Sesshomaru Wall

Next Previous

Записи на стене 1-10 из 66

wink
mephilesrocks сказал(-а) …
I'm a big fun of Sesshomaru but idk if I am a fangirl of him so I dont promis anythink but is sure that I will Присоединиться in the clab Опубликовано Больше года
hmmm
sesshyswind сказал(-а) …
I've begun to clean up a LOT of my old posts and stuff, mainly pics that I Опубликовано back in the день that were never mine... yeah, somehow I feel it's the right thing to do. :/ So if Ты happen to notice less happenin material, this is probably why. Опубликовано Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
It's all coming down little by little. Больше года
LotusTheFox сказал(-а) …
Is some wants to fight me to the death to have Sesshomaru.... It was VERY nice knowing ya. I WILL kill for him, even though he's a demon. Опубликовано Больше года
smile
BLW сказал(-а) …
Gorgeous! Anyone ever wonder what he's thinking about when he's so silent and staring off? Опубликовано Больше года
iuly_uchiha прокомментировал(-а)…
Yes, I have! Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
Allways! >.< Больше года
purplevampire сказал(-а) …
Sesshomaru is so hot! Опубликовано Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
Agreed ;) Больше года
LinaInverse25 сказал(-а) …
Also......
Lord Sesshomaru Sama~~~~~~~ (^0^) Опубликовано Больше года
LinaInverse25 сказал(-а) …
Check this site ou!!:D
link
Please spread this site around. Опубликовано Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
Nah, I think I won't -_- ........ Sesskag is a horrible idea. Kagome belongs with Inuyasha. IT'S CANON! Going with sesshomaru, what a two-timing little bitch. Больше года
runearia сказал(-а) …
Sess is HOT! Опубликовано Больше года
NozomiBon сказал(-а) …
One good thing about his character is that he has no interest in love. If he did I would cry, scream, be jealous, have a breakdown...Then withdrawal from Аниме for a little while lmao! xD Опубликовано Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
Agreed. Больше года
kiss
mokomoko сказал(-а) …
come here sesshy, ill give u something good :)) xoxo Опубликовано Больше года
rainy
sesshyswind сказал(-а) …
I would have expected for this web site to've become еще known by now, where the Hell is everyone? Опубликовано Больше года
sesshyz прокомментировал(-а)…
I don't know..... :( It's depressing not having anyone else around to talk about Sess with..... we're like, one of the few active members. Well, I don't know if I'm considered active anymore since I'm busy with work and can't get on as much......... There really isn't any interesting discussions going on either, so I just lurk most of the time.... Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
:( still nothin Больше года
crying
Kagome10 сказал(-а) …
I haven't visited this club in so long. I FEEL SHAMEFUL! *internet cries* Опубликовано Больше года
sesshyswind сказал(-а) …
Ok the Слоган contest is reopened if anyone's interested :) Опубликовано Больше года
LadyLilith прокомментировал(-а)…
Yay! =D Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
^-^ sweet Больше года
smile
sesshyswind сказал(-а) …
Who else thinks the banner looks better now with the new look? Опубликовано Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
Could be because I like everything to look dark, but that's just me ;) Больше года
LadyLilith прокомментировал(-а)…
I do like it, I might just be in the mood for something new, I dunno. Больше года
smile
sesshyswind сказал(-а) …
Starting a Sesshomaru Слоган CONTEST!!! Winning Слоган will be issued as the Слоган for the club. If you’re interested, go to Answers, Отправить your Слоган and get involved! :D Опубликовано Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
Go here: link Больше года
thefool10 прокомментировал(-а)…
Эй, Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
good :) Больше года
smirk
Kagome10 сказал(-а) …
I just got a cool Sesshomaru back round on my computer! My sister better not screw it up again. Опубликовано Больше года
pureawesome15 прокомментировал(-а)…
LOL Больше года
Kagome10 прокомментировал(-а)…
It's gone! Больше года
fansfunsz прокомментировал(-а)…
idem Больше года
JoJoSama сказал(-а) …
Sesshomaru is THE sexiest Аниме character EVAR! He needs еще recognition in the Аниме world! Опубликовано Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
Agreed! :D Больше года
angry
sesshyswind сказал(-а) …
O.O WTF the screencap option for uploading pics is gone >.< now how am I supposed to Загрузить new screencaps?? Put them in фото >:/ Опубликовано Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
seriously not cool man ):o Больше года
sesshyz прокомментировал(-а)…
yeah... I noticed that when I was adding pics the other day, makes me wonder what their "new features" are going to be =p Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
This realy sucks I wanted to add more, now I don't know what to do=_=' Больше года
smile
LadyLilith сказал(-а) …
Hi! Don't mind me, just stopped by to drool over our Lord Sesshomaru here... Опубликовано Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
Well you're always welcome... *holds out a nearly half-full desingated drool collection bucket, and a tissue* xD Больше года
LadyLilith прокомментировал(-а)…
Fangirls gotta be prepared, after all. ^^ Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
"excellent" *twittles fingers like Mr. Burns* Больше года
Kagome10 сказал(-а) …
Sesshmaru is the best Аниме character ever.
