Болталка Wall

Записи на стене 491-500 из 28003

Zeppie сказал(-а) …
Aren't duplicate accounts just painfully obvious?

It's embarrassing. Опубликовано Больше года
Riku114 прокомментировал(-а)…
^Oh I know right? Больше года
Kragfan1910 прокомментировал(-а)…
Haha yeah man, duplicate accounts are the worst thing. Больше года
Kragfan1910 сказал(-а) …
Ты know, alcohol is really weird.
Like, this stuff that has been scientifically proven to be really bad for Ты except in very small quantities,
This stuff that is highly addictive, and very expensive
This stuff that could easily be used as a fuel to mediate the effect of the energy crisis
Oh, I know, let's drink it! Опубликовано Больше года
THaSlimJim прокомментировал(-а)…
we should all just get baked af instead Больше года
lilydude92 прокомментировал(-а)…
Yeah let's drink it! :3 Больше года
Riku114 прокомментировал(-а)…
I know right? Больше года
GDragon612 прокомментировал(-а)…
cheers XD drink some эгног, гоголь-моголь now =3 Больше года
THaSlimJim сказал(-а) …
bf: Эй, what are your plans for tonight?
me: im gonna murder ppl
bf: but youve played sims nonstop for like 3 days now Опубликовано Больше года
Kragfan1910 прокомментировал(-а)…
#relatable Больше года
Riku114 прокомментировал(-а)…
#AllYouDoOnSims Больше года
DanDan211985 прокомментировал(-а)…
Wha Ты play sims too, awesome Больше года
BlindBandit92 сказал(-а) …
"Where are Ты and I'm so sorry
I cannot sleep I cannot dream tonight
I need somebody and always
This sick strange darkness
Comes creeping on so haunting every time
And as I stared I counted
The Webs from all the spiders
Catching things and eating their insides
Like indecision to call you
and hear your voice of treason
Will Ты come Главная and stop the pain tonight
Stop this pain tonight" Опубликовано Больше года
BlindBandit92 сказал(-а) …
LMAO someone told a dude that he'd find Waldo before he found his hairline. JUst omg roflmao. Опубликовано Больше года
applebear123 сказал(-а) …
have any of u tried nutella mixed in milk??... howz it? Опубликовано Больше года
applebear123 прокомментировал(-а)…
idk y but i suddenly wanted to know..... Больше года
Dreamtime прокомментировал(-а)…
nutella?......no thanks,eating it is like eating масло, сливочное масло to me! ~i have never liked it Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
@applebear123 link Больше года
zanhar1 сказал(-а) …
My account is like one big, giant, year-round April fool's joke. Опубликовано Больше года
Riku114 прокомментировал(-а)…
^Same Больше года
THaSlimJim прокомментировал(-а)…
my life is a giant april Fools joke bro i feel ya Больше года
laugh
deathding сказал(-а) …
April. Fools. XD

link Опубликовано Больше года
egyptprincess7 сказал(-а) …
Do Ты know how they make holy water? They boil the hell out of it! Опубликовано Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
*Ba dum tss* xD Больше года
zanhar1 прокомментировал(-а)…
Omg. Больше года
legend_of_roxas сказал(-а) …
Trust no one on this день Опубликовано Больше года
poulamikundu сказал(-а) …
link Опубликовано Больше года
laugh
poulamikundu сказал(-а) …
HAPPY APRIL FOOL'S DAY!
link Опубликовано Больше года
poulamikundu прокомментировал(-а)…
I'm curios. What did u guys expect? XD Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
Oh I expected it to be a joke lol. Больше года
egyptprincess7 сказал(-а) …
So.. wanna hear a pun/joke/riddle/life story? Опубликовано Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
Why not? shoot. Больше года
Riku114 сказал(-а) …
:v the Admins and Mods responded and HemiBoyz and CokeBoy97 have been removed~

