Болталка Wall

Записи на стене 1351-1360 из 28073

Dreamtime сказал(-а) …
Jailhouse Rock Опубликовано Больше года
HousesCane прокомментировал(-а)…
I prefer Heartbreak Hotel :) Больше года
Dreamtime прокомментировал(-а)…
k ^.^ Больше года
XxKeithHarkinxX сказал(-а) …
Out of all my pairs of converse, my dog decides to pee on my white ones.

e_e Опубликовано Больше года
HousesCane прокомментировал(-а)…
Damn, that sucks! I could never live without my Converse. Больше года
XxKeithHarkinxX прокомментировал(-а)…
^same here, e_e Больше года
laura199627 сказал(-а) …
I'm on my school's computer xD Опубликовано Больше года
flippy_fan210 прокомментировал(-а)…
wow. my school computers block fanpop. Больше года
smile
shiraz97 сказал(-а) …
plz plz Присоединиться my club just Присоединиться if u even dont know K-pop plz link Опубликовано Больше года
XxKeithHarkinxX прокомментировал(-а)…
No. Больше года
Mrs-X прокомментировал(-а)…
No. Больше года
polarwagon15 сказал(-а) …
Don't hate the ponies, hate the bronies. Опубликовано Больше года
girsmurf22 прокомментировал(-а)…
amen Больше года
MarineHolocaust прокомментировал(-а)…
agreed Больше года
tokidoki123 прокомментировал(-а)…
indeede Больше года
itsTayTay сказал(-а) …
what do Ты call an alligator in a vest?
an investigator Опубликовано Больше года
Bond_Of_Fury прокомментировал(-а)…
Lol. Clever. ;) Больше года
wantadog сказал(-а) …
*Has insomnia*
*Turns on TV*
*Sees Herbie is on in 5 minutes*
WIN!!!! Опубликовано Больше года
cyrus498 прокомментировал(-а)…
i have insomnia too Больше года
ChesterBeningtn прокомментировал(-а)…
. Больше года
tongue
Mindless_Luv сказал(-а) …
At the moment........
VERY bored Опубликовано Больше года
XxKeithHarkinxX сказал(-а) …
Canadians, are sooo a race~

I don't know what Ты guys are smokin' but they are~~~~ Опубликовано Больше года
majinbuu прокомментировал(-а)…
Yup indeed they are Больше года
XxKeithHarkinxX сказал(-а) …
You came into my life, Ты opened up my eyes, my heart, my jealousy you're the thing that matters most to me, there's nothing but Ты and I Опубликовано Больше года
girsmurf22 прокомментировал(-а)…
What song is that? :') Больше года
XxKeithHarkinxX прокомментировал(-а)…
^You and I by Keith Harkin, Больше года
XxKeithHarkinxX прокомментировал(-а)…
Sweet, and Ikr C: Больше года
_________ZIM___ сказал(-а) …
So i see THIS is the revolting human club my mate has noise tubed so fondly of.... Опубликовано Больше года
XxKeithHarkinxX прокомментировал(-а)…
I say your girsmurf22. Больше года
_________ZIM___ прокомментировал(-а)…
eh?! WHAT?! how could u speak of the almighty ZIM AS HIS FEMALE COMPANION?! Больше года
invaderTak625 прокомментировал(-а)…
who thought Ты had a mate? who cares... im shur she will dump u LOL >=) Больше года
XxKeithHarkinxX сказал(-а) …
I feel like killing something, so I apologize ahead of time for any inappropriate behaviour. Опубликовано Больше года
amzel прокомментировал(-а)…
O.o Больше года
simpleplan прокомментировал(-а)…
As long as Ты do not kill me were good xD Больше года
XxKeithHarkinxX прокомментировал(-а)…
Okay C: *puts Joker costume on* Больше года
heart
KohakuJSMA сказал(-а) …
VOTE 10, PLEASE!!!

