One Direction Wall

Next

Записи на стене 631-640 из 6364

kool123 сказал(-а) …
poor little zayn i wanna give him a hug!...can i? LOL Опубликовано Больше года
johncenaw85oi сказал(-а) …
poor zain=[ his grandad died=( Опубликовано Больше года
nemoluvzzayn прокомментировал(-а)…
It woz his grandma who diied!! Buh still i wanna cry 4 hiim!! :( Больше года
johncenaw85oi сказал(-а) …
I LUV ONE DIRECTION=]XXXX Опубликовано Больше года
heart
andrealovesshia сказал(-а) …
Oh God I hope they'll go through tonight! but I'm 100% they'll do! =D <3 Опубликовано Больше года
kiss
CullenSisters-X сказал(-а) …
I ♥ One Direction! :) Опубликовано Больше года
heart
CiaraJackson456 сказал(-а) …
luv one direction mostly harry Опубликовано Больше года
chesh15 сказал(-а) …
hi i actually think our amazing and if Ты could plase give a shout out to cherish from cheshire then it would make my день also please can Ты Комментарий back thank Ты all so much loveee from cherish p.s your all oofftt (fit) xxxxxxxxxx Опубликовано Больше года
bluecoathottie сказал(-а) …
one direction are amazing i Любовь them all so much especilly zayn Опубликовано Больше года
heart
sugarbabes сказал(-а) …
Just been told of my parents that they heard One Direction has been going ontothe internet and chatting to girls. "If Ты vote for us, then we will go out with you". They heard it of the radio.
But they are fantastic despite that. Опубликовано Больше года
allsoppa прокомментировал(-а)…
It Is True But Sooo What. They R five Good Looking guys After All So Obviously They Want To Talk To Their Фаны :) I Любовь Them All Especially Zayn & I No They R Gonna Win The X Factor This год Cuz They Deserve 2 :) x-x-x Больше года
sugarbabes прокомментировал(-а)…
Yh i know that. Bu unlease i am not the only one who knows then. And yh i really do want them to. Больше года
andrealovesshia сказал(-а) …
Любовь them!! especially Liam! <3 Опубликовано Больше года
BaxterHaze прокомментировал(-а)…
dam rite bout dat....lol... Больше года
andrealovesshia прокомментировал(-а)…
haha ♥ Больше года
heart
RnBStar13 сказал(-а) …
One Direction, Matt или Rebecca to win :) <3 Опубликовано Больше года
Mysticfallstown сказал(-а) …
Well done one direction!!!! I already know Ты are the winners. Ты are amazing. Опубликовано Больше года
jus-another-gal сказал(-а) …
WELL DONE BOYS!!!!!!! LOVED Ты LASTNIGHT AND YA'LL WERE AWESOME IN THE CHARITY SONG!!!! keep up the good work boys :*:* xxx Опубликовано Больше года
TheOneDirection сказал(-а) …
Just joined fanpop.Cool fanclub! Опубликовано Больше года
sugarbabes прокомментировал(-а)…
I know it is :) Больше года
xsammyyyx сказал(-а) …
I loved last night!!!!! I liked the way Ты heard harry and Niall sing more, they were really good!! x Опубликовано Больше года
jus-another-gal сказал(-а) …
OMG well done guys. Ты actually made me like the beatles!! well done. one of your best songs :) fair play. xxx Опубликовано Больше года
big smile
ladychazabc сказал(-а) …
the beatles night tommorow :D Опубликовано Больше года
edward_bella1 сказал(-а) …
i luv one direction i cnt wait till saturday 4 their Далее performance!!!! <3 Опубликовано Больше года
allsoppa прокомментировал(-а)…
Neither Can I :) 1 Direction 2 win x-x Больше года
edward_bella1 прокомментировал(-а)…
i no xx Больше года
allsoppa сказал(-а) …
Yeah They Totally Did Опубликовано Больше года
kool123 сказал(-а) …
one direction rocked it!!! x x x x x Опубликовано Больше года
ellietwilight12 сказал(-а) …
XFACTOR !! yayayayayayayayayayayay ! :)
ONE DIRECTION ! ♥ Опубликовано Больше года
heart
AMJ786 сказал(-а) …