Honestly I had nothing too large against CokeBoy97 but I guess we were right about them being duplicates или something. Опубликовано Больше года
Riku114 прокомментировал(-а)…
Cheers for the silent reporters and people messaging cause the reporting system did good today. Больше года
zanhar1 прокомментировал(-а)…
Thank god though. Больше года
Riku114 прокомментировал(-а)…
@poula I dunno. Its fairly easy to fake a hatred for Pokemon. I mean, all the Фаны have heard ALL the lines already. Like Blind said, its easy to say but not believe it. @Blind Yeah. Art of Failing XD All of us already knew it tbh Больше года
HemiBoyz сказал(-а) …
Ты shitheads ain't worth insulting anyways. I'll be back some other time. Until then, I need new material. Опубликовано Больше года
HemiBoyz прокомментировал(-а)…
Bye, bitches! Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
link Больше года
Zeppie прокомментировал(-а)…
link Больше года
egyptprincess7 сказал(-а) …
Tbh, I've been thinking of making a review. I don't know of what though.
Eh, I shall.. hopefully figure it out? xD Опубликовано Больше года
poulamikundu прокомментировал(-а)…
How about a review of fanpop? Больше года
egyptprincess7 прокомментировал(-а)…
Oh! That's a great idea! Thank you.~ Больше года
8theGreat сказал(-а) …
Something that I've loved very much for a very long time is going to be destroyed and I'm really upset about it. Опубликовано Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
That sucks. What is it? Больше года
8theGreat прокомментировал(-а)…
замок Miranda. Больше года
THaSlimJim прокомментировал(-а)…
srry about ur girlfriend Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
Damn.. Больше года
LucyHeartfilia- сказал(-а) …
Konichiwa Опубликовано Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
Hallo! XD Больше года
THaSlimJim прокомментировал(-а)…
私は非常にアジア日本ちゃんが大好きです。ニャー! 〜 Больше года
GDragon612 прокомментировал(-а)…
jal kayo Больше года
CokeBoy97 сказал(-а) …
HAPPY EASTER!!! Опубликовано Больше года
TheLefteris24 прокомментировал(-а)…
Happy Easter...Although It's Still Too Early Here !!!! Больше года
poulamikundu прокомментировал(-а)…
HAPPY EASTER!! Больше года
Dylan744 сказал(-а) …
this post if for anyone who has been here since like 2009-2010. if any of Ты guys know dylan743, welp i made a new account and been wanting to talk to anyone who i used to talk to back in the день XD it's been so long since i've been on here and alot has changed, so Фан me или write on my Стена или anything if we knew eachother back then, any new Фаны are welcome as well :) Опубликовано Больше года
monkey
OSnapItsAlanna сказал(-а) …
Derp. Опубликовано Больше года
angelic
poulamikundu сказал(-а) …
link

Животные are BETTER than humans. Опубликовано Больше года
monkey
ChinooksRock83 сказал(-а) …
I just drank the last bottle of Coca-Cola. Hahahahahaha! Опубликовано Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
No, I did! XD Больше года
ChiliPepperLuv прокомментировал(-а)…
I didn't! HAHAHAHAHAHA!!!! Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
Hey, ChiliPepperLuv!! Больше года
Kragfan1910 сказал(-а) …
A quick science test reveals that petroleum based solvents won't do a thing to nail polish. Опубликовано Больше года
laugh
poulamikundu сказал(-а) …
Fanpop now feels like TEMPLE RUN.

Золото is present everywhere. Collect them!

