Болталка Wall

Записи на стене 1941-1950 из 28068

surprise
dracofan001 сказал(-а) …
My рыба bit me 0.0 Опубликовано Больше года
simpleplan прокомментировал(-а)…
What kind of рыба do Ты have? Больше года
poniesaremybffs прокомментировал(-а)…
tell your рыба i luv him. Больше года
flabaloobalah прокомментировал(-а)…
do рыба have teeth? Больше года
popular_girl сказал(-а) …
anyone online :p ?? Опубликовано Больше года
xAyumuEndless прокомментировал(-а)…
^ Больше года
zariahlovesmj прокомментировал(-а)…
MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Больше года
zariahlovesmj прокомментировал(-а)…
OVOXO,ZARIAH Больше года
Cute_Nessa_Love прокомментировал(-а)…
Me allllllllllllways! Больше года
worried
xAyumuEndless сказал(-а) …
Im always scared of my big, dark room, it feels like a murderer would get in here all the time. .__.
..and im 14.

what kind of child im i? Опубликовано Больше года
Heartisalone прокомментировал(-а)…
Kinda the same way here. I actually get really scared when it comes to falling asleep, because I always think some crazy man's gonna get me. :/ Больше года
xAyumuEndless прокомментировал(-а)…
^ And that im going to die, brr~ Больше года
AniMarshall прокомментировал(-а)…
I sometimes feel like the murderer.... Больше года
bunnypaublita сказал(-а) …
anyone know wat family consumer science is?
Опубликовано Больше года
naynay1523 прокомментировал(-а)…
i do my teacher mrs page сказал(-а) we had to pick 5 stations i picked parenting,interior design,math inthe kichen,health care,science in the кухня Больше года
-Yusha- сказал(-а) …
M.U.S.I.C. - My Unique Soul Is Complete. Музыка is the only thing that picks me up when I'm down Опубликовано Больше года
blush
marthatsal сказал(-а) …
Learning Italian is еще difficult than i thought. . . especially when Ты have a crush on the guy in the other side of the class. Опубликовано Больше года
bunnypaublita прокомментировал(-а)…
LOL good luck passing that class Больше года
marthatsal прокомментировал(-а)…
I'll need some luck for sure! Больше года
marthatsal прокомментировал(-а)…
Done! Больше года
poniesaremybffs сказал(-а) …
congrats, blazeandarose Опубликовано Больше года
blazeandarose сказал(-а) …
I just noticed something.

This may, It will be my 2nd anniversary on fanpop. So on the 1st week of may, I will have been on Fanpop for 2 years. :D Опубликовано Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
Nice. ^^ Больше года
blazeandarose прокомментировал(-а)…
:) Больше года
laugh
Chaann94 сказал(-а) …
Dutch rappers should throw their songs in the trash along with themselves... just saying.... XD Опубликовано Больше года
dragonzord1993 сказал(-а) …
Ranma 1/2, Mighty Morphin' Power Rangers, X-Men Evolution, Silver Surfer, El Cazador de la Bruja, the english dub of Rosario + Vampire... so many awesome TV shows and Аниме that I have yet to finish.

I wonder which one I'll finish watching first? Опубликовано Больше года
victoriya121212 сказал(-а) …
I'm.....really tired..........so tired I can't fall asleep.......whenever I get this.......tired... I start getting all......rambly and weird.........hehe...... Опубликовано Больше года
Shadowmarioking сказал(-а) …
Unless you're a Black Butler (Тёмный дворецкий) fan, you're not gonna get this.

So I'm helping out in the greenhouse at my school looking for similar plants when I see a black widow just hanging there. It startles the living shit out of me, I get mad, I Переместить on. Then, another spider, an ALIVE one, starts to walk around the plants as I pass, and yet again I'm startled.

First Russia stalks me, now Claude Faustis wants me dead. I can't win, can I?