XFACTOR 2MORO!! i cant wait 2 see them live for the 6th time!! wonder wwat they r perfomin? EEK!! ZAYN! <3 they r gna blow us away yet AGAIN! :D one direction FTW!! gud luk boiiz xD Опубликовано Больше года
ellietwilight12 прокомментировал(-а)…
tonight ♥ Больше года
AMJ786 прокомментировал(-а)…
yay!! :D Больше года
edward_bella1 прокомментировал(-а)…
its the beatles for the theme x Больше года
EmzLovesCheryl сказал(-а) …
They're all peng <3
But Harry Styles is in a completely different league entirely... <3 Опубликовано Больше года
AMJ786 прокомментировал(-а)…
ill agree with u on the first one. but zayn is the one 4 me :D <3 Больше года
EmzLovesCheryl прокомментировал(-а)…
LOL :) xx Больше года
H20_xNo1fan_x прокомментировал(-а)…
liammmm and harryy peng-alicious Больше года
laugh
lucaslover528 сказал(-а) …
I'M A DEDICATED Фан OF ONE DIRECTION!!! AAAAAHHH!!! Опубликовано Больше года
ellietwilight12 прокомментировал(-а)…
yaaay :) am trying too :) Больше года
AMJ786 прокомментировал(-а)…
I AM THE BIGGEST Фан OF ONE DIRECTION :D and zayns wifey :D Больше года
ellietwilight12 прокомментировал(-а)…
haahaa ♥ Больше года
AMJ786 сказал(-а) …
ONE DIRECTION ROCK!! i loved EVERY 5 PERFOMANCES!!!!
i SOO HOPE THEY WIN! :D zayn is THE HOTTEST! than liam, harry,niall and louis(LOUIS IS SOO FUNNY!XD)
zayn<3 liam harry niall and louis <3 my boiiyzz xD
from MRS MALIK ( zaynnz wifeyy xD) <3 Опубликовано Больше года
ellietwilight12 сказал(-а) …
My new Niall club :) xx ♥
link Опубликовано Больше года
AMJ786 прокомментировал(-а)…
joined :) Больше года
ellietwilight12 прокомментировал(-а)…
yaaay thankyouu ;) xx Больше года
AMJ786 прокомментировал(-а)…
welcum :D Больше года
ellietwilight12 сказал(-а) …
I am making a niall club !! i need a banner xx post them on pics please :) x Опубликовано Больше года
ellietwilight12 сказал(-а) …
I lovee the video diARYYYYS :)

Опубликовано Больше года
xcrazygirlx318 прокомментировал(-а)…
did they get through???? Больше года
ellietwilight12 прокомментировал(-а)…
yess :) xx Больше года
heart
ellietwilight12 сказал(-а) …
Ive just voted for one direction !!! SCREAMM :) ♥
Опубликовано Больше года
big smile
kool123 сказал(-а) …
KIDS IN AMERICA 5 STARS WOOOO!!!! LIAM IS SUCH A GOOD SINGER AND ZAYN IS CUTTTEE!!!! Опубликовано Больше года
heart
AMJ786 сказал(-а) …
ONE DIRECTION SANG KIDS IN AMERICA! :O WOAH!THEY DRESSED AS JOCKS! AND THEY HAD CHEERLEADERS! i wish i was one of them cheerleaders! THEY ROCKED!! I HOPE THEY WIN! na dthey is no doubt they r gettin thru 2day! thats obvious! LOL :D
FROM MRS MALIK ( ZAYNS WIFEEYY)
luv ya zayn <3 louis niall harry and liam xx
<3 Опубликовано Больше года
x_Emo_Dreamer_x прокомментировал(-а)…
>_< it was not an AMERICAN ANTHEM ! Больше года
AMJ786 прокомментировал(-а)…
yes it wasnt but it was somma 2 do with america! xD Больше года
Mrs_Princeymj прокомментировал(-а)…
LOL, it was so funny when louis had to ruin it all with sayin that! Zayn looked gorjuss as usual! x Больше года
KaraBaby594271 сказал(-а) …
I Любовь Ты , HOPE Ты WIN:) <3 <3 <3 <3 LIAM :) Опубликовано Больше года
AMJ786 прокомментировал(-а)…
TOTALLY AGREE WITH U! :D Больше года
CullenSisters-X прокомментировал(-а)…
Yay! Больше года
heart
AMJ786 сказал(-а) …
XFACTOR 2DAY NIGHT! CANT WAIT 4 ONE DIRECTION 2 PERFORM No Boundaries! im sure they will ROCK OUR SOCKS! hehe xD
CANT WAIT 2 SEE ZAYN AND THE BAND AGAIN...LIVE! :D LUV U GYZ
Zayn ( my hubby xD) liam, niall, harry and louis! <3
From MRS MALIK xD <3 ( Zayns ONE AND ONLY Wifeey xD) <3 Опубликовано Больше года
x_Emo_Dreamer_x прокомментировал(-а)…
meee toooo =] !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Больше года
