One Direction Wall

Записи на стене 471-480 из 6364

niallfan1 сказал(-а) …
I Любовь ONE DIRECTION and by the way Niall is taken...by ME! Опубликовано Больше года
Candyfreak прокомментировал(-а)…
noooo niall is MINE!! :) Больше года
JonasLuver1 прокомментировал(-а)…
Cant Ты two just share ? Больше года
nayah101 прокомментировал(-а)…
YOUR MEAN AND CAN Ты NOT WRITE ANYTHING ON MY PAGE? Больше года
Ursie090 сказал(-а) …
I am THE #1 hunger games fan!!!!!!!!!!!!!! I Любовь Peeta Forever! IM OBSESSED!! :P Опубликовано Больше года
JonasLuver1 прокомментировал(-а)…
uhh this is a One Direction Фан cub but I Любовь HUNGER GAMES TOO BTW i thought it was about peope fighting for Еда XP Больше года
niallfan1 прокомментировал(-а)…
YEAH i mean i hate the hunger games and im not tryna start beef или anything but I Любовь ONE DIRECTION!! Больше года
kiss
nayah101 сказал(-а) …
"you don't know your beautiful" "the way that Ты flip your gets me overwelmed" "oh-oh Ты don't know your beautiful" Опубликовано Больше года
JonasLuver1 прокомментировал(-а)…
Is that a Remix или something ? Больше года
niallfan1 прокомментировал(-а)…
Girl dont sing verbally online Больше года
niallfan1 прокомментировал(-а)…
ONE DIRECTION wouldnt approve of that.... Больше года
millygirl77 сказал(-а) …
I CAN'T BELIVE IM ACUALLY GOING TO THEIR CONCERT!! Опубликовано Больше года
mcmackin13 прокомментировал(-а)…
When are u going to their concert???!!!!::))) Больше года
nayah101 прокомментировал(-а)…
cool Больше года
millygirl77 прокомментировал(-а)…
On Saturday Night 28th of September 2013 Больше года
NvrShoutNvr4evr сказал(-а) …
I cant believe I have tickets to there концерт Далее год I am so excited I might cry again Опубликовано Больше года
Tomtom_hi_ прокомментировал(-а)…
I am going Далее год too! Больше года
mindless09 прокомментировал(-а)…
Haha same here!! :D im so EXCITED!! Больше года
NvrShoutNvr4evr прокомментировал(-а)…
cuz i like them and they are gay...you must be new... ;) Больше года
big smile
OneD2012 сказал(-а) …
One Direction ROCKS!!! I Любовь all of them. They are AMAZING singers. Not so much dancers. Lol! I Любовь them!! Опубликовано Больше года
niallfan1 прокомментировал(-а)…
I Любовь THEM TOO! ESPECIALLY NIALL...HE'S MINE BTW Больше года
OneD2012 прокомментировал(-а)…
LOL! Got it! Well then Louis is mine. Niall is pretty cute. But since he's yours then...he's yours Больше года
OneD2012 прокомментировал(-а)…
Just almost got stung by a stupid bee! Больше года
LubnZ_2000 сказал(-а) …
Like One Band, One Dream, One Direction to Показать Ты support for the boys!!! link , All Ты will ever need to know!! New page and is in need of likes/fans!!! Опубликовано Больше года
niallfan1 прокомментировал(-а)…
ONE DIRECTION RULES!BUT REALLY ONLY NIALL. Больше года
kiss
zayns_wife сказал(-а) …
Zayn Любовь Ты sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo much xx Опубликовано Больше года
kiss
riya-harry сказал(-а) …
Harry's so hot!!!!! Опубликовано Больше года
niallfan1 прокомментировал(-а)…
Harry is cute but Niall is hotter Больше года
riya-harry прокомментировал(-а)…
No way he's the worst in the band mi order is Harry, Liam, zain, Louis then nail Больше года
riya-harry прокомментировал(-а)…
No way he's the worst in the band mi order is Harry, Liam, zain, Louis then nail Больше года
LaTriceSm3xy сказал(-а) …
♥♥♥ ahhhh! there's songs makes girls feel good about themself's( : Опубликовано Больше года
niallfan1 прокомментировал(-а)…