Don't get this, ignore it~. Опубликовано Больше года
victoriya121212 прокомментировал(-а)…
AHAHA wooow. Больше года
Usui--takumi прокомментировал(-а)…
*Ignores* X3 Больше года
tokidoki123 прокомментировал(-а)…
.__________________. i get it Больше года
SheWolf11 сказал(-а) …
Should I make epic rap battles of hetalia? I have an idea for France vs Britain LOL Опубликовано Больше года
Shadowmarioking прокомментировал(-а)…
DO EET. Больше года
SheWolf11 прокомментировал(-а)…
The thing is, it'll be an article, not a vid and idk if people will just read a rap LOL Больше года
SheWolf11 прокомментировал(-а)…
Опубликовано :) Больше года
dragonzord1993 сказал(-а) …
Anyone here a Power Rangers Фан like I am? Опубликовано Больше года
SymmaGirl2 прокомментировал(-а)…
I like it a bit... I haven't watched it much, and I haven't seen it in forever. Is it worth watching the whole series? I'm kinda trying to decide whether или not I should... Больше года
Shadowmarioking прокомментировал(-а)…
I've never really cared for Power Rangers~. Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
I'm somewhat of a power rangers fan. Больше года
Sprinter23 сказал(-а) …
I wanted a Spiderman рубашка but all the Spiderman shirts at Target had other superheroes too like Captain America and Wolverine. I don't even like Captain America или Wolverine. I WANT SPIDERMAN!!!! Опубликовано Больше года
Shadowmarioking прокомментировал(-а)…
What's wrong with Captain America and Wolverine~? Больше года
Sprinter23 прокомментировал(-а)…
Nothing...I just don't want them mixed in with my Spiderman. Больше года
C-GODZILLA прокомментировал(-а)…
yeah, they're all the same too Больше года
heart
ripper124 сказал(-а) …
how here has a dream boyfriend Опубликовано Больше года
coolie сказал(-а) …
link
Опубликовано Больше года
smile
dracofan001 сказал(-а) …
mk just watched every episode of Хеталия and everything makes since now... now i can understand what the fuck some yall Хеталия Фаны are talkin about Опубликовано Больше года
Me_Iz_Here прокомментировал(-а)…
EVERY episode? (Because it took me a while to figure out there was World Series, too.) Больше года
dracofan001 прокомментировал(-а)…
ah shit now i gotta watch it again!!!! -______________________-' Больше года
tokidoki123 прокомментировал(-а)…
Ты shouldn't complain cuz i would NEVER watch your "Draco" Crap Больше года
AniMarshall сказал(-а) …
That awkward moment when Ты write a good song and Ты want to record it but your voice SUCKS. Опубликовано Больше года
sunflowerchild прокомментировал(-а)…
I can relate. Больше года
XNerdNinjaX сказал(-а) …
Yeah Niggas,Im Eating A Bombb Pop.

#imsocoolNOT Опубликовано Больше года
Jeffersonian сказал(-а) …
I'm supposed to be doing a paper on voter fraud in South Carolina for poli sci...boring. Опубликовано Больше года
flinn123jacko сказал(-а) …
i cant believe my crush just ask me out!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

