Создать опрос

Сумерки (серия романов) Сумерки (серия романов) Опросы

Сортировать по:  Недавно создано | Самое популярное
Показ Сумерки (серия романов) Опросы (9401-9500 of 11845)
Выбор фанов: Renesmee
Renesmee
49%
Leah
28%
Выбор фанов: DUH! SIT!!!! I'm lazy
DUH! SIT!!!! I&# 39; m lazy
74%
Umm.. STAND!! cause its...
26%
Выбор фанов: Rosalie's friend when she was human
Rosalie&# 39; s friend when she was...
93%
leave a comment?
8%
Выбор фанов: Эдвард Каллен
73%
16%
Выбор фанов: Yes
70%
25%
Выбор фанов: My Immortal By Evanescence
69%
Never heard any of these songs
17%
Выбор фанов: Twilight
40%
27%
Выбор фанов: Yes
78%
12%
Выбор фанов: Bella's Lullaby-Carter Burwell
Bella&# 39; s Lullaby- Carter Burwell
76%
River flows into Ты by Yiruma
24%
Выбор фанов: There was a mixture of feelings I can't explain.
There was a mixture of...
58%
I felt sooo sad for Bella &# 39; cuz...
30%
Выбор фанов: Yes. She rocked.
Yes. She rocked.
58%
No. She acts like the dead.
21%
Выбор фанов: The Meadow
The Meadow
71%
Isle Esme
29%
Выбор фанов: twilight
59%
29%
Выбор фанов: Budget was the issue on the film's drawbacks, not her work quality per se
Budget was the issue on the...
46%
yes, because the 1st film wud...
31%
Выбор фанов: somebody who resembles taylor like... (pls answer thru comments)
somebody who resembles taylor...
63%
I would like(put name) to play...
34%
Выбор фанов: yes
47%
30%
Выбор фанов: Yes!
81%
19%
Выбор фанов: I don't want to add/change
I don&# 39; t want to add/ change
57%
Yes, I would change a...
24%
Выбор фанов: Blood type testing, i can’t believe they missed it out!
79%
21%
Выбор фанов: Эмметт Каллен
75%
12%
Выбор фанов: baseball
baseball
45%
first Kiss
23%
Выбор фанов: Мэри Каллен
85%
9%
Выбор фанов: Esme & Carlisle
71%
10%
Выбор фанов: yes
89%
11%
Выбор фанов: Edward, of coz.
72%
14%
Выбор фанов: Alice
51%
36%
Выбор фанов: yes
83%
13%
Выбор фанов: yes, bella can do it so can i
yes, bella can do it so can i
77%
no, i want to live
9%
Выбор фанов: edward-mind reader
edward- mind reader
57%
alice- see the future
30%
Выбор фанов: yes
45%
a little
30%
Выбор фанов: Alice
53%
21%
Выбор фанов: Edward
86%
14%
Выбор фанов: never heard it
never heard it
41%
no its not a good song to play
35%
Выбор фанов: (IF SHE WAS ONE) BELLA
(IF SHE WAS ONE) BELLA
42%
ALICE
33%
Выбор фанов: Twilight
42%
25%
Выбор фанов: team Edward
69%
12%
Выбор фанов: Bella and edward
Bella and edward
85%
Bella and jacob
13%
Выбор фанов: ...could've been better...
40%
36%
Выбор фанов: Edward coz he's HOT
60%
13%
Выбор фанов: na its alright if he's younger
na its alright if he&# 39; s younger
33%
Bella is just desprate
20%
Выбор фанов: Passed!
92%
8%
Выбор фанов: Edward
Edward
48%
Jacob
12%
Выбор фанов: Love. Yes LOVE.
Love. Yes LOVE.
72%
I just enjoyed it.
15%
Выбор фанов: E.D.W.A.R.D.-EDWARD!
E. D. W. A. R. D.- EDWARD!
82%
JACOB MOI
14%
Выбор фанов: Yes. SO Much.
Yes. SO Much.
63%
Nah- just right.
24%
Выбор фанов: Surprised.
Surprised.
34%
I liked Jacob more.
26%
Выбор фанов: Twilight
Twilight
44%
Eclipse
28%
Выбор фанов: perfect! no. 1 fan!
81%
14%
Выбор фанов: prom night
27%
24%
Выбор фанов: meadow.
60%
25%
Выбор фанов: Белла Свон
33%
24%
Выбор фанов: No i didnt heard but im not that excited
No i didnt heard but im not...
60%
No i didnt heard but now im...
30%
Выбор фанов: Prom night
41%
30%
Выбор фанов: Yes, she was inflicting pain on people who loved her
Yes, she was inflicting pain...
42%
Kind of
35%
Выбор фанов: Alice
64%
24%
Выбор фанов: Yes, i know they had to but still..
Yes, i know they had to but...
80%
No, it was alright.
20%
Выбор фанов: Jasper
73%
27%
Выбор фанов: Edward
63%
15%
Выбор фанов: I've got to say no.
I&# 39; ve got to say no.
54%
I like it!
46%
Выбор фанов: Alice
38%
32%
Выбор фанов: Twilight Book 1
41%
27%
Выбор фанов: Yeah He Is All It Man No Better Than That
Yeah He Is All It Man No...
95%
No He Is&# 39; nt Tha Nice
5%
Выбор фанов: supermassive black hole by Muse
29%
20%
Выбор фанов: Hell Yeah!
Hell Yeah!
38%
I Любовь Rob better.
35%
Выбор фанов: Marcus
Marcus
73%
Carlisle (he was part of the...
15%
Выбор фанов: ● Edward and Bella ●
67%
24%
Выбор фанов: Edward
51%
13%
Выбор фанов: Yes, I heard, and I'm infuriated! They better not do either of those changes
Yes, I heard, and I&# 39; m...
35%
No, I hadn&# 39; t heard about the...
21%
Выбор фанов: Вампиры
86%
14%
Выбор фанов: Edward
48%
21%
Выбор фанов: I do!!!
I do!!!
94%
Nah... sometimes
6%
Выбор фанов: nope i didnt watch it but i expect he looked cool
nope i didnt watch it but i...
33%
yes i watched it and he looked...
21%
Выбор фанов: Yes....( A fanspot of the Книги Twilight, New Moon, Eclipse and Breaking Dawn)
Yes....( A fanspot of the...
91%
7%
Выбор фанов: Эдвард и Белла
87%
13%
Выбор фанов: Edward Cullen!!!!
Edward Cullen!!!!
80%
Cedric Diggory!
13%
Выбор фанов: Эдвард Каллен
Эдвард Каллен
60%
Rosaline Cullen
11%
Выбор фанов: Edward
Edward
60%
Jacob
12%
Выбор фанов: Bella and edward, they are so good together!
Bella and edward, they are so...
92%
Rosaline and edward, they are...
8%
Выбор фанов: yes!!!!!!!
87%
No way
13%
Выбор фанов: FIND YOUR PERFECT EDWARD
63%
18%
Выбор фанов: old Фан
old Фан
74%
New Фан
26%
Связан!
29%
29%
Выбор фанов: No..
59%
41%
Выбор фанов: Yup!
Yup!
45%
31%
Выбор фанов: Rozalie
56%
44%
Выбор фанов: DVD...
58%
42%
Выбор фанов: Yes! It represented their Любовь for eachother, affection, and commitment
Yes! It represented their...
65%
It was enough to be memorab- le...
21%
Выбор фанов: what song
what song
57%
34%
Выбор фанов: Cam Gigandet - James
64%
31%
Выбор фанов: Ashely Greene - Alice
38%
21%