Опубликовано Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
YES... yes he is............................ Ты сказал(-а) it ^.^v Больше года
LadyLilith прокомментировал(-а)…
Ты got it, mate. ;) Больше года
JoJoSama прокомментировал(-а)…
еще people need to understand this! Больше года
heart
ZekiYuro сказал(-а) …
I Любовь Ты Sess Опубликовано Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
Oh... took the words right out of my mouth >,< Больше года
wink
sesshyswind сказал(-а) …
Alright, been thinking about putting up some еще screenshots, so tell me from which episode should I do next? Seriously don't leave all the decisions to me x3 Опубликовано Больше года
LadyLilith прокомментировал(-а)…
Every episode he's in! XD Ah, let's see...maybe еще of him while they were fighting in/on Mt. Hakurei? Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
Hmm.. could do ;) Больше года
heart
LadyLilith сказал(-а) …
...Oh come on, I honestly cannot be the only one that wants to hump his face. Seriously. Опубликовано Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
xD.... well I don't know about his face o.o......................um but... :3 Больше года
LadyLilith прокомментировал(-а)…
That too! Either или would be nice! XDDD *Passes out from massive nosebleed* Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
*hands over a hanky* It will be ok.... it will.... and well I would say it'd pass, but.... x3 Больше года
LadyLilith прокомментировал(-а)…
Ha, I know better. ;) Больше года
hmmm
sesshyswind сказал(-а) …
I'm sorry to see there isn't еще action on this spot. Where are all the Sesshomaru fans? I know you're out there :/ Опубликовано Больше года
LadyLilith прокомментировал(-а)…
I'm back, never fear. :) I finally have internet where I live again, so I will lurk on the spot with you. Kouga is king when it comes to my heart, but I absolutely adore and respect our Sesshomaru-sama as well. Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
Yay, cool. That's alright Kouga's cool to but nothin beats beloved Sesshomaru-sama^^.... now another dozen еще peeps and we're good, looking вперед to seeing ya around. I miss the old discussions T_T... :D Больше года
LadyLilith прокомментировал(-а)…
I know, they were awesome. T-T I'll see if I can round up some fellow Sesshomaru-sama loving peeps. Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
Yay, :D Больше года
smile
Rin_Inuyasha сказал(-а) …
Sesshomaru-sama saved me!! He's the best guardian ever! Опубликовано Больше года
Sesshomaru-1 прокомментировал(-а)…
thanks for saying so. Больше года
heart
sesshyz сказал(-а) …
Sessh needs еще Фаны ='/ <3 Опубликовано Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
I know :'/ Больше года
meh
Sesshomaru-1 сказал(-а) …
I club about me? Huh Опубликовано Больше года
sesshyz сказал(-а) …
My Grandma caught a glimpse of my desktop.... It's a picture of Sesshoumaru.....and сказал(-а) "oh how nice! she's pretty! is that a genie Dusti?" ....I died a little inside. =\ Sesshoumaru is not a genie! или a girl! Опубликовано Больше года
guillaumine прокомментировал(-а)…
:-).......funny Больше года
big smile
Rin08 сказал(-а) …
wow i haven't been here in FOREVER! feels weird being on Sesshy's fanpage...oh well still Любовь Ты Sessh :) Опубликовано Больше года
sick
sesshyswind сказал(-а) …
Taking screencaps can be fun and easy, but just sometimes with this many... I could just pulled my hair out XD

But anyway enjoy the pics :) Опубликовано Больше года
sesshyz прокомментировал(-а)…
your effort has not gone unappreciated ;p nice pics ^^ Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
Thanks, glad Ты like them :) Больше года
big smile
R3dAng3l сказал(-а) …
Hello! its been a while :) and i wanted to let Ты all know that i edited the story and i believe with every fiber in my body that this is so much better that before and it also sounds like the old Sesshoumaru from before his arm was hacked off. :) I would appreciate it if any of Ты would read it and tell me what Ты think of my story, Inuyasha: Sesshoumaru Chronicles Опубликовано Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
