hate when people judge Эмо kids (not trying to offend) a shout to out to my old friend mason where ever Ты are XD Опубликовано Больше года
FLUFFYMUFFIN прокомментировал(-а)…
true Больше года
rainy
jakethehuman сказал(-а) …
well one секунда Ты are completely ecstatic its my birthday tomorrow i havn't cut for exactally one год and one день then it all falls the fuckk apart and u just want to cry t(-.-t) Опубликовано Больше года
big smile
jaxsky1 сказал(-а) …
link Опубликовано Больше года
jaxsky1 сказал(-а) …
link Опубликовано Больше года
katkannibal сказал(-а) …
I'm a walking travesty but I'm smiling at everything.. Опубликовано Больше года
ramibeld прокомментировал(-а)…
Same here. :/ Больше года
hmmm
KaterinaLover сказал(-а) …
Yeah I'm getting haters because of how I act on here but grow up people. Эмо club is not a website to дата people. Just grow the fuck up! Ты cant just come here and say "oh I'm bored I want a bf / gf".. Ты want to do it? Go do somewhere else! Just please grow up! Опубликовано Больше года
NewBoyz231 прокомментировал(-а)…
the Эмо club isn't the worst.. check the Sex and Sexuality club :3 but i agree. Больше года
love-is-fake прокомментировал(-а)…
Yep that club sucks Больше года
KaterinaLover прокомментировал(-а)…
yup it really annoys me Больше года
suzyisbrute прокомментировал(-а)…
this spot it's a dating website Больше года
Qwertdf10000 сказал(-а) …
Hello people! Опубликовано Больше года
ramibeld прокомментировал(-а)…
Hello to Ты too! C: Больше года
worried
love-is-fake сказал(-а) …
Can any one Присоединиться my club Любовь is fake Опубликовано Больше года
emobeth сказал(-а) …
It's been along день Опубликовано Больше года
cool
love-is-fake сказал(-а) …
Ok I joined and I am not Эмо but Ты would think I was because of my Имя пользователя Опубликовано Больше года
KaterinaLover прокомментировал(-а)…
Why would we? Your name doesnt Показать if your Эмо или not Больше года
E-Scope90 сказал(-а) …
I'm the 9,000th fan. Опубликовано Больше года
brokencyde16 сказал(-а) …
Feel like I am a forgotten soul in a lifeless world Опубликовано Больше года
Brandon2Jesus прокомментировал(-а)…
Please, Don't feel forgoten, there's someone named Jesus, but He knows how Ты feel. He really want to be your friend, and Ты know what, I want to be your friend. My name is Brandon and God and I are best friends. We Любовь each other and I know that he loves Ты too. He wants to take Ты in Ты just have to let Him. I hope you'll believe me, He does Любовь you, Иисус сказал(-а) whoever comes to Him He will in no wise cast out. He is true and He never lies. Ever. Never, ever. So let Иисус in and believe him, thats all he asks of us. Please be his friend, He kinda falls in Любовь with them, its the way that He is. He is so kind and He never runs out of love, He is an endless фонтан of life He, He is Любовь itself in its purest most incorrupted form. He can't be corrupted because thats what true Любовь is. God is love, and he who loves lives in God and God in them. Just don't go for the easy catch, ask Иисус to be your Любовь and He will be. Больше года
laugh
tahliarose2002 сказал(-а) …
EMOOO Isss miiii lifeee! :3 Who thinks Эмо is better than Being you're self.? JUST Asking nothing to flip out about или anything -_- Cuz gosh have I been there done that and I don't want it to happen again LMFAOOO Опубликовано Больше года
Brandon2Jesus прокомментировал(-а)…
Эмо is someones life, and Иисус is one. Im one too. Иисус loves you, isn't the awesome! I sure hope so! It is to me. Больше года
shoshi99 сказал(-а) …