YEAHH.WELL Ты SHOULD LIKE NIALL Больше года
beautifusoul сказал(-а) …
Любовь Ты guys soooo much!! <3 Опубликовано Больше года
niallfan1 прокомментировал(-а)…
yes ONE DIRECTION RULLES..REALLY ALOT NIALL THOUGH! Больше года
beautifusoul прокомментировал(-а)…
i'm a liam Фан but still ya all of them rule!!! Больше года
sugercookies151 сказал(-а) …
"I'll lift Ты up I will never stop Ты know I will take Ты to another world :)" Опубликовано Больше года
clover111111111 прокомментировал(-а)…
Любовь that song! :) Больше года
OneD2012 прокомментировал(-а)…
I Любовь that song! It rocks. Больше года
1DSelG прокомментировал(-а)…
MY FAV SONG :) Больше года
niallfan1 прокомментировал(-а)…
That songz kk Больше года
jayk_lover сказал(-а) …
yaaay got my die-hard metal!!!! <33 Опубликовано Больше года
Andressa_Weld прокомментировал(-а)…
CONGRATS ♥♥♥ Больше года
jayk_lover прокомментировал(-а)…
thanks<3 Больше года
niallfan1 прокомментировал(-а)…
IDK WHAT THAT MEANS BUT NIALL HORAN...and one direction ROCKS! Больше года
jayk_lover прокомментировал(-а)…
LOL (: its how dedicated to the clb i am &&' yes they do! <3 Больше года
ilovboyz15 сказал(-а) …
I Любовь u guys so much!!!!!! ur songs r so cool!!!!!! Опубликовано Больше года
niallfan1 прокомментировал(-а)…
Присоединиться THE NIALL HORAN CLUB Больше года
-picklesXD- сказал(-а) …
I <3 Ты ONE DIRECTION !! Опубликовано Больше года
niallfan1 прокомментировал(-а)…
ME TOO BUT I really Like NIALL Больше года
big smile
onedirectionerA сказал(-а) …
I Любовь U ONE DIRECTION!!!! and all your Музыка too!!!! Опубликовано Больше года
niallfan1 прокомментировал(-а)…
Me too but really kinda only Niall Больше года
surprise
Candyfreak сказал(-а) …
what would u do if one direction showed up at ur house?? Опубликовано Больше года
millygirl77 прокомментировал(-а)…
I would faint Больше года
TeiganLovesYou прокомментировал(-а)…
i would scream and start hugging them then i would start having a fit :) Больше года
Huge_Styles_fan прокомментировал(-а)…
I would be screaming so loud they would wanna leave but they can't because I'm holding them Больше года
glitter13 прокомментировал(-а)…
i would be like holy shit 1d is in my house.......AWESOME Больше года
crying
RnBStar13 сказал(-а) …
OMG! Harry's dating Emma Ostilly! :'( Опубликовано Больше года
jayk_lover прокомментировал(-а)…
D': Больше года
soliowind прокомментировал(-а)…
hold up, it was a rumour, don't believe it unless Harry says so. Emma tweeted (before she deleted her twitter) that it was just a friendly thing (to be confirmed). Anyway, if he WAS dating her, shouldn't we be happy FOR him? Больше года
Huge_Styles_fan прокомментировал(-а)…
I guess I'm happy for him but remember Harry сказал(-а) "I'm too afaid to get a girlfriend because I don't wanna upset my fans" so there! but isn't Harry so sweet for saying that, he cares about his Фаны awwwww thats so sweet Больше года
smirk
LouisTmad сказал(-а) …
One life One world One direction. i Любовь u! Опубликовано Больше года
lovesong13 прокомментировал(-а)…
:) Больше года
laugh
TayTayBieber сказал(-а) …
"Swag,swag on Lou, Niall by the огонь & hes eating fondue, Liam knows about me, Harry knows about u so, say hello to DJMALIK in 3,2,SWAG" NO! Опубликовано Больше года
jayk_lover прокомментировал(-а)…
hahaha i like this! <33 Больше года
AmyOneDirection прокомментировал(-а)…
Awesome!!xx Больше года
lolyourpretty прокомментировал(-а)…
i Любовь it <3 Больше года
PinkGirl567 сказал(-а) …
HARRY!