Nice, glad to hear from ya again, Ты get that chapter 2 going yet?? *wink, wink* :D Больше года
R3dAng3l прокомментировал(-а)…
I'm working on it but i'm just having a little bit of trouble w/ it Больше года
R3dAng3l прокомментировал(-а)…
Thank Ты both :) Больше года
inuyasha15 сказал(-а) …
Эй, guys could Ты please watch my two Видео , it's the first two video you'll see and please Комментарий too XD thank Ты Опубликовано Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
hm, why did Ты Удалить the video? Больше года
Yuki666 сказал(-а) …
^_^ sesshy Опубликовано Больше года
mischievous
5Froots3 сказал(-а) …
Sesshomaru is so cool He has a sword of death and life (well until tokijin brakes) and a whip that glows hes so awsome Опубликовано Больше года
Rin08 прокомментировал(-а)…
totally I want Bakusaiga...coolest sword ever! Больше года
5Froots3 прокомментировал(-а)…
agreed Больше года
IridianLiBr сказал(-а) …
**Sighs** When I first watched the show, I fell completely in Любовь with Sesshomaru.. Hey, I'm new :) but I had to start with obsession, then Переместить on to introductions, there just are not enough shows with him in them :( wish they would dub the Final Act, I'd Любовь to be able to understand him when Rin dies (again). I think in the English version, Sessh's voice is so attractive! :D Опубликовано Больше года
Rin08 прокомментировал(-а)…
omg I totally agree. Thats what happened to me! I was like OMG so hot! Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
Oh YES same here :D... but lets just hope that the new voice for Sess actually works, because unfortunately it won't be David Kaye T_T! Больше года
IridianLiBr прокомментировал(-а)…
I know! I wouldn't be able to stand it :'( BUT GET THIS! Like, a few years назад my mom MET HIM!!! I died when she told me <3 Больше года
mindy890 сказал(-а) …
FLUFFY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Опубликовано Больше года
Rin08 прокомментировал(-а)…
please dont call Sesshomaru fluffy. Its disrespectful...not to be one of those people Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
what's that supposed to mean..... ?:/ Больше года
IridianLiBr прокомментировал(-а)…
hmm, I've seen him use it as a grappling hook, and his papa had one too, maybe it is used to transform? Больше года
mischievous
Rin08 сказал(-а) …
Omg Sessh is the best. I would KILL for his light whip!!!<3 Опубликовано Больше года
Ivyzero сказал(-а) …
Sesshoumaru!!!! Опубликовано Больше года
Rin08 сказал(-а) …
what I don't get is that Tettseiga is spelled with an "e" and Tettsaiga is spelled with an "a". Ты would think because of the way it sounds it would be the other way. So confused. Опубликовано Больше года
inuyasha13 прокомментировал(-а)…
me to its weird did u watch ur Показать this morning Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
sounds right to me :/ Больше года
Rin08 прокомментировал(-а)…
nice and OMG i Googled it and Koga means Steel Fang ^.^ Yay Koga! Больше года
Rin08 сказал(-а) …
Эй, the other день I wrote a stroy that is like four chapters in the Статья section, they are just named by chapters, please read and give feedback thanks :) Опубликовано Больше года
ilovepokemon3 сказал(-а) …
hi! im new here and i have like 10 клубы that im in! so cool! btw sesshomaru is sooo cool! Опубликовано Больше года
Rin08 сказал(-а) …
So I was on the phone with my friend who showed me InuYasha and I was like I Любовь Sessh I mean he is strong, brave, and secretly really caring. I loved it when Kohaku was like "she stopped breathing." and he was almost in tears I was like awwwwww. But also, no matter how much Ты Любовь him Ты still have to Любовь the Фан art that makes fun of him lolz! XD Опубликовано Больше года
IridianLiBr прокомментировал(-а)…
I totally agree on all points! And, when he is like "Training my sword was not worth losing Rin" I was so madly in Любовь with him in that moment <3 Больше года
