Альфа и Омега Клыкастая братва Wall

Записи на стене 131-140 из 21040

Chidori1334 сказал(-а) …
What was your reaction when Ты first time seen A&O1 that was revealed from the trailer back in 2010? Опубликовано Больше года
TimberHumphrey прокомментировал(-а)…
at first, i wasn't really impressed. i thought "pffft. another generic animated movie". but my opinion changed when i went to see the movie in theaters, and that's basically how i became a A&O Фан Больше года
QueenWhiskey прокомментировал(-а)…
Pretty much the same as Timber Больше года
Chidori1334 прокомментировал(-а)…
I first time thought it be a reference to Balto Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
i guess Дисней doesn't wanna make a Zootopia 2. they probably think it's better to leave it as one movie and never make a sequel Опубликовано Больше года
QueenWhiskey прокомментировал(-а)…
Fuck Дисней Больше года
Chidori1334 сказал(-а) …
How old do Ты think the pups look like in human years? Опубликовано Больше года
QueenWhiskey прокомментировал(-а)…
I say between the ages of 5-7 Больше года
TimberHumphrey прокомментировал(-а)…
7 или 8 Больше года
tongue
QueenWhiskey сказал(-а) …
I love! кислый Gummie Worms XD YUMMMM! Опубликовано Больше года
Kishin_Kira сказал(-а) …
Lets be honest here, Kate and Humphrey are literally the worst parents out there XD Опубликовано Больше года
QueenWhiskey прокомментировал(-а)…
Yea sadly LOL Больше года
TimberHumphrey прокомментировал(-а)…
meh, i've seen worse. but yeah, they're not good Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
Alex's whole, entire story arc in The Emoji Movie is that he can't send the right emoji to the girl he's in Любовь with, thanks to Gene fucking it up. and i'm sitting there, thinking "Kid, just put the fucking phone down for 2 минуты and go talk to her!" Опубликовано Больше года
ben15delas прокомментировал(-а)…
Ahhhhh! They have to use my name as well. Больше года
TimberHumphrey прокомментировал(-а)…
that's what they named the kid in the movie Больше года
Kishin_Kira прокомментировал(-а)…
I rarely use emojis anyway. I only use them with close Друзья who know me really well. To me, using an emoji instead of taking the time to talk to somebody Ты dont really know is just straight up lazy xD Больше года
TimberHumphrey прокомментировал(-а)…
kinda like the kid in the movie Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
i'd rather watch овца, овцы and Волки then to ever get anywhere near Dino Digs ever again (and hell, i actually like овца, овцы and Wolves) Опубликовано Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
The Emoji Movie gets a 8% now..... WTF?! Опубликовано Больше года
Chidori1334 прокомментировал(-а)…
WHAAAAAT?! 8%??? It should have stayed 0% Больше года
Chidori1334 сказал(-а) …
Should they add in guest stars as new characters for certain episodes in the series? What guest звезда should they put in? Опубликовано Больше года
Chidori1334 прокомментировал(-а)…
For me: Kevin Michael Richardson, that guy is almost in everything Больше года
QueenWhiskey сказал(-а) …
Just saw the trailer For nut job 2. God help us Опубликовано Больше года
QueenWhiskey прокомментировал(-а)…
I will admit through. The mice are kinda cute XD Ima Sucker for cute :p Больше года
Kishin_Kira сказал(-а) …
I'm actually very open to the idea of Alpha and Omega the series being in 2D. Опубликовано Больше года
TimberHumphrey прокомментировал(-а)…
same here Больше года
hmmm
QueenWhiskey сказал(-а) …
Just Tryed To Read A FanFiction Of A&O. I got half way to
the end and just had to Stop. :\ its A Great idea I Guess
But its so poorly written. And I've Tryed Lookin' For
Something Else but every thing else is boring или the Same
Damn thing. Опубликовано Больше года
ben15delas прокомментировал(-а)…
What was it about? Больше года
Kishin_Kira прокомментировал(-а)…
Thats literally 90% of the fanfictions on fanfiction.net and here. There are a few half decent once but they get buried pretty quickly which is a shame. Больше года
QueenWhiskey прокомментировал(-а)…
Yea. Больше года
hmmm
Chidori1334 сказал(-а) …
If the original creators are gonna make the series then I wonder if their gonna still keep the current voice actors from the sequels to reprise their roles Опубликовано Больше года
QueenWhiskey прокомментировал(-а)…
If that Статья is right they are. Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
a glorious 0% rating for The Emoji Movie, and ya know: it's really sad for a movie, when one of the first reviews for it on Rotten Tomatoes literally says "Hear that? It's the end of the world". Опубликовано Больше года
Chidori1334 прокомментировал(-а)…
Time to send hatemails to the director, prodoucer & the writers non stop until a decade later they'll be miserable just like the writer of Dragonball Evolution did that took a decade to apologize to the Фаны Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
"What the ass?!"