Kiss ME HARRY I'M EXTRODIHARRY Опубликовано Больше года
rosslynchfan365 прокомментировал(-а)…
LOL i <3 1D!!!!! Больше года
PinkGirl567 прокомментировал(-а)…
I <3 HARRY!!! Больше года
tamilnna прокомментировал(-а)…
? Больше года
rusher29 прокомментировал(-а)…
LOL XD Больше года
big smile
AxDirectionerx сказал(-а) …
hi
I'm never bored on Fanpop
mood: in Любовь with one direction Опубликовано Больше года
nay12345 сказал(-а) …
How did u make your pic ONE DIRECTION Опубликовано Больше года
imaginebieber прокомментировал(-а)…
u Загрузить a picure of a picture Ты want and then tick the box saying make this my Профиль picture Больше года
victoria7011 прокомментировал(-а)…
^whatshe сказал(-а) Больше года
lad1234 прокомментировал(-а)…
ěijiŕġőļęķ ĺřıļğőļėļııćěķ ķśıřėňřğħijś ąĺė řıśęģŕ ijśňřı LOL Больше года
big smile
millygirl77 сказал(-а) …
its insane how sexy they are!! Опубликовано Больше года
Alexis_Pierce прокомментировал(-а)…
No no i think Ты mean INZAYN Больше года
millygirl77 прокомментировал(-а)…
Nice!! Больше года
big smile
Pandabears сказал(-а) …
I Любовь One Direction ! Mostly Harry ;D ♥ Опубликовано Больше года
heart
jayk_lover сказал(-а) …
I now have over 100 pictures of the boys hanging up on my walls!

I swear I fall In Любовь with them еще as each день goes by! <33
[Directioner FOREVER] <333 Опубликовано Больше года
clover111111111 прокомментировал(-а)…
I so agree! I Любовь them еще each day!!!! Больше года
Vamp_Fan_25 прокомментировал(-а)…
OMG over 100 congrats Больше года
heart
mjfan13 сказал(-а) …
I Любовь them sooooooo much :D Опубликовано Больше года
mjfan13 прокомментировал(-а)…
I Любовь them sooooo much :D Больше года
Nala10 прокомментировал(-а)…
I don't they r weird Больше года
mjfan13 прокомментировал(-а)…
yup that true Больше года
christina69 сказал(-а) …
cool Опубликовано Больше года
1Dee сказал(-а) …
My Nickname is Dee.
And my brother calls me 1Dee now b/c I only talk about One Direction. <3 Опубликовано Больше года
hollisterchic прокомментировал(-а)…
Haha(: Больше года
dondon1234 прокомментировал(-а)…
LOL Больше года
sugercookies151 сказал(-а) …
I'm very jealous when I'm with my girl when I Kiss her so that everyone can see she's mine. "- Zayn. Опубликовано Больше года
christina69 прокомментировал(-а)…
u are the reall zayn omg Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
^Are Ты an idiot? She is quoting him. Больше года
Huge_Styles_fan прокомментировал(-а)…
yeah, the REAL Zayn wouldn't have the Имя пользователя "sugarcookies151" thats so stupid Больше года
Huge_Styles_fan прокомментировал(-а)…
sorry, I'm not saying your stupid или your username, im just saying Zayn wouldn't have your Имя пользователя Больше года
monkeygirl1122 сказал(-а) …
I Любовь YOU!! <3 Harry and Louis are mine. I already called dibs. ;D Опубликовано Больше года
Candyfreak прокомментировал(-а)…
i call niall and liam!! they r sooo CUTE!! <333 Больше года
millygirl77 прокомментировал(-а)…
YAY Zayns all for me! :) Больше года
monkeygirl1122 прокомментировал(-а)…
Nahhh Harry and Louis are mine >:D Больше года
caitlinhindle сказал(-а) …
i wouldnt say no to any of them... Опубликовано Больше года
heart
lovedoctor_36 сказал(-а) …
i Любовь one direction. mostly i Любовь harry. da one with da long hair. ya u no da 1 Опубликовано Больше года
kiss
1DSelG сказал(-а) …
Любовь 1D Опубликовано Больше года
ZaynMalikluver1 сказал(-а) …
What percent is Zayn with me everyday?
