Mindless Behavior Club
Присоединиться
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
// The Далее Morning //

Knock knock knock
Me: I'm coming shoot people need to calm they nerves
*opens door*
Me: t'f what is this a DVD wait lemme play it first

On the DVD
-moaning-
Me: T'F OVER DERE SENDING ME SOME PORN AND SHIT
T: Jennifer are Ты watching porn
Me: No ain't nobody got time for dat *sweet brown voice*
T: lemme see
Me: why Ты so hyped Ты watch porn
T: No I don't
-gives him the laptop-
T eyes all like: 0.0
Dayumm that girl gotta big жопа, попка b-(gco)
Me: give me my laptop!!
T: wait w-w-wait
Me: Fine
-walks upstairs-
5 минуты later
I go back downstairs
Me: o. O T what .. are Ты masturbating
T:...
continue reading...
posted by TtRr
 Bre
Bre
Ok so there is a new character her name is Bre it was the girl фиолетовый didn't know and her дата to the dance was Brian so it's two new characters

Violets pov
Am I Поцелуи roc royal omg ok let me calm down be for I make him nervous
( End of pov)
Roc: ( Поцелуи back with tounge and lowering his hands to my but
Violet: ( stops Поцелуи and backs away) omg um I um
Roc: Oh my gosh I'm so sorry I don't no wat came over me but your a really good kisser
Violet: thank u but it was my -
Nicki: Эй, wassup can borrow this for a sec (referring to me violet) thanks


She dragged me to the bathroom . Were all my friends...
continue reading...
 Craig Crippen Jr(Prodigy)
Craig Crippen Jr(Prodigy)
Character Plot
Craig Crippen Jr.(Prodigy) as himself(18)
Chresanto August(Roc Royal) as himself(18)
Rayan Lopez(Rayx2) as himself(18)
Jacob Emanuel Perez(Priceton) as himself(18)
Christopher Maurice Brown(Chris Brown) as himself(23)
Blossom Ariel Brown(Blossom) as herself(16)
Bambi Ariel Brown(Bambi) as herself(8)

Introduction:16 год old Blossom Ariel Brown used to be in Любовь with Mindless Behavior until she began to realize they hid somany secrets from their fans.You might say once Ты go Mindless Ты may never turn back but Blossom does whatever the h*ll she wants.When Blossom visits Mindless Behavior for her little sister Bambi Ariel Brown will she change he mind или will she hate Mindless Behavior even more??

Name-Blossom Ariel Brown
Age-16
Eye Color-Hazel Brown Eyes
Race-African American
Height-5'0 feet tall
Weight-100 pounds
Dislikes-Mindless Behavior
Избранное Websites-Instagram,Twitter,Tumblr and Kik
 Chresanto August(Roc Royal)
Chresanto August(Roc Royal)
 Rayan Lopez(Ray Ray)
Rayan Lopez(Ray Ray)
 Jacob Emanuel Perez(Princeton)
Jacob Emanuel Perez(Princeton)
 Bambi Ariel Brown(Bambi)
Bambi Ariel Brown(Bambi)
 Blossom Ariel Brown(Blossom)
Blossom Ariel Brown(Blossom)
 Christopher Maurice Brown(Chris Brown,Father of Blossom Ariel Brown and Bambi Ariel Brown)
Christopher Maurice Brown(Chris Brown,Father of Blossom Ariel Brown and Bambi Ariel Brown)
*THE Далее MORNING*

YN: *yawns*morning ray
Rayray:*yawns morning Babe ohh yea mom and dad сказал(-а) thatthey left and theywontbe coming back anytime soon
Yn:oh well wat u wanna do today
Rayray:well can I invite some Друзья over
Yn;sure whatever
rayray:calls prod roc and prince *
Convo
Rayray;aye yall wanna come over my house today and chill
the boys:yea wat time
Rayray:in like 20 minutes
the boys :kk
*20 минуты later*
the boys:bangin on the door*
Rayray;*yells*im coming
rayray;*opens door*
prince:whats u...GCO BECAUSE HE SEE'S YOU
Princes pov
dammmn shawty got a nice body lord hope I don't gt horny
end of pov *...
continue reading...
 Ki'loni
Ki'loni
Characters:
K'loni:16
Aaliyah:16
YN:16
Craig(Prod):17
Chresanto(Roc):17
Raquan(Ray):17


