Ответить на этот вопрос

Болталка Вопрос

What is....

THE FIRST WORD THAT POPS INTO YOUR HEAD?
*
Yellow....
Me_Iz_Here posted Больше года
 Me_Iz_Here posted Больше года
next question »

Болталка Ответы

AaaaaGirlygirl said:
Fuck.
select as best answer
posted Больше года 
*
roflmaool
iluvsmj posted Больше года
wotcher-tonks said:
Soda...
select as best answer
posted Больше года 
fin900 said:
WTH

duz that count as one word?
select as best answer
posted Больше года 
goodfeelings777 said:
Ur Mom.
select as best answer
posted Больше года 
*
Thats 2.
I_DONT-KNOW posted Больше года
*
U can judge my mind..
goodfeelings777 posted Больше года
*
LOL me too.
iluvsmj posted Больше года
*
cant*
goodfeelings777 posted Больше года
Puffedwarrior said:
The word I'm going to answer this Вопрос with.

Carrot
select as best answer
posted Больше года 
Twilightkris said:
Ummmm....Mr. фасоль, бин
select as best answer
posted Больше года 
*
LOL :)
LadyL68 posted Больше года
MJLegacygirl said:
SHIT!!
select as best answer
 SHIT!!
posted Больше года 
*
xD
Me_Iz_Here posted Больше года
*
Gross XP
LadyL68 posted Больше года
Claudia4599 said:
What?


thats the word that pops into my head
select as best answer
posted Больше года 
LadyL68 said:
Russell.
select as best answer
posted Больше года 
iluvsmj said:
sex.
jk
umm gluteus maximus :)
select as best answer
posted Больше года 
*
never mind thats 2 words:(
iluvsmj posted Больше года
LunaShay said:
Nothing.
select as best answer
posted Больше года 
adultswimperson said:
Toast.:)
select as best answer
posted Больше года 
Ninjacupcake said:
pettifogger....
select as best answer
posted Больше года 
Jeffersonian said:
Stop (telling myself to stop coughing because it makes my throat sore)
select as best answer
posted Больше года 
*
poor u
darina25 posted Больше года
*
I hope Ты feel better.
kakalover posted Больше года
*
I hope so too, I feel like crap. And thanks for saying Ты hope I feel better :)
Jeffersonian posted Больше года
ana_tai_tadase said:
Turkey and i dunno why... xD

select as best answer
posted Больше года 
darina25 said:
fanpop...
(cuz i'm on it)
select as best answer
posted Больше года 
TheMagicWord said:
Mandrake root. Don't ask why
select as best answer
posted Больше года 
*
why?
Me_Iz_Here posted Больше года
Iheartdrwho said:
Clover
select as best answer
posted Больше года 
kakalover said:
Quesadilla. Which is weird, because I'm in Uruguay.
select as best answer
posted Больше года 
next question »