Гарри Поттер против Сумерек 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Гарри Поттер против Сумерек 54807 Ответы

Click here to write a response...

Showing Replies 35051-35100 of 54807

Больше года Gred_and_Forge said…
Sometimes I like horror movies, sometimes I don't. I like the Saw movies (although they're more gory than scary). Paranormal Activity sucked imo.
Больше года alexthedog said…
Coraline is awesome!!!
Больше года zanhar1 said…
My favorite horror movies are

The happening
The Ring
Any of the Haunting movies
Amityville Horror

The ones I dont like

Scream
Halloween
Prom Night

Not enough gore in them for me they where more like overrated murder shows.
 My Избранное horror Фильмы are The happening The Ring Any of the Haunting Фильмы Amityville Horr
Больше года Gred_and_Forge said…
I like Scream ^_^ And Prom Night sucked. Not even worthy enough to be called scary. And I haven't watched Coraline D;
Больше года lucius_malloy said…
yeah, PA did suck.

gaaaah you know what sucks? I have exactly three LJ shorts + a random idea that could turn into a full-length FP story in my head at the moment, but literally no bloody time to write them down -_-

plus, my butt hurts :D
Больше года Gred_and_Forge said…
@malloy: That does suck D;

Anyone watch The Strangers?
Больше года zanhar1 said…
... Why does your butt hurt? lol.

I saw coriline it was ok.
Больше года Italktosnakes said…
My Mom said I could come back on because I'm half done, so I have all of tomorrow :D
I HATE scary films. I don't see the point in them. I had a zombiethon, which was pretty awesome. But other than that the scariest films I've watched is Shaun of the Dead :L x
Больше года Gred_and_Forge said…
^ Shaun of the Dead is AWESOME :]] I love Simon Pegg movies.
Больше года lucius_malloy said…
zanhar, cause I've been sitting in this freaking car for about ten hours now with only a five-minute bathroom break in between, and that was five hours ago -_-
Больше года AllyAM said…
I'm the worst with zombies, aliens, and ghosts.
My friend, who doesn't seen to understand my phobia, is trying to make me watch Zombieland >.<
Больше года ThePotatoQueen said…
Ally, I'm the same :/
Больше года AllyAM said…
We made a deal that if she went on Bizarro with me at Six Flags I'd watch it with her. :P
Больше года zanhar1 said…
Oh gosh that sucks it's like school only worse. But at least in a car you can listen to ipods read books draw and write without getting nagged at.
Больше года lucius_malloy said…
true, but it sucks when you're half-sick and it's dark outside so you can't read and even if you could your only option is a crappy finnish book which, incidentally, I kinda need to finish ASAP :/
Больше года ThePotatoQueen said…
Malloy, are you actually finnish or did you move there from somewhere else? I'm curious :)
Больше года AllyAM said…
I hate long car trips, too xP
Больше года zanhar1 said…
lol that sucks. But I wouldnt know I personaly love long car rides.
Больше года AllyAM said…
I get car sick
Больше года zanhar1 said…
That sucks, I've never been car sick.
Больше года AllyAM said…
you suck :P
Больше года zanhar1 said…
I know I suck lol, I suck lolipops
 I know I suck lol, I suck lolipops
Больше года Italktosnakes said…
big smile
Lol :)
I've just died my hair BRIGHT RED :D
Больше года alexthedog said…
Do you look like a Weasley?
Больше года ThePotatoQueen said…
That sounds cool Accio :)
Больше года zanhar1 said…
I once died the tips of my hair purple and black.
Больше года Italktosnakes said…
No, not ginger-RED. I'm going to die it ginger eventually, but my mom says I can't die it ginger until the summer of sixth form, so I died it red instead :) x
Больше года xDark_Angelx said…
Lol, Accio. Although when I heard that, it reminded me of Ariana Grande who plays Cat on Victorious. Is it like that kind of red? Either way, sounds cool! :)
Больше года alexthedog said…
I've never dyed my hair(it's too short).
But for Halloween this year, I was a zombie, and used temporary hair color to make my hair black.
Больше года xDark_Angelx said…
Ohmygosh, I just came back from practicing driving again. Does anyone find it weird that I'm...terrified, I guess, to drive? My dad does. :/
Больше года ThePotatoQueen said…
Ariana Grande's hair looks so cool :)
Больше года Italktosnakes said…
Similarir. My natural hair is very dark, so it's a bit darker. But the bits that had blonde in have gone even brighter than her colour :L x
Больше года lucius_malloy said…
heart
yes, Potato, I am actually Finnish :D and before you ask, I speak English cause I used to live in Barbados<3
and I normally love long car rides, but that one was horrid cause I felt sick even before we left :( it was kinda on again/off again, though, so it was fine.
but my defo favourite part is when it's dark and and you're listening to your iPod a little too loudly and just staring out of the window kinda catatonically<3
last edited Больше года
Больше года ThePotatoQueen said…
Malloy, that's cool! What's barbados like? :)
Больше года lucius_malloy said…
AWESOMENESS<3 but I do love Finland as well, so it's all good.
you know what I just realised? I'm probs one of the only Finnish kids to have lived in Bim, apart from my family ofc... whoa. that's weird.
Больше года lucius_malloy said…
hey guys, do you think life outside the box would be a good title for my project? considering the theme is diversity etc difference...
Больше года ThePotatoQueen said…
Yeah that sounds good! :)
Больше года lucius_malloy said…
thanks :) now I just have to do the whole damn thing tomorrow... oh well.
Больше года ThePotatoQueen said…
I still need to finish my history project -_-

I procrastinate my homework :)
Больше года lucius_malloy said…
I think we all do lol :D I've known about this since september...
Больше года GemonkDruid said…
Hello???

I'm still sick. :(
Больше года MrsPadfoot said…
I'm rereading PJO!
Больше года lucius_malloy said…
I'm reading my stupid stupid Finnish book! admittedly, it's not that stupid any more... so I suppose one stupid is enough.
Больше года zanhar1 said…
I have made mah bedroom.

Im sorry your not feeling good.
Больше года GemonkDruid said…
Listening to Warning. Yay ^_^
Больше года lucius_malloy said…
zzz
going to bed finally<3
lol see y'all tomorrow :D
Больше года GemonkDruid said…
Night :)
Больше года ThePotatoQueen said…
@MrsP: Me too! :)

Night Malloy!
Больше года GemonkDruid said…
Spread the PJO love ^_^
Больше года zanhar1 said…
Good night