I think they r aewesome Опубликовано Больше года
smile
shoshi99 сказал(-а) …
really Iam not Эмо but I like theme Опубликовано Больше года
Brandon2Jesus прокомментировал(-а)…
Иисус loves you! Иисус is coming soon. Your invited to his wedding. Больше года
big smile
The_BVB_Army сказал(-а) …
Эй, people! Опубликовано Больше года
BuffyJ442 прокомментировал(-а)…
Hi how are Ты Больше года
The_BVB_Army прокомментировал(-а)…
Good and yourself Больше года
jackie98 прокомментировал(-а)…
heyyy srry i haven't talked to u in a while, i was unable to get online,how r u? Больше года
The_BVB_Army прокомментировал(-а)…
Good how are u Больше года
x_Just-Smile_x сказал(-а) …
-Chears- Goo Эмо And Scene Queens.! :3 Yay Опубликовано Больше года
x_Just-Smile_x прокомментировал(-а)…
Oh Now I Look At It... That Dont Make Sence :P Lmbo. Больше года
tahliarose2002 прокомментировал(-а)…
Umm okay.? Больше года
Brandon2Jesus прокомментировал(-а)…
Please be kind to Jesus. Иисус loves you. Больше года
CrimsonDeath14 сказал(-а) …
HIIIII!!!In language Arts class LOL=3 Опубликовано Больше года
Brandon2Jesus прокомментировал(-а)…
dear crimson death. Иисус has a plan for your life. Don't retire early give God a chance. Live for Him and let Him live in Ты as Lord and God of your life. He loves Ты so much and He'll give Ты that inner peace Ты crave. Больше года
smile
JessiLuvsBVB сказал(-а) …
d reprobate romace by blacklisted me? im prety sure it has the uy from get scared in it. Опубликовано Больше года
JessiLuvsBVB прокомментировал(-а)…
sorry my laptop keeps freezing. meant has anyone heard reprobate romance by blacklisted me? Больше года
Brandon2Jesus прокомментировал(-а)…
Dear Jessi, Иисус loves you, don't Ты know? Больше года
Willow_WI сказал(-а) …
If Ты can't sleep Ты can't dream if Ты can't dream well what's life mean?" Опубликовано Больше года
Willow_WI прокомментировал(-а)…
Bullet by Hollywood Undead :') Больше года
alyx001 прокомментировал(-а)…
Gotta Любовь it Больше года
Brandon2Jesus прокомментировал(-а)…
Иисус wants to give Ты life, He said, I am the way, the truth, and the life. Больше года
CrimsonDeath13 сказал(-а) …
I meed someone to talk to!!!!PL:( Опубликовано Больше года
CrimsonDeath13 прокомментировал(-а)…
Plz my parents are LITERALLY driving me insane and i keep ending up cought in the crossfire of their suicide attempts and attempts to 'hurt'each other!! Больше года
XionIX прокомментировал(-а)…
Wow im sorry Ты have to go through that. Больше года
heart
xXxBVBgirlxXx сказал(-а) …
who wqants to be normal.... what even is normal.. its a setting on a washing machine... no one wants to be that Опубликовано Больше года
heart
JessiLuvsBVB сказал(-а) …
not even suee what i am. people will have concise in front of me about whether I'm Эмо или scene pr goth. They say I have to be one of those and they decided on emo. I like screamo and hard rock, I like the clothes and everything. I have red dyed hair, so I guess I'm emo. Ты know what? I'm proud of that because its how I want to be. But there have been lesbian and cutting jokes. That's not fun. I'm thirteen so they need to shut up. Опубликовано Больше года
JessiLuvsBVB прокомментировал(-а)…
*sure * conversations Больше года
Black-Maid- прокомментировал(-а)…
i really dunno what i am either! Больше года
FLUFFYMUFFIN прокомментировал(-а)…
uuuummm HELLLOOOOO Эмо is jest a style not a LIFE CHANGING IDEA...duuu Больше года
Fallen2Angel сказал(-а) …
Someone please tell me why I even try to make a guy like me... I tired of getting hurt, of getting ignored :/ What is SO damn bad about me?