~ Wade Wilson/Deadpool, 2016 Опубликовано Больше года
QueenWhiskey прокомментировал(-а)…
Oh I Любовь that Movie XD Больше года
Kishin_Kira сказал(-а) …
DishonouredWolf's reviews on the sequels are fucking hilarious! XD Опубликовано Больше года
TimberHumphrey прокомментировал(-а)…
hell yeah XD Больше года
Kishin_Kira прокомментировал(-а)…
PHYSICS PHYSICS PHYSIC Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
well from what i've heard, early reactions of The Emoji Movie are people calling it shit.... no surprise there Опубликовано Больше года
Chidori1334 прокомментировал(-а)…
Its still going on for giving huge hate to Emoji Movie mostly cause their against Sony Pictures for cancelling Popeye to replace it for this movie and many other rants too Больше года
Annakian_Priest сказал(-а) …
Many a season passed since I have left...and now... Опубликовано Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
best way to sum up the first Alpha and Omega movie: not great, but competent and enjoyable, and at least it had SOME effort put into it Опубликовано Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
i really doubt a TV Показать will ever happen. besides, we saw that on the A&O wiki, a place where anybody can make edits. so, i'm not sure if a show's ever gonna happen, and - again - i really doubt it. it also doesn't help how Lionsgate never told us anything about this Опубликовано Больше года
monkey
QueenWhiskey сказал(-а) …
We all know if this tv series is real that it will be mainly
about those Abominations that are supposed to be
puppies. But if some miracle happens and it's actually
about Kate and Humphrey Lily and Garth before the pups
Ever happened then I'd watch it. But we all know what's
Going to happen if this turns out to be True Опубликовано Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
personally, i think it's interesting to see James Wan branching out into making action Фильмы Опубликовано Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
Wish Upon was fucking terrible! well i guess that's what Ты get from the director of Mortal Kombat: Annihilation and Annabelle Опубликовано Больше года
Chidori1334 прокомментировал(-а)…
MK Annihilation sucked extremely bad, it had nothing related to the games with horrible CGI Больше года
crying
TimberHumphrey сказал(-а) …
R.I.P Chester Bennington (lead singer of Linkin Park) Опубликовано Больше года
QueenWhiskey прокомментировал(-а)…
*Crys* Больше года
Chidori1334 прокомментировал(-а)…
I can't believe he commited suicide :( Больше года
QueenWhiskey прокомментировал(-а)…
:"( Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
i've thought about it ever since the trailer came out and i finally decided: i think i'm gonna give the MLP movie a chance in theaters Опубликовано Больше года
Chidori1334 прокомментировал(-а)…
I'm gonna see it while wearing one of my MLP shirts with accessories to wear too Больше года
Chidori1334 прокомментировал(-а)…
While going to every theater Больше года
QueenWhiskey прокомментировал(-а)…
Lucky y'all. Idk if ill get to see it. Больше года
laugh
QueenWhiskey сказал(-а) …
I have A Rooster Named KFC. And a Hen Named
Churches. XD OH! I almost For Got! I got another rooster
call Nugget! *Bursts In Laughter* :,) Опубликовано Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
https://www.youtube.com/watch?v=MmgJAGpHOek

who'd be fucking stupid enough to film something like that?! if i was the camera guy, I'D SET THAT CONTAINER ON FIRE! Опубликовано Больше года
QueenWhiskey прокомментировал(-а)…
Oh fuck No! D: *Screams* Больше года
Chidori1334 прокомментировал(-а)…
HOLY FUCK THATS A UGLY жопа, попка BUG D: Больше года
TimberHumphrey прокомментировал(-а)…
this is one of the reasons why aliens never visit us D: Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
the right Rotten Tomatoes score for the first Alpha and Omega movie should've been between 30 to 35% Опубликовано Больше года
HumphreyWolfMan прокомментировал(-а)…
Should of been 60% at least. Больше года
QueenWhiskey прокомментировал(-а)…
40% at most. But 35 is reasonable Больше года
smile
112702 сказал(-а) …