XD Опубликовано Больше года
kicksomebut23 прокомментировал(-а)…
LOL Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
Fanpop feel like Super Mario Bros 2 on Nintendo 3DS, the game I never started. I'm collecting gold! Больше года
tongue
GDragon612 сказал(-а) …
I'm fast, great and unstoppable! You're a train?? Опубликовано Больше года
laugh
GDragon612 сказал(-а) …
Some people are like clouds. When they go away, it's a brighter day. Опубликовано Больше года
laugh
GDragon612 сказал(-а) …
I had an extremely busy day, converting oxygen into carbon dioxide. Опубликовано Больше года
Zeppie прокомментировал(-а)…
Same dude :v So tiring. Someone should pay me to do this :v Больше года
GDragon612 прокомментировал(-а)…
can i come with Ты zeppie >< pays Ты Больше года
GDragon612 прокомментировал(-а)…
XDDD Больше года
laugh
poulamikundu сказал(-а) …
OMG!! the greatest holi gift.
GOLD!!!! :D Опубликовано Больше года
poulamikundu прокомментировал(-а)…
btw, happy holi! Больше года
ThePrincesTale прокомментировал(-а)…
Happy Holi :) Больше года
TheLefteris24 прокомментировал(-а)…
Happy Holi !!!! Больше года
ChiliPepperLuv сказал(-а) …
Why does the Benny холм, хилл theme song make everything funny? Even things that aren't supposed to be funny are funny with Benny холм, хилл music. I don't know what it is about that song. It just makes everything funny. Опубликовано Больше года
ChinooksRock83 прокомментировал(-а)…
I know, right? There's just something about that song. It really makes everything funny. Больше года
egyptprincess7 сказал(-а) …
Why is a raven like a Письмо desk? Опубликовано Больше года
BlindBandit92 сказал(-а) …
5 years of fanpopping on and off. 52 Медали and other shiny things of accomplishment and I only get less than 2k points to do anything with? I did alot to produce content over the years I was here. It's kinda amusing in all honesty. Опубликовано Больше года
zanhar1 прокомментировал(-а)…
They сказал(-а) over on the Fanpop spot that they're technology (or something of the sort) could only track 6 months back. Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
^You know what that's some bullshit lmao Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
^Apology accepted. Больше года
legend_of_roxas сказал(-а) …
I have two pickles I have two pickles I have two pickles today Эй, hey~ Опубликовано Больше года
Kragfan1910 сказал(-а) …
This Золото thing is pretty cool, but when are we getting that chat system. Опубликовано Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
It is pretty cool but it still pales compares to how tumblr allows Ты to customize without any sort of limits. It's an obvious ploy the f4 are doing. They want Ты to bust your жопа, попка to contribute. Which makes sense in it's own regard but I think if they were еще let's say "lax" they'd get what they wanted in a byproduct. Больше года
Kragfan1910 прокомментировал(-а)…
#WOW Больше года
Riku114 прокомментировал(-а)…
XD Больше года
smirk
flightFlora сказал(-а) …
I have Золото ☆_☆ Золото everywhere on my Профиль
it worked finally Опубликовано Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
Gold? XD Больше года
flightFlora прокомментировал(-а)…
nope.. GOLD!!! Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
I got a 101 LIFETIME GOLD!!!! WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO-Hooooooo Больше года
Riku114 сказал(-а) …
GOLD! Опубликовано Больше года
CokeBoy97 сказал(-а) …
I'm back, everyone!! XD Опубликовано Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
wb Больше года
Riku114 сказал(-а) …
:\ Aww... the Золото tabs have been removed. Although if Ты put your pointer over the "Medal" there is a message about the gold. Опубликовано Больше года
zanhar1 прокомментировал(-а)…
Hmm, I wonder if they're experimenting with how it's gonna look/work. Больше года
Riku114 прокомментировал(-а)…
Same Больше года
BlindBandit92 сказал(-а) …
Either I am just bad with rhythm или Osu is hard unless Ты play it over and over again. I knew the beat of one of my Избранное songs and I kept fucking up over and over again because I missed clicking circles at crucial times lol.