Introduction:
3 girls by the name of K'loni,Aaliyah&Yn who are getting bullied,abused,and nearly killled by there so called best friends:Craig,Chresanto&Raquan out of the whole group YN's the one thats getting hurt the most her brother is Raquan and seems to get know attention from him everyday she gets hurt and reliazez that Raquan isn't going to be there for her Raquan always says he's ужин SORRY but he never seems to prove it
Алия
Aaliyah
 Y/n
Y/n
 BAD GIRLS CLUB!!
BAD GIRLS CLUB!!
@MindlessSwagged POV

Hi. I'm Bre that's my name don't wear it out. I'm from ATL babybee get it right.! I stay turnt up. But don't get me wrong I'll beat yo жопа, попка if I have to. So don't get on my bad side. Oh shit is that a limo?? My ride is here see y'all later.

@Avanzant12

Heyyyyyyy! *laughs* my name is Jalisia don't get it twisted. I'm 21 , I Любовь to partay!! *laughs* partying is in my blood. My personality? Pshhhhh I'm nice goofy but trust me I'll fight you. K.O. you.. y'all my ride is here! Turn up !!!!

@Rocsboothing
Hey bitches!!!! *cracks up* y'all I Любовь me some alcohol . So don't judge me....
continue reading...
posted by irreplaceable
i'm gonna do these scenes one scene per chapter so just know that Ты WILL get your scene

aj pov
these nasty azz freaks LOL
me: before yall get it in the pack and i are going into the woods and we're gonna hunt do Ты want us to get yall some meat
them: *not paying attention* yea sure whatever

///lexi and prince///
prince and lexi were having a heated makeout session
"papi" lexi moaned as prince was sucking on her nipples. he went lower planting small kisses on body till he reached her clit. he slowly pulled off her panties and started eating her out. he stopped then put in two fingers and pumped...
continue reading...
posted by irreplaceable
aj pov
i can't believe i'm telling them this

ray: are Ты gonna tell us already?
cece: луч, рэй apparently it's hard for them to tell us *turns to me* go ahead aj take all the time Ты need
me: i um we um we're........
diggy: Ты want me to tell them
trey: maybe twist или myles should
me:no i got this
roc: we're waiting
lexi:why don't Ты just tell us tomorrow
me: i'm okay with that
myles: no aj tell them now *stern like he's my dad*
me: nigga Ты ain't my daddy
trey: aj listen to myles
me: *growls*
prod: did Ты just growl?!
me: can i just tell yall already?!
eb: sure
me: so yall promise not to be...
continue reading...
posted by TeamOMGGirlz
Layke POV

I sat there in the corner .. I finally got up and noticed Michael wasn't in the room.. so good news there is a window in his bedroom .. it was about sunset so I ran and grabbed the latches that opens the window...

M: -grabs my waist-
You didn't think Ты would be able to get away that easy.. did you?
Me: -kicks him in his stomach-
M: -grabs my leg and slammed his elbow in my leg-
Me: -grabs my leg and fell on the floor-
M: Jason ... ! Come here
J: wassup
M: meet your new trainee
J: alright I got this
M: -leaves-

J: stand up
Me: -still sat on the ground-
J: -puts on a gas mask-
Me: wait .. why.....
continue reading...
posted by TeamOMGGirlz
 ( @MindlessSwagged )
( @MindlessSwagged )
So here are the results for my new story ...

Characters
-------------
(@rocsboothing)
Name: Kesha
Age: 21
From: L.A.
Personality: fun.. cool outgoing .. but don't get on her bad side...

(@SwaggerQueen)
Name: Leah
Age: 19
From: L.A.
Personality: tough, aggressive, but still nice..