link Опубликовано Больше года
x-Yumi-x3 прокомментировал(-а)…
That's cheating, Is it? Больше года
KohakuJSMA прокомментировал(-а)…
how? i'm supposed to do this. it says so on the 'site! Больше года
x-Yumi-x3 прокомментировал(-а)…
It srsly says ask, for people to vote for you? As if anyone would ever get famous off of that site. Больше года
KohakuJSMA прокомментировал(-а)…
-_- Больше года
TotalDramaDoll6 сказал(-а) …
im eating a popsicle slowly if yah, catch my drift ;) Опубликовано Больше года
MarineHolocaust прокомментировал(-а)…
no Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
Yep I get it. I am pretty sure every pervert get it as well. Больше года
emimc прокомментировал(-а)…
Ur such a perv Больше года
TotalDramaDoll6 прокомментировал(-а)…
@emimic i no XD @blind yep, it was good. :) @marine realy marine, realy? Больше года
Dreamtime сказал(-а) …
school
school
school
school
school
school
school
questions
oh god
shut up Опубликовано Больше года
Shadowmarioking прокомментировал(-а)…
oh look a post dealing with school what a contradiction Больше года
girsmurf22 прокомментировал(-а)…
amen @dreamtime Больше года
Mrs-X сказал(-а) …
Just watched the season finale of True Blood. Holy shit. Опубликовано Больше года
tokidoki123 прокомментировал(-а)…
Seriously. Больше года
Mrs-X прокомментировал(-а)…
I'm sirius Больше года
meh
LaurenJasmine сказал(-а) …
I want a BF so flipping bad! I want one that'll, always be by my side, always there for me, never cheat on me, one that loves me for real, etc... Опубликовано Больше года
cullenROCKz прокомментировал(-а)…
:) If only... Больше года
LaurenJasmine прокомментировал(-а)…
If only...what? I am so confused! :/ Больше года
LaurenJasmine прокомментировал(-а)…
Really??? If Ты actually did...Who? Sonic? Больше года
Apple7029 сказал(-а) …
Haaay. Add me if Ты Любовь me. lmaaao.
I Любовь being random... :* Опубликовано Больше года
XxKeithHarkinxX прокомментировал(-а)…
No. Больше года
HousesCane прокомментировал(-а)…
Nope! Больше года
simpleplan прокомментировал(-а)…
^ xDD Больше года
GoldnSnitch_96 сказал(-а) …
Missing some of the people on this club D':
If anyone here even remembers me any more, and wants to talk with me please go right ahead and message me :>
rarely get to catch up with old Болталка members any еще D': Опубликовано Больше года
fireyes прокомментировал(-а)…
oh yeah....thats happening in the Герои of Olympus club too some know it (im talking to Ты connerandtravis,) and its sad but ya know thats where the saying comes from; out with the old in with the new. and ya know im a nebie according to LC but at least i saw what it was like before all of the newbies came and well i feel ur pain. Больше года
ConnerandTravis прокомментировал(-а)…
Ты know Ты don't have to bring me up in the conversation fireyes Больше года
MrsPinkiePie прокомментировал(-а)…
u bumhole Больше года
izzysawsome сказал(-а) …
SO MANY MEMES SO LITTLE TIME!!!!! :D Опубликовано Больше года
kowalkielol сказал(-а) …
i just Любовь how this club is so organized! everything is in order and not at all random. I think everyone should try to make their lives as organized as this, Ты know, for educational purposes. Опубликовано Больше года
MarineHolocaust прокомментировал(-а)…
wh Больше года
GoldnSnitch_96 прокомментировал(-а)…
lolorginised. It's completely random...you want organised? Go to reddit. That's organised. Everything has a specific sub-reddit. This shit is just all over the place. Больше года
kowalkielol прокомментировал(-а)…
ha, this was a joke XD Больше года
XxKeithHarkinxX сказал(-а) …
There is something wrong with me, I barely ever laugh, I don't give a shit about other peoples feelings или my own really, and I enjoy stalking things e_e Опубликовано Больше года
DreamyMuffin прокомментировал(-а)…
I barely laugh too and enjoy stalking things also so I don't see how there's anything wrong with that...but the part about not giving a shit about other peoples feelings and your own sounds like there is something wrong. xD Больше года
XxKeithHarkinxX прокомментировал(-а)…
^aYay I'm not alone, and yeah that part worries me Больше года
mischievous
shiraz97 сказал(-а) …
Эй, ijust wanna congratz realmadrid for wining super кепка, колпачок we Любовь u real madrid hate u messi ur NOT the best player in the world for this год Опубликовано Больше года
XxKeithHarkinxX прокомментировал(-а)…
Wtf ._. Больше года
shiraz97 прокомментировал(-а)…
hehe Больше года
Mrs-X прокомментировал(-а)…
Can't tell, haven't seen the game... Больше года
wantadog сказал(-а) …
They shouldn't put the ' button so close to the enter button........... Опубликовано Больше года
jakesgirl1 сказал(-а) …
man this guy @ my school looking gud wit his new hair cut i thought he was a new student ..btw to all Ты guys out there who thing Ты can aks 2 girls out because your so despite, then Ты need to sit down somewhere and get your head together and notice tht they will find out 2 way или another btw if Ты dont get it then listen up GIRLS DONT LYK IT WHEN Ты ACT DESPITE AND ASK еще THAN 1 GIRL OUT AT THE SAME TIME..FYI GIRLS LYK 2 FEEL SPECIAL AND NOT LYK ANOTHER 1 OF THE GIRLS...im done Опубликовано Больше года
POPclogger216 прокомментировал(-а)…
Those girls must really be hard working, finding out two ways или another... Most only find one. Больше года
jakesgirl1 прокомментировал(-а)…
ok yeah i spelled things wrong my b... I when i type fast i miss spell things ......in my opinon i would think tht in a realationship every girl would want to feel special in their realationship and not lyk the other girls... if while in a realationship Ты want to feel accomplished then whatever idc... but the girls ik would want tht guy to treat them speacial and not lyk the other girls... again i say im done Больше года
jakesgirl1 прокомментировал(-а)…
when i * Больше года
wantadog сказал(-а) …
Me: Messing with Rubik's Cube.