I will conclude I am just incredibly dog shit at osu and I need practice rofl Опубликовано Больше года
Riku114 прокомментировал(-а)…
Using a мышь is hard. Mobile and using a drawing pads makes it really fun though. XD but yeah. I dont have too much time these days, but I used to Любовь Osu Больше года
Riku114 прокомментировал(-а)…
Cant use iPhone for it though Больше года
Riku114 прокомментировал(-а)…
XD Больше года
ChiliPepperLuv сказал(-а) …
Happy Birthday to my dog, арахис Butter. He turned twelve today. Опубликовано Больше года
zanhar1 прокомментировал(-а)…
Aw that's cute. ^_^ Больше года
Peaceandlove67 прокомментировал(-а)…
Happy Birthday to him! Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
Happy birthday! 🍖🍖🍖🍖 Больше года
cool
zombie_lover сказал(-а) …
Happy Saint Patrick's день peeps Опубликовано Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
I'm not wearing green... Dammit. Больше года
TheLefteris24 прокомментировал(-а)…
Happy Belated Saint Patrick's день !!!! Больше года
Peaceandlove67 сказал(-а) …
"A Вопрос that sometimes drives me hazy; am I или are the others crazy?"
-Albert Einstein Опубликовано Больше года
Kragfan1910 сказал(-а) …
Dood, did robin капот, худ even have a hood? или a robin? Опубликовано Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
He had a hood. Больше года
Kragfan1910 прокомментировал(-а)…
I bet he didn't have a robin. What a looser. Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
He didn't... Больше года
hmmm
ChiliPepperLuv сказал(-а) …
If the plural for мышь is mice, why isn't the plural for house hice? Опубликовано Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
IDK, chili. IDK. Больше года
Peaceandlove67 прокомментировал(-а)…
It goes to Показать Ты how messed up the English language is. Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
LOL Больше года
poulamikundu прокомментировал(-а)…
I agree. Больше года
sad
mr-cullen сказал(-а) …
Old memories of Fanpop <3
Once it was a paradise and now it's a graveyard!
Oh dear old Друзья .I miss Ты a lot Опубликовано Больше года
flightFlora прокомментировал(-а)…
OH MY GOODNESS! !!you still here? its been a long time since we last talk ...btw true that everything is changed ..changing Больше года
flightFlora прокомментировал(-а)…
missing my Друзья :( Больше года
heart
BlindBandit92 сказал(-а) …
TERA is such a bae game. The combat is very immersive and the game is a beauty to look at. Story's not bad either. Опубликовано Больше года
tamore сказал(-а) …
every time i return to this club i remember how toxic it is smh Опубликовано Больше года
8theGreat прокомментировал(-а)…
A different opinion или view than one's own is not necessarily toxic. In fact, being around people with different opinions can be quite a good, healthy thing as it allows insightful discussions. Insightful discussions, of course, allow for an individual to grow and for a community- and sometimes, even a whole society- as a result. Perhaps, instead of getting upset and labeling an entire place as "toxic" simply because everyone doesn't agree with everyone, we should see the value that differing opinions have and what we can learn from them. That certainly sounds better than dismissing something as toxic and refusing to gain anything out of it, I would think. Больше года
Kuro_Hyou666 прокомментировал(-а)…
^ Больше года
Kragfan1910 прокомментировал(-а)…
Ты know, there were these things that various city states in Greece, and various cities in Rome had, they were called forums. Форумы were a place of open discussion on important, usually legal или social issues. The purpose of these public places has diminished over hundreds of years of European history, dominated by religious dogma and monarchy. The United States tried to revive these public Форумы in our early years, but they didn't catch on, and over time, political discussion was confined to TV, radio, newspaper, или with close friends, and much of that was, as we say, preaching to the choir. The internet has shattered that barrier to political discussion, but many cultural barriers remain. Many people are not prepared for political discussion, often armed with poorly thought out arguments, and little to no sourcing of facts. This has caused frustration among people of all political leanings, as they often find that people wont agree with them, causing them to resort to lashing out. Больше года
8theGreat сказал(-а) …
TFW a youtuber Ты appreciate notices you. Опубликовано Больше года
Zeppie прокомментировал(-а)…
I know that feel ♥ Who noticed you? Больше года
8theGreat прокомментировал(-а)…
ofherbsandaltars. You've probably not heard of him lol, it's a small channel. Больше года
Zeppie прокомментировал(-а)…
hahah ya I haven't heard of them, but still, that's awesome :3 Больше года
Kragfan1910 сказал(-а) …
I heard somewhere that in Rome, men who have been charged for rape were punished by having their testicles crushed between two stones.
Can we bring this back plz? Опубликовано Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
DAMN, that shit hurt! Больше года
zanhar1 сказал(-а) …
Have Ты ever not been able to sleep because the song stuck in your head wouldn't let you? Опубликовано Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
Yes! Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
I blame Herve Pagez and Wiwek! Больше года
zanhar1 прокомментировал(-а)…
I mean I like the song but still lol. Больше года
Kragfan1910 сказал(-а) …
ur 2 slo
https://www.youtube.com/watch?v=lmhjqLxRIPs Опубликовано Больше года
Dreamtime сказал(-а) …
this is awesome :)

