Ответить на этот вопрос

Сумерки (серия романов) Вопрос

Does this little girl look like Rose and Emmett's girl, Jaspers and Alice's, или maybe even Nessie?

I think it looks like Rose's daughter. What do Ты think?

no matter what, she is so cute though!
 Does this little girl look like Rose and Emmett's girl, Jaspers and Alice's, или maybe even Nessie?
*
SOOOOO Розы girl!
Renesmee-C-C posted Больше года
*
definatly rosalie's!!!!!!!!!!
rolie1 posted Больше года
*
omg she is soooooooooo roses!
Daralek posted Больше года
 VB_GurlTwilight posted Больше года
next question »

Сумерки (серия романов) Ответы

Mooneclipse said:
She could be like Rose daughter if that was possible. She's alittle bit too blond to be Nessie
select as best answer
posted Больше года 
*
yh rose and emmetts i would say (if it was possible) probably becuase of the curly blonde hair xx
OTHPrettyGirl posted Больше года
*
Yes thats what i thnk
VB_GurlTwilight posted Больше года
Yama said:
defs that is emmett and Розы child!
(but 1 problem they cant have children)


select as best answer
posted Больше года 
*
Why not?
CuteBlossom123 posted Больше года
twilight0girl said:
she could be rose's.or alice's.but only 'cause jazz has blond hair.and she's soo cute. :}
select as best answer
posted Больше года 
*
I Любовь how Ты call him Jazz :-D
saz19126 posted Больше года
xBellaxEwardx21 said:
Yea, she is alittle too blonde to be Neisse but if ROse and Emmett could have children i could see her being Rose's child :)
select as best answer
posted Больше года 
marissa2014 said:
i think that could be rose and Emmett's child cause of the blond hair and the fact that she is rreally cute and emmett and rosalie would make an adorable child. i don't think it could be alice's child because it doesn't really look like alice или jasper. it couldn't be bella's baby because it is blond.
select as best answer
posted Больше года 
holz2007239 said:
well she looks like rose in her hair but nessie in her eyes, so yh i some ways xx <3
select as best answer
posted Больше года 
renesmee_alice said:
yep.... she could be rosalies daughter... but not nessie
select as best answer
posted Больше года 
Renesmee-C-C said:
Not Nessie или Alice and jasper's but maybe Rosalie and Emmetts.....
This picture is soooooooo Nessie!!!!!!!
select as best answer
posted Больше года 
*
Oh no the picture didn't upload!!!!! Crap..... Oh well, I have like 20 pictures of people i think look like nessie and only 2 I accually love.....
Renesmee-C-C posted Больше года
*
What i maent by this picture is sooooooo nessie is that i had a picture that i had uploaded but it didnt work =C
Renesmee-C-C posted Больше года
jimmyjammy said:
I think it would be Rosalie's and Emmett's child(if they could have children) cause she's too blond to look like anyone else's.
select as best answer
posted Больше года 
estefy said:
definitely rosalie and emmet`s daughter
select as best answer
posted Больше года 
summerfrog said:
Rose & Emmett for certain-sooo cute!
select as best answer
posted Больше года 
123hihihi said:
rose she looks like her
select as best answer
posted Больше года 
twilight_23 said:
definitely rosalie and emmett's!
((is that were possible))
select as best answer
posted Больше года 
mrnoodles said:
That is sooooooooo Розы and Emmetts girl it fits the Описание of her completly!!
select as best answer
posted Больше года 
lilred96 said:
definetly rose's baby
select as best answer
posted Больше года 
Heartache said:
She is cute, yeah.
But she doesn't look like a vampire, though.
But Rosalie's child, if I had to pick.
select as best answer
posted Больше года 
goldendragon12 said:
rose and emmetts
select as best answer
posted Больше года 
Flying_Music said:
Rose and Emmets but she sooo cute
select as best answer
posted Больше года 
ded99 said:
Agree with you- like Rosalie's daughter
select as best answer
posted Больше года 
BunniezandJacob said:
Even TeamJacob's know this- Rose!
select as best answer
posted Больше года 
Skullduggery23 said:
Rose and Emmets daughter :P
select as best answer
posted Больше года 
elstef said:
I could see her playing the daughter of Rose/Emmett или Alice/Jasper.
select as best answer
posted Больше года 
carlisle4ever said:
It looks like a lil bit of all.
select as best answer
posted Больше года 
heath4me said:
she look like edward and bella child
select as best answer
posted Больше года 
next question »