Ответить на этот вопрос

Болталка Вопрос

Which subjects do Ты hate the most?

Maths, History and Geography.
*
Yeah . I hate these ones too , but I Любовь Geography :P
AlOoOosh posted Больше года
*
actually i hae STUDIES lol! but history and geograhyt the most
fangirl128 posted Больше года
*
^fuck politics... if i wanted to learn how to screw someone over... i'd train to become a lawyer...
True-Finn-Fan posted Больше года
 celia-chan posted Больше года
next question »

Болталка Ответы

karolinak1999 said:
Irish!!!
I'm not even Irish...but ohh well I live in Ireland so I have to do it!!!!
select as best answer
posted Больше года 
Max277 said:
Math.
select as best answer
posted Больше года 
egyptprincess7 said:
Math.
*Shivers* It is so evil...
select as best answer
posted Больше года 
*
i agree with u. it is evil.
Max277 posted Больше года
kellyclarkson12 said:
Biology and Chemistry !!!!!!!!!!!!!
select as best answer
posted Больше года 
*
True true, only physics can be truly loved.
Rainshadow999 posted Больше года
Sora7395 said:
Math
select as best answer
posted Больше года 
AmyRosefan4eva said:
Social Studies. I shouldn't have to study social stuff.
select as best answer
posted Больше года 
-Obsessive- said:
Math
Biology
Chemistry
Physics
English
French
Spanish
Arabic
PE
Economics
Sociology
Philosophy
History
Geography
Civic Education

Ты know I hate school right?
select as best answer
posted Больше года 
*
LOL
celia-chan posted Больше года
*
xD
dreamer369 posted Больше года
tigerlover14 said:
I really really really hate freaknin MATH!!!!! I hate It soooooooo much !!! >_<
select as best answer
posted Больше года 
*
math is the most hated subject
-Obsessive- posted Больше года
*
I know just wish it get banded !!!!!
tigerlover14 posted Больше года
*
I know just wish it get banded !!!!!
tigerlover14 posted Больше года
*
yes i dont like math at all.
Max277 posted Больше года
Drayoth said:
History it's boaring and useless :(
select as best answer
posted Больше года 
*
yeah! I agree what is the use of studnin the boring things happened in the past !!! but still force to to learn it even though v don't get benefits from it just headaches!!!!! :/
tigerlover14 posted Больше года
*
totally agree
celia-chan posted Больше года
*
i Любовь history... :3 it's one of my fav subjects to learn...
True-Finn-Fan posted Больше года
*
yes so do i! i Любовь history too! :)
Max277 posted Больше года
-SilverFey- said:
Math.
I have dyscaulculia.
select as best answer
posted Больше года 
True-Finn-Fan said:
evolution, anything liberal...

whoa... lots of people don't like math... weird... math is like the easiest subject...
select as best answer
 evolution, anything liberal... whoa... lots of people don't like math... weird... math is like the easiest subject...
posted Больше года 
*
Not when Ты have a learning disorder...:/
-SilverFey- posted Больше года
*
Though yea, it is kinda weird that everyone's putting math.
-SilverFey- posted Больше года
*
^^sorry to hear that bro...
True-Finn-Fan posted Больше года
Kathline33 said:
history
select as best answer
posted Больше года 
AlOoOosh said:
Physics and chemistry ..
select as best answer
posted Больше года 
ShadowFan100 said:
(I was never in public school so...)

Math
History
Science (although it really wasn't that bad)
English

Basically, I hated school even though I was homeschooled.
select as best answer
posted Больше года 
Book-Freak said:
Physics! Luckily, I never have to do it again!
select as best answer
posted Больше года 
rikku_chan said:
MATHS. ._.
select as best answer
posted Больше года 
foreverBOLD said:
math im like the 12th person who сказал(-а) that tho LOL im good at it but out of all subjects I like it the least
select as best answer
posted Больше года 
Sir_Kiwi said:
I hate English. I suck at Письмо essays.
select as best answer
posted Больше года 
*
english is like my favourite subject. i Любовь Письмо essays and stories
celia-chan posted Больше года
*
i'm good at writing... bad at penmenship...
True-Finn-Fan posted Больше года
Rainshadow999 said:
I sort of hate Maths because it's hard, P.E, and right now computing because I just printed off 6 pages and Остаться в живых lots of printing money and the printer doesn't work! :(
select as best answer
posted Больше года 
*
I actually don't do computing but I am hating the computers.
Rainshadow999 posted Больше года
cmrm said:
P.E
select as best answer
posted Больше года 
PlayingWithFire said:
Calculus and Gym
select as best answer
posted Больше года 
Dynofox15 said:
I hate Science and sometimes English but for some reason I like Chemistry! What's up with that??
select as best answer
posted Больше года 
victoria7011 said:
Maths, History and English!!
select as best answer
posted Больше года 
*
basically all the requirements XD
True-Finn-Fan posted Больше года
*
Haha yup :P I prefer doing stuff like P.E..English wasnt great cause i am dyslexic and my maths is terrible and History, well the teacher was a prick and a bully!!
victoria7011 posted Больше года
galou_2010 said:
Well, it's my first год living in France so yeah, French Math and History and Geography are the hardest to understand for me Dx
select as best answer
posted Больше года 
chiga09 said:
math,history and chemistry - the most disgusting subjects ever
select as best answer
 math,history and chemistry - the most disgusting subjects ever
posted Больше года 
*
yes!!!! i hate math! i so agree with u!
Max277 posted Больше года
next question »