https://www.youtube.com/watch?v=LuoKoXvj1UE Опубликовано Больше года
smirk
flightFlora сказал(-а) …
Sarcasm is the body’s natural defense against stupidy Опубликовано Больше года
flightFlora прокомментировал(-а)…
LOL so it is actually working Больше года
egyptprincess7 сказал(-а) …
It's еще powerful than God.
It's еще evil than the devil.
The poor have it.
The rich need it.
If Ты eat it, you'll die.
What am I Опубликовано Больше года
poulamikundu прокомментировал(-а)…
NOTHING!!! Больше года
egyptprincess7 прокомментировал(-а)…
Yes!! *Gives cookie* Больше года
egyptprincess7 прокомментировал(-а)…
All of the Kookies! Больше года
BlindBandit92 сказал(-а) …
Guys the site is pretty much dead. We know this. Like we have been saying it for like 2 years или so. No need to constantly and constantly bring it up. It's like beating the shit out of a dead horse with a sledgehammer. Ты cant kill it anymore. Only dismemberment so guys no еще dismemberment k thx. Опубликовано Больше года
zanhar1 прокомментировал(-а)…
*dismembers all the things* Больше года
Kuro_Hyou666 прокомментировал(-а)…
@Bandit. Yw. XD Больше года
zanhar1 прокомментировал(-а)…
Zanarchy has no regrets. Zanarchy has no manners. Больше года
ChiliPepperLuv сказал(-а) …
I think my dog has become an inside dog. He's sleeping right Далее to me at the moment. Опубликовано Больше года
8theGreat сказал(-а) …
SO CLOSE TO 5,000 SONGS ON ITUNES I'M SO CLOSE Опубликовано Больше года
8theGreat прокомментировал(-а)…
Tbh I could probably reach like 10,000 by the end of this год if I wanted. Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
I got 473 songs on my tablet! Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
I got 474 songs now! Больше года
CokeBoy97 сказал(-а) …
I'm back!!! Опубликовано Больше года
LucyHeartfilia- сказал(-а) …
Its my birthday in 2 days! Опубликовано Больше года
a11-swift прокомментировал(-а)…
Advance Happy Birthday c': Больше года
zombie_lover прокомментировал(-а)…
Happy early birthday Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
Happy early birthday Больше года
Riku114 сказал(-а) …
This club is pretty dead. Опубликовано Больше года
Riku114 прокомментировал(-а)…
Well not dead but dying. Больше года
Kuro_Hyou666 прокомментировал(-а)…
Pretty much. User клубы FTW!!! Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
Not like this subject wasnt already beat into the ground. Tbh Idc about Fanpop anymore. I'll see things the way they are and not wish to change something I have no power over. Больше года
egyptprincess7 сказал(-а) …
I travel all over the world, but always stay in my corner. What am I? Опубликовано Больше года
poulamikundu прокомментировал(-а)…
stamp....? just guessing. Больше года
Kuro_Hyou666 прокомментировал(-а)…
^ Больше года
egyptprincess7 прокомментировал(-а)…
Correct! Больше года
8theGreat сказал(-а) …
TFW Ты want a sexy Аниме figure but your family will judge Ты for having a half naked Аниме lady in your room. Опубликовано Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
^ Больше года
Zeppie прокомментировал(-а)…
Pshh, get it anyway x3 My family just gave up on judging my merch covered room after a while :v Больше года
zanhar1 прокомментировал(-а)…
LOL my parents bought me a book that was practically elf porn. I read the summery thinking it was about an elf who was trying to find pants...little did I know that that was only the side mission... Больше года
BlindBandit92 сказал(-а) …