Who make the pups grown up on Fanpop Фан art because L Любовь it Опубликовано Больше года
Kishin_Kira прокомментировал(-а)…
NY-Stray. Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
ya know what? it's pretty sad when a MLP episode can actually make a MUCH better Romeo and Juliet-esque story than Alpha and Omega could. seriously, the show's latest episode "The Perfect Pear".... it actually made me tear up. oh yeah, Ты heard that right: a MLP episode actually made a non-brony tear up with some of the best Romeo and Juliet-type stories i've seen in a long time. can't believe i'm actually saying that, but it's true Опубликовано Больше года
QueenWhiskey прокомментировал(-а)…
I was a damn good episode. Больше года
Chidori1334 прокомментировал(-а)…
I liked that episode, although idk if Applejack's parents are even alive at all или not cause Lauren Faust at first did stated "their dead" Больше года
QueenWhiskey прокомментировал(-а)…
They are dead. The whole episode was just еще like flashbacks Больше года
TimberHumphrey прокомментировал(-а)…
outta all the MLP episodes i've seen (mind you, i haven't seen all episodes from every single season), i can say The Perfect груша is without a doubt my Избранное episode of the Показать so far Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
honestly, i can't think of a better actor for Iron Man than Robert Downey Jr Опубликовано Больше года
SentinelPrime89 прокомментировал(-а)…
I agree. It's the same with Hugh Jackman and Ryan Reynolds. Больше года
hmmm
QueenWhiskey сказал(-а) …
Literally, everyone I've ever talked to about
Norm of the North hates the movie. Every review of it I
Have Seen сказал(-а) they hated it. So why make a Sequel? Опубликовано Больше года
TimberHumphrey прокомментировал(-а)…
it's Splash Entertainment, a company made up by people who want nothing but money. they don't give a shit about making a good movie или their target audience. all they want is cash Больше года
QueenWhiskey прокомментировал(-а)…
But that's just my point. Make a bad movie Ты get a little bit of money. Make a good movie and you'll make a lot of money. So where's the logic behind their thinking? Больше года
Kishin_Kira сказал(-а) …
My friend watched Alpha and Omega 8 last night. She only made it 1/3 of the way through before turning it off XD Опубликовано Больше года
TimberHumphrey прокомментировал(-а)…
good for her XD Больше года
QueenWhiskey прокомментировал(-а)…
Can u blame Her? LOL Больше года
QueenWhiskey прокомментировал(-а)…
Thank Ты :) Больше года
big smile
TimberHumphrey сказал(-а) …
Spider-Man: Homecoming was awesome! :D Опубликовано Больше года
Chidori1334 прокомментировал(-а)…
Did Ты see the after credits? Больше года
TimberHumphrey прокомментировал(-а)…
yep. loved the patience scene with Captain America Больше года
Chidori1334 сказал(-а) …
I haven't seen 7 & 8 yet, but I will do mine Далее Опубликовано Больше года
laugh
QueenWhiskey сказал(-а) …
God O_O I Опубликовано My Ratings For Each Movie And BAM!
Everybody and there Mother started Posting There Ratings
Lol. I'm A Bad Influence Опубликовано Больше года
HyenasRAwesome сказал(-а) …
Here are my ratings

Alpha and Omega
8/10
Alpha and Omega 2
5/10
Alpha and Omega 3
2/10
Alpha and Omega 4
6/10
Alpha and Omega 5
3/10
Alpha and Omega 6
0/10 I freaking hate it
Alpha and Omega 7
4/10
Alpha and Omega 8
2/10 Опубликовано Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
my ratings:
Alpha and Omega 1: 7/10
Alpha and Omega 2: 5/10
Alpha and Omega 3: 1.5/10
Alpha and Omega 4: 6/10
Alpha and Omega 5: 4.5/10
Alpha and Omega 6: 1/10
Alpha and Omega 7: 5.5/10
Alpha and Omega 8: 2/10

overall: 4/10 Опубликовано Больше года
SentinelPrime89 сказал(-а) …
Alpha and Omega- 7.5/10
Alpha and Omega 2- 5/10
Alpha and Omega 3- 2/10
Alpha and Omega 4- 6.5/10
Alpha and Omega 5- 5.5/10
Alpha and Omega 6- 1/10
Alpha and Omega 7- 5.5/10
Alpha and Omega 8- 1.5/10 Опубликовано Больше года
cool
QueenWhiskey сказал(-а) …
Theses Is How I'd Rank each movie in the franchise
A&O 1: 8/10. Amazing
A&O 2: 4.5/10. Ok
A&O 3: 2.5/10. Dog Shit
A&O 4: 6.5/10. Halfway decent
A&O 5: 4/10. Meh
A&O 6: 1/10 Taylor быстрый, стремительный, свифт Trash.