Brothers: "Trying to figure it out?"

Me: *Completes the Cube*

Brothers: link

Me: link Опубликовано Больше года
crying
amzel сказал(-а) …
My mom says she doesn't want me on pop anymore, so most likely I'm only gonna be on on the weekends from now on guys.
Good bye all my fellow poppers!
I shall see Ты on Friday (maybe)! Опубликовано Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
I see. Well that sucks. Seeya later then. Больше года
amzel прокомментировал(-а)…
I know so now I have to wait till the weekends so i can sneak my computer to my room. Больше года
XxKeithHarkinxX прокомментировал(-а)…
HKSJ:LKJSLHBPISKL: WIFEY NO ;-; DON"T MEAN MEH D: Больше года
simpleplan сказал(-а) …
PS. The bird bites. Опубликовано Больше года
emimc сказал(-а) …
Эй, wassssup peoplezzz, can u please b a Фан of me??? O-0 Опубликовано Больше года
emimc прокомментировал(-а)…
I сердце cheesecake!!!! Больше года
emimc прокомментировал(-а)…
And of course Josh hutcherson Больше года
emimc прокомментировал(-а)…
Thankzzzzzz Больше года
xoro сказал(-а) …
helllo worllld...:D i am new to fanpop...help me by being my fan..:) Опубликовано Больше года
alxxfa прокомментировал(-а)…
hi zau! Больше года
alxxfa прокомментировал(-а)…
you've finally made it here! Больше года
EpicEmo440 прокомментировал(-а)…
Okay. Больше года
EvilPineapple сказал(-а) …
I have 69 fans

Iam so mature Опубликовано Больше года
rileyferguson прокомментировал(-а)…
i have 140 Больше года
missracoon прокомментировал(-а)…
I just check my page and turns out i have 444 fans, time sure does fly... Больше года
prophet69 прокомментировал(-а)…
Iseewhatyoudidthere Больше года
EvilPineapple прокомментировал(-а)…
69 hehehe Больше года
BlindBandit92 сказал(-а) …
Эй, Avenger Фаны and Black Widow fans. Ты wanna see something good? Then go here.

link Опубликовано Больше года
BlindBandit92 сказал(-а) …
I wish Avengers never got Популярное because now Ты have even еще stupid asshole Фаны who don't shit baout the comics yet still they give their stupid ignorant stupid. I hate alot of people. I really fucking do. The Avengers fandom is going to turn into alot of stupid fangirls claiming how they know the characters but when they talk to a comic expert they don't. And they call some of them useless!!

How the fuck is Black Widow useless или sexist? GOD!! >.> Опубликовано Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
"They gve their stupid ignorant opinions" "Shit about the comics" Black Widow is useless? Tell me how BEING A вверх NOTCH spy indicate uselessness? или how does being efficient with Оружие indicate uselessness? It doesn't. Больше года
simpleplan прокомментировал(-а)…
I wish Harry Potter never got Популярное :P Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
^Thank you. Someone else who understands.. Больше года
polarwagon15 сказал(-а) …
War were declared. Опубликовано Больше года
Tdwtrockz сказал(-а) …
Cheesecake Опубликовано Больше года
90sfan прокомментировал(-а)…
That.Was.The.Greatest.Thing.Ever. Больше года
Whoran сказал(-а) …
If Ты still continue to complain, dwell on your dislike of, and make fun of Justin Bieber/Twilight, Ты are the definition of lame and immature; no matter how much Ты try to convince yourself otherwise.
It's been years, get over it(and yourselves. You're not funny anymore.) Опубликовано Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
Agreed. I may dislike Twilight but it's pointless to dwell. Oh Ты might wanna put other stuff in that category. Such as Hannah Montana,most mainstream things,etc Больше года
Whoran прокомментировал(-а)…
I don't like Twilight either, but all the people that still go "LOL VAMPRITES DONT SPARKEL xDDDDDDDDDDDDD!11! COMEDY" are the scum of the internet. Больше года
Mrs-X прокомментировал(-а)…
@DreamyMuffin xD xD good Больше года
SamsDarkSide сказал(-а) …
Follow me on Tumblr c:
link Опубликовано Больше года
XxKeithHarkinxX прокомментировал(-а)…
No. Больше года
springely прокомментировал(-а)…
No... Больше года
SamsDarkSide прокомментировал(-а)…
Ok, sorry to inconvenience everyone. Больше года
fireyes сказал(-а) …
I was swinging the bat trying to the pinyata,well I had a blindfold on and I was disey and I staggered then I hit my brother where the light don't shine;
Another reason to like baseball bats Опубликовано Больше года
flippy_fan210 сказал(-а) …
why hello C@#$SUCKERS! what a wonderful день for F@#$ING wouldn't Ты say? Опубликовано Больше года
XxKeithHarkinxX сказал(-а) …
Well, I just drew female/males asian/european Keith ._.

