Гарри Поттер против Сумерек 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Гарри Поттер против Сумерек 54807 Ответы

Click here to write a response...

Showing Replies 44801-44850 of 54807

Больше года lucius_malloy said…
how's that possible, Gems?
haha I should get to work on mah HP-reread... it's sunday morning and I'm not yet halfway through PoA...
Больше года GemonkDruid said…
No D:

My dad's in China and he always downloaded it for us to watch.
Больше года GemonkDruid said…
How is what possible?

And did you like your Killjoy pic? I kinda made you a badass ;)
Больше года wotcher-tonks said…
I gotsta go to bed nowww!!! Night Nightttt!!!! <3
Больше года VampiresRevenge said…
Aw, here's the Finder. He's the main character in the spinoff. yumyumyum

Night, wotcher! (Is that what I call you? Haha.)
 Aw, here's the Finder. He's the main character in the spinoff. yumyumyum Night, wotcher! (Is that wh
Больше года GemonkDruid said…
He's ugly D;

I wanted James Marsters to play the Finder.
 He's ugly D; I wanted James Marsters to play the Finder.
Больше года lucius_malloy said…
meh
that your hw is about Bones -_-

but if you guys are gonna start yelling out spoilers, I'm gone :D I've only seen up to season 5.
Больше года VampiresRevenge said…
big smile
*gasp* He's ugly? Shame, girl...

That would be nice though. :)

I promise no spoilers, Malloy.
last edited Больше года
Больше года GemonkDruid said…
He is D:

And Angela gets knocked up.

Haha, the Bones book series, not the TV show.
Больше года VampiresRevenge said…
LOL You are so mean with spoilers.

Is the book series good? I want to read it.
Больше года GemonkDruid said…
It's kinda confusing, I had to re-read some bits D;

But it's awesome.
Больше года VampiresRevenge said…
Sweet, I need to look in Wal-Mart the next time I go to see if they have any.

Oh, and that Tumblr you posted is super distracting, haha. Can't Stop. Looking.
Больше года GemonkDruid said…
Wal-Mart? Noooooooooooooooooooooooooooo D:

Poison Sass is awesome ;)

link
Больше года VampiresRevenge said…
Wal-mart is so rednecky but I love it, haha.

That video. Ah, the memories...
Больше года GemonkDruid said…
I'm not a part of the redneck agenda. :P

Surprisingly, it boosts my self-confidence. xD
Больше года Gred_and_Forge said…
Hola Mishamigos. Sorry I was gone awhile. Is everything okay on that Twilight article spot?
Больше года VampiresRevenge said…
How did I not see that coming? ;)

Haha, you mean soul.
Больше года GemonkDruid said…
Hey Gred.

I don't have a soul x]
Больше года Gred_and_Forge said…
Hey hey hey. I've never watched Bones. Wait, I watched like half an episode :p
Больше года GemonkDruid said…
WATCH IT! I promise not to spoil it for you. Maybe.
Больше года Gred_and_Forge said…
Update D;
Больше года GemonkDruid said…
And yay, Moikoi. :3
 And yay, Moikoi. :3
Больше года VampiresRevenge said…
big smile
Oh, my God, Gred. You said "Hola Mishamigos." You are awesome.

And yes, watch Bones.
Больше года GemonkDruid said…
I thought you guys knew you were both Supernatural fans. No?
Больше года Gred_and_Forge said…
I always say Hola Mishamigos :p My tumblr says Hola Mishamigos too haha.

I watched the episode where there was a video game or something? Like an arcade game and someone broke the high score record. Meh, I don't remember lol.
Больше года GemonkDruid said…
That episode was awesomesauce. x]
Больше года VampiresRevenge said…
GD, I know, but it's still awesome whenever someone says it. :D

I miss the king of the lab. :(
Больше года GemonkDruid said…
Me too :(

I hoped Zack would be the person to get the spin-off. :(
Больше года Gred_and_Forge said…
I only watched half of it though. I don't watch too many crime scene shows anymore. I used to watch CSI, but I got bored with it.
Больше года Gred_and_Forge said…
Больше года VampiresRevenge said…
That would be so awesome if Zack was in the spinoff, but I know he won't be. :(
last edited Больше года
Больше года GemonkDruid said…
But crime shows are win. :(

In my special fantasy world, Zack was going to be the main character, and he was going to fall in love with this FBI agent Beeley Sooth. :L
Больше года Gred_and_Forge said…
Supernatural is win :]
Больше года VampiresRevenge said…
LOL That would be interesting. He needs to show up either on Bones or the spinoff, one way or another. It's sad without him, though I love all of the interns, except Daisy.

Gred: It is! The last episode was especially full of win.
last edited Больше года
Больше года GemonkDruid said…
But Daisy is win :(
Больше года Gred_and_Forge said…
I know, right? It's that how you imagined Samuel Colt to look like? Meh. The Phoenix was...wow. Poor Cas :[
Больше года VampiresRevenge said…
I hate Daisy, haha. She's annoying and is with Lancelot. :(

I did not expect Samuel Colt to look that... old, I guess. I expected him to look more badass. The phoenix was awesome, though, but I'm worried about Cass.
last edited Больше года
Больше года GemonkDruid said…
DAISY IS WIN

AND NOW

IT'S MIKEY TIMEEEEEE
 маргаритка IS WIN AND NOW IT'S MIKEY TIMEEEEEE
Больше года Gred_and_Forge said…
I actually felt sorry for the phoenix. I liked Sam's 'brick' x]
And yeah, poor Cas. I like the boys, but it's true that they only call him if they need help.
Больше года GemonkDruid said…
Больше года VampiresRevenge said…
It's always Mikey time for you though, isn't it, GD? ;)

Gred: I did too. I would have killed those guys if they did that to my spouse. Haha, his brick and when Samuel called him a giant. :D Yeah, I actually liked Rachel at the beginning of the episode; I thought she could knock some sense into the boys.

edit: LOL Weird picture, GD.
last edited Больше года
Больше года GemonkDruid said…
Больше года GemonkDruid said…
YESSSSSSSSSSSSS ;)

BUT PEOPLE NEED TA KNOW
 YESSSSSSSSSSSSS ;) BUT PEOPLE NEED TA KNOW
Больше года Gred_and_Forge said…
But that was before she tried to gank Castiel.

I'm getting sleepy D;
Больше года VampiresRevenge said…
Mikey's p-p-p-poker face.

Gred: Yeah, then I didn't like her, haha. I had perverted thoughts when Cass wanted to touch Bobby's soul...
Больше года GemonkDruid said…
DON'T INSULT MY HUSBAND >[

HE IS WATCHING YOUUUUUUU
 DON'T INSULT MY HUSBAND >[ HE IS WATCHING YOUUUUUUU
Больше года VampiresRevenge said…
smile
Well that's not creepy. :D

I need to go to sleep. Night!
Больше года GemonkDruid said…
Heehee :D

Night!

Now I'm

FOREVER ALONEEE
Больше года Gred_and_Forge said…
I'm going to sleep too, sorry niece :[

Good night everyone. Happy Easter to you all :]
Больше года GemonkDruid said…
FOREVER ALONEEEE