A&O 7: 4.5/10 Its Ok
A&O 8: 1.5/10 Oh Come On! >:( Опубликовано Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
(from Alpha and Omega 2)
Kate: oh, hi Salty.

the only kinda interaction we ever get between Kate and one of Humphrey's Друзья in the entire franchise Опубликовано Больше года
Chidori1334 прокомментировал(-а)…
The only missing one was Shakey Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
https://www.youtube.com/watch?v=fjIl1P8gfQA

what a load of bullshit! now, i don't wanna be a dick to the guy who Опубликовано the video, but the problem is: he's saying this is proof for еще A&O sequels, when it obviously ISN'T Опубликовано Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
i've been hearing new rumors for TWO еще A&O sequels....
i'm keeping my fingers crossed, hoping and praying to god that these are just rumors and those sequels never happen. please Lionsgate! don't let them happen! Опубликовано Больше года
ben15delas прокомментировал(-а)…
Let's hope it's nothing but a joke. I bet they check this club to see, what we say and laugh at us. Больше года
TimberHumphrey прокомментировал(-а)…
we're all hoping it's just a joke Больше года
Chidori1334 прокомментировал(-а)…
But Ты never know Больше года
shadow353 сказал(-а) …
I wish they would make a alpha and omega movie where it starts right after kate and Humphrey howl together the movie would be what happened between the first movie and the секунда Опубликовано Больше года
SentinelPrime89 прокомментировал(-а)…
A 90 минута movie of Humphrey and Kate bangin' XD Больше года
QueenWhiskey прокомментировал(-а)…
Ooooo o_o me likey Больше года
TimberHumphrey прокомментировал(-а)…
90 минуты of Kate and Humphrey fuckin'? sign me up! XD Больше года
shadow353 прокомментировал(-а)…
LoL Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
honestly, the Autobots/Decepticons in the Bayformers Фильмы are pretty much the "nobody-gives-a-fuck" version of the actual Autobots/Decepticons Опубликовано Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
*realizes The Emoji Movie comes out at the end of this month*
me: oh no! OH FUCK NO!! Опубликовано Больше года
worried
QueenWhiskey сказал(-а) …
Someone just robbed my Cousins store! D: Bastards!
Grrrr. >:( lucky I wasn't there! Is gun their жопа, попка down! I won't
Kill them with it though. That's what my hands and knives
For >:) ik. I'm a sadistic Bitch. But they would deserve it. Опубликовано Больше года
smile
ben15delas сказал(-а) …
This club has a decent amount of activity. Pretty Good to see. Опубликовано Больше года
QueenWhiskey прокомментировал(-а)…
I Suppose So Больше года
heart
QueenWhiskey сказал(-а) …
Happy 4th of July y'all! Who's proud to be living in the
USA?!? I AM! :D Опубликовано Больше года
big smile
TimberHumphrey сказал(-а) …
happy 4th of July!! :D Опубликовано Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
if i'm gonna be 100% honest with everybody here..... i'm not really dreading the MLP movie. sure, i'm not actually excited for it either, but honestly, it could've been worse. so i'm pretty neutral on that movie Опубликовано Больше года
QueenWhiskey прокомментировал(-а)…
Well I'm Excited For It. 😎☺ Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
Splash's motto: "fuck the fans! we do what we want!" Опубликовано Больше года
ben15delas прокомментировал(-а)…
So true! Больше года
bradyrichie сказал(-а) …
Like the first Alpha And Omega was better it was longer 88 минуты and how come the sequels are short not long i wish the sequels were longer like the first movie of the whole Alpha And Omega movie Franchise. Опубликовано Больше года
laugh
QueenWhiskey сказал(-а) …
Sees A Police Officer Walkin' In To Burger King.
Me: What? Got Tired Of Krispy Kreme And Dunkin Donuts?
Officer: *Just Looks Back*
me: Oh! Shit! *Turns Away Quickly* Опубликовано Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
Koba: Caesar weak!