( @MindlessSwagged )
Name: Kayla
Age: 21
From: Philly
Personality: sweet but ain't afraid to put her hands on you

(@MBsuperfan)
Name: Nazii
Age: 21
From: Dayton Ohio
Personality: loud mouth loves to dance and drink also loves to twerk .. but will beat yo жопа, попка if necessary

(@Irreplaceable)
Name: Aj
Age: 19
From: L.A.
Nice but won't back down..if Ты step up to her

(@Avanzant12)
Name: Jalisa
Age: 21
From: Miami
Fashionable likes being different but don't get it twisted she will beat Ты t'f up..

So sorry if Ты didn't get in but Ты know first come first serve!
Oh I am so sorry I haven't been on I've been busy..
 ( @Avanzant12 )
( @Avanzant12 )
 ( @SwaggerQueen )
( @SwaggerQueen )
 ( @irreplaceable )
( @irreplaceable )
 ( @rocsboothing )
( @rocsboothing )
 ( @MBsuperfan )
( @MBsuperfan )
 Болталка character
random character
posted by its_kristi_rae
Ты know they say age ain't nothing but a number. When it comes to love, I know just how that feels. I'm dating my boyfriend Roc. our age difference is 6 years apart. let's just say I can drink a whole bottle of водка and he can't even touch a cigarette. His Друзья and my Друзья are all cool with it. But when it comes down to his parents..........well that's a whole other story. They don't like me. No I change that they HATE me. Now I'm not 100% "proud" of our relationship but I definitely do not regret a single thing I have done with Roc. I Любовь him just as much as he loves me. But his parents...
continue reading...
posted by its_kristi_rae
Ты were at the Mindless Behavior концерт and it just ended. Ты and your best friend were walking out the door. All the girls are running towards the tour bus. Your Друзья start running too.

you: Mya what are Ты doing

Mya: I going to go see MB

you: omg please don't

Mya: why

you: because you're just wasting your time

Mya: uhhh excuse me I'm trying to meet MB

you: trust me it's not worth it besides don't be a groupie

Mya: I guess Ты got a point

you: so what do we do now

Mya: there's a McDonald's down the street

you: Oh yes I could use some coffee cause my throat is sore from screaming

Mya: girl what...
continue reading...
posted by Mindless_Luv
-8 Months Later-
Prod: *Walks In Kitchen*
Prince: Morning Mo-Hawk
Prod: Shut up!
Roc: Where your baby momma?
Prod: Sleep........
Lana: Her boobs got BIG!
Shaniah: ALANA!
Lana: Im NOT kidding they did
Ray: She look like a baby медведь to
Prod: -_____- Enough!
Diggy: *Laughs* He's getting mad
Jacob: Awwww.....Prod are your feelings getting hurt?
Prod: My names not Prod.....
Star: Then what is it.....?
Prod: Aggravated man!
Lana: *Laughs* That's funny
Makailah: *Laughs* Im mad that's your name....with that vain in your neck
Justin: Let's stop making Prod mad
Janae: Baby....you mean aggravated man?
Beauty: Ты kiddos...
continue reading...
at school Kay's pov
me-hey ray
ray-*mumbles* hey
me-r u really mad at me?
ray-idk. u tell me.
me-i cnt cuz idk!!!!!
ray-YES OKAY I AM!!!!!! U JUST DNT GET IT!!!! *slams locker really hard n walks off with ppl looking in our direction*
me-TF YALL LOOKIN AT?! shoot! act lik yall nvr seen ppl yelling!!! THEY DO IT ALL THE TIME ON TEEN WOLF!!!!!

at Главная ray's pov
i waznt mad at her cuz i couldnt do her. i waz mad cuz the mean girl lacey (if i 4get her name later just remind me!!! i got a bad memory!!!!) threatened 2 hurt her if i dnt hit her! IN FRONT OF EVRYBDY!!!!! n one of her Друзья was behind kay...
continue reading...
posted by princetonwife50
 They So Cute
They So Cute
Mindless Behavior, Mindless Behavior Ты hear tht group everywhere from computer to radio to radio to t.v. Mindless Behavior is the best of the best boy Музыка group. There is 4 AMAZING boys in that group. First, is prodigy: he is the lead singer and he is known for the most layed back person in the group he loves Пение and performing and he loves to eat and listen to his ipod. Then,rayray: he raps alot and he is the most well hes just crazy in a good way he loves to draw and he likes to skateboard but he loves nothing еще than his TACOS. he absolutely loves tacos he even has his own taco...
continue reading...
posted by irreplaceable
Эй, yall! i'm baaaaaaack!!!! and let me just say i missed yall the reason i haven't been on is because my internet would not work for s__t so it's been a painful месяц without internet but here's a story for yall soooooooooooo TURN UP!!!!!!!!

