Пингвины Мадагаскара Conversation in POM Quotes.

krazy4kowalski posted on Aug 27, 2010 at 01:59AM
We are going to have a conversation. Who wants to hear the catch? All we can say is POM quotes (and they can't follow an episode, we can't just be quoting Jiggles!)

Example: Fan: Is it...dangerous?

Other fan: Sure it is...guv'nor!

Пингвины Мадагаскара 10701 Ответы

Click here to write a response...

Showing Replies 1651-1700 of 10701

Больше года skipper12a said…
laugh
What's that smell?
Больше года 27Kowalski said…
laugh
"I didn't shower today... Or ever."
Больше года ILUVKOWALSKI said…
Uh it is the worst smell my nose has ever smelt! Mort! Breathe it in!
Больше года SaturdaySurpris said…
big smile
Forget I ever said words.
Больше года skipper12a said…
Yup.
Больше года CuteCuddly said…
The wayManfreedi did. Or the way Johnson did.
Больше года skipper12a said…
Eww.
Больше года CuteCuddly said…
And once again, I appeaer to be mistaken. Huh.
Больше года skipper12a said…
Who cares?
Больше года CuteCuddly said…
Wha ya gonna do?
Больше года skipper12a said…
I think we need to weigh out... other options.
Больше года CuteCuddly said…
I'm not familiar with that term.
Больше года skipper12a said…
Well DUH!
Больше года CuteCuddly said…
Is that evern possible?
Больше года skipper12a said…
Well, he's got a briefcase.
Больше года CuteCuddly said…
Think monster trucks, men. Monster trucks.
Больше года skipper12a said…
Haven't seen him.
Больше года CuteCuddly said…
laugh
LEOPARD SEAL!!!! *Kowalski screams like a girl*
Больше года skipper12a said…
Oh boy.
Больше года CuteCuddly said…
laugh
Are ya iddin' meh? (I like typing how Rico would speak. It's fun!)
Больше года skipper12a said…
What are you talking about?
Больше года CuteCuddly said…
Uh.....no
Больше года ImAnEasel said…
laugh
Wow! Never in the history of language have those words been put together in that order!
Больше года CuteCuddly said…
laugh
'Cuz I got the footy, with your booty written on it!
Больше года ImAnEasel said…
laugh
YAAAAY, King Julien loves me!! 8D
Больше года CuteCuddly said…
laugh
Wha ya gonna do?
Больше года ImAnEasel said…
laugh
'I am going to rip Julien limb from limb, sow him back together, then rip him apart, ALL OVER AGAIN!!!'

- Marlene. XD
Больше года CuteCuddly said…
laugh
(I KNOW LOL)

And brown paper packages, tied up with strings.
Больше года ImAnEasel said…
laugh
From Mt Bogey Haha!

(I've been looking for a chance to say that. XD)
Больше года CuteCuddly said…
laugh
(LOL)

Catastrotunity!
Больше года ImAnEasel said…
laugh
'Of the shirtless variety...'

-Kowalski, Nighty Night Ninja.
Больше года CuteCuddly said…
laugh
(LOL)

Dun dun duuuuunnnnn
Больше года ImAnEasel said…
laugh
(XD)

CUUUUUUUUUUUUUUUT!! That's Director for 'Shut up!'!
Больше года CuteCuddly said…
laugh
(XDXD)

AW! *faints*
Больше года ImAnEasel said…
laugh
You look adorable! Almost too adorable to anialate... ALMOST!!!
Больше года CuteCuddly said…
laugh
(LOL)

Should an evil professer have more instremunts of torture and less adorable children?
Больше года ImAnEasel said…
laugh
Well, it's a bit of both, actually!
Больше года CuteCuddly said…
laugh
(Haha)

How can I not be in charge? Being in charge is what king do. So shut up a little!

(Hey, Easel. We've got like a whole page of just the laughing one)
last edited Больше года
Больше года ImAnEasel said…
laugh
(XD Yeah, I know, right!?)

That is sooo true.
Больше года 27Kowalski said…
laugh
"Yes, I hear the gorillas are under attack from... Sparkling Butterflies!" *laughs*
Больше года Private1sCut3 said…
SOMETIMES I JUST WANNA HIT THINGS WITH A COAT HANGER!!!
Больше года carsfan said…
laugh
At ease Marlene, at ease...

(XD)
Больше года CuteCuddly said…
laugh
I CAN'T LIVE WITHOUT POPCORN!
Больше года 27Kowalski said…
laugh
"Really?"
Больше года CuteCuddly said…
laugh
Uh......no.
Больше года 27Kowalski said…
laugh
"Oh. come on! Enough already!"
Больше года carsfan said…
laugh
"...nobody will be sucking seeds!" (Talk about random... XD)
Больше года 27Kowalski said…
laugh
"Hello Banana, would you like to be a smoothie now? *Boom* WHY BANANA?!" (I just love this quote. Me and my brother watched this like 1000 times only yesterday! XD)
Больше года carsfan said…
laugh
BANANA!!!!!! (XD)
Больше года 27Kowalski said…
laugh
"Nope, lady. Just nope."