Caesar: Koba weaker Опубликовано Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
*sees that the Blu-Ray Extended edition of Transformers: The Last Knight is 190 минуты long*
me: *is screaming in terror* THE HORROR! THE FUCKING HORROR!!! *breaks down, crying in agony* Опубликовано Больше года
SentinelPrime89 прокомментировал(-а)…
I'm honestly surprised anything was cut from the movie. Michael бухта, залив rarely ever cuts scenes from his movies. Больше года
NemesisPrime92 прокомментировал(-а)…
Whoo, can't wait! :D Больше года
shadow353 сказал(-а) …
I think the first movie of alpha and omega was the best the rest just seem like they did not take time on it and wanted to get it published and out there to quickly Опубликовано Больше года
TimberHumphrey прокомментировал(-а)…
the first movie will always be the best one in the franchise, even if it's not necessarily a great movie Больше года
shadow353 прокомментировал(-а)…
Yep Больше года
bradyrichie сказал(-а) …
This is the best movie Franchise ever Alpha and Omega i will miss the franchise. Опубликовано Больше года
QueenWhiskey прокомментировал(-а)…
Um......Sure Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
so, the 4th of July's just around the corner again. what are your plans on that? Опубликовано Больше года
QueenWhiskey прокомментировал(-а)…
Getting drunk and having a good Time :D Больше года
shadow353 сказал(-а) …
I am finally back it has been so long Опубликовано Больше года
TimberHumphrey прокомментировал(-а)…
welcome back Больше года
shadow353 прокомментировал(-а)…
Thanks for the greeting Больше года
Chidori1334 прокомментировал(-а)…
Welcome back Больше года
hmmm
LittleMissKate сказал(-а) …
I should really get on here more! But it's irritating that this Humphrey dude keeps asking me for a Relationship! Chill tf out bro. 🙄 Опубликовано Больше года
shadow353 прокомментировал(-а)…
That dude is desperate just tell him to find someone else Больше года
TheRealHumphrey прокомментировал(-а)…
:( Больше года
QueenWhiskey прокомментировал(-а)…
Wow that's sad :/ Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
so i went to see Despicable Me 3 today...... easily the weakest one in the trilogy. it wasn't bad, but it could've been better Опубликовано Больше года
Wolfire14 сказал(-а) …
Guys we might get to two или 7 еще alpha and omega sequel Фильмы Опубликовано Больше года
SentinelPrime89 прокомментировал(-а)…
Where's your source? Больше года
TimberHumphrey прокомментировал(-а)…
still ain't buying it. i mean, if these con-artist motherfuckers really, REALLY wanna turn A&O into the Далее Land Before Time, then Lionsgate would've announced it a long time ago, but that never happened Больше года
ben15delas прокомментировал(-а)…
They truly do not care about it. Along with us fans. Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
one of my Избранное scenes in Dawn of the Planet of the Apes: Caeser vs. Koba Опубликовано Больше года
QueenWhiskey прокомментировал(-а)…
That was a pretty Damn Good Scene Больше года
SentinelPrime89 прокомментировал(-а)…
I Любовь that movie. Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
so the MLP movie got its first, full length theatrical trailer last night, and..... it looks amateurish at best. i'm not sure why it's hitting theaters, when it looks еще like a made-for-TV special Опубликовано Больше года
QueenWhiskey прокомментировал(-а)…
I loved it :/ Больше года
TimberHumphrey прокомментировал(-а)…
glad Ты did Больше года
Chidori1334 прокомментировал(-а)…
I'm looking вперед to see it Больше года
NemesisPrime92 сказал(-а) …
I gotta wonder, would this place still be active if the sequels hadn't happened? Back during my prime time here it was active and a lot of fun, but, that was around the time the original came out. I miss those days, it was chill as fuck here, we had our own fun and nobody bothered us. Опубликовано Больше года
TimberHumphrey прокомментировал(-а)…
amen, bro. i wish we could go back to those days Больше года
ben15delas прокомментировал(-а)…
It was fun when I came around. I miss the old days and old friends. Больше года
NemesisPrime92 прокомментировал(-а)…
Oh ya, I remember those guys! Haha Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
i'm actually impressed with that Sonic Boom tv show. it started off as nothing special, but now it's pretty good Опубликовано Больше года
QueenWhiskey прокомментировал(-а)…
What? Never Heard Of It Больше года
crying
TimberHumphrey сказал(-а) …
R.I.P Michael Nyqvist (a.k.a Viggo Tarasov from John Wick) Опубликовано Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
when it comes to the Despicable Me movies, i think Despicable Me 2 was the best one. with that being said, i might see Despicable Me 3 this week Опубликовано Больше года
ben15delas прокомментировал(-а)…
I hope to see it. As well. Больше года
QueenWhiskey прокомментировал(-а)…
Loved Both Of Them! Especially The Scene "Its So Fluffy Im Gonna Die!" Больше года
NemesisPrime92 прокомментировал(-а)…