aj pov
so i woke up in the middle of the night cuz.. Ты know a niggas gotta pee and i was thirsty.
me:*walks downstairs*
so i went downstairs and and used the bathroom then i went to the кухня and turned on the lights..... i'm afraid of the dark....... don't judge me. i got some water then i switched off the light and bolted up the staris.... ha! you...
continue reading...
Recap:MB:Okay.
Sorry I haven't been on lately y'all :/
Princeton:So.....what now?
Ray:I dunno.You think of something,afro.
Prince:*gives луч, рэй a look*No,you think of something,two braids!
Ray:*wrinkles nose*Shut the fu-
Yn:GUYS!No fighting,okay?Ray,apologize.
Prince:Ha-ha!
Yn:You,too,Princeton.
Ray:Ha!
Ray+Princeton:Sorry*rolls eyes*
YN:I'm so bored....
Roc:How about we go get some ice cream,then play laser tag?
Yn:Sure!We'll go to Lazer to play that.Or should we go to Team Beam?
MB:Lazer is еще fun
Yn:Ight
At the ice cream parlor
YN:I'd like Шоколад ice cream with Шоколад sprinkles,gummy bears,whip cream,and...
continue reading...
posted by its_kristi_rae
(Prodigy walks into Tay's room without asking)

Tay: Prod!!!!! what are doing here

Prod: your mom let me in

Tay: Ты could have called

Prod: Ты don't come control me I come when I want too whether I have your permission или not

Tay: whatever

Prod: so what Ты doing today

Tay: umm I don't know

Prod: well it's not like Ты have anything excited planned

Tay: and how would Ты know that

Prod: because I just know Ты I'm your best friend I know everything

Tay: not everything

Prod: so Ты want to go hang out

Tay: sure I guess

Prod: perfect we're going to the movies

Tay: and what are we going to see

Prod: The conjuring...
continue reading...
posted by its_kristi_rae
Today was the best день of your life. Ты were going to a Meet-N-Greet to see Mindless Behavior. Ты are just so in Любовь with them especially Prodigy. but that's not even half the good part. Ты also got front row seats the концерт afterwards. OMG could this день get any better (and don't even think about saying yes in your head). you're in the car and it's about 8 hours before the Meet-N-Greet starts. you're texting when the radio gets your attention.

radio: alright alright alright so listen up everybody I got my boys Mindless Behavior in the building today

MB: wassup wassup

radio: yeah they're...
continue reading...
posted by geekygirl1999
STILL AT 6FLAGS
ME:*RUNS UP 2 EVERYONE*AHHHHHHHHHHH
EVERYONE:WHAT HAPPENED
ME:OMG*HOLDS ON TO PRINCETON*
PRINCE:WHAT HAPPENED
ME:I....I SEEN A......
PRINCE:WHAT
ME:A..........A CLOWN
EVERYONE:LOL REALLY
ME:YEA U KNOW IM SCARED OF THEM
PRINCE:LOL ITS OK MY LITTLE RED HEAD GOT U
ME:LOL REALLY CUTE BIG HEADED BEAST
EVERYONE:LOL
SOME OTHER FAN:HOW CAN U TALK ABOUT PRINCETON LIKE THAT
ME:UMM HOW CAN U BE IN MY
PRINCE:*CUTS ME OFF*ALANA
ME:NO IM SICK OF PEOPLE ALL IN MY FACE
OTHER FAN:WHO U TALKING 2
ME:UMM DUMB NUT U
FAN:DONT GET E STARTED WITH UR UGLY RED HAIR
ME:FIRST OF ALL NOTHING ON MY IS UGLY N U KNOW U WANT...
continue reading...