AMJ786 прокомментировал(-а)…
:D Больше года
KaraBaby594271 прокомментировал(-а)…
HEEY , how do Ты do the little сердце in the corner x Больше года
ellietwilight12 прокомментировал(-а)…
Ты click the smiley face at the bottom then that .x Больше года
Jadee_ сказал(-а) …
Absolutely Epic ! Louis Tomlinson my fave band member, he's so hilarious & the fittest as-well :'DD. But I Любовь them all, what is there not to like? I have a One Direction hoody! Thank Ты Ebay;)!. Voting for them twice, maybe more, each week and they've never had a bad performance. <333 Опубликовано Больше года
AMJ786 прокомментировал(-а)…
yess louis is so funny!in video diary week 5 he had a DUSTBIN LID ON HI HEAD! First a hat then a scarve now a dustbin lid :D wats it gna be Далее week? LOL yess ur rite! THEY ALWAYS ROCK! :D Больше года
Jadee_ прокомментировал(-а)…
:'D I liked Week 4 where at the end Louis goes; ARRRRHH THE LIGHTT. Ahaha. Hilarious (; + IKR!. :'DD Can't get enough(: Больше года
AMJ786 прокомментировал(-а)…
haha and in one he goes ( about mary ) to harry- SHEZ MYN! funny dude xD Больше года
ellietwilight12 прокомментировал(-а)…
Louis lives in a town near me !!!! ♥♥♥ Больше года
heart
AMJ786 сказал(-а) …
OMG!! IM SO EXCITED! XFACTOR SOON! ONE DIRECTION WILL BLOW ME AWAY ALL OVER AGAIN!:)I wonder wat song theyll do! i know ill Любовь it AZ ALWAYS!
from THE MRS MALIK AND ONE DIRECTIONS
BIGGESSTTTT FAN!:) Опубликовано Больше года
AMJ786 прокомментировал(-а)…
IZ IT EVEN ALLOWED 2 LOOK AS CUTE ZAYN DOES? :O HES...WWOW!! im Остаться в живых 4 wordz! :D Больше года
allsoppa прокомментировал(-а)…
Glad ur using ma pics :) The еще we speard them over the internet the better 4 them :) & i can't wait 4 this wekend either :) x-x-x Больше года
AMJ786 прокомментировал(-а)…
403 pics now!:D Больше года
heart
AMJ786 сказал(-а) …
WOW!!ONE DIRECTION LAST NIGHT!
TOTAL ECLIPSE OF THE HEART! OMG AMAZIN!
and did u see the way zayn said- nothin i can do.. total eclipse of the heart- i just about melted!!
WOW HES SO HAWT! :D
ONE DIRECTION ALL THE WAY! :) Опубликовано Больше года
Mrs_Princeymj прокомментировал(-а)…
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWOOOO! My сердце melted too! He was crying blood for meeeeh! x Больше года
kool123 прокомментировал(-а)…
mmmmm zayn is cute! ! ! !!!! Больше года
AMJ786 прокомментировал(-а)…
NOOO HE WAS CRYIN BLOOD 4 MEHHHH!!!!!!!!!!! :D Больше года
AMJ786 прокомментировал(-а)…
NOOO ZAYN IS NOT CUTE! HES ADORABLE HAWT SEXY BEAUTIFUL AND MUCH MORE!:) Больше года
kool123 сказал(-а) …
who is glad that the one direction Фан club has еще Фаны than cher's spot? I AM!!! I HATE CHER!!! SHE'S A MINGER! Опубликовано Больше года
AMJ786 прокомментировал(-а)…
YEESS i liked her but now they say shes goin out wiv zayn as she did with matt liam and harry! she needs 2 take her handz off!! Больше года
kool123 прокомментировал(-а)…
WHAT??? SHE'S GOING OUT WITH ZAYN??? NOOOOO!!!!!!!!! Больше года
AMJ786 прокомментировал(-а)…
oh thank god its not true! NO DONT Удалить THIS SPOT!! cher is an AMAZING snga.. i thought the perfomance stay with me rawked!:D Больше года
heart
AMJ786 сказал(-а) …
Plz Присоединиться ZAYN MALIKS CLUB-
link malik
Thx AMJ ( Future Mrs Malik <3) Опубликовано Больше года
kool123 прокомментировал(-а)…
im on it!!! Больше года
xsammyyyx прокомментировал(-а)…
ok Больше года
AMJ786 прокомментировал(-а)…
thx :D Больше года
kool123 сказал(-а) …
ONE DIRECTION R THE BEST!!!!!!!!! HANDS DOWN! Опубликовано Больше года
AMJ786 прокомментировал(-а)…
OHH YEAA :D Больше года
heart
AMJ786 сказал(-а) …
One Direction 2 Win XFACTOR!