home:20%
school:10%
dreams:70% Опубликовано Больше года
1DSelG прокомментировал(-а)…
dreams 70% Больше года
ZaynMalikluver1 прокомментировал(-а)…
i meant to put on my mind not with me!:) srry Больше года
lovedoctor_36 прокомментировал(-а)…
i wanted to Присоединиться one direction. i got it. thank Ты anyway! :D Больше года
Fcb10 сказал(-а) …
ZAYN MALIK<3 Опубликовано Больше года
rockblackalex сказал(-а) …
i heard u guys r comin to uae but to dubai! :( !!plzz come to abudhabi i sooo wanna meet u guys !!! luv u!! :D Опубликовано Больше года
clover111111111 сказал(-а) …
I live for One Direction! They are my life!!!!!!!!! :) <3 xx Опубликовано Больше года
Marvin223 прокомментировал(-а)…
I told my mum can i stay Главная I have One Direction infection and they r my life then she let me stay Главная Больше года
lovedoctor_36 прокомментировал(-а)…
cool Больше года
clover111111111 прокомментировал(-а)…
i wish my mum was like that!! I am going to die of my 1D infection!!!!!!11 Больше года
clover111111111 прокомментировал(-а)…
*11 Больше года
crying
Huge_Styles_fan сказал(-а) …
I WANNA MEET ONE DIRECTION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Опубликовано Больше года
no0r прокомментировал(-а)…
me too! who don't want :) Больше года
Fcb10 прокомментировал(-а)…
ME 2:) Больше года
MARMAR-ramirez прокомментировал(-а)…
I SO WANNA MEET THEM I WOULD DIE FOR THEM!!!! Больше года
angry
Wwefa1 сказал(-а) …
DID Ты all know that them adorable little koala's the boy were holding in the фото could have a STD that could be carried on to humans via the koala's pee and two of the koala pee'd on harry and liam The reason being that around 80% of Australia’s koala bears have Chlamydia the boys got checked but I dont know if they got it или not but thats ewww poor koala's and poor 1D why didnt they warn our boys about this before letting them hold them Опубликовано Больше года
Xx_Ariel_xX23 сказал(-а) …
oh My Chesse Balls , ;o Harry? if Ты can read this know that i Любовь Ты So Much , c: i adore Ты , <3 your hair is S-E-X-Y ,<3 Woah , i just hope On день when i become famous i can sing a song with Ты , i Любовь Ты Harry ,(:
xoxo,Ariel ,**:D Опубликовано Больше года
lashaylabolden сказал(-а) …
Omg Zayn I Любовь U so much Опубликовано Больше года
Nikole1200 сказал(-а) …
Эй, one direction i Любовь u guys !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! your so amazing i Любовь your songs so darn awesome i Любовь u guys i would stick a нож in my сердце if i could meet guys i really hope u Комментарий back please i just Любовь u guys so much!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-) i Любовь u guy i follow u on picyou Опубликовано Больше года
Amzaza сказал(-а) …
1D arrived in my country last nite!! I'm sad I couldn't get any tickets :( Опубликовано Больше года
1-D-freak прокомментировал(-а)…
me too. :( Больше года
Amzaza прокомментировал(-а)…
:( we can be sad people together!! LOL LOL Больше года
MARMAR-ramirez сказал(-а) …
BEST BAND I'VE EVER HEARD OF!!!!!!!!! Опубликовано Больше года
heart
gabirulez13 сказал(-а) …
I Любовь Louis!!!! Опубликовано Больше года
heart
helloyellow25 сказал(-а) …
O M G one diretion is the best band i ever heard!!! Опубликовано Больше года
taylrbuj сказал(-а) …
I MET THEM ALL ON MY 16TH BIRTHDAY! February 24, 2012 <3 Опубликовано Больше года
talia_bieber прокомментировал(-а)…
LUCKY!!!! Больше года
taylrbuj прокомментировал(-а)…
it was the single greatest день of my entire life. Больше года
MARMAR-ramirez прокомментировал(-а)…
OMG LUCKY Больше года
Huge_Styles_fan прокомментировал(-а)…