i wonder what will happen if my bff who also have a crush on him knew this???? Опубликовано Больше года
HousesCane прокомментировал(-а)…
Da da daaa! Good luck. Больше года
someone_save_me прокомментировал(-а)…
"Da da da" ...XD Why'd that make me laugh. Больше года
ripper124 прокомментировал(-а)…
Da da da good luck Больше года
55xxx55 сказал(-а) …
XD My cousin just ran away from me scared after me Показ him something and I yelled after him "COME BACK! BECOME ONE WITH MOTHER RUSSIA!" while laughing. But he didn't hear me... ;_:
Опубликовано Больше года
XxEmolovexX прокомментировал(-а)…
You.Are.Epic.For.Shouting.That. Больше года
55xxx55 прокомментировал(-а)…
Lul thanks I guess. Больше года
tdiCxTlova18 прокомментировал(-а)…
the fact that, "become one with mother russia" was the first thing that came to your mind, i tip my hat to Ты *puts dollar inside of hat* Больше года
cool
ripper124 сказал(-а) …
who here has the most Избранное movie или actr Опубликовано Больше года
kitmolly123 сказал(-а) …
Before winter break,my math teacher told the class that she was leaving the school. So,she literally left the school and went to some other school.
The Monday that just passed,we got a new math teacher. His name was Mr.Espisito,he told us to call him Mr.E. Now he told us today that he's leaving the school,so now we're going to get another math teacher. Опубликовано Больше года
xAyumuEndless прокомментировал(-а)…
That happened to us twice. XD Больше года
SheWolf11 прокомментировал(-а)…
how bad do Ты guys behave?! LOL today, I got a new history teacher today Больше года
sunflowerchild прокомментировал(-а)…
Sounds like me. I've had three different Geometry teachers this year, and none of them is the one that was on the class schedule. Don't even know where HE is... Больше года
KowalSkip9 сказал(-а) …
You've met with a terrible fate, haven't you? Опубликовано Больше года
happyfeet1fan прокомментировал(-а)…
yes. Больше года
springely прокомментировал(-а)…
Ты shouldn't have done that. Больше года
KowalSkip9 прокомментировал(-а)…
^Correctamundo! And yes, he is very scary.... especially when he's shaking Ты to death. XD Больше года
ripper124 сказал(-а) …
who here has a boyfriend/girlfriend Опубликовано Больше года
justingurl99 прокомментировал(-а)…
I now have an ex-boyfriend. Does that count? Больше года
jeremy4mscienc прокомментировал(-а)…
I dearly have a dear boyfriend who is a dear. Больше года
ripper124 прокомментировал(-а)…
thats so wonderful Больше года
worried
1dbzfan сказал(-а) …
When we drink молоко do we drink cow sperm Опубликовано Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
NO. When we drink молоко we don't drink cow sperm. Больше года
ripper124 прокомментировал(-а)…
NO!!!!!!!!!!! it come from there 4 stomach duh ^_^ Больше года
Jeffersonian прокомментировал(-а)…
It comes from the girl cows which don't have sperm. Больше года
StichxAngel4eva сказал(-а) …
someone talk to me i'm so bored D': Опубликовано Больше года
carsfan прокомментировал(-а)…
Uh... ok. Hi! :) How are you? Больше года
tokidoki123 прокомментировал(-а)…
Hello....^-^ Больше года
StichxAngel4eva прокомментировал(-а)…
Эй, :D Больше года
angry
jeniffer2200 сказал(-а) …
I wish mum shuts up for a second! Опубликовано Больше года
StichxAngel4eva прокомментировал(-а)…
i know how u feel LOL Больше года
tokidoki123 сказал(-а) …
He's climbing in your windows,he's snatchin' yo people up,Tryin' to rape us...and that person is france ._. Опубликовано Больше года
LizzyTheCat прокомментировал(-а)…
NOOOOOOOOOO!!!!! Больше года
XxEmolovexX прокомментировал(-а)…
Yes.It.Is.France ._. Больше года
MaxineMass сказал(-а) …
I have a town called Sandwich.
.........Epic.
And then Gayhead comes and ruins it all....

Who came up with these town names. Because it certainly was not me... Опубликовано Больше года
AniMarshall прокомментировал(-а)…
I have a town called Idiotville.... Больше года
heart
amlijoseph сказал(-а) …
such a great club.....love it Опубликовано Больше года
sweety63 прокомментировал(-а)…
agreed !! Больше года
tokidoki123 сказал(-а) …
I'm only here for your amusement. T_T Опубликовано Больше года
tdafan121 сказал(-а) …
That awkward moment when Ты ask for a snack and your mom hands Ты a Холодное сердце banana. Опубликовано Больше года
Shadowmarioking прокомментировал(-а)…
...Banana phone? :U She obviously wants Ты to order a pizza. Больше года
XxEmolovexX прокомментировал(-а)…
Холодное сердце banana... france would like that xD Больше года
tokidoki123 прокомментировал(-а)…
Bananas make my tounge Hurt~ Больше года
XxEmolovexX сказал(-а) …
Seems legit, no? Siberia in cali? isnt siberia a part of russia?THAT MEANS... RUSSIA IS IN MY OC. AND MY OC IS A CLONE OF ME... SOOO... >3 kolkolkol<3 Опубликовано Больше года
Shadowmarioking прокомментировал(-а)…
It's a ghost town, but it might count. :L Больше года
someone_save_me прокомментировал(-а)…
Ohonhonhon. Больше года
XxEmolovexX прокомментировал(-а)…
i want to live in sandwhich :3 Больше года
big smile
Johnny1982 сказал(-а) …
1+1=9835
fuck Ты math teacher!!!
Опубликовано Больше года
Shadowmarioking прокомментировал(-а)…
9835 is such a horrid number. 9+8+3+5=25, which adds up to 7. ;n; Of course, that would be the case if I was a number nazi. Больше года
nooon прокомментировал(-а)…
!!!!!!! Больше года
jeniffer2200 прокомментировал(-а)…
?? Больше года
Me_Iz_Here сказал(-а) …
In England, there are towns called Titty Hill, Wetwang, and Crapstone.

