Гарри Поттер против Сумерек 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000
save

Гарри Поттер против Сумерек 54807 Ответы

Click here to write a response...

Showing Replies 24451-24500 of 54807

Больше года MissKnowItAll said…
@accio: No. Just...no.

Anyways, goodnight all. I'll see you when the sun rises once more. Sweet dreams, and, accio, I can guess what you'll be dreaming about. ;)
Больше года CheekyCheese said…
GET OUTTA MAA PUB!!! P.S. I like eastenders!!
Больше года xDark_Angelx said…
'Night, Miss! :)
Больше года Ms_Mea said…
Night Miss

And eww at the thought of the threesome :P
Though outta everything I expected GD, KOF, and Cassie would come up XD
last edited Больше года
Больше года harrypotterbest said…
Night Miss!
Больше года harrypotterbest said…
19 more pages! ......... I think........
Больше года xDark_Angelx said…
Oh, I got to get off now-I only have so little time on the computer for a while. I'll be back soon; Later, guys!
Больше года harrypotterbest said…
worried
Have you ever had the feeling a bad dream you've had is true?
Больше года Italktosnakes said…
big smile
What, like when you wake up, and you think it really happened? x
ALL THE TIME D: x
Больше года harrypotterbest said…
Yep *hugs*

So what's up guys?
Больше года Italktosnakes said…
smile
Nowt much.
Listen to ALL CAPS, Devlin, and Taylor Swift.
Possibly the wierdest music combo EVER- but awesome all the same >.< x
Больше года GemonkDruid said…
Eww Mea!!! SIRIUSLY???
Больше года youknowit101 said…
Wtf, how about just me and Cassie, so we dont get arrested
Больше года GemonkDruid said…
^ Yeah, muchos better. >.<
Больше года Ms_Mea said…
lol JK Sissy :P XD *huggles*
Больше года harrypotterbest said…
link

Come on and join it! :D
Больше года GemonkDruid said…
You Canadians have a twisted sense of humor. >.<
Больше года Italktosnakes said…
He wouldn't get arrested with me :)
I'm 16- Legal babyyy >.< x
Больше года GemonkDruid said…
Yeah, in the UK, where you can marry your cousins. :P
Больше года Ms_Mea said…
lol Us Canadians are awesome and you know it :)
Больше года GemonkDruid said…
:PPPPPPPPPPPPPPPPP

GO TO OUR HOUSE!
Больше года scamnewton2 said…
Aren't we suppose to list reasons??????
Больше года GemonkDruid said…
Um... we did. :P
Больше года GemonkDruid said…
Over 2000, in fact.
Больше года Italktosnakes said…
big smile
Fairplay for Youknowit I guess.
Don't wanna be known aaround town as the internet nonce now do you? x
Больше года Italktosnakes said…
mischievous
AND IT'S SECOND COUSINS ACTUALLY
Blates just jealous. I could LEGALLY at it right now :L
At it like Rabbits >.< x
Больше года GemonkDruid said…
Bleh, second cousins, cousins, W/E.

And if KOF doesn't want you, I shall say to him in behalf of you, "It's because your gay, isn't it?"
Больше года Italktosnakes said…
Lol! Deal.
Only perverts actually do it though :L x
Больше года GemonkDruid said…
Do what? Marry their cousins?
Больше года Italktosnakes said…
smile
Yeah. Most people marry unrealted people- as normal. :) x
I love weddings. they're prettyyyyyyyy <3 x
Больше года Italktosnakes said…
big smile
I WHIP MY HAIR ACK AND FORTH :D
Больше года GemonkDruid said…
Ew. Weddings DX
Больше года harrypotterbest said…
I love weddings as well :P x
Больше года jodarchy said…
smile
weddings suck lol
also hey folks
Больше года GemonkDruid said…
Weddings are awkward. :P
Больше года jodarchy said…
they are just weird lol inside i like to make bets on how long its gonna last lol cause im awesome like that lol
Больше года Italktosnakes said…
Wedding are cute >.< xx
Больше года jodarchy said…
why lol the only cute things are the kids dressed in adorably stupid outfits and the fact that there is always some old person (most of the time someones dad) who has too much to drink and starts dancing and all his relatives are mortified
Больше года zanhar1 said…
Like i said I had to join this lol.

So, 'sup?
Больше года harrypotterbest said…
big smile
Nm, check out link!
Больше года zanhar1 said…
Ok *clicks link*
Больше года scamnewton2 said…
Can we actually list more reasons instead of talking about random things
Больше года jodarchy said…
we reached 1000 so we needn't go any further but go ahead if you wish
last edited Больше года
Больше года venvargie said…
No way
Больше года harrypotterbest said…
Hey Ven :D x
Больше года boolander25 said…
Yeah, it's not a whole lotta fun.

Check out my desktop background! ♥
 Yeah, it's not a whole lotta fun. Check out my desktop background! ♥
Больше года jodarchy said…
big smile
we can talk about whatever you want because we all love harry potter here lol
last edited Больше года
 we can talk about whatever Ты want because we all Любовь harry potter here LOL
Больше года boolander25 said…
Then it isn't really a debate then, is it? ;)
Больше года jodarchy said…
big smile
it is because the dude who says silly things always interupts lol
Больше года boolander25 said…
lol.

Praise Jebus! I'm not his dream girl!
 lol. Praise Jebus! I'm not his dream girl!