e_e I might Загрузить it of chu want Опубликовано Больше года
flippy_fan210 прокомментировал(-а)…
sure. Больше года
XxKeithHarkinxX прокомментировал(-а)…
Otay *runs a gets camera* Больше года
Mrs-X сказал(-а) …
This freakin spot keeps spamming my Обновления -.- Опубликовано Больше года
DreamyMuffin прокомментировал(-а)…
Tell me about it. ._. Больше года
flippy_fan210 прокомментировал(-а)…
that's exactly why i didn't Фан it. Больше года
Mrs-X прокомментировал(-а)…
^dude, I forgot about it! I just need to unjoin... Thanks Больше года
flippy_fan210 сказал(-а) …
weary travelers red and blue, shall i sing a F@#$ for you? Опубликовано Больше года
Edvine2 прокомментировал(-а)…
Sure, why the F&)@ not? Больше года
flippy_fan210 прокомментировал(-а)…
too late, for i have just begun. with a tweedle C@#$ and a tweedle B@#%S! пони sparkles, bubble gum. BUTT NAZI @$$ THUNDER PUBIC HAIR CHODE DOUCHE IN MY MOUTH! XD Больше года
XxKeithHarkinxX сказал(-а) …
I made my bff irl watch Gangnam Style. and she kept saying "open condom style" e_e Опубликовано Больше года
flippy_fan210 прокомментировал(-а)…
LOL Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
"facepalm" Больше года
meh
Bond_Of_Fury сказал(-а) …
Эй, guys, check this out, sh*t's crazy. Yukari says: taste the rainbow.

link Опубликовано Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
LOL I saw that one. Man that was a sight to see. ^^ Больше года
simpleplan сказал(-а) …
I have got my first job interview in two days I am really nervous. Опубликовано Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
You'll do well simple. I know Ты will. So don't be so nervous alright? ;) Больше года
simpleplan прокомментировал(-а)…
Thanks Blind x3 Больше года
simpleplan прокомментировал(-а)…
^ Will do thanks X3 Больше года
XxKeithHarkinxX сказал(-а) …
Good morning fellow randomers~