.....What the fuck, England...... Опубликовано Больше года
Shadowmarioking прокомментировал(-а)…
Is it possible that Iggy's еще perverted than France? или is that illogical to say? Больше года
trainofdoom82 прокомментировал(-а)…
Well there's 'Fucking' in Austria! Больше года
Me_Iz_Here прокомментировал(-а)…
The RP is actually discussing funny town names for some reasons right now...xD Больше года
avrilsmylife прокомментировал(-а)…
I've been to wetwang they have great рыба and chips there and lots of ducks Больше года
noobio7143 сказал(-а) …
gary motherfucking oak is my new obsession Опубликовано Больше года
XNerdNinjaX сказал(-а) …
Heey Commet To Get Props.(: Опубликовано Больше года
mistymaydawngo прокомментировал(-а)…
.....comment.....dont want any Благодарности Больше года
XxEmolovexX прокомментировал(-а)…
Pasta. Больше года
Shadowmarioking сказал(-а) …
SO MANY RAINBOWS~.
*me gusta* Опубликовано Больше года
trainofdoom82 прокомментировал(-а)…
Sparkle~* Больше года
WolfHeart23 сказал(-а) …
Guy 1: *rubs his fingers together*
Guy 2: Ты want money?
Guy 1: No, I was just scraping a booger off my finger.
Опубликовано Больше года
zariahlovesmj прокомментировал(-а)…
LMFAO Больше года
ImAnEasel прокомментировал(-а)…
XD Roflysst! Больше года
cake
ripper124 сказал(-а) …
I like cake Опубликовано Больше года
someone_save_me прокомментировал(-а)…
THE CAKE IS A LIE Больше года
Heartisalone прокомментировал(-а)…
THE CAKE IS LEGIT; THE PIE IS A LIE. Больше года
ripper124 прокомментировал(-а)…
cakes are very sweet Больше года
AzulFire сказал(-а) …
>___>
<___<
....
I like trains... Опубликовано Больше года
trainofdoom82 прокомментировал(-а)…
:L Больше года
Me_Iz_Here сказал(-а) …
I am female.
Fe=Iron
Male=Man
Therefore I am Iron Man. Опубликовано Больше года
HousesCane прокомментировал(-а)…
OMG! That's awesome! Больше года
Jeffersonian сказал(-а) …
Today we listed shows that were inappropriate for small children in my parenting class, if I hadn't suggested most of my group's I would have felt awkward that I adore all the suggested shows. Опубликовано Больше года
JemiLvr сказал(-а) …
Rest In Peace Damian One of the Members of the BVB Army :( Shot Himself 5 Days назад From Being Bullied... We Are a Family and Will Always be There for Each Other. Опубликовано Больше года
khaydija прокомментировал(-а)…
omg im sorry that is sad Больше года
JemiLvr прокомментировал(-а)…
:'( Rest InPeace Dear Brother.... Больше года
55xxx55 сказал(-а) …
Today in class for art we were googling pictures of my state's landscapes because we're gonna print them and sketch them. Anyways, this one guy who's never even heard of Хеталия didn't wanna draw our state for some reason, so he yelled being completely serious "I WANNA DO CANADA! или CUBA!" Thus I proceeded to have immature/pervy thoughts and resisted the urge to laugh my imaginary balls off. 'Cuz, Ты know... "do them"... and Hetalia... and.... ha I need to grow up. Ohonhonhon.
Опубликовано Больше года
SymmetricLuka83 прокомментировал(-а)…
XD Больше года
BookWord123 сказал(-а) …
''My Grandad''- My VERY Annoying Friend =________= Опубликовано Больше года
laugh
dracofan001 сказал(-а) …
pfffffffffffffffffffffffft XD ...twilight makes me laugh... its soooooooo stupid!!!!
i mean:
Jacob:
"I kissed your daughter...(awkward silence)
Then she broke her hand... (awkward silence)
Punching my face... (more silence)"