Plz Присоединиться This Club :D Опубликовано Больше года
kool123 сказал(-а) …
dam wish i was on it now... Опубликовано Больше года
heart
kool123 сказал(-а) …
*gasp* omg have one direction got facebook??? XO Опубликовано Больше года
kool123 сказал(-а) …
Любовь the new spot icon! <3333333 they are all so cute! i luv zayn and liam and harry! Опубликовано Больше года
AMJ786 прокомментировал(-а)…
me 2! zayn is my afve but then so r harry and liam! HAWT GUYZ <3 Больше года
kool123 прокомментировал(-а)…
;) Больше года
AMJ786 прокомментировал(-а)…
:D Больше года
Mrs_Princeymj сказал(-а) …
I lub Zayn Malik, & you? x Опубликовано Больше года
AMJ786 прокомментировал(-а)…
LUV??I AM ABSOLUTLY CRAZY OVER HIM! I ADOREE HIMM :D Больше года
ellietwilight12 прокомментировал(-а)…
Любовь ♥♥ Больше года
laugh
lucaslover528 сказал(-а) …
50 fans!!! YAY! Опубликовано Больше года
AMJ786 прокомментировал(-а)…
:D Больше года
Mrs_Princeymj прокомментировал(-а)…
Thanks for the recommendation Lucaslover528! x I loooooove it here! x Больше года
AMJ786 прокомментировал(-а)…
who doesnt??? :D Больше года
becks121 сказал(-а) …
i Любовь yee Опубликовано Больше года
big smile
ladychazabc сказал(-а) …
come on we need 1 еще Фан till we reach 50 !!:D Опубликовано Больше года
mollyjayne сказал(-а) …
if anyone has any фото of harry please add them on harys Fanpop page link Thank Ты xxx Опубликовано Больше года
AMJ786 сказал(-а) …
ONE DIRECTION ROCKED NOBODY KNOWS BY PINK! xD
Комментарий if u agree <3 Опубликовано Больше года
lucaslover528 прокомментировал(-а)…
i agree! Больше года
AMJ786 прокомментировал(-а)…
:D Больше года
Mrs_Princeymj прокомментировал(-а)…
yeah! watched it about 100 times, looking at zayn the whole entire 99.9% of times! Больше года
kool123 прокомментировал(-а)…
me too mrs_princeymj! <3 Больше года
celebfan009 сказал(-а) …
Mmmmmm ;)
They have GOT to go through tonight, if they dont and wagner does, im not watching it.