What brings Ты to this shit hole today~? Опубликовано Больше года
Mrs-X прокомментировал(-а)…
Boredom... always boredom... Больше года
jessy_an прокомментировал(-а)…
it's night here Больше года
DreamyMuffin прокомментировал(-а)…
Boredom,just as Mrs-X said. Больше года
TotalDramaDoll6 сказал(-а) …
KATY PERRYS ON THE RADIO Пение TEENAGE DREAM! YAY! XD Опубликовано Больше года
EclipseShadow прокомментировал(-а)…
Good. :) Больше года
POPclogger216 сказал(-а) …
Looking at the trolls that inhabit here now, I kinda miss the ones like IStillKillU... Опубликовано Больше года
smile
fireyes сказал(-а) …
Эй, just put up a new Форум hope y'all like it. 8D Опубликовано Больше года
Mrs-X сказал(-а) …
Funny, the extremely few times I've been drawn to start listening to pop Музыка along with the usual old rock, it was because of Justin Bieber... That last album "Believe" sounds actually great for a pop album! And I'm not necessarily talking about Boyfriend или As long as Ты Любовь me. Опубликовано Больше года
Alaa1999 сказал(-а) …
I feel ...... RaNdOm O.o Опубликовано Больше года
laugh
mostar1219 сказал(-а) …
Ты WANNA DO FAT JOKES? ALRIGHT!! YOUR MOTHER'S SO FAT THE сука NEED A THOMAS GUIDE TO FIND HER ASSHOLE!!!! Eddie Murphy is KILLING IT!!! Опубликовано Больше года
XxKeithHarkinxX прокомментировал(-а)…
Ты need еще drugs. Больше года
mostar1219 прокомментировал(-а)…
why do Ты say that? Больше года
fireyes прокомментировал(-а)…
yo mamas so fat she is the biggest loser! heh i no horrible Больше года
Rainsky57 сказал(-а) …
so have any of Ты guys read dipper goes to тако колокол, колокольчик, белл Опубликовано Больше года
tokidoki123 прокомментировал(-а)…
of all the fanfictions i have read just no Больше года
MarineHolocaust прокомментировал(-а)…
yup Больше года
8theGreat сказал(-а) …
When words fail, the middle finger speaks. Опубликовано Больше года
majinbuu сказал(-а) …
Princess Bubblegum:All we need is 3 helping voulnteers to Переместить with LemonGrab
*All all the candy* No no we won't Переместить in
LemonGrab: UNACCEPTABLE!!!!!! Опубликовано Больше года
8theGreat прокомментировал(-а)…
ADVENTURE TIME! Больше года
8theGreat прокомментировал(-а)…
Did that air already? :I I wanna see it really bad. Больше года
majinbuu прокомментировал(-а)…
That sucks i don't cuz they're using the tv T-T Больше года
imnotakitty сказал(-а) …
kitten fight!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Опубликовано Больше года
Lt_Kowalski сказал(-а) …
If Ты have the time to hate and bring others down, then I don't have the time to be your friend.. Опубликовано Больше года
Skiparah прокомментировал(-а)…
Wise words :] Больше года
XxKeithHarkinxX сказал(-а) …
I hate my computer T~T Опубликовано Больше года
simpleplan прокомментировал(-а)…
All it needs is a hug :P Больше года
imnotakitty прокомментировал(-а)…
exactly it needs a hug Больше года
chillyneon сказал(-а) …
The internet is trying to make a new tradition! I heard it on youtube!
On March 25 everyone, everyone will wear green and drink coke, for the Youtube Показать Eddsworld. Sounds a lot like St.Patricks day, but whatever! Опубликовано Больше года
Shadowmarioking прокомментировал(-а)…
Dude I think you're late on this. Больше года
chillyneon прокомментировал(-а)…
.__________. Больше года
alzaska прокомментировал(-а)…
Can i ask u what is that line for>? Больше года
chillyneon прокомментировал(-а)…
It's a face Больше года
TotalDramaDoll6 сказал(-а) …
MY LIL SIS IS SO ANNOYING! I KEEP TRYING TO DRAW AND EAT FRIES BUT SHE KEEPS TAKING A BUNCH OF MY FRIES AND SNAPPING MY COLORED PENCILS! WAT DO I DO? MAYBE I SHOULD JUST PUT HER BACK TO BED. SHE WOKE UP AND час назад TO GET A GLASS OF WATER BUT ENDED UP STAYING UP. HER BEDROOM IS Далее TO MOM AND DADS SO THEY WILL HEAR HER GET UP. Опубликовано Больше года
TotalDramaDoll6 прокомментировал(-а)…
my parents come get her in the morning and will see her like that and she will say i did it. Больше года
TotalDramaDoll6 прокомментировал(-а)…
its already morning anyways. Больше года
Mrs-X сказал(-а) …
That awkward moment when le teacher asked for 1 200 words... and you're on your way to Письмо 2 500 at least... and Ты don't want to Удалить any part of it... Dammit. Опубликовано Больше года
Mrs-X прокомментировал(-а)…
1 190 words! Thank God :D Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
^FUCK THE HELL OFF asshole!. Get your жопа, попка off this site Ты demented prick. Go fuck your mother. Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
(To anyone that sees this. I was not talking about Mrs-x. I was talking to someone else but he got reported.) Больше года
Mrs-X прокомментировал(-а)…
Hahaha! Right, it seems a bit rude now that his Комментарий disappeared xD xD Больше года
LaurenJasmine сказал(-а) …
Am I pretty? Опубликовано Больше года
LaurenJasmine прокомментировал(-а)…
(Look at some of my Pictures...I have some Pictures of me...) Больше года
iluvmykitty прокомментировал(-а)…
interesting Комментарии but...u look pretty Больше года
LaurenJasmine прокомментировал(-а)…
Why, thank you, Jade...:) Больше года
polarwagon15 сказал(-а) …
Please guys, whatever it is Ты masturbate to, keep it to yourself. Опубликовано Больше года
DreamyMuffin прокомментировал(-а)…
XDDD Больше года
tokidoki123 прокомментировал(-а)…
Amen~ Больше года
TotalDramaDoll6 прокомментировал(-а)…
have u noticed that all of seffro's pics r of either cartoon Животные of some kind, или cartoon Животные of some kind in porn? its pretty wierd........... Больше года
polarwagon15 сказал(-а) …
Ze goggles Опубликовано Больше года
Mrs-X сказал(-а) …
Anyone else wants to write an essay on Aristotle? Let's do it together! Only 400 words left :D :D :D Опубликовано Больше года
Mrs-X прокомментировал(-а)…
Fuck, what's a mimesis again? Больше года
wantadog сказал(-а) …
That moment when your entire family goes out and doesn't tell you. Ты come out to a empty house and call your parents.