I MEAN REALLY??!?!?! XD

Опубликовано Больше года
BookWord123 прокомментировал(-а)…
Yeah, I have to say as a twi-hard, que cono?! xD Больше года
dracofan001 прокомментировал(-а)…
what is " que cono"? 0.o Больше года
dracofan001 прокомментировал(-а)…
^well yes some peeps do and im ok with that...i cant make the whole world like harry potter so im not gonna try ... but this scene... i had to share XD Больше года
laugh
totobaf сказал(-а) …
Hii
Опубликовано Больше года
marthatsal прокомментировал(-а)…
Hiiiii!!!!!! Больше года
Pineapple07 прокомментировал(-а)…
Heyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Больше года
angry
jeniffer2200 сказал(-а) …
Ok listen to me Ты piece of sh!t!!! i don't want to install Обновления now! DO Ты FUCKING UNDERSTAND или NOT?! Опубликовано Больше года
StichxAngel4eva прокомментировал(-а)…
kk i'll stop sending u Обновления then :] Больше года
jeniffer2200 прокомментировал(-а)…
i meant my laptop! but anyway LOL Больше года
surprise
dracofan001 сказал(-а) …
i asked my 8 год old brother for clothing advice... it was kinda akward 0.0 Опубликовано Больше года
RiderOfTempest прокомментировал(-а)…
LOL xD poor u Больше года
marthatsal прокомментировал(-а)…
I usually ask my 31 год old brother! That's еще akward! Больше года
cloudy
flinn123jacko сказал(-а) …
just found out my best friend and i have the same crush....

and now i feel........... confuse for no reason and also feeling a little awkward everytime i see my bff and my crush.... Опубликовано Больше года
StichxAngel4eva прокомментировал(-а)…
kinda same with me, except my best friend has a bigger crush on him Больше года
marthatsal прокомментировал(-а)…
That's really awful :(, tHose triangles are never good. Hope you'll find a solution. Больше года
meh
RiderOfTempest сказал(-а) …
Anyone else think it's annoying when someone says "your mom" all the time? -___- Опубликовано Больше года
Gothgirlzrule прокомментировал(-а)…
yep its annoying :@@ all the lads here do it and say "thats what she сказал(-а) " annoying :D Больше года
RiderOfTempest прокомментировал(-а)…
Ikr? LOL everyone seems to say it now e__e and another thing is "that's so ghetto" its a little funny, but not when сказал(-а) twenty times a день Больше года
dracofan001 прокомментировал(-а)…
well Ты say something and he says "THATS WHAT SHE SAID!!!!" или "YOUR MOM!!!!" или "THATS NOT WHAT YOUR MOM SAID!!!!!!!!!!" it is fuckin annoyin -________________- Больше года
AzulFire сказал(-а) …
Dammit!
My room smells like a toaster.
D< Опубликовано Больше года
someone_save_me прокомментировал(-а)…
....And Ты say that as if it's bad?! Больше года
AzulFire прокомментировал(-а)…
...Not a good toaster...=___= Больше года
Shadowmarioking прокомментировал(-а)…
At least it doesn't smell like cake son. -w- Больше года
AzulFire прокомментировал(-а)…
True. -w- Больше года
BlindBandit92 сказал(-а) …
/Le glitch is now pissing me ze fuck off. Опубликовано Больше года
Shadowmarioking прокомментировал(-а)…
I missed a glitch. Yay~. Больше года
Me_Iz_Here сказал(-а) …
RP. Now France is magic.

