Ответить на этот вопрос

Болталка Вопрос

A Russian woman comes up to Ты and asks Ты to buy a vanilla кекс for 20 pesos, and if Ты don't, she will stab you. What do Ты do?

*
Buy the cupcake, and tell her she has flabby ankles and needs to get a life.
SkyBendingVee posted Больше года
 Ninjacupcake posted Больше года
next question »

Болталка Ответы

taismo723 said:


select as best answer
posted Больше года 
*
I thought of Russia while making this!
Ninjacupcake posted Больше года
*
:iconkoltrollplz:
InvaderStorm posted Больше года
*
OH GOD!? kolkol
Trainofdoom posted Больше года
*
I thought of Russia as soon as it сказал(-а) the word Russia XD
dizzydiscgirl posted Больше года
JaseKS said:
Wait a minute, if she's rushing, than WHY does she have the time to sell me cupcakes?
lol, im sorry that was horrible.

I would say: "You are at a loss, strange woman, for I am the Grim Reaper's sister and Ты cannot kill me."
select as best answer
posted Больше года 
*
Lol, my dad made that kind of joke consisting of German, Russian, and Finnish...
Ninjacupcake posted Больше года
*
:?
coriann posted Больше года
*
XDD
BlindBandit92 posted Больше года
katetekiku said:
Buy the cupcake, then kill her. O.o
select as best answer
posted Больше года 
*
:D nice
coriann posted Больше года
*
Well, she IS from Russia...
katetekiku posted Больше года
justleeelee said:
I'd be like "STAB ME BITCH! I FUCKING DARE YOU! SEE WHAT HAPPENS!" And if she did I'd shove a cactus up her vagina.
select as best answer
posted Больше года 
*
Haha! That phrase sounded like something my sister would say!
Ninjacupcake posted Больше года
*
LMFAO! LMFAO! HAHAHAHA *dies*
Musiquelover posted Больше года
*
"I'd shove a cactus up her vagina." ouch...
KohakuJSMA posted Больше года
Musiquelover said:
"I'll do whatever Ты want, just don't st-" *punches her in the head, pulls her to the ground with her hair, stomps on her face and spits on her." ( Russian accent) "bitch." *goes and gets a vinilla cupcake* ; D
select as best answer
posted Больше года 
*
YAY!!!!!! THAT WOULD BE AWESOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
KohakuJSMA posted Больше года
taytrain97 said:
I'll give her 20 bucks instead for it.

Cupcakes. Yummy.

...^That one was for you, bronies. Suck it.
select as best answer
posted Больше года 
*
Haha!
Ninjacupcake posted Больше года
*
whatevs.
spongefan612 posted Больше года
*
^...Lol k.
taytrain97 posted Больше года
bubblewrapblues said:
Kick her ass! No one forces me to buy a кекс или die!
select as best answer
posted Больше года 
*
that's RIGHT!
KohakuJSMA posted Больше года
beepboop said:
Call Princess персик to lecture her! Then the lady will never fhuckin bother me again!
select as best answer
posted Больше года 
springely said:
Buy Капкейки from another person Далее to her just to piss her off.

Yo Slender Man, I got a job for you...
select as best answer
posted Больше года 
xxXsk8trXxx said:
...
select as best answer
posted Больше года 
InvaderStorm said:
Wait, RUSSIAN?....Run like hell. I'M AFRAID OF LEAD PIPES!
select as best answer
posted Больше года 
-Wednesday- said:
take her knife, stab her, and then steal the кекс and run off
select as best answer
posted Больше года 
*
LOL
springely posted Больше года
*
i likez da Капкейки
-Wednesday- posted Больше года
NomyCake said:
Kindly direct her to the nearest morgue with the aid of my collection of weapons that I just so happen to have concealed on me.
select as best answer
posted Больше года 
ambermay_13 said:
Twist break both of her arms so she can't stab me, and take the cupcakes..
select as best answer
posted Больше года 
winniemay said:
I'll say, 'Can I try it first?' If she lets me try it, I'll eat the кекс in 1 whole bite, глотать, ласточка it, and spit the crumbs on her and say innocently, 'What cupcake?'

If she doesn't let me try, I'll snatch the кекс and smash it in her face and say, 'EAT THAT, BITCH!' and I'll run away and call the police!
select as best answer
posted Больше года 
cre8tive2114 said:
Leave
Вопрос no sense if she's Russian I assume she is in Russia Ты can't use peso in Russia
select as best answer
posted Больше года 
peppergirl30 said:
....
select as best answer
 ....
posted Больше года 
iPsychic said:
I'll say: 'What the hell are pesos!?' o_O


select as best answer
posted Больше года 
*
LOL I'd say the same thing. :DDDD
xXxEmoRAwRxXx posted Больше года
*
LOL there money used in Philippines
cre8tive2114 posted Больше года
missracoon said:
I tell her i'm from Belarus and watch her cower in fear.
select as best answer
 I tell her i'm from Belarus and watch her cower in fear.
posted Больше года 
*
Hetalians will get it :3
missracoon posted Больше года
*
XD
kitmolly123 posted Больше года
*
LOL I have my own Belarussian and I have fam there
cre8tive2114 posted Больше года
Immortal42 said:
Ask if she has any pesos, because I don't.
select as best answer
posted Больше года 
darkwave said:
I would run away!
select as best answer
posted Больше года 
RedPineapple said:
I would ask for her full name... >:D
select as best answer
 I would ask for her full name... >:D
posted Больше года 
*
And do what, Light Yagami?
SymmaGirl2 posted Больше года
*
And Сообщить her to the police или the nearest hospital. *smile*
RedPineapple posted Больше года
dizzydiscgirl said:
*listens to what she has to say* hmm... "hey, ivan!!! Come here a second!!! This woman could be your perfect girlfriend!!!
*whilst they're busy chatting, steals кекс and runs off* :)
select as best answer
posted Больше года 
*
"mmm, chocolate!!!"
dizzydiscgirl posted Больше года
shyhigh said:
Nothing, because Russians currency is Rubble while Mexico has peso's there for a russian would want 20 rubbles not Pesos....... или if the cup cake was choclate I'd grab it and run.
select as best answer
 Nothing, because Russians currency is Rubble while Mexico has peso's there for a russian would want 20 rubbles not Pesos....... или if the cup cake was choclate I'd grab it and run.
posted Больше года 
SymmaGirl2 said:
UKERFIUSETRFIEUYGF WHAT THE FREAK ARE Ты DOING IN REALITY, ANYA.
select as best answer
posted Больше года 
spongefan612 said:
I'd die either way. Cause that кекс is poison and pinkamena will murder me, and she's disguised as the Russian woman. So I'm fucked.
select as best answer
posted Больше года 
NerdyBanana said:
Ask if it has розовый frosting, if not, don't buy it and die, или run.
select as best answer
posted Больше года 
next question »