-forever sad and lonely- Опубликовано Больше года
gay_lover прокомментировал(-а)…
Ты are not forever sad momma! Ты just need to find the right one Больше года
Fallen2Angel прокомментировал(-а)…
I don't need anyone but Ты :) -hugs my son- Больше года
The_BVB_Army прокомментировал(-а)…
I hate it when the guys Ты like have a girlfriend Ты can't Показать them Ты like them without ruining your friendship! Больше года
sad
corahx сказал(-а) …
Life sucks being a single Эмо in my school caz I'm the only fucking Эмо in school :( Опубликовано Больше года
sherps прокомментировал(-а)…
thanks for the add :D, and can i ask Ты something kinda personal?? :o Больше года
corahx прокомментировал(-а)…
No prob and yer Больше года
worried
Fallen2Angel сказал(-а) …
Grrrr!!! I CAN'T TAKE IT :( I look at all these emo's Поцелуи their loved ones, and I just feel left out :,( I wanna cry.... Опубликовано Больше года
Tsz-Daniala прокомментировал(-а)…
Эй, I agree with u :( Больше года
Fallen2Angel прокомментировал(-а)…
At least someone does Больше года
tahliarose2002 прокомментировал(-а)…
I agree :3 ^.^ :( :/ Больше года
stephencrisis сказал(-а) …
Эй, guys !!! ^_^ Опубликовано Больше года
juurizero прокомментировал(-а)…
Эй, you!^_^ Больше года
engelk прокомментировал(-а)…
^_^ Больше года
stephencrisis прокомментировал(-а)…
hows everybody doin? ^_^ Больше года
JessiLuvsBVB прокомментировал(-а)…
just joined the club. ^w^ <---vamp smiley Больше года
BlairWuzHere сказал(-а) …
Helloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Опубликовано Больше года
_LaLaLove_ прокомментировал(-а)…
Heeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Больше года
juurizero прокомментировал(-а)…
hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Больше года
ROcStaR13_BVB прокомментировал(-а)…
Heyyyyy Больше года
crying
Hadashi-fox сказал(-а) …
I need Друзья and Благодарности and love. I am new & I need to feel alive. Опубликовано Больше года
amber_radke сказал(-а) …
im an evil emo. :| Опубликовано Больше года
Fallen2Angel сказал(-а) …
I hate being judged as a cutting emo.I don't cut myself, but I am emo.
Cutting is just a sterotype.
At my school, everyone looks down to emo's. There are eight of us.
RAWR Опубликовано Больше года
tahliarose2002 прокомментировал(-а)…
True :3 ^.^ Pshh and the populars think their all that LOL :l Take a look at them ^o^ Больше года
CA108 сказал(-а) …
Don't let others tell Ты who to be! If they don't like Ты tell them this is me take it или leave it. I'm not changing for you. Опубликовано Больше года
ivygaga сказал(-а) …
im Эмо and i Любовь being who i am Опубликовано Больше года
brandonaz прокомментировал(-а)…
:D Больше года
smile
hm940733 сказал(-а) …
God I Любовь being Эмо it's who I am And who I'll always be. I hate my life but I Любовь to play skyrim Опубликовано Больше года
smile
elizabethandmat сказал(-а) …
well i am new and my name is elizabeth.................do someone wont too talk..........soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ya................................................................................................................................................................................................................................................................................................ Опубликовано Больше года
hm940733 прокомментировал(-а)…
Ill chat with Ты Больше года
meh
DarkStar96 сказал(-а) …
I have been let down so much in my life. My dad calls me fat and ugly. My Друзья are always sayin look at my new boyfriend! Wen i dont have a boyfriend. I have been bullied every day. But to b honest i couldnt give a shit if any one hates me x Опубликовано Больше года
tongue
zeeshanmalik сказал(-а) …
helllo i m new and my name is zeeshan m from Пакистан Опубликовано Больше года
DarkStar96 сказал(-а) …
Эй, i am new here x was wonderin whether u can become a Фан of me x Опубликовано Больше года
Willow_WI сказал(-а) …
Would it depress anyone else if there's someone who Ты thought Ты loved but felt so ripped apart when they didn't even try to stop Ты from cutting yourself? Опубликовано Больше года
CA108 сказал(-а) …
Hello Опубликовано Больше года
tahliarose2002 прокомментировал(-а)…
Haiii!!!! -hugs- Больше года
PersyB сказал(-а) …
hi people...:o im kinda new here XD!! just wnt to make new friends:3 Опубликовано Больше года
Willow_WI прокомментировал(-а)…
Эй, Больше года
ljoegirl4ever прокомментировал(-а)…
hi.i'm new here too!<3 Больше года
tahliarose2002 прокомментировал(-а)…
Lmfao :3 <3 Больше года
smile
lib334 сказал(-а) …
Hi!