That awkward moment when they respond with "Oh, shoot!" *voices in background* "Honey, we forgot one!" Опубликовано Больше года
Paige_Kess прокомментировал(-а)…
xD Больше года
Mrs-X сказал(-а) …
Was working when some guy comes to me and goes "Hey! How are you? ...At what time do Ты finish working?"

What? No, just no.

... Опубликовано Больше года
XxKeithHarkinxX прокомментировал(-а)…
xD Больше года
heart
KohakuJSMA сказал(-а) …
MY LATEST QUIZ!!! please rate "like" & comment! Опубликовано Больше года
jeniffer2200 сказал(-а) …
I just received a virus from Facebook. WTF? No еще Facebook for me... Опубликовано Больше года
trainofdoom82 сказал(-а) …
Look at that booty. Показать me the booty.
Gimme the booty. I want the booty.
Back up tha booty. I need tha booty.
I like the booty. Oh, what a booty.
Shakin' that booty. I saw tha booty.
I want the booty. Lord, what a booty.
Bring on tha booty. Give up tha booty.
Lovin' tha booty. Round booty.
Down for tha booty. I want tha booty.
Huntin' tha booty. Chasin' tha booty.
Casing tha booty. Gettin' tha booty.
Beautiful booty. Smokin' booty.
Talk to tha booty. еще booty.
Опубликовано Больше года
Shadowmarioking прокомментировал(-а)…
Ты write like Edgar Allen Poe. Больше года
polarwagon15 прокомментировал(-а)…
My eyes are blinded from the veil of tears rushing down my eyes. Больше года
trainofdoom82 прокомментировал(-а)…
U guis nu, I'm blushing. Больше года
girsmurf22 сказал(-а) …
Dafaq is with these trolls... Опубликовано Больше года
InvaderJazmine прокомментировал(-а)…
WHY DID I SIGN IN?????!!!!!!!! Больше года
Dreamtime сказал(-а) …
UGH... Damn Glitch -_- Опубликовано Больше года
sick
XxchyxX сказал(-а) …
Freaked out..kinda of grossed out.my two Кошки are doing it on my постель, кровати Dx Опубликовано Больше года
XxKeithHarkinxX прокомментировал(-а)…
MY Xx's!!! HOW DARE YOU, SHAME SHAME SHAME~ Больше года
XxchyxX прокомментировал(-а)…
Wait what?? Now I'm confused. Больше года
tieless4ever прокомментировал(-а)…
Chy ,XxKeithHarkinxX is pretty much the original one with the Xx in the name Больше года
loudhappy сказал(-а) …
don’t worry about it. i’m not the easiest to talk to at first but once we get comfortable hopefully things will be better Опубликовано Больше года
big smile
mangamoo01 сказал(-а) …
Drinking Кока-кола out of a wine glass, yep I'm special Опубликовано Больше года
loudhappy прокомментировал(-а)…
i can’t draw hearts Больше года
seffro прокомментировал(-а)…
like a boss Больше года
XxKeithHarkinxX сказал(-а) …
It seems like some users don't know they can Редактировать their answers.

They correct their spelling via Комментарии instead of actually changing it ._. Опубликовано Больше года
loudhappy прокомментировал(-а)…
Be careful maybe he'll try to make Ты jelly... -_- Больше года
KohakuJSMA прокомментировал(-а)…
i know, right? *like!* Больше года
big smile
wethesones сказал(-а) …
Фан these pages!!!!!^^ the best K-pop girl group ever! The most Популярное too<3 (these Ссылки are the same group)