"Whats the probability of drawing the ace of spades from a deck with no jokers? Normaly it would be 1/50. But what if its a brand new deck? The position of cards in a new deck are typically identical, so that means if Ты take out the jokers and draw the card at the very bottom, it's the ace of spades almost 100% of the time. Oh that's right! I didn't say a word about it being a new deck. Опубликовано Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
Rather, Ты didn't ask. Being in the "no" gives Ты the power to turn the probability of winning from 1.92% to 100%. The еще knowledge of a party will be the inevitable victor." Больше года
poulamikundu прокомментировал(-а)…
WHAT A CO INCEDENCE!!! tomorrow's my maths exam and we have probability in the syllabus Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
^That is interesting. Больше года
BlindBandit92 сказал(-а) …
"Whatever Ты lose, you'll find it again, but what Ты throw away you'll never get it back." Опубликовано Больше года
Zeppie прокомментировал(-а)…
Except when it comes to socks. I never find those again :v Больше года
Riku114 прокомментировал(-а)…
^lmao. So true. Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
@zeppie LOL Больше года
Kuro_Hyou666 прокомментировал(-а)…
XD Больше года
BlindBandit92 сказал(-а) …
"Friendship is unnecessary, like philosophy, like art. It has no survival value. Rather it is one of those things that give value to survival." Опубликовано Больше года
smile
vachel сказал(-а) …
Sometimes the only reason we stay with someone is because we just like feeling wanted. Опубликовано Больше года
Riku114 сказал(-а) …
Eh... Im back. For many reasons other than boredom and feeling like coming back, but Im back XD Опубликовано Больше года
poulamikundu прокомментировал(-а)…
yay!!! Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
wb Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
Sup! Больше года
Kragfan1910 сказал(-а) …
What if not all craters are from meteors? What if some of them are alien strip mining sites? Опубликовано Больше года
Kragfan1910 прокомментировал(-а)…
What if the Динозавры were killed by alien strip mining and not by a meteor? Больше года
Kragfan1910 прокомментировал(-а)…
Fuckin shit, man, I'm onto something. I'm gonna tell science Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
@ Blind IKR? Больше года
mischievous
zombie_lover сказал(-а) …
zombie_lover makes a evil laugh the writes--
So going to win at Paintballing this weekend!! Опубликовано Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
Too bad I can't go. Had I been able, Ты WOULDA BEEN ON YOUR KNEES CRYING!!! >:) Больше года
zombie_lover прокомментировал(-а)…
Think so? I have the all time record at my Paintballing field and I have all expenses paid admission to any Paintballing pit I want. so if Ты want to make a bet on that i will bet Ты so we can see who will have who on there knees! Больше года
CokeBoy97 сказал(-а) …
I'm a fucking all-nighter!!!!! Опубликовано Больше года
Kragfan1910 сказал(-а) …
I feel like everyone I like is ignoring me. What, do I smell funny? Опубликовано Больше года
flightFlora прокомментировал(-а)…
nah I don't think so they'll be busy in these days song worry they'll be back Больше года
flightFlora прокомментировал(-а)…
omg I mean don't Больше года
Dreamtime сказал(-а) …
wtf
apparently another drama going on the Болталка club
i'm not here *goes back inside the castle* Опубликовано Больше года
poulamikundu прокомментировал(-а)…
wtf...........Wow Thats Fantastic? Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
@ Kuro Can I join? Больше года
Kuro_Hyou666 прокомментировал(-а)…
^ If ya want. Больше года
egyptprincess7 сказал(-а) …
Have Ты ever tried to imagine what life was like before Ты were born? Like and I don't mean from history but like the time your parents were living in before Ты were born and blessed the world.