Rin08 прокомментировал(-а)…
I loved it when he almost cried and said, "Tetseiga for this I will let Ты die...for nothing was worth the cost of Rin's life" I was like don't cry Sesh Ты can't help the fact that your mom is stupid Больше года
inugirlie сказал(-а) …
еще PEOPLE SHOULD BE Фаны OF THE GREAT LORD SESSHOMARU!!!!!! Not just 326!!!And to those of u who call him "Fluffy" that is VeRy DiSrEsPeCtFuL! As Jaken would say LOLXD Опубликовано Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
AGREED! Больше года
Rin08 прокомментировал(-а)…
exactly! Больше года
ilovepokemon3 прокомментировал(-а)…
i don't call him that...i call him by his name...and if Ты think that i do call him"fluffy" (transforrms into dog demon) YOUR WRONG! *GROWLS* Больше года
Rin08 прокомментировал(-а)…
I really only call him Sessh, Sesshomaru, или Sesshomaru-sama. Fluffy is soooo disrespectful and if he heard that Ты would be dead so thanks for agreeing on leaving "Fluffy" alone. :) Больше года
Rin08 сказал(-а) …
Ok so i went ice skating last night and I know Sesshomaru has finesse so all I could think about was him skating circles around InuYasha as he keep falling on his face. Опубликовано Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
Sesshomaru on ice skates hm... ........................................O_O! Больше года
Rin08 прокомментировал(-а)…
Эй, i was ice skating *shrugs* it just sorta popped in my head. Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
LOL okayese Больше года
Rin08 прокомментировал(-а)…
hahah omg can Ты imagine how great it would be if that entire time Sesshomaru was skating circles and had the power to tell InuYasha to sit...that would end badly O.o Больше года
Rin08 сказал(-а) …
Hiya I'm new :) How is everyone :D Опубликовано Больше года
justisawsome прокомментировал(-а)…
Hi-Hi *w* Больше года
Rin08 прокомментировал(-а)…
hiiiiiiiii! Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
Hello :) Больше года
Rin08 прокомментировал(-а)…
Hiiiii! Больше года
demyxfangirl сказал(-а) …
who think sesshomaru is кулер, охладитель than InuYasha cuz i know do Опубликовано Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
Of course I do ;) Больше года
justisawsome прокомментировал(-а)…
it's kinda obvious he is Больше года
Rin08 прокомментировал(-а)…
Sesshomaru is wayyyy кулер, охладитель than InuYasha no doubt about it Больше года
smile
sesshyswind сказал(-а) …
Hey, if you're new to this spot just say hello, okay :D Опубликовано Больше года
justisawsome прокомментировал(-а)…
Hello! X3 Больше года
fluffyluvr21 прокомментировал(-а)…
do I really talk too much ? Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
Nah ;) Больше года
hmmm
sesshyswind сказал(-а) …
Damn, this spot seriously needs еще Фаны XD..... I know there's еще Sesshy Фаны out there than this TT__TT Опубликовано Больше года
fluffyluvr21 прокомментировал(-а)…
Ты know they'll come around and realize what they're really missing. Anyways,how could they miss such a fun and wonderful spot ? I don't know ...well I'm a Sesshy Фан and I really like this spot so don't be so down . They'll come when they notice how very naiive they are . I like that word sorry . A FLUFFYLUVR21'S PHILOSOPHY Больше года
Rin08 прокомментировал(-а)…
agreed this site rocks I just got on it and I'm loving it :) I have this friend of mine who is in Любовь with Sesshomaru and is gunna Присоединиться soon. Больше года
meh
TheOneTruekate сказал(-а) …
Sessy, mean, arrogant, but still cool. Not a very great bro to Inuyasha, though. Опубликовано Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
What do Ты mean arrogant >:( he's proud and confidfent, but arrogant no! Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
Naive yes, however :/ Больше года
Rin08 прокомментировал(-а)…
ok well the mean is right but remember, he saved Rin. It may have been Tettseiga's idea but he still did it. the rest is true, but he has his reasons. Больше года
angelic
suukifox сказал(-а) …
hello sessy fans. LOL Опубликовано Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