link

link Опубликовано Больше года
loudhappy прокомментировал(-а)…
*brings the popcorn* haha:3 Больше года
VipSoneJack прокомментировал(-а)…
Присоединиться Fanytastics too! ^^ Больше года
flippy_fan210 сказал(-а) …
am i the only one who can't see pics on this site? O.0 Опубликовано Больше года
loudhappy прокомментировал(-а)…
Nope. I’m just Показ someone’s оранжевый around, hoping the police won’t get me when they find out I украл, палантин it. Больше года
Edvine2 прокомментировал(-а)…
An I the only one that can't get a Стена post in? Больше года
Edvine2 прокомментировал(-а)…
Комментарии seem to work... Больше года
gamergal сказал(-а) …
Эй, should i change my Профиль picture? Опубликовано Больше года
coriann прокомментировал(-а)…
um...maybe :P it's really up to Ты Больше года
coriann прокомментировал(-а)…
Эй, i think the little guy is kinda cute :P Больше года
loudhappy прокомментировал(-а)…
I kind of really want to be your friend but I don't know how to start an interesting conversation with Ты :( Больше года
rainy
coriann сказал(-а) …
R.I.P Clay, my beautiful crayfish died tonight, his name was Clay, i miss him :( Опубликовано Больше года
gamergal прокомментировал(-а)…
:( im so sorry... my ur рыба rest in peace Больше года
coriann прокомментировал(-а)…
thankyou gamergal *hugs u* Больше года
coriann прокомментировал(-а)…
thx Felix :( Больше года
helloyellow250 сказал(-а) …
LOL i am juping out of controol o.0 Опубликовано Больше года
xwolf19 сказал(-а) …
i just got a hilarious prank call about how disturbing my lawn chairs were!XD Опубликовано Больше года
legend_of_roxas прокомментировал(-а)…
it wasn't a prank o.o Больше года
coriann прокомментировал(-а)…
lollies! ^ ^ Больше года
xwolf19 прокомментировал(-а)…
well im pretty sure it was cuz i dont have lawn chairs and they сказал(-а) the chairs gave children nightmares. puls im pretty sure it was my friend cuz it sounded like her. Больше года
cake
carsfan сказал(-а) …
It`s my 17th birthday today! ^_^ Опубликовано Больше года
trainofdoom82 прокомментировал(-а)…
Congratulations u beautiful soul. Ты are now of age in most American states. Ты can now legally have sex. Oh happy day~ Больше года
carsfan прокомментировал(-а)…
^Oui! :) Thx guys! ^^ Больше года
Mrs-X прокомментировал(-а)…
@coriann, yep Ты did! Thanks :) Больше года
Teawanee сказал(-а) …
Last night i was holding my pet mouse, and my dad was playing a trivia type game.and a Вопрос about mousetraps came up. I tried to cover my mouse's ears. I thought it was funny. Опубликовано Больше года
Humphry-Real3 прокомментировал(-а)…
LOL Больше года
crying
blazingbronze сказал(-а) …
I'm crying. I'm so sad right now. :"( Опубликовано Больше года
loudhappy прокомментировал(-а)…
Yo, dawg to some ghost call yo name too Больше года
trainofdoom82 прокомментировал(-а)…
^ Ты ever just sit and think about your life choices...? Больше года
loudhappy сказал(-а) …
seriously everything i'm pretty sure i don't go an час without being reminded of you. Опубликовано Больше года
laugh
TotalDramaDoll6 сказал(-а) …
YELLOW SUBMARINE REMAKE!
WE ALL LIVE IN HOMER SIMPSONS YELLOW ASS, HOMER SIMPSONS YELLOW ASS, HOMER SIMPSONS YELLOW ASS! OH WE ALL LIVE IN HOMER SIMPSONS ASS, AND IT STINKS ALL UP IN HERE!
B-B-B-BEATLES SONG! TOTALLY Болталка SHIT RITE THEIR! Опубликовано Больше года
girsmurf22 прокомментировал(-а)…
*rage face* dafaq did i just read? xDA Больше года
TotalDramaDoll6 прокомментировал(-а)…
learn how to say somthing else then dafaq did i just read dude, its getting old. :| and u didnt have to read it, that was ur choice. Больше года
TotalDramaDoll6 прокомментировал(-а)…
and asking u somthing deep will make u feel better? Больше года
kaila808 сказал(-а) …
My crush is sitting Далее to me and he is staring at me for a long time in class and jump ropes with me and my Друзья Опубликовано Больше года
loudhappy прокомментировал(-а)…
You're so cute in your cute little pictures! Больше года
sick
wantadog сказал(-а) …
Mother: "Who's he?"
Toddler: "He's daddy!"
Mother: "Who am I?"
Toddler: "You're mommy!"
Mother: *Points at me* "Who is that?"
Toddler: "Sharkbait!"
..................... Опубликовано Больше года
girsmurf22 прокомментировал(-а)…
XDDDDDD Больше года
loudhappy прокомментировал(-а)…
Ok so I’m going to get a tattoo and I want it to say “walk by faith” which is from the bible and has a lot of meaning for me….my problem is however, I’m not sure whether I should get it in English или in Latin…both would mean a great deal to me but I just can’t decide Больше года
loudhappy прокомментировал(-а)…
Temmy Tem Tem Tem. Suuup mein schwester? *coughs and falls on* Больше года
Mrs-X сказал(-а) …
I started to visit this club less often. It feels good. To all of Ты who say you're annoyed everytime Ты visit the Болталка spot, try it. Seriously ;) Опубликовано Больше года
simpleplan прокомментировал(-а)…
I tend to do the same thing. Больше года
XxKeithHarkinxX прокомментировал(-а)…
I've tried. but I can't resist. Больше года
Mrs-X прокомментировал(-а)…
^ Exactly the same thing for me! Больше года
smirk
xoRay-Rayxo сказал(-а) …
And I was like...