......I should really go to bed. Опубликовано Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
I can't. Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
:( Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
I have Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
@ Blind Lucky Больше года
THaSlimJim сказал(-а) …
is it save 2 come out now Опубликовано Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
Yes, Mr. Prez. Больше года
zanhar1 прокомментировал(-а)…
I think so. Come out and embrace the zanhar clones. Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
Umbreon, use Dark Pulse! Больше года
Riku114 сказал(-а) …
I actually might follow suit to 8 here.

Not that Im actually bothered by it that much или anything, but Ive always been borderline ditching Болталка and this is too much of a shitfest for me. Ill be back if I get bored. Duplicate accounts. Trolls. I dunno. Too much to bother looking at so yeah.

Peace~

Only ditching Болталка for a bit so ya Ill still be on Fanpop plenty. Im too lazy to deal with it right now so good luck handling trolls and annoying dupe accounts. Опубликовано Больше года
Riku114 прокомментировал(-а)…
So see ya when I come back some time Больше года
zanhar1 прокомментировал(-а)…
Awesome. I'll Присоединиться all of your клубы lol. I have one as well if anyone cares. Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
^I have joined yours a long time назад lel Больше года
8theGreat сказал(-а) …
I'm done, guys. This is getting out of hand.
I've told some of Ты my Последнее concerns and the people responsible for it. The rest of Ты may have figured it all out as well или maybe just don't care. Whichever.
But I'm leaving for a while. I don't know when I'll be back. I just hope that the handful of user that are my Друзья and that I like won't be gone when I get back.
But ciao, guys. It's been fun and I'll see Ты later. Опубликовано Больше года
zanhar1 прокомментировал(-а)…
I'll probably still be around. But yeah later; I think most people could use a break from this site. Больше года
Zeppie прокомментировал(-а)…
I swear...most frequent users end up getting pushed to take breaks from this site, it's the only way to keep our sanity xD But yeah... take it easy, come back anytime~ Больше года
Kuro_Hyou666 прокомментировал(-а)…
Have fun. Hopefully you'll come back at some point. Больше года
CokeBoy97 сказал(-а) …
Cotton Конфеты knows how to calm the nerves... Anyone? Опубликовано Больше года
Riku114 сказал(-а) …
.... The president is very serious for his usual self today. Hes saying things as they are. *claps* I like this. Опубликовано Больше года
Riku114 прокомментировал(-а)…
A bit shocked doh Больше года
zanhar1 прокомментировал(-а)…
I think the zanarchy has gotten to him. Больше года
zanhar1 прокомментировал(-а)…
I hear ya man, I was having a shitty день too. But I enjoyed that side of Ты prez. Больше года
CokeBoy97 сказал(-а) …
Glad that shit over! Опубликовано Больше года
OakTown_Queen прокомментировал(-а)…
Me too! Больше года
zanhar1 прокомментировал(-а)…
It's never over. Больше года
zanhar1 сказал(-а) …
*Starts a conga line* Опубликовано Больше года
zanhar1 прокомментировал(-а)…
Well this was the world's smallest conga line. Not even zanhar2 joined it. Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
(Changes conga song to a Болталка Blasterjaxx song) Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
Ready, crew? Больше года
THaSlimJim сказал(-а) …
so hows this Золото thing work Опубликовано Больше года
zanhar1 прокомментировал(-а)…
Well right now, I'm not sure if it does lol. Больше года
poulamikundu прокомментировал(-а)…
lol! this Вопрос is not letting me sleep xD Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
LOL!!! Больше года
legend_of_roxas сказал(-а) …
Did Ты know that gummy bears are actually made out of медведь snot? Опубликовано Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
What?!! *throws up in mouth* Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
Faints Больше года
Riku114 сказал(-а) …
! I see signs of Золото on my profile! They are actually doing something! Опубликовано Больше года
Riku114 прокомментировал(-а)…
go to your Профиль if Ты didnt notice it yet XD Больше года
zanhar1 прокомментировал(-а)…
I noticed that as well. Just when the two of us where talking about how we thought they forgot about Золото lol. Больше года
Riku114 прокомментировал(-а)…
^XD ikr? Больше года
THaSlimJim сказал(-а) …
durr plant Опубликовано Больше года
mischievous
zombie_lover сказал(-а) …
This morning i woke my aunt up by putting my pet крыса in her room. Yep... I didn't get the reaction I was waiting for, she didn't know it was a pet so she was surprised on how nice it was and walked out of her room holding it! Yep it turns out she's not afraid of rats, it looks like I will be going to the pet store for tomorrow's wake up call! Опубликовано Больше года
zanhar1 сказал(-а) …
Current mood: my Иконка as of this date. Опубликовано Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
What happened, Z? Больше года
zanhar1 прокомментировал(-а)…
So far her backstory is pretty crazy. In a good way of course. Наруто actually pulled me in right away. I was kind of surprised. Bleach didn't really pull me in either...maybe i should give that one another go too one I'm done with FT/get еще free time. Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
Ah I see. Well the first arc will probably hook Ты tbh. Больше года
kicksomebut23 сказал(-а) …
I'm so old that I'm listening to 70's and 80's music. (Because I'm 16) Опубликовано Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
So original. We get it. Today's Музыка doesn't apply to Ты right? Ты wish Ты were born in another generation? Больше года
kicksomebut23 прокомментировал(-а)…
No, I enjoy some 80's and 70's music. Is just i'm growing interest into еще genre's. Some influences are from Bon Jovi, Kenny loggins, and Phil Colins. Right now i'm just listening to some Pandora. The Genre i'm listening to is soft rock. Больше года
kicksomebut23 прокомментировал(-а)…
hi Больше года
ChiliPepperLuv сказал(-а) …
I'm so ready for Spring Break! Woo hoo! Опубликовано Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
I ain't doing too much this spring break... Больше года
shadowlover3000 прокомментировал(-а)…
Me, too, man! Only a few weeks to go!! :} Больше года
zanhar1 прокомментировал(-а)…
Same here man. Больше года
tongue
Kuro_Hyou666 сказал(-а) …
Hai. This is thee Болталка wall, no...?