Ohgodwhatistheworldcomingto... Опубликовано Больше года
someone_save_me прокомментировал(-а)…
I'm gonna make Friendship is Magic jokes about this forever, just as a heads up. Больше года
laugh
Johnny1982 сказал(-а) …
XD some Комментарии here are just...... better than movies!! Опубликовано Больше года
hmmm
Grim_Reaper717 сказал(-а) …
Im on Youtube watching videos, what is everyone else doing? Опубликовано Больше года
kaboomgirl прокомментировал(-а)…
Commenting on your Стена post. Больше года
Grim_Reaper717 прокомментировал(-а)…
Awesome Больше года
Heartisalone прокомментировал(-а)…
An internet. Больше года
Tamar20 сказал(-а) …
Am I the only one who's getting this message "Oops, something went wrong. Ты may need to try again." every time I go to my profile? WTF?
Опубликовано Больше года
Bananaaddict прокомментировал(-а)…
Happened to me too. Больше года
someone_save_me прокомментировал(-а)…
Same here. Больше года
tokidoki123 прокомментировал(-а)…
Eeyup //shot// Больше года
big smile
glitter1001 сказал(-а) …
I'M DELETING YOUR CLUB FROM MY FAVRATES *clicks delete* LOADING...
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓ 99%. ERROR! It is impossible to Удалить THIS CLUB FROM MY LIFE ! Опубликовано Больше года
someone_save_me прокомментировал(-а)…
Cool copypasta bro. Больше года
glitter1001 прокомментировал(-а)…
k first of all im not a boy get ur head straight Больше года
mischievous
1dbzfan сказал(-а) …
I hate u u hate Barney gave u HIV it stared with a Kiss and he wanted еще u got raped by a dinousar XP Опубликовано Больше года
trainofdoom82 прокомментировал(-а)…
Charming. Больше года
Ninjacupcake прокомментировал(-а)…
Yes, very. Больше года
xDark_Angelx прокомментировал(-а)…
Omg, at least I never watched that, или else my childhood would be ruined. XD I've heard around several different versions of that song-but this is my favorite. :P Больше года
HPotter_THEBEST сказал(-а) …
did u know that cheese and арахис масло, сливочное масло doesnt mix together? LOL i just figured it out today! Опубликовано Больше года
HousesCane прокомментировал(-а)…
I always put арахис масло, сливочное масло on cheese slices for a snack... Больше года
HPotter_THEBEST прокомментировал(-а)…
well we all have different taste buds LOL Больше года
WolfHeart23 сказал(-а) …
Why do I have to respect the pouch if it doesn't respect me? Опубликовано Больше года
Edvine2 прокомментировал(-а)…
Damn straight. No respect is the same as no mercy. Do your worst to that piece-o'-shit pouch. Больше года
WolfHeart23 прокомментировал(-а)…
Yeah goddammit. xD Больше года
HousesCane прокомментировал(-а)…
LOL! Respect the pouch! RESPECT IT!! Больше года
XNerdNinjaX сказал(-а) …
Jonny: Dad What Are Ты Doing