Hello. Больше года
suukifox прокомментировал(-а)…
sessywind hi Больше года
Rin08 прокомментировал(-а)…
Hiiiii! Больше года
inugirlie прокомментировал(-а)…
Hellooooo Больше года
TailsDollFriend сказал(-а) …
Itachi+Byakuya+Sesshomaru=Epic win =D Опубликовано Больше года
vampirequeen001 прокомментировал(-а)…
IKR??? Больше года
heart
ultrasonic34 сказал(-а) …
Sesshy-chan is the reason why I watch Inuyasha! Опубликовано Больше года
Takuya прокомментировал(-а)…
Cool xD Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
same here Больше года
inugirlie прокомментировал(-а)…
ME 2!!! Больше года
mischievous
flaming-wave666 сказал(-а) …
The king of HOT!!! xD Опубликовано Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
^_^V Больше года
big smile
sesshyswind сказал(-а) …
Эй, to all Sesshyfans! I'm currentky Письмо a Фан fiction on FanFiction.net called Saharah. It's a Яой fic (pending) staring Sesshomaru and Yomi from Yu Yu Hakusho. Involves Gods and Divine Intervention. If Ты don't care for Яой then don't bother Чтение it, but so far there's 20 chapters Яой free and the main characters haven't even met yet, but they will very soon:) Here's the link: link

My Имя пользователя is Moonson Storyteller Опубликовано Больше года
hmmm
emilyroxx сказал(-а) …
Jeez people, start posting stuff, I'm out of ideas! Опубликовано Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
so am I...........XD Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
go to fanfiction.net Больше года
heart
sesshyswind сказал(-а) …
I started off only Чтение and watching the episodes with Sesshy in them, then I got drawn into the story and started watching and Чтение the rest to. XD

Damn, I wish there was an Аниме staing only him, and a Манга wouldn't be to shabby either*_*b

Called, SESSHOMARU! Опубликовано Больше года
AleUnknown прокомментировал(-а)…
LOL, AGREED Больше года
ultrasonic2 прокомментировал(-а)…
I agree, as well! ^^ Больше года
Rin08 прокомментировал(-а)…
I WOULD Любовь THAT!!!! Больше года
AleUnknown сказал(-а) …
Rewatch/reread InuYasha to get some еще Sesshomaru? I think so. (: Опубликовано Больше года
LadyLilith сказал(-а) …
Woot woot! Gotta Любовь new banners. Опубликовано Больше года
big smile
sesshyswind сказал(-а) …
YAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEW BANNER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!FRIKIN SWEET!!!!!!!!!!!!!! Опубликовано Больше года
wink
emilyroxx сказал(-а) …
ObSESSHon. Hehe, I made a pun! xD Опубликовано Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
He puts the SESS in obsession... AH... so very true!!!!!....X3 Больше года
mischievous
sesshyswind сказал(-а) …
Naw-aaw... I got dibs on him years ago...HA!
Опубликовано Больше года
mischievous
Animeanimal сказал(-а) …
Sesshy mine! I claimed him first!! Опубликовано Больше года
mischievous
mini17 сказал(-а) …
Sesshomaru-Sama Rules!!! Опубликовано Больше года
mischievous
emilyroxx сказал(-а) …
Sesshomaru is so the better fighter of the two brothers. In every fight, InuYasha wins only by luck или Sesshomaru almost wins but lets him live. Опубликовано Больше года
RozTheGreat прокомментировал(-а)…
hahaha totally agree.... Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
So True...^^V Больше года
emilyroxx сказал(-а) …
Sesshomaru wins for the Избранное character contest every time. He's just hot like that. :D Опубликовано Больше года
emilyroxx прокомментировал(-а)…
He's also mysterious, and interesting, and (in my opinion) the deepest character in the series. Больше года
sesshyswind прокомментировал(-а)…
Nope it's not an opnion it's a FACT, and don't let anyone say any different. Sesshomaru OWNS!!! Больше года
emilyroxx прокомментировал(-а)…
Thanks! Больше года
mj0bass_k0nax сказал(-а) …
i Любовь sesshomaru-sama!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i do not care if he kill me ( too good to be truth), still Любовь him !!!!! he is so cold and cool!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Опубликовано Больше года