LUCKY!!!! Больше года
heart
Loving_1D сказал(-а) …
☐ Single ☐ Taken ☐ Complicated ☐ Married ☑ LMAO wtf is a relationship, I'm forever alone with my One Direction poster ♥
Опубликовано Больше года
MARMAR-ramirez прокомментировал(-а)…
Don't worry I'm all alone with my Harry posters and one direction Музыка Больше года
Xx_Ariel_xX23 прокомментировал(-а)…
woah , Bro hope Off Harry belongs To ME! , ;D ^ okay? Have a Nice день ,c; Больше года
kiss
chloetaylor01 сказал(-а) …
what are Ты doing hun Опубликовано Больше года
heart
hollistergurl сказал(-а) …
Today in Tech class, I made an engraved key chain that says 'DIRECTIONER' <3

Directioner for life <33333 Опубликовано Больше года
blossomyumyum прокомментировал(-а)…
I want one!! Больше года
heart
AustinMoonlover сказал(-а) …
Im so a directioner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Опубликовано Больше года
australia-101 сказал(-а) …
OMGeepers I Любовь One Direction!!!!! Опубликовано Больше года
alicehatterfan прокомментировал(-а)…
me too Больше года
REDPeGs сказал(-а) …
All Ты haters needa getta life!! A directioner is gonna be a directioner no matter what. No matter where your from, what Ты wear или what Ты look like, the thing is all us directioners have something in common...WE ALL Любовь ONE DIRECTIONFOREVER AND WE WILL ALWAYS SUPPORT THEM!! :) Опубликовано Больше года
PagetHotchner прокомментировал(-а)…
I totally agree just let them do their job they just wanna entairtain us if Ты dont like them well just dont but leave us alone Больше года
Huge_Styles_fan прокомментировал(-а)…
your so right Больше года
laugh
h_1D сказал(-а) …
Boy one directioners are truly amazing people go to twitter and follow @AwwItsHarry he's been so devoted to one direction Опубликовано Больше года
kiss
MissDeadlyMagz сказал(-а) …
OMG MIGHT GO TO 1D концерт AUGUST Опубликовано Больше года
sick
Mrs_HarryStyles сказал(-а) …
Wait why did Harry always get picked on или is still getting picked on?! Опубликовано Больше года
heart
Mrs_HarryStyles сказал(-а) …
HARRY!! I LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE HIM!! Опубликовано Больше года
ZaynMalikluver1 сказал(-а) …
To: Zayn
how come Ты have to be so sexy? Every night your in my dreams and your in my mind everyday! Today during school we were taking a test and i was Мечты about Ты (zayn) and i was speaking everything out loud and my teacher got her whistle and blew it in my ear!
I LUV Ты ZAYN Ты WITH ME ALWAYS (REALLY Ты ARE) Опубликовано Больше года
smile
ZaynMalikluver1 сказал(-а) …
If someone would have to choose between Zayn and Niall who would Ты choose? Опубликовано Больше года
Candyfreak прокомментировал(-а)…
NIALL!! <333 Больше года
ZaynMalikluver1 прокомментировал(-а)…
Zaynnnn Больше года
ZaynMalikluver1 прокомментировал(-а)…
I LUV Ты ZAYN! MARRY ME PLEASEE!:) <3 Больше года
hollistergurl сказал(-а) …
My French teacher loves One Direction (can't blame her) but it's kinda creepy because she's like, 60 years old... Опубликовано Больше года
ZaynMalikluver1 прокомментировал(-а)…
thats funny how most of the time young kids like old famous people and old people like young famous people:) Больше года
Huge_Styles_fan прокомментировал(-а)…
LOL Больше года
123456express сказал(-а) …
i Любовь one direction they are amazingly talented and...SUPER HOT Опубликовано Больше года
smile
catogirl83 сказал(-а) …
their this generastions beatles Опубликовано Больше года
hay123 сказал(-а) …
i Любовь your song and Ты gay i Любовь your gays hair to Опубликовано Больше года
ALM27 сказал(-а) …