Dad: Exploring

Commet If Youu Get This Jookee(: Опубликовано Больше года
Heartisalone прокомментировал(-а)…
...I don't get it... :derp: Больше года
XNerdNinjaX прокомментировал(-а)…
LOL Больше года
Jasmine123456 прокомментировал(-а)…
LOL i get dis...ur so nasty olivia haha Больше года
legend_of_roxas сказал(-а) …
I just flooded the Болталка Club with Болталка Вопросы so my work here is done :3 Опубликовано Больше года
Heartisalone сказал(-а) …
This. Club. DIIIIIIIIIED.
;n; Опубликовано Больше года
mistymaydawngo прокомментировал(-а)…
*hides knife*.....sorry? Больше года
trainofdoom82 прокомментировал(-а)…
It did? .-. Больше года
Heartisalone прокомментировал(-а)…
^ Feels like it. ._. But that's probably just me... ehe.. *vanishes* Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
@Heart Yup. Больше года
BookWord123 сказал(-а) …
Woah! 9309th Post :-)
What an honour :] Опубликовано Больше года
Heartisalone прокомментировал(-а)…
Ты think that's cool? I got the 9001 post. |D *disappears* Больше года
darkwave прокомментировал(-а)…
How Ты know that is the 9309th Post?? Больше года
BookWord123 прокомментировал(-а)…
Because Im magic! Больше года
tongue
Pineapple07 сказал(-а) …
Here is a tongue twister...............Betty bought a bit of масло, сливочное масло but the bit of масло, сливочное масло Betty bought was горький so Betty bought a better bit of butter!!!!!!!!!!LOL!!!!!!!!!!!!! Опубликовано Больше года
cloudy
Pineapple07 сказал(-а) …
!!!!!!!!Please join...... www.fanpop.com/spots/grated-cheese Опубликовано Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
Why the fuck would Ты make a club for grated cheese?? "smh" Больше года
Pineapple07 прокомментировал(-а)…
Cos it's totally RANDOM!!!!!!!!!!!!!!! Больше года
HousesCane прокомментировал(-а)…
Lmfao! Really, grated cheese? Больше года
Pineapple07 прокомментировал(-а)…
totally!!!!!!!! Больше года
tokidoki123 сказал(-а) …
Men are like bank accounts...they don't conduct much interest unless they have lots of money...story...of...my life 0~0 Опубликовано Больше года
m1nn0w прокомментировал(-а)…
U know u take after ur mom on that one. I have taught u well. LOL j/ k Больше года
tokidoki123 прокомментировал(-а)…
^raiding mah Стена obv's Больше года
surprise
Pineapple07 сказал(-а) …
OMG!!!!!!!!!! I got a B on my science test....... Mood:surprised Опубликовано Больше года
tokidoki123 прокомментировал(-а)…
LOL congrats! Больше года
Pineapple07 прокомментировал(-а)…
Tanx:) Больше года
Strawberrydino4 сказал(-а) …
Эй, i only have 4 Фаны and the ones that i add wont add me back.add meh please? Опубликовано Больше года
laugh
Demi_Lovato1Fan сказал(-а) …
Эй, im back it me littestpetshop6 i promise i wont make one of Ты Сообщить no one and littestpetshop6 was a stupid name because my sister did that not me but i miss Ты guys Опубликовано Больше года
NikkiLovesMJ сказал(-а) …
Today I thought I was gonna fail at Biology test. Guess what? I have such an awesome teacher that everyone was cheating from eachother's tests so I think I should get at least a D или C. xD Опубликовано Больше года
HousesCane прокомментировал(-а)…
... Wow. Больше года
monkey
hamsteret сказал(-а) …
i am bored sooo i am gonna anoy the person Далее to me Опубликовано Больше года
Me_Iz_Here сказал(-а) …
South Korea always claims that everything originated in Korea.
Jonathan Brooks сказал(-а) that everything is made in Prussia.
Therefore Prussia and Korea are the same person.
...................What. Опубликовано Больше года
chawrash прокомментировал(-а)…
LOL Больше года
chawrash прокомментировал(-а)…
sorry i didnt mean to post all thoes lols Больше года
chawrash прокомментировал(-а)…
but what Ты сказал(-а) here i boring Больше года
tongue
Johnny1982 сказал(-а) …
for the Любовь of god !!!
i am so bored ..i want to fade away LOL Опубликовано Больше года
coriann прокомментировал(-а)…
lol, tell me about it :P Больше года
XNerdNinjaX сказал(-а) …
It Was Dark&&iWas Over,Until Youu Kissed My Lips&&Youu Saved MeeC;♥

#Set огонь To Rain -Adele♥ Опубликовано Больше года
-carmen- прокомментировал(-а)…
Любовь that song too... Больше года
XNerdNinjaX прокомментировал(-а)…
LOL Больше года
55xxx55 сказал(-а) …
My little sister -who knows nothing about Хеталия или has even heard of it- at one point kept insisting she was gonna marry my little brother. I swear to god, and she wan't even joking. She's stopped now, but she used to all the time. Still...

What the fuck. Опубликовано Больше года
mistymaydawngo прокомментировал(-а)…
XD Больше года
Sandfire_Paiger прокомментировал(-а)…
xDD Больше года
MaxineMass сказал(-а) …
Great, my sister got Whipped Cream stuck in my head. -.- Опубликовано Больше года
surprise
1dbzfan сказал(-а) …
I'm a dinosaur so raaraw and stuff Опубликовано Больше года
zariahlovesmj прокомментировал(-а)…
R U HIGH Больше года
Strawberrydino4 прокомментировал(-а)…
i got a t-shirt saying that Больше года
zariahlovesmj сказал(-а) …
HI GUYS
Опубликовано Больше года
XNerdNinjaX прокомментировал(-а)…
Hi Больше года
XNerdNinjaX сказал(-а) …
Im like damn, Im chillin