It haz been BANGTANNED! Опубликовано Больше года
GDragon612 прокомментировал(-а)…
XD Больше года
GDragon612 прокомментировал(-а)…
Baepsae ~~~~ =3 Больше года
Kuro_Hyou666 прокомментировал(-а)…
Oh well, it took it anyway. Someone had to do it. XD Больше года
kaboomgirl сказал(-а) …
Ты look nice today Опубликовано Больше года
THaSlimJim прокомментировал(-а)…
thank Ты Больше года
Kuro_Hyou666 сказал(-а) …
The smell of cinnamon and яблоко is so good, but I can't be bothered moving. Опубликовано Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
*eats яблоко cinnamon pie* What? Больше года
Kuro_Hyou666 прокомментировал(-а)…
^ Cheeky... where's my share, huh? XD Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
Wait! I got another one. Here! Больше года
ThePrincesTale сказал(-а) …
Uni started today.
How the fuck did this happen.
WHERE DID MY HOLIDAYS GO.
I'm miss my self-imposed hermitdom already. I'm not ready to face the world xD Опубликовано Больше года
ThePrincesTale прокомментировал(-а)…
Watch my Fanpop activity rise exponentially with the procrastination that homework enables. Больше года
Riku114 прокомментировал(-а)…
Oh I know that feel Больше года
Kuro_Hyou666 прокомментировал(-а)…
^ XD Больше года
THaSlimJim сказал(-а) …
cuttlefish do not like 2 be cuddled Опубликовано Больше года
Kragfan1910 прокомментировал(-а)…
No but they do like to be cuttled. Больше года
ChinooksRock83 сказал(-а) …
If the sirloin isn't the king of steaks, then why is it the only one Ты have to call "sir?" Опубликовано Больше года
ChiliPepperLuv прокомментировал(-а)…
That's a good question, really. Больше года
BlindBandit92 сказал(-а) …
"If Ты run into a Стена and pretend it doesn't exist, you'll never make progress. The Стена will never change, so you're the one who has to change." Опубликовано Больше года
Riku114 прокомментировал(-а)…
^ Больше года
Kuro_Hyou666 прокомментировал(-а)…
I don't know... I've often found that running into a Стена just hurts, even when Ты try to pretend it didn't happen... Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
^LOL Больше года
BlindBandit92 сказал(-а) …
"There are no inherently bad people. Everyone believes that, myself included. I don’t doubt the existence of virtue. And yet people bare their fangs when it seems they can profit. People will rationalize their own behavior whenever they become tainted with evil; they’re not supposed to be evil. In order to preserve their own twisted integrity, the world becomes twisted." Опубликовано Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
Someone Ты praised as “cool” until yesterday is “stuck up” today; someone Ты respected as “smart and knowledgeable” is now scorned as someone who “looks down on bad students”, and “energetic vigor” becomes “annoying and overly carried away”." Больше года
8theGreat сказал(-а) …
Me: I'm going to go to постель, кровати eary because I have to get up early tomorrow!!
Me: *stays up watching bigfoot conspiracy videos* Опубликовано Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
I'm gonna be on the Далее one! :D Больше года
CokeBoy97 прокомментировал(-а)…
JK Больше года
monkey
Kuro_Hyou666 сказал(-а) …
Don't Ты just hate it when you're drinking a hot Шоколад and the half-melted зефир sticks to your lips, then falls onto your arm, making it sticky...?

Cause' I do. Опубликовано Больше года
THaSlimJim сказал(-а) …
parrots Опубликовано Больше года
zanhar1 прокомментировал(-а)…
Carrots. Больше года
THaSlimJim прокомментировал(-а)…
what has this become Больше года
flightFlora прокомментировал(-а)…
@thaslimjim Ты started this :D Больше года
8theGreat сказал(-а) …
Sometimes I like to curl up with an open book even if I don't intend on reading. Something about just sitting with an open book is super special and comfy even if Ты aren't in a Чтение mood. Опубликовано Больше года
Kuro_Hyou666 прокомментировал(-а)…
I think the best is when it's winter, cold and you're sitting by the fire, Чтение a good book and drinking a hot Шоколад with marshmallows in it, with some тост to go with. That's, like, possibly the most relaxed Ты could ever get, I think :D Больше года
zanhar1 прокомментировал(-а)…
Yes! Больше года