My Wall

Previous
sunny
TheLefteris24 выразил(-а) мне благодарность за my images
A major improvement. Gotta Любовь Toga !!!! Опубликовано ·9 дней назад
TheLefteris24 выразил(-а) мне благодарность за my images
What's with all the white, dude? So tense I'm getting blinded by it whenever Ты come up !!!! Опубликовано ·10 дней назад
laugh
SilentForce выразил(-а) мне благодарность за my polls
A happy Opposite день to Fanpop gayest user!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Опубликовано ·15 дней назад
BlindBandit92 сказал(-а) о Болталка
Exhibit A of why people need to know history. (World and yours) In my fucking area on the news. People were doing the hail hitler sign and they even got an African American to do it as well. Why are some people just fucking wastes of dna Опубликовано ·27 дней назад
Riku114 прокомментировал(-а)…
I dont know if thats really them not knowing history as much as its them being assholes. Cause there are some people who actually are shitty enough to be pro-Hitler ·27 дней назад
Riku114 прокомментировал(-а)…
Ive meet someone like that before. Non-jokingly ·27 дней назад
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
^Just like they have other bitchy mindsets. It's no different ·26 дней назад
DisneyPrince88 выразил(-а) мне благодарность за my images
Have a great Хэллоуин Опубликовано ·1 месяц назад
laugh
Rihanna312 выразил(-а) мне благодарность за my comments
🎃 𝓗𝓪𝓹𝓹𝔂 𝓗𝓪𝓵𝓵𝓸𝔀𝓮𝓮𝓷, 𝓑𝓵𝓲𝓷𝓭!! 👻🍂🎃 Опубликовано ·1 месяц назад
laugh
KEISUKE_URAHARA выразил(-а) мне благодарность за my answers
▄▄╔╔╔╔╗▄╔╔╗╔╗╗▄╔╗╗╗╗▄▄
██╚╩╩╗║█║╚╝╚╝║█╠╔╩╩╝██
█████║║█╚╗╦╦╔╝█║║█████
█████║╚══╚══╝══╝║█████
─── ӇƛƤƤƳ ──ӇƛԼԼƠƜЄЄƝ ── Опубликовано ·1 месяц назад
2ntyOnePilots выразил(-а) мне благодарность за my comments
Here to spam My Chem. Not sry.

There might be something outside your window
But Ты just never know
There could be something right past the turnpike gates
But you'll just never know

If m6 velocity starts to make Ты
Then just don't let go
And if the heaven ain't got a vacancy
Then we just, then we just, then we just
Then we just get up and go!!! Опубликовано ·1 месяц назад
2ntyOnePilots прокомментировал(-а)…
Ladies and gentlemen: Truth is now acceptable Fame is now injectable Process the progress This core is critical Faith is unavailable Lives become incredible Now, please understand that, I can't slow down I won't be waiting for Ты I can't stop now Because I'm dancing This planet's ours to defend Ain't got no time to pretend Don't f*ck around, This is our last chance ·1 месяц назад
2ntyOnePilots прокомментировал(-а)…
Wow Planetary (GO!) is one of my Избранное s8ngs! ·1 месяц назад
luminousshams выразил(-а) мне благодарность за my videos
[: Опубликовано ·1 месяц назад
BlindBandit92 сказал(-а) о Болталка
OMG I want the ironic wedding so bad but I do not want to be married. If I play I write sins not tragedies at my wedding and my wife and I get it but everyone is confused. I am just gonna die laughing. That is just quality ironic humor. Опубликовано ·1 месяц назад
Riku114 прокомментировал(-а)…
Ill do it ·1 месяц назад
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
VIDEOTAPE IT PLZ ·1 месяц назад
2ntyOnePilots прокомментировал(-а)…
Yeeesssssssssss!!!,! PLEASEEEEEEE DOOOOOO ITTTTTTT!,! ! !!! THATS GR8! @Borse I chime in with a Haven't Ты ever heard of closing a goddamn door? No, it's much better to face these kinds of things with a sense of poise and rationality ·1 месяц назад