My name is Lilly and I'm from Norway.
I'm new from this club! Опубликовано Больше года
KuroroandGiroro прокомментировал(-а)…
ok, if Ты are from norway, how the 1134 can Ты not understand german? Больше года
lib334 прокомментировал(-а)…
Because I don't have the German-class. Daahhh... XP Больше года
KuroroandGiroro прокомментировал(-а)…
Oohhhhhhh. I taught myself on Google translate. Больше года
brandonaz сказал(-а) …
sup i'm new here my name is brandon :) Опубликовано Больше года
rawr_sound прокомментировал(-а)…
Woooooaaaaahhhh.......hi! ^-^ welcome Больше года
BuffyJ442 прокомментировал(-а)…
Hi Brandon I am new on here 2 how are Ты I Любовь your Иконка Больше года
brandonaz прокомментировал(-а)…
thanks :) Больше года
BuffyJ442 прокомментировал(-а)…
I really really like Ты Brandonaz Больше года
crying
thegothchick сказал(-а) …
Life is an endless abiss of sadness. :( Опубликовано Больше года
rawr_sound прокомментировал(-а)…
Whats wrong? Больше года
thegothchick прокомментировал(-а)…
a close friend passed Больше года
thegothchick прокомментировал(-а)…
Aww thanx Больше года
smile
mystigal_96 сказал(-а) …
Does any boy want to talk to me? Опубликовано Больше года
surprise
mystigal_96 сказал(-а) …
I hate it when people judge me. Just cos i have black hair and dress in dark colours does that make me a bad person? No it doesnt........ Опубликовано Больше года
iliveingallifey сказал(-а) …
i was in sience and sir asked what our сердце was for someone сказал(-а) for Любовь then i сказал(-а) in a Эмо why that feeling is dead to me Опубликовано Больше года
thegothchick сказал(-а) …
I feel like my soul has been shattered Опубликовано Больше года
waleedscreamer сказал(-а) …
sometimes feel happy..but just Далее to it something happens bad! :(
it sucks..but Thankx God For All! Опубликовано Больше года
daregirl прокомментировал(-а)…
the life make us sad ...but don't cry ! The life is verry short ... Больше года
BloodyMascara_ сказал(-а) …
Just feel like crap..... -.- Why cant I feel Любовь anymore? Because Ive been hurt? или because Im afraid to get hurt again? No matter how Ты put it...... Im sad..... -_- Опубликовано Больше года
Asahinapiki сказал(-а) …
Sometimes I feel like I could just die. Опубликовано Больше года
liveevil прокомментировал(-а)…
i know how Ты feel...but Ты know sometimes Ты just have to find that one thing your living for..wether it be love, friends, или just making a difference. i feel like just dying sometimes but i know if i did, there would be that chance that i would ruin someone's elses life because i left..you should just try and find what Ты want to live for. hope this helps Больше года
Asahinapiki сказал(-а) …
Damn I Любовь Эмо people with all my heart, but i kinda am rather еще "scene" is that bad? Опубликовано Больше года
BloodyMascara_ прокомментировал(-а)…
Not bad..different.... Больше года