The minions effectively make me wanna hang myself. When I visited Universal Orlando 2 years ago, it was fucking minions everywhere and they even opened up a ride dedicated specifically to them. I guess I just don't see the amusement in them, never have. Probably all the irritating little sounds they make. Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
how i rank the Bayformers Фильмы (note: this is just my take on these movies):
1) Transformers
2) Dark of the Moon
3) Age of Extinction/The Last Knight (it's a tie for me)
4) Revenge of the Fallen Опубликовано Больше года
SentinelPrime89 сказал(-а) …
There wasn't even any effort with the волк howls in A&O 8. Felt еще like recycled sound footage. The original movie probably did the same thing but at least it sounded еще authentic whenever a волк actually howled, when they weren't howl Пение anyway. Опубликовано Больше года
QueenWhiskey прокомментировал(-а)…
Thats All It Was For All Of The Sequels. Reused Sound & Effects Больше года
TimberHumphrey прокомментировал(-а)…
those were definitely recycled sound effects Больше года
QueenWhiskey сказал(-а) …
Эй, Y'all Опубликовано Больше года
ben15delas прокомментировал(-а)…
And who might Ты be? Больше года
QueenWhiskey прокомментировал(-а)…
Check Профиль information. Your learn a little bit about me Больше года
Chidori1334 прокомментировал(-а)…
Welcome Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
it's pretty dead here. where's everybody? Опубликовано Больше года
ben15delas прокомментировал(-а)…
They died Больше года
Shadow1997 прокомментировал(-а)…
Non to talk about now :/ Больше года
Chidori1334 прокомментировал(-а)…
I'm still active but I plan to post some pics from my DA gallery to post on here Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
thank god for Ben Diskin announcing that there won't be anymore A&O sequels Опубликовано Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
okay, i know there are a lotta people who're super excited for The Last Knight, so before Ты jump my жопа, попка for hating the movie, i wanna let y'all know: it's just my opinion. i don't mean to offend или insult anybody who likes these movies, and if Ты like The Last Knight, awesome. еще power to you, have fun watching it. i - personally - couldn't stand it или any of the other sequels, but again, that's just my take Опубликовано Больше года
Alphawolfben прокомментировал(-а)…
I always Любовь the films I agree they can be stupid but I Любовь em and also I watch the TV shows etc so certain things like Unicron which My mom will know nothing about but I do makes it еще fun since I know the lore for Трансформеры also Bumblebee is my fav Transformer so It may not be as good as I hope I am seeing it at 2:20 today but I'm sure there will be some good scenes I Любовь Больше года
Kishin_Kira прокомментировал(-а)…
Tbh I thought it was one of the best ones in the series. Больше года
Shadow1997 прокомментировал(-а)…
Tell me why did bumblebee fight Optimus Prime! Who was bad in the situation and who won? Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
just got back from watching Transformers: The Last Knight........ oh sweet Jesus! that was..... not only is it on par with Age of Extinction, but it's tied with Fifty Shades Darker as the worst movie i've seen so far this year! no joke, no sarcasm. it was really that fucking awful! Опубликовано Больше года
TimberHumphrey прокомментировал(-а)…
other than the great special effects and solid cinematography, i can't come up with ANYTHING good to say about The Last Knight. it was a 2 and half час DISASTER! Больше года
Wolfire14 сказал(-а) …
I couldn't find any information about alpha and omega 9 I guess I Показать message the voice actors at Twitter Опубликовано Больше года
Wolfire14 прокомментировал(-а)…
I ment should instead of Показать Больше года
Kishin_Kira сказал(-а) …
Just for shits I emailed Splash and asked if there are any еще Фильмы coming XD Опубликовано Больше года
Shadow1997 прокомментировал(-а)…
Oh god LOL Больше года
smile
ben15delas сказал(-а) …
I'm glad I stayed even though the sequels amazingly bad. And the club fights in the past. A
TRUE Фан stays. Опубликовано Больше года
Shadow1997 прокомментировал(-а)…
Damn straight LOL Больше года
ben15delas прокомментировал(-а)…
Damn it made an error. Oh well I was half awake that time anyway. Больше года
ben15delas прокомментировал(-а)…
LOL Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
why A&O 8 is better than A&O 3: at least Journey to медведь Kingdom had action in it. sure, they weren't great action scenes, but at least they TRIED to make the movie a little exciting. all we got in A&O 3 was just the pups running around in circles. how's that supposed to exciting? Опубликовано Больше года
ben15delas прокомментировал(-а)…
I hated A&O 3. Worst one on my list. Больше года
Shadow1997 прокомментировал(-а)…
A&O 3, 6, are the worst Больше года
angelic
Shadow1997 сказал(-а) …
Another день in Nigeria the children beg for bread,
The crops failed, the well ran dry
When they Остаться в живых the watershed

A baby dies, its mother cries, the children gather 'round
They're wondering what the день will bring
Will they be the Далее one found?

