Ответить на этот вопрос

Болталка Вопрос

what would u do if u only had 24 hrs to live

1.pray and say for God to forgive me 4 my sins and beg him to let me go 2 heaven
2.patch things up with my dad and tell him how i really feel
3.patch things up with my mom and tell her everything that i did that she told me not to do
4.tell my sister i Любовь her [plz dont tell my sis i сказал(-а) that]
5.waist all my money
6.hug a hobo
7.tell the guy that i like i Любовь him and Kiss him
8.hug my bff and say its okay p.s she is the emotinal type
9.go 2 walmart and do everything we r not allowed 2 do
10.write a note and tell everybody i luv them

*
пересекать, крест out number 10 to hell with the letter i wanna eat what watadog Опубликовано yeah ill die fat!!!!!!!!!
fanpup0511 posted Больше года
 fanpup0511 posted Больше года
next question »

Болталка Ответы

wantadog said:
Either one of these....
select as best answer
 Either one of these....
posted Больше года 
*
omg it looks sooooo delicous
fanpup0511 posted Больше года
*
^ not!!! aw tht looks grody
thewanted4life posted Больше года
*
u go wanta dog i wanna change my last thing to do i would eat 1 of these so i can die fat yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fanpup0511 posted Больше года
SBTrulz said:
Confess about all my lies and apologize to everyone I lied to.
Talk to the guy I like and tell him how I feel.
Apologize to my parents. Then, I'd slap them for being such terrible parents and hating me.
Cry. A lot. еще than I ever have before.
Hug all my friends.
Cut myself for the last time.
And then I'd prepare myself for Hell.
select as best answer
posted Больше года 
helloyellow250 said:
i would Kiss my crushXD
select as best answer
posted Больше года 
BlindBandit92 said:
1.Slap everyone I hate. Backhandedly and forehandedly

2.Grab attractive women boobs and then run away like an idiot. YOLO xD

3.Tell my crush I liked her.

4.Tell most of the people I should be saying sorry to go fuck themselves because I did those douchey things for a reason and the reason was the other person was douchey. But the ones who i really wronged I would apologized to.

5.I would seriously go to a club and chill.

6.Tell all of my family members I Любовь them and I would tell my Друзья they are awesome beyond reason.

7.Kick my dad in his nuts really really hard. To the point he doesn't think he has nuts anymore. I would be named "The Nutcracker"

8.I'll ask God can he put me in a parallel dimension where my fictional crushes exist when I die and I will pray to God to repent my sins.

9. I would give some of my things to the poor.

10. And other stuff that would be too much to name.
select as best answer
posted Больше года 
*
awesome nice touch about the nutcracker thing
fanpup0511 posted Больше года
*
^xDD Thank you.
BlindBandit92 posted Больше года
XxKeithHarkinxX said:
Sleep with Keith for 23 hrs, and eat sushi for the last hour~
select as best answer
 Sleep with Keith for 23 hrs, and eat sushi for the last hour~
posted Больше года 
*
And tell my family I Любовь them and shit.
XxKeithHarkinxX posted Больше года
*
oOOOOOHHHH and then I`d kill Keith so he`d be with me
XxKeithHarkinxX posted Больше года
*
um is keith your boyfriend или is it u oh and i dont judge
fanpup0511 posted Больше года
*
My boyfriend~ C: hehehehehehe
XxKeithHarkinxX posted Больше года
KJBiggestFan said:
uh... CRY :|
select as best answer
posted Больше года 
hgfan5602 said:
1. Swim
2. Spend time with my friends
3. Text
4. Get a new slide phone
5. Write a novel and get my Друзья to Опубликовать it
6. PARTY
select as best answer
 1. Swim 2. Spend time with my Друзья 3. Text 4. Get a new slide phone 5. Write a novel and get my Друзья to Опубликовать it 6. PARTY
posted Больше года 
*
cool but u r gonna die tomorrow why would u wanna get a new fone????
fanpup0511 posted Больше года
Pikagirl541 said:
Do all the things I'm afraid of doing. If I'm going to die soon there's no harm in putting myself in danger.
select as best answer
posted Больше года 
ssook78 said:
kick my bicycle and ruining it cuz if my mom and dad have another child i dont want them riding it e.e

select as best answer
posted Больше года 
*
ooh good idea!!
thewanted4life posted Больше года
kaboomgirl said:
How would I know what the letter U would do? o_o
select as best answer
posted Больше года 
*
what
fanpup0511 posted Больше года
prussiaducky said:
Oh gawd...THAT WOULD BE A VERY REMI 6 HOURS!!!! Then six hours doing things that i always wanted to do, including telling my Друзья and family my Любовь for them. Then the other 12 hours pray like there was no tomorrow...in this case, there wouldnt be XD Remi is this guy who does the most yolo stuff ever...here is an example...its one of his video's XD
select as best answer
posted Больше года 
*
Oh yeah, i would donate my all to charity!
prussiaducky posted Больше года
next question »