i Любовь Zayn SSSSSSSSSSOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO much he is so fit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 Опубликовано Больше года
ALM27 сказал(-а) …
O.M.G i Любовь 1D ssssooooooooooooooooooooooo much i cant stop Пение there songs!!!!!!!!!!!!!!!!! Опубликовано Больше года
big smile
sai1234 сказал(-а) …
1d never gets outta my head Опубликовано Больше года
smile
Loving_1D сказал(-а) …
The days when I just think about one Direction...... that's basically 24/7 ;) Опубликовано Больше года
hollistergurl прокомментировал(-а)…
Haha, same! <3 Больше года
Love12babe сказал(-а) …
Harry's the smart one who came up with the name. Niall likes girls without makeup. ,Which I barely wear. Look at:
link Опубликовано Больше года
Love12babe сказал(-а) …
Zayn tweeted the one on his collarbone means "be true to who Ты are". I think we can all speak for that! Опубликовано Больше года
Love12babe сказал(-а) …
Let me tell Ты the types: a yin yang on his wrist, a picture of crossed fingers on his forearm, his granddad's name Walter in Arabic on his chest, a born lucky symbol playing cards on his stomach, and an inscription across the collarbone. Опубликовано Больше года
Love12babe сказал(-а) …
SIX Zayn has got SIX, that's еще than the number of the members of 1D. OMG I ♥ 1DIRECTION!!!! Опубликовано Больше года
Love12babe сказал(-а) …
Okay, whoever thinks it's EXTREMELY HOT that Zayn has 6 tats, like this post! Thumbs up! Опубликовано Больше года
ALM27 прокомментировал(-а)…
i totally agerr!!!!!!!!!!!!!! Больше года
Love12babe сказал(-а) …
Niall is like a 2nd Justin Bieber. Zayn's got six Татуировки (that's HOT!), Liam's a naughty boy at school who injured a kidney:(:'(, Harry's from Holmes Chapel (I've got a chapel), Louis is apart of Now Magazine. Опубликовано Больше года
Love12babe сказал(-а) …
Okay I've been Wikipedia stalking One Direction. Niall Horan, Zayn Malik, Liam Payne, Harry Styles and Louis Tomlinson. Опубликовано Больше года
Love12babe сказал(-а) …
CALL ME Опубликовано Больше года
Love12babe сказал(-а) …
Harry's the cutest Опубликовано Больше года
Huge_Styles_fan прокомментировал(-а)…
Omg finally somehody knkws it! Больше года
Love12babe сказал(-а) …
i mean head in the head not end...*coco signs myself*... Опубликовано Больше года
Love12babe сказал(-а) …
SAM Ты #!$!* LET GO OF ZAYN!!!! GET OUTTA THE ELEVATOR!!!!! I MEAN THE LIFT!!!!!! SCREWED UP IN THE END **** AS USUAL!!!!! I WISH I SAW THAT FULL EPISODE!!!!! I JUST SAW PART 1 AND 2 ON YOUTUBE!!!!!! HAVE TO CLICK LINK IN DISTRIB BELOW BUT CAN'T!!!!! UGH I WISH I SAW THAT ON TV!!!!! PUCKETT I AM SO MAD!!!!!!! UGH....AND ZAYN'S THE HOTTEST ONE!!!!!! Опубликовано Больше года
Love12babe сказал(-а) …
Just saying. No еще gives me props. How would I GIVE props? I don't even know how to do that! Just give me Благодарности please! Опубликовано Больше года
Love12babe сказал(-а) …
Избранное show: iCarly (maybe victorious)
Избранное movie: hop
Избранное musician: ONE DIRECTION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Опубликовано Больше года
Love12babe сказал(-а) …
Фан me! Опубликовано Больше года
Love12babe сказал(-а) …
Okay. I know you're adults, I'm early-mid teen. But just in case Ты wanna go cougar, I'm available! I'm serious!
So just saying, go to my Стена page!
It says all my info
Name: Gab
Female, 14 years old
My Избранное TV Show:
Anime
My Избранное Movie:
Аниме movies
My Избранное Musician:
J-pop (changing to One Direction)
Избранное Book:
Manga
Go to Love12babe page!
I Любовь YOU!
I'm like desperate.
I crave some чай and One Direction crumpets!
Ты GUYS ARE SERIOUSLY HOT!
NO JOKE!