Do Ты dare to gaze into their hollow eyes, hollow eyes?
Are they staring holes in Ты with their hollow eyes,
Hollow eyes, hollow eyes? Опубликовано Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
so The Last Knight comes out on Wednesday. and i'm calling it right now: it's gonna get slammed for sure Опубликовано Больше года
SentinelPrime89 прокомментировал(-а)…
Except for one major difference- Michael бухта, залив fired the original writer of the past three movies. Больше года
TimberHumphrey прокомментировал(-а)…
i still don't think it's gonna be any good Больше года
TimberHumphrey прокомментировал(-а)…
i mean, Michael бухта, залив promised he'd make a better Трансформеры movie with Revenge of the Fallen, and we all know how much of a atrocious piece of dogshit that turned out Больше года
Chidori1334 прокомментировал(-а)…
Its gonna suck big time until later were getting 14 еще Фильмы in the future Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
confession: i actually like the Sonic Boom tv Показать Опубликовано Больше года
Shadow1997 прокомментировал(-а)…
Its ok Больше года
Chidori1334 прокомментировал(-а)…
I actually like it, although I need to finish season 2 Больше года
GreyFox99 прокомментировал(-а)…
Interesting is that Amy and Eve share the same voice actress, Cindy Robinson. Больше года
TheRealHumphrey сказал(-а) …
Will i ever find true Любовь again? I cant seriously be the last standing Humphrey или Kate on here can i? Опубликовано Больше года
Shadow1997 прокомментировал(-а)…
Dude enough ur not the real humphrey, people grew up and left that shit Behind. This isnt a dating web site Больше года
AlphawolfAlisha прокомментировал(-а)…
yes really like for the best of it. Больше года
ben15delas прокомментировал(-а)…
LOL Больше года
Chidori1334 сказал(-а) …
If they were to make another A&O handheld video game: what should they do something better compared to the DS version? Like better gameplay for instance Опубликовано Больше года
TimberHumphrey прокомментировал(-а)…
definitely better gameplay. the DS game didn't have anything to it. it was just a anthology of boring mini-games Больше года
Chidori1334 прокомментировал(-а)…
Yeah, they should make a sidescroller type Больше года
SentinelPrime89 сказал(-а) …
It's too bad Alpha And Omega wasn't successful enough to warrant a Garth & Lilly spin-off. They'll most likely never follow the trend of side characters getting their own Фильмы (Finding Dory, Minions, The Penguins of Madagascar). Опубликовано Больше года
Shadow1997 прокомментировал(-а)…
Probably for the best. Tom kane will just fuck that up too Больше года
TimberHumphrey прокомментировал(-а)…
if a Garth and Lilly spin-off does happen, let's hope Tom Kane stays the hell away from it Больше года
SentinelPrime89 прокомментировал(-а)…
Chances are Tom Kane wouldn't touch it anyway, since he seems to dislike the two of them. Больше года
Shadow1997 прокомментировал(-а)…
He dislikes anything we like Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
honestly, i agree with Jeremy Jahns: Cars 3 wasn't all that good. even if it does pick up in the секунда half, where it starts getting entertaining (well, kinda), to get to that Ты have to sit through a PAINFULLY BORING first act! seriously, aside from Lightning McQueen's crash (by the way, that's shown in the trailers so it's not much of a spoiler), i hated the first act of Cars 3. biggest Благодарности i can give for this movie is: it may not be all that good, but at least it's better than Cars 2 Опубликовано Больше года
TimberHumphrey прокомментировал(-а)…
i'm going with a solid C on Cars 3. can't go any higher Больше года
SentinelPrime89 сказал(-а) …
Alpha And Omega 3 had the most misleading synopsis of the entire series.