Who's the fittest then, girliees? Harry for mee :-]xx Опубликовано Больше года
lucaslover528 прокомментировал(-а)…
I think Zayn's the fittest but Harry's the cutest! Больше года
sarahg10 прокомментировал(-а)…
Harry and Liam defo :) <3 Больше года
AMJ786 прокомментировал(-а)…
zayn harry and liam!!!! <3 :) Больше года
AMJ786 сказал(-а) …
cant WAIT 4 tonights perfomance! wonder wat they will perform!! :O
its in around 2 HOURS!:):D Опубликовано Больше года
AMJ786 прокомментировал(-а)…
they rocked nobody knows!:D Больше года
lucaslover528 сказал(-а) …
link
I didn't make this club. but Присоединиться if you're a fan! Опубликовано Больше года
lucaslover528 сказал(-а) …
link
Присоединиться if you're a fan! Опубликовано Больше года
sugarbabes сказал(-а) …
I Любовь this group. But i Любовь Liam Payne LOL :) Опубликовано Больше года
AMJ786 прокомментировал(-а)…
OSM! SAME ERE!:D Больше года
alianna прокомментировал(-а)…
yer me2 Больше года
sugarbabes прокомментировал(-а)…
PMSL ;)<3 XX Больше года
allsoppa сказал(-а) …
I ave the real Zayns Facebook :) If any1 wants it just ask me
Любовь him xx Опубликовано Больше года
lucaslover528 прокомментировал(-а)…
oooh please tell me! Больше года
allsoppa прокомментировал(-а)…
Do u ave facebook? Больше года
allsoppa прокомментировал(-а)…
I will only give it 2 u if ur honest that u ave fb & that ur a true Фан of his x Больше года
lucaslover528 прокомментировал(-а)…
yes i do have facebook! i promise! Больше года
alanna1 сказал(-а) …
i loooove one direction they are soooooo hot and i think zain & niall looked really hot dey are my fave I LURVE ONE DIRECTION!!!! Опубликовано Больше года
heart
kool123 сказал(-а) …
one direction were all really cute last night! agree with cheryl! (adorable is the word!) Опубликовано Больше года
OneDirectionFan сказал(-а) …
Added some basic Иконки that section only had 1 all on its own lol. Опубликовано Больше года
laugh
kool123 сказал(-а) …
one direction 2 win!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Опубликовано Больше года
ladychazabc прокомментировал(-а)…
agreed :D Больше года
nataliesport прокомментировал(-а)…
agree :D !!!!!!!!!!! Больше года
xsammyyyx прокомментировал(-а)…
yeah!!!! Больше года
AMJ786 прокомментировал(-а)…
TOTALLY AGREED!:D Больше года
big smile
CullenSisters-X сказал(-а) …
Yay! They got through! Опубликовано Больше года
ladychazabc прокомментировал(-а)…
i know im so happy :D Больше года
OneDirectionFan сказал(-а) …
Added some fanart to the One Direction section :) Опубликовано Больше года
lucaslover528 прокомментировал(-а)…
it's great! Больше года
ladychazabc прокомментировал(-а)…
yeah it's real cool :D Больше года
allsoppa прокомментировал(-а)…
Любовь the pics of them but u ave 2 really dig deep 2 get the best pics of them :) Больше года
AMJ786 прокомментировал(-а)…
yessshh :D Больше года
xsammyyyx сказал(-а) …
There amazing, i really want a group to win this год !!!!! x Опубликовано Больше года
allsoppa прокомментировал(-а)…
Me 2 :) I fink they all ave amaing voices, gr8 personalities, stlye & their all just perfect :) whos u fav out of the band? Mines Zayn cuz he's Vain LOL x Больше года
xsammyyyx прокомментировал(-а)…
i cant pick just one of them, i Любовь them all :L x Больше года
vashappeningluv прокомментировал(-а)…
niall and he was my mums fav if she was alive but litterally he is my fav to Больше года
allsoppa сказал(-а) …
I fink they all ave amzing voices & they ave got the xfactor :)

♥Zayn♥
♥Liam♥
♥Harry♥
♥Niall♥
♥Louis♥ x x x x x Опубликовано Больше года
AMJ786 прокомментировал(-а)…
OMMG SAME ERE!!1 I LUV THEM :d Больше года
allsoppa прокомментировал(-а)…
I ♥ their Voices/style/personality but ma fav if i ad 2 pick 1 wud b Zayn cuz his Vain LOL ♥♥♥♥♥ Больше года
AMJ786 прокомментировал(-а)…
haaha yeaa that was one funny video diary.. hav u seen the 3rd one? LOUIS IS SO FUNNY! haha Больше года
allsoppa прокомментировал(-а)…
Ino lol, yeah i've seen the 3rd 1 & it's soo funny. Louis as got 2 be the funniest & loudest person eva lol. Hope that they win xfactor this год :) xx Больше года
kool123 сказал(-а) …
who agrees that all of one direction are just totally gorge???!!! Опубликовано Больше года
lucaslover528 прокомментировал(-а)…
mee! Больше года
kool123 прокомментировал(-а)…
good for Ты then! Больше года
1Dkindagal прокомментировал(-а)…
I Любовь THEM!!! Любовь them. Больше года