Why these hatin bitches be grillin

I think they got a feelin that im swagged up I be killin♥ Опубликовано Больше года
Me_Iz_Here сказал(-а) …
Teacher: So, we're going to be learning about the different parts of Greece.
Me: AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA~ Опубликовано Больше года
mistymaydawngo прокомментировал(-а)…
Oh my god XD i died when i read this Больше года
tokidoki123 прокомментировал(-а)…
Omg LOL Больше года
xAyumuEndless прокомментировал(-а)…
XD Больше года
1Dx сказал(-а) …
If a Фан plz Присоединиться these clubs
Louis tomlinson vs. Harry styles
Harry styles vs. Aston merrygold
Harry styles vs. Zayn malik
Zayn malik vs. Liam Payne
One Direction vs. JLS
Thanx so much and feel free to add stuff. X Опубликовано Больше года
kitmolly123 прокомментировал(-а)…
Please don't do this. Больше года
1Dx прокомментировал(-а)…
plz. egnore her Больше года
1Dx сказал(-а) …
Plz be a Фан of me! I will add u back x Опубликовано Больше года
kitmolly123 прокомментировал(-а)…
No thanks. Больше года
HousesCane прокомментировал(-а)…
Nah... Больше года
springely прокомментировал(-а)…
nope.avi Больше года
mina27 прокомментировал(-а)…
U guise r sooo mean, @1Dx don't mind those rude ppl.. :( Больше года
BookWord123 сказал(-а) …
IsFanpoping on my phone. How kwool am I! Опубликовано Больше года
springely прокомментировал(-а)…
Watch out guys, we're dealing with a badass over here. Больше года
mistymaydawngo прокомментировал(-а)…
Im always on my phone i dont have a ccomputer B) Больше года
tokidoki123 прокомментировал(-а)…
I mooch off my moms iphone LOL XD Больше года
happyfeet1fan сказал(-а) …
ROLL TIDE ROLL!!!! :3 Опубликовано Больше года
big smile
carsfan сказал(-а) …
Im now drinkin Hot Chocolate, with whip cream and Chocolate!
Listening to "Gone Too Soon" By Simple Plan. :) Опубликовано Больше года
mistymaydawngo прокомментировал(-а)…
I like Simple plan =D Больше года
BookWord123 сказал(-а) …
GanGanGanGanGanGanGanGan.
I'm in a really wierd mood... Опубликовано Больше года
tokidoki123 прокомментировал(-а)…
KoLKolKoLkolkokololkkolkol Больше года
hidan141 сказал(-а) …
I tried going to Hidan.com. I am extremely fangirly right now. Опубликовано Больше года
Net_Noob сказал(-а) …
I'm all over the internet? They must really like me! Опубликовано Больше года
hidan141 прокомментировал(-а)…
Hm hm... Больше года
tokidoki123 прокомментировал(-а)…
*looksatusername* Uh...Maybe *walks away* Больше года
itchygum сказал(-а) …
Im tired cud fanpopin wears me out sometymes Опубликовано Больше года
worried
Johnny1982 сказал(-а) …
my mother is so nice with me
she yelled !!..why don't Ты eat some fruits !!!
i wasn't even paying attention ~_~
then suddenly a flying apple!! hits my forehead!! Опубликовано Больше года
nugget14 прокомментировал(-а)…
haha LOL :) Больше года
Johnny1982 прокомментировал(-а)…
XD =) Больше года
Jeffersonian сказал(-а) …
I really need to reorder the Хеталия DVDs, I'm feeling so left out from the roleplay, but then I feel like I haven't watched enough of the DVDs to participate...but I truly am jealous of all the Хеталия OC accounts so now I'm stuck between wanting to see еще Хеталия and wanting to see еще Sons of Anarchy. Grrr!!! Опубликовано Больше года
tokidoki123 сказал(-а) …
i just went in my bros room smiled creepily and went out saying kolkolkolkolkol 0_______________o Опубликовано Больше года
mistymaydawngo прокомментировал(-а)…
XD Больше года
someone_save_me прокомментировал(-а)…
Lmao nice. Больше года
amyrosy123 сказал(-а) …
panda медведь Опубликовано Больше года
someone_save_me прокомментировал(-а)…
PANDAAAA~ Больше года
RaiShimizu прокомментировал(-а)…
VODKAAA~ Больше года
tokidoki123 прокомментировал(-а)…
VODKA~ Больше года
MaxineMass сказал(-а) …
That awkward moment when you're making out with someone and forget that there are other people in the room... Опубликовано Больше года
AniMarshall прокомментировал(-а)…
Massie, the internet doesn't care about your personal life. Even though that WAS pretty funny... Больше года
MaxineMass прокомментировал(-а)…
Go away, Ani. And DON'T CALL ME THAT. Больше года
tokidoki123 прокомментировал(-а)…
LOL^ Больше года