"Coach Humphrey must assemble a ragtag team of underdogs after an unexpected accident puts many of the alpha Волки out of commission." Опубликовано Больше года
Shadow1997 прокомментировал(-а)…
Big жопа, попка lie to me Больше года
TimberHumphrey прокомментировал(-а)…
the biggest lie they've ever done! i mean, what the fuck were they talking about? accident? what fucking accident? that never happens! Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
https://www.youtube.com/watch?v=PEfZG9OSytA

one of the funniest shows ever! XD Опубликовано Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
Patrick Stewart's worst decision so far: agreeing to voice a actual piece of shit in The Emoji Movie
why, Patrick? just why? Опубликовано Больше года
ben15delas прокомментировал(-а)…
Right when I saw that I started cursing like a sailor. "What the fuck is wrong with thesemotherfucking animated Фильмы god damnit!" Больше года
Chidori1334 прокомментировал(-а)…
I still wish Emoji movie should get cancelled Больше года
TimberHumphrey прокомментировал(-а)…
i hate them even еще for doing that Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
my question: since when the hell did Stinky and Brent became best friends? i don't remember them having any scene together in A&O 3. hell, i don't really remember them talking to each other that much. so how the hell are they best Друзья in all the other sequels Brent's in? i have no fucking idea! i guess it's just еще proof on how much Tom Kane loathes continuity and his audience, and how much he fucking sucks as a writer! Опубликовано Больше года
SentinelPrime89 прокомментировал(-а)…
I guess they got better acquainted between A&O 3 and A&O 5, since it was strongly implied that Kate and Humphrey have had to dealt with Brent and his "grizzly mama" on at least one other occasion или more. Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
two Фильмы i Любовь that got low Rotten Tomatoes ratings: Главная Alone 1 (only 55%) and 2 (only 24%) Опубликовано Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
yeah, i definitely agree that 16% rating on Rotten Tomatoes is a little too low for Alpha and Omega. i'd say the movie should've had a 30% Опубликовано Больше года
SentinelPrime89 прокомментировал(-а)…
Yeah, somewhere between 30-40%. Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
well, a 63% rating for Cars 3. i always knew it wasn't gonna be among Pixar's best movies, but i'm kinda surprised people are saying it's way better than Cars 2 Опубликовано Больше года
SentinelPrime89 прокомментировал(-а)…
The trailers were kinda proving it was gonna be a step back in the right direction. Больше года
SentinelPrime89 прокомментировал(-а)…
And it's 73% right now. Больше года
TimberHumphrey прокомментировал(-а)…
also, he hated Cars 3 way еще than GOTG 2 Больше года
angry
Shadow1997 сказал(-а) …
I just Любовь how everyone relies on Rottontomatos. Rotten Tomatoes is trash.
Ok even I'll I meant Alpha and Omega wasn't the best movie ever only receiving a 16% on Rotten
Tomatoes. Ok fine but then I found the rating for Sharknado. 82% fuckin' Rotten Tomato!
Sharknado has to be one of the worst Фильмы ever yet it gets an 82%. And a lot of my childhood
Избранное Фильмы get and 30%-70% rateing. So I Say fuck rotten tomatoes. Опубликовано Больше года
Kishin_Kira прокомментировал(-а)…
Rotton Tomatoes has some of the toughest film critics out there. Sure, Alpha and Omega was kind of trash, but I agree that it didn't deserve a 16 Больше года
TimberHumphrey прокомментировал(-а)…
yeah. the better rating for Alpha and Omega should've been - at least - 27 или 30% Больше года
Shadow1997 прокомментировал(-а)…
I'd give it a 35% 40 at the highest Больше года
SentinelPrime89 прокомментировал(-а)…
I Любовь a lot of Фильмы that are well under 30%. Personally IMDb should be the go-to place. It leaves a еще unbiased view on Фильмы than RT does. Больше года
runt-the-omega сказал(-а) …
ok is it just me или is there now some good crossover Фан art? Опубликовано Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
Ты guys wanna hear a joke?

the A&O franchise Опубликовано Больше года
Shadow1997 прокомментировал(-а)…
Meh heres one Norm Of The North Больше года
ben15delas прокомментировал(-а)…
Another one is called Problem Solverz. Больше года
TimberHumphrey прокомментировал(-а)…
Norm of the North is еще of a sin than a joke Больше года
Shadow1997 прокомментировал(-а)…
еще like a dirty joke to me Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
R.I.P Adam West :'( Опубликовано Больше года
Shadow1997 прокомментировал(-а)…
No! :( Больше года
Chidori1334 прокомментировал(-а)…
I can't believe he died Больше года
ben15delas сказал(-а) …
We have trolls now, again but I don't think it matters anymore. Nothing's F*cking worth it. Опубликовано Больше года
ben15delas прокомментировал(-а)…
It's also not going well for this guy. link Больше года
TimberHumphrey сказал(-а) …
damn, i never thought i'd enjoy the hell outta Captain Underpants, but i did. it was pretty good Опубликовано Больше года