BABY BABY NOOOOO Опубликовано Больше года
trainofdoom82 прокомментировал(-а)…
That winky face just made this Стена post extremely suggestive. Больше года
loudhappy прокомментировал(-а)…
M!A for the Далее 24 hours Ты don't know who Ты are или remember anything about yourself Больше года
trainofdoom82 прокомментировал(-а)…
Wrong website bro. U ok? Больше года
XxKeithHarkinxX сказал(-а) …
Болталка Y U NO ACTIVE ;-; Опубликовано Больше года
loudhappy прокомментировал(-а)…
For the first time ever, i just considered dropping out of school to go to a tertiary institute to focus on the studies of photography. Больше года
Pachi-kun сказал(-а) …
I feel weird for getting Хэллоуин feels. In august.
I mean really, I'm just weird because of that. Опубликовано Больше года
TotalDramaDoll6 прокомментировал(-а)…
ur rite, u r wierd! Больше года
Dreamtime сказал(-а) …
ƬƛԼƘ ƬƠ MЄ ƧƠƑƬԼƳ
ƬӇЄƦЄ'Ƨ ƧƠMЄƬӇƖƝƓ ƖƝ ƳƠƲƦ ЄƳЄƧ
ƊƠƝ'Ƭ ӇƛƝƓ ƳƠƲƦ ӇЄƛƊ ƖƝ ƧƠƦƦƠƜ
ƛƝƊ ƤԼЄƛƧЄ ƊƠƝ'Ƭ ƇƦƳ
Ɩ ƘƝƠƜ ӇƠƜ ƳƠƲ ƑЄЄԼ ƖƝƧƖƊЄ Ɩ'ƔЄ
Ɩ'ƔЄ ƁЄЄƝ ƬӇЄƦЄ ƁЄƑƠƦЄ...
ƧƠMЄƬӇƖƝ'Ƨ ƇӇƛƝƓƖƝ' ƖƝƧƖƊЄ ƳƠƲ
ƛƝƊ ƊƠƝ'Ƭ ƳƠƲ ƘƝƠƜ
ƊƠƝ'Ƭ ƳƠƲ ƇƦƳ ƬƠƝƖƓӇƬ
Ɩ ƧƬƖԼԼ ԼƠƔЄ ƳƠƲ ƁƛƁƳ~ Опубликовано Больше года
maiden4ever сказал(-а) …
"A student is not a tangerine." - Sakomochi Опубликовано Больше года
mischievous
LOVING23 сказал(-а) …
"the best way to predict the future is to create it." ~ peter drucker Опубликовано Больше года
polarwagon15 сказал(-а) …
Ignorant, smug Atheists: Ты have a religion, that means you're stupid and retarded. No exceptions.

Ignorant, hateful Religious people: Ты don't believe in God, that means Ты will burn in hell no matter how many good deeds Ты have done.

Rational, normal Atheist and Religious: *facepalm* Опубликовано Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
THIS Больше года
missracoon прокомментировал(-а)…
*applauds* thank you. Больше года
maiden4ever прокомментировал(-а)…
THANK YOU! Больше года
flippy_fan210 прокомментировал(-а)…
true. thank you. Больше года
Dreamtime сказал(-а) …
i can't believe the 80's Музыка club have only 423 Фаны
what the hell v-v Опубликовано Больше года
BlindBandit92 прокомментировал(-а)…
424 now. Cuz I am joining. Больше года
Dreamtime прокомментировал(-а)…
great :D Больше года
Dreamtime прокомментировал(-а)…
;) Больше года
tokidoki123 сказал(-а) …
I'm just a poor boy,nobody loves me~ Опубликовано Больше года
Dreamtime прокомментировал(-а)…
He's just a poor boy from a poor family~ Больше года
tokidoki123 прокомментировал(-а)…
Sparing his life from this monstrosity~ (i ruv Ты now deal with it) Больше года
girsmurf22 прокомментировал(-а)…
xD Больше года
kaila808 сказал(-а) …
I just went back to school on monday and my crush so far has been staring at me in class and has been laughing at my bad jokes. What does that mean? Please help. Опубликовано Больше года
no1drwhofan прокомментировал(-а)…
Perhaps his actions are implications that he possesses strong feelings for you? I don't know-I am not an expert when it comes to matters of the heart. :) Больше года