I'D DIE FOR YOU! Опубликовано Больше года
christina69 сказал(-а) …
hi Опубликовано Больше года
NvrShoutNvr4evr сказал(-а) …
anyone else hear that niall doesnt wanna have blonde hair anymore??? he should go blue LOL Опубликовано Больше года
xMrsNiallHoranx прокомментировал(-а)…
He should keep blonde hair, it Форс-мажоры him (: <3 Больше года
hollisterchic прокомментировал(-а)…
Yeah I Любовь his blonde hair :) Больше года
Huge_Styles_fan прокомментировал(-а)…
way! Больше года
imaginebieber сказал(-а) …
what happend with that one direction in usa i hope one direction dont change there names
Опубликовано Больше года
NvrShoutNvr4evr прокомментировал(-а)…
they dont LOL simon bought the name cuz this US one direction was like we had the name first but simon got it so they can keep the name Больше года
tetsiefly прокомментировал(-а)…
Oh, thank god!! I thought they where going to lose their name!! I'm happy now! LOL (: Больше года
kiss
cryand74 сказал(-а) …
I Любовь there voices Опубликовано Больше года
tetsiefly прокомментировал(-а)…
Same here!! They all have such amazing voices!! <3 Больше года
christina69 сказал(-а) …
what is up
Опубликовано Больше года
heart
JesssxZ сказал(-а) …
1D are coming back to Australia in September 2013! Опубликовано Больше года
kiss
tylaxx сказал(-а) …
I Любовь ONE DIRECTION!!!!!!!!!!!!!!!!!! Опубликовано Больше года
Ursie090 сказал(-а) …
thier song is stuck in my head! arghhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!oh well, good thing it`s not that bad.... Опубликовано Больше года
marrymezayn сказал(-а) …
I Любовь one direction! i get to meet them june 10! marry me zayn! <3333 Опубликовано Больше года
Flora4ever465 прокомментировал(-а)…
me too L Любовь Zayn cause he's my fav Больше года
britt12345 сказал(-а) …
i Любовь one direction so much<33333 Опубликовано Больше года
CodySbiggestfan прокомментировал(-а)…
Meee tooo!!! <3 Больше года
Flora4ever465 прокомментировал(-а)…
me too Больше года
tetsiefly прокомментировал(-а)…
Same here!!!! I Любовь them sooooo much!! <3 Больше года
tetsiefly сказал(-а) …
Victoria and Randell...One Direction, coming soon!!
Watch Victoria and Randell's Видео here:
link Опубликовано Больше года
CodySbiggestfan прокомментировал(-а)…
Ahh, i'm so happy!! I can't wait to see it! It's going to be soo funny! Just like all the other videos!!! Больше года
Kelsey353 сказал(-а) …
Эй, anyone here bout the the 1D lawsuit? the UK 1D has a bigger franchise, the 1D from California I've never even heard of. So what do Ты think??? Опубликовано Больше года
mbg123 прокомментировал(-а)…
its so stupid the uk deserves the name Больше года
imaginebieber сказал(-а) …
NIALL & HARRY xxx Опубликовано Больше года
jayk_lover сказал(-а) …
So yesterday I wrote a letter [by email ] to an editor of a magazine about the guys &&' this is what she wrote back!(:

Hi Liz,

This was an awesome letter. Thanks so much for taking the time to write me. I Любовь how detailed Ты got; I can tell Ты are a real fan! I know this would make the guys so happy!

Editor Leesa Опубликовано Больше года
Kelsey353 прокомментировал(-а)…
What did Ты say bout them? Больше года
jayk_lover прокомментировал(-а)…
i jus told her wat i liked about each of them &&' hom i dnt like how ppl hate on them stuff like tht Больше года
heart
adel-a сказал(-а) …
I Любовь them all............ Опубликовано Больше года
heart
alicia1D сказал(-а) …
If Harry and Niall are Чтение this here I Любовь YOU'S SOO MUCH and Niall im from Ireland toooo I Любовь YOU!!!!! Опубликовано Больше года
heart
alicia1D сказал(-а) …
Who watched iCarly iGo One Direction it was class Sam Loves Zayn! Опубликовано Больше года
britt12345 прокомментировал(-а)…
i loved it i had to watch it Больше года