Гарри Поттер против Сумерек 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Гарри Поттер против Сумерек 54807 Ответы

Click here to write a response...

Showing Replies 42251-42300 of 54807

Больше года CheekyCheese said…
Hang on, I'll be back in about 15mins :P
Больше года lucius_malloy said…
yooo :D no one gives a fuck what goldn thinks
Больше года lucius_malloy said…
aaand lenzetta is... vamp's kid :D so she's alex kate and ruth's sister. your niece.
Больше года CheekyCheese said…
Cool. Is Kate Vamp's kid too?

Lenzy must be Izzy's niece aswell.
Who is Ruth?
Больше года GemonkDruid said…
From left to right going down:

Ally, Dark, Gred, PotatoQueen, Alex, ThePrincesTale, zanhar and Waterwhip, Vamp, Izzy, Ruth, Kate, Cheeky, Lexa, blondegirl, VR
Больше года CheekyCheese said…
Who are Ruth, VR and ThePrincesTale?
last edited Больше года
Больше года lucius_malloy said…
yep and yep :D Ruth is The-MCR-Army :)
Больше года GemonkDruid said…
VR is mah Bones buddy

She's my uncle.
Больше года lucius_malloy said…
wait wait VR isn't on the tree yet.. you uncle is either my or moo's bro :D which?
Больше года CheekyCheese said…
I'm so confused!!
Больше года GemonkDruid said…
Eh, she can be yours. xD
Больше года lucius_malloy said…
okai :D
Больше года CheekyCheese said…
This is my hamster. Just thought I'd post a random picture :P
 This is my hamster. Just thought I'd post a Болталка picture :P
Больше года lucius_malloy said…
nawwww<3
Больше года CheekyCheese said…
Anyone here?
Больше года GemonkDruid said…
Awwwwwww <3333

I might get a pet rat when I move house.
Больше года CheekyCheese said…
Yay, GD's here.

I hate it when no-one's here. Its so borinngg!
Больше года CheekyCheese said…
I'm just going from 1000 reasons to the Biggerstaff spot and back again!
Больше года CheekyCheese said…
angelic
I'm still in my PJ's and it's nearly 11 in the morning :P
Больше года GemonkDruid said…
Lol

Do you have them in separate tabs like I do?
Больше года CheekyCheese said…
No, but thats a good idea :P
Больше года GemonkDruid said…
Hmmmm?

*is busy staring at Mikey*
Больше года CheekyCheese said…
Who is Mikey?
Больше года GemonkDruid said…
:O Are you serious?
Больше года lucius_malloy said…
haha this is the cake I ditched draco and gemmy to bake (Y)
it's sideways... too bad :D
 haha this is the cake I ditched draco and gemmy to bake (Y) it's sideways... too bad :D
Больше года lucius_malloy said…
SHIT I'm gonna be late for swimming :O byez
Больше года GemonkDruid said…
Is it a... hippo?
Больше года lucius_malloy said…
NUUUU IT'S A MOOMIN :D
Больше года CheekyCheese said…
I thought it was a hippo :P
Больше года GemonkDruid said…
Oh, fail.
Больше года lucius_malloy said…
cool
IT'S A FREAKING MOOMIN!
Больше года GemonkDruid said…
YAY

ANNOYING ORANGE GAME CAME OUT! :D
Больше года GemonkDruid said…
;PPPPPPPPPPPPPP
Больше года GemonkDruid said…
:PPPPPPPPPPPPPPPPP
Больше года GemonkDruid said…
:PPPPPPP
Больше года GemonkDruid said…
Fanpop epically fails.
Больше года GemonkDruid said…
See? Six posts in a row.
Больше года lucius_malloy said…
waitwhat?
Больше года CheekyCheese said…
hmmm
I hate Sundays :(
Больше года PotterForever said…
Really, why?
Больше года lucius_malloy said…
whyyyyyy?
Больше года CheekyCheese said…
Just cuz.

You get a horrible feeling of knowing that you have to go to school tomorrow
Больше года PotterForever said…
I know what you mean. I get that really depressed feeling on Sunday nights.
Больше года lucius_malloy said…
ahh :D I get it now :/
actually, sunday night depression... right about now.
Больше года PotterForever said…
It's Sunday morning where I live.
Больше года harrypotterbest said…
^Same :L
Больше года harrypotterbest said…
Oh and hi people :P
Больше года jodarchy said…
hello guys and dolls, lol @ the moomin cake lol
 hello guys and dolls, LOL @ the moomin cake LOL
Больше года harrypotterbest said…
Hola Joda :) How are you?
Больше года jodarchy said…
so malloy did you find the biggerstaff poster yet lol, hi best, im good thanks just making pictures lol
last edited Больше года
 so malloy did Ты find the biggerstaff poster yet lol